Artur_W_wa Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Jest sobie autko z takim silnikiem w rozsądnej cenie, bać się go czy nie do końca?? Jakieś konkretne usterki go trapią?? Aktualny przebieg to ok 250 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Jest sobie autko z takim silnikiem w rozsądnej cenie, bać się go czy nie do końca?? Jakieś > konkretne usterki go trapią?? Aktualny przebieg to ok 250 kkm To zdaje się będzie fiatowskie jtd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Jest sobie autko z takim silnikiem w rozsądnej cenie, bać się go czy nie do końca?? Jakieś > konkretne usterki go trapią?? Aktualny przebieg to ok 250 kkm Silnik pancerny, jedna z lepszych konstrukcji Fiata jak nie najlepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Jest sobie autko z takim silnikiem w rozsądnej cenie, bać się go czy nie do końca?? Jakieś > konkretne usterki go trapią?? Aktualny przebieg to ok 250 kkm Wymieniasz olej i jeździsz. Trzeba tylko pamiętać, żeby regulować zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Silnik pancerny, jedna z lepszych konstrukcji Fiata jak nie najlepsza W Cromie lub Vectrze nic mu nie wstawił kosztownego do eksploatacji?? Wiem że dwumasa się kończy, i coś słychać w zawieszeniu. Pacjent to Croma i jadę ją oglądać na Grochowską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > W Cromie lub Vectrze nic mu nie wstawił kosztownego do eksploatacji?? W Cromie i Vectrze nie było 1.9 JTD 115 tylko 1.9 MJTD o mocy od 120 do 150 KM. Wymiana dwumasy to koszt 3000 zł. Zwróć uwagę czy skrzynia nie wyje, bo wtedy będzie mieć dodatkowy wydatek min. 2000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > W Cromie i Vectrze nie było 1.9 JTD 115 tylko 1.9 MJTD o mocy od 120 do 150 KM. 1.9 CDTI z tego co pamietam w Vectrze C wychodzil w wersji od 100 KM do 150 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > W Cromie i Vectrze nie było 1.9 JTD 115 tylko 1.9 MJTD o mocy od 120 do 150 KM. Był Multijet 1.9 8V 115KM na rynek belgijski ale de facto to nic nie zmienili w stosunku do 120KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 O ile wiem to silnik jako taki jest dobry ale nie wiem czy w tej wersji nie było kłopotu z klapami w kolektorze dolotowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > O ile wiem to silnik jako taki jest dobry ale nie wiem czy w tej wersji nie było kłopotu z klapami > w kolektorze dolotowym 8V nie ma klapek w kolektorze dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > 1.9 CDTI z tego co pamietam w Vectrze C wychodzil w wersji od 100 KM do 150 KM 100Km to taka sama jednostka co 120KM tyle ze ma inny program, silnik 8v, regulacja zaworów płytkami 150KM silnik 16v, regulacja hydrauliczna zaworów, klapki w kolektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > 100Km to taka sama jednostka co 120KM tyle ze ma inny program, silnik 8v, regulacja zaworów > płytkami > 150KM silnik 16v, regulacja hydrauliczna zaworów, klapki w kolektorze pytanie o w/w klapki. Czy nie sprawialy one klopotow w ktoryms z silnikow montowanych w oplu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > pytanie o w/w klapki. > Czy nie sprawialy one klopotow w ktoryms z silnikow montowanych w oplu? Sprawiały we wszystkich markach gdzie był metalowy kolektor, po FL wkładali plastikowy kolektor i nie było problemów. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Sprawiały we wszystkich markach gdzie był metalowy kolektor, po FL wkładali plastikowy kolektor i > nie było problemów. a w tych plastikowych, to się przypadkiem klapki (blaszki) nie urywały i wpadały do cylindra...? Nie było to masowe, jak rozszczelnianie się kolektora metalowego, ale były... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > a w tych plastikowych, to się przypadkiem klapki (blaszki) nie urywały i wpadały do cylindra...? > Nie było to masowe, jak rozszczelnianie się kolektora metalowego, ale były... Nie słyszałem o takich problemach z plastikowym kolektorem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > a w tych plastikowych, to się przypadkiem klapki (blaszki) nie urywały i wpadały do cylindra...? > Nie było to masowe, jak rozszczelnianie się kolektora metalowego, ale były... Byl taki przypadek na kaciku cromy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.