RSSSS Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Denerwuje mnie to 299... Czy zdjęcie tej blokady to dużo zachodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Denerwuje mnie to 299... > Czy zdjęcie tej blokady to dużo zachodu? szybciej zasłon ręką, drugą zrób fotę i na AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Kup sobie jakas 125 albo 250, nie bedziesz mial problemu, bedzie wolniej i bezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Kup sobie jakas 125 albo 250, nie bedziesz mial problemu, bedzie wolniej i bezpieczniej. Młody jest, musi trochę pobic piany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Młody jest, musi trochę pobic piany... Duchem bardziej niż ciałem, ale chciałem choć raz w życiu mieć 3kę z przodu. Myślę, że taniej wyjdzie odblokowanie buni, niż kupowanie sobie supercara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Duchem bardziej niż ciałem, ale chciałem choć raz w życiu mieć 3kę z przodu. > Myślę, że taniej wyjdzie odblokowanie buni, niż kupowanie sobie supercara Zawsze można kupić hayabuse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Duchem bardziej niż ciałem, ale chciałem choć raz w życiu mieć 3kę z przodu. Patrząc po Twojej dacie urodzenia to masz już 3 z przodu... Pamiętaj że podobno przy 300km/h opory powietrza sa tak duże że podobno jest 10% uslizg tylnego koła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Denerwuje mnie to 299... > Czy zdjęcie tej blokady to dużo zachodu? upewnij sie ze speed limiter wpłynie na wskazania licznika. AFAIK GSXR1000 nie wyswietla więcej niż 299 - to ograniczenie licznika a nie elektroniki silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Zawsze można kupić hayabuse Jak oślepnę to rozważę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Jak oślepnę to rozważę! Oślepnę???? To jeden z niewielu pięknych szybkich motocykli! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Dla mnie jeden z najbrzydszych, kwestia gustu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Zawsze można kupić hayabuse Ale tylko pierwsze roczniki - później też kastrowali Vmax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Dla mnie jeden z najbrzydszych, kwestia gustu ;-) BWM i tak nie pobije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > BWM i tak nie pobije Tylko z przodu, Hayabusa jest obrzydliwie obła ze wszystkich stron... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Tylko z przodu, Hayabusa jest obrzydliwie obła ze wszystkich stron... no niestety. taki koszt chorobliwego dążenia do maksymalnej aerodynamiki imho tez jest paskudna. ale zasług dla segmentu jej nie można odebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Denerwuje mnie to 299... > Czy zdjęcie tej blokady to dużo zachodu? 10 mniej pamiętaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > 10 mniej pamiętaj! Pamiętam! "10 mniej ratuje życie! Pomyślał motocyklista zwalniając do 290...!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Pamiętam! > "10 mniej ratuje życie! Pomyślał motocyklista zwalniając do 290...!" Lepiej z 310 zbijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 No wiem i stąd wątek o usunięciu speedlimitera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrRat Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > upewnij sie ze speed limiter wpłynie na wskazania licznika. AFAIK GSXR1000 nie wyswietla więcej niż > 299 - to ograniczenie licznika a nie elektroniki silnika A kto koledze takie glupoty naopowiadal ????? Kazdy motocykl majacy elektroniczny licznik jest w stanie wyswietlic predkosc wieksza jak 299 tylko trzeba w ECU pogrzebac proponuje troszke poczytac w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > A kto koledze takie glupoty naopowiadal ????? tutaj jedno... > Kazdy motocykl majacy elektroniczny licznik jest w stanie wyswietlic predkosc wieksza jak 299 tylko > trzeba w ECU pogrzebac proponuje troszke poczytac w necie a tu drugie... czyli potwierdzasz tym samym, ze z defaultu nie wyswietla wiecej niz 299 i trzeba "pogrzebać". czyli jak to się ma do głupot? ot. poprostu limiter silnika i to co prezentują zegary to 2 tematy. co napisałem. a że się "da" - to temu nikt nie przeczy:) przeciez napisałem, żeby się poprostu upewnił kolega. ale nie interesuje mnie temat plastików na tyle, żeby zgłębiać go w necie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrRat Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > tutaj jedno... > a tu drugie... > czyli potwierdzasz tym samym, ze z defaultu nie wyswietla wiecej niz 299 i trzeba "pogrzebać". > czyli jak to się ma do głupot? ot. poprostu limiter silnika i to co prezentują zegary to 2 > tematy. co napisałem. a że się "da" - to temu nikt nie przeczy:) przeciez napisałem, żeby się > poprostu upewnił kolega. > ale nie interesuje mnie temat plastików na tyle, żeby zgłębiać go w necie... Wszystkie sportowe motocykle maja ograniczenie wyswietlania predkosci ustawione na 299 ( taka mala umowa miedzy producentami) ale nie jest powiedziane ze sie nie da, to ograniczenie znajduje sie w ECU motocykla, wiec jesli to jest np Yamaha, Kawasaki, Suzuki to ze zdjeciem limitera nie ma problema bo sa firmy ktore zajmuja sie flashowaniem ECU, i nie tylko mozna limiter zmienic robiac taka operacje. Mozna np wgrywac nowe mapy, zmieniac ustawienia drugich przepustnic, odblokowywac pelna moc na pierwszych 3 biegach, zmieciac temperature wlaczania wentylatora i mozna w nie ktorych motocyklach bezposrednio podpiac QS do orginalnego kompa bez potrzeby montowania PC, bazzaza lub innych zewnetrznych modulow POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Wszystkie sportowe motocykle maja ograniczenie wyswietlania predkosci ustawione na 299 ( taka mala > umowa miedzy producentami) ale nie jest powiedziane ze sie nie da, to ograniczenie znajduje > sie w ECU motocykla, wiec jesli to jest np Yamaha, Kawasaki, Suzuki to ze zdjeciem limitera > nie ma problema bo sa firmy ktore zajmuja sie flashowaniem ECU, i nie tylko mozna limiter > zmienic robiac taka operacje. Mozna np wgrywac nowe mapy, zmieniac ustawienia drugich > przepustnic, odblokowywac pelna moc na pierwszych 3 biegach, zmieciac temperature wlaczania > wentylatora i mozna w nie ktorych motocyklach bezposrednio podpiac QS do orginalnego kompa bez > potrzeby montowania PC, bazzaza lub innych zewnetrznych modolow NO COŚ TY? można robić chiptuning motocykla? są firmy od tego? NO SZOK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrRat Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > NO COŚ TY? można robić chiptuning motocykla? są firmy od tego? NO SZOK! Podobno tak , ale ja tylko ze slyszenia slyszalem hahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 poczytałem najnowsze testy s1000rr po lifcie, najfajniejsza sprawa downshifter zdziwił mnie tryb rain (obniżenie mocy do 184KM) - chyba że błąd w gazecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Nie tylko obniżenie mocy, ale też siły reakcji na operowanie gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Nie tylko obniżenie mocy, ale też siły reakcji na operowanie gazem. no ale właśnie obniżyli moc tylko o 15KM i 184KM to nadal od groma , zawsze sobie wyobrażałem tryb rain na poziomie 100KM max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Bo ta obniżka ma tylko znaczenie przy jeździe w tym trybie na suchym! W tym trybie tak mocno wyostrzyli systemy kontroli trakcji że i tak nie da się wykorzystać tej mocy na mokrym, bo jest bardzo mocno tłamszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.