Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Jest sobie moje stilo, 2004, 1.9, 115KM, 160.000 nalotu, kombi, wypas średnia bieda. Jeździ, nawet jakoś się specjalnie nie psuje, miałem przez chwilę jazde z zaciskami hamulców tył ale w końcu kupiłem porządniejsze i problem się skończył. Pewnie za jakieś 20-30.000 dwumas trzeba by zrobić... a tak no to po prostu jeździ. Pojawiła sie w fajnej cenie Alfa 156, 2002, kombi, silnik 2.5 jtd, 150KM, przebieg wiekszy o 100.000, wypas w środku o wiele lepszy... no i się tak drapie po głowie - zmieniać? nie zmieniać? Alfy zawsze mi się podobały, co prawda bardziej podoba mi sie 159, ale póki co mam inne wydatki No i pytanie - brać pod uwage zmianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 W alfie jest dieselek 2.4, z resztą jak na diesla całkiem ładny ten silnik wydaje ton. Powiem Ci,że Alfa prowadzi sie o wiele lepiej jak stilo i 2.4 powinien dac juz namiastke ze auto sie jakos odpycha. Bardzo lubiłem te autko. Aczkolwiek majac alfe przez kilka lat co i raz trzeba było cos dołozyc, niby pierdołki ale koszta generowały. I gdyby w 159 nie spalili mostu z silnikami benzynowymi to bym pewnie ja kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > W alfie jest dieselek 2.4, z resztą jak na diesla całkiem ładny ten silnik wydaje ton. > Powiem Ci,że Alfa prowadzi sie o wiele lepiej jak stilo i 2.4 powinien dac juz namiastke ze auto > sie jakos odpycha. Bardzo lubiłem te autko. > Aczkolwiek majac alfe przez kilka lat co i raz trzeba było cos dołozyc, niby pierdołki ale koszta > generowały. I gdyby w 159 nie spalili mostu z silnikami benzynowymi to bym pewnie ja kupił. Mam mechaniora fajnego, niedrogiego i włoszczyznę zna na wylot więc przynajmniej na kosztach roboty mnie nie zabija, ze stilo pojawiam się u niego średnio raz na pół roku - w zasadzie jedynie z powodu tych głupich zacisków ale jak mówię - juz po temacie Stilacz robi jakies 20-25.000 rocznie max, alfa tez pewnie tyle by robiła. Patrzyłem na cześci typu hamulce, amory, końcówki drążków i w sumie tragedii cenowej nie ma Co takiego szczególnie irytujacego dzieje się w 156? ogólność konstrukcji czy jakies bardziej konkretne bolaczki? Szukam na necie ale w sumie poza "Alfa, to sie sypie" albo "Alfa to nie auto, to dzieło sztuki, kapryśna kochanka, czasem wyjesz z rozkoszy a czasem masz ochote ja spalić" Zero konkretów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Jest sobie moje stilo, 2004, 1.9, 115KM, 160.000 nalotu, kombi, wypas średnia bieda. Jeździ, nawet > jakoś się specjalnie nie psuje, miałem przez chwilę jazde z zaciskami hamulców tył ale w końcu > kupiłem porządniejsze i problem się skończył. > Pewnie za jakieś 20-30.000 dwumas trzeba by zrobić... a tak no to po prostu jeździ. > Pojawiła sie w fajnej cenie Alfa 156, 2002, kombi, silnik 2.5 jtd, 150KM, przebieg wiekszy o > 100.000, wypas w środku o wiele lepszy... no i się tak drapie po głowie - zmieniać? nie > zmieniać? > Alfy zawsze mi się podobały, co prawda bardziej podoba mi sie 159, ale póki co mam inne wydatki > No i pytanie - brać pod uwage zmianę? Daj sobie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Powiem Ci tak, jak w stilo jezdzisz i nic sie nie dzieje to jezdzij. Bo jak kupisz Alfe to zawsze cos jest do zrobienia, pisze tu z doswiadczenia bo spedziła ze mna ponad 6 lat. Mam blisko ASO i nawet oni czasem rece rozkładali co jej dolegało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Daj sobie spokój Po przemyśleniu daję sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Po przemyśleniu daję sobie spokój. Znasz historię auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Daj sobie spokój Mówi to właściciel alfy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Znasz historię auta? Niby znajomy znajomego ale przy kupnie jak zwykle "Panie! Perełka! Wersja sportowa z wymontowanymi kontrolkami czek endzin, bo to tylko irytuje, prosze ja ciebie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Niby znajomy znajomego ale przy kupnie jak zwykle "Panie! Perełka! Wersja sportowa z wymontowanymi > kontrolkami czek endzin, bo to tylko irytuje, prosze ja ciebie." Jeśli znasz historię auta, i znajomy jest uczciwy ja bym zamienił w innym wypadku może być zajechane auto niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Podaj jeszcze cene za te perełke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Mówi to właściciel alfy No bo powiedz mi jaki to sens ? Jeszcze polift jakby był to bym się zastanawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > No bo powiedz mi jaki to sens ? Jeszcze polift jakby był to bym się zastanawiał W sumie racja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Alfy zawsze mi się podobały, co prawda bardziej podoba mi sie 159, ale póki co mam inne wydatki > No i pytanie - brać pod uwage zmianę? Bez sensu zmieniać auto na starsze i z większym przebiegiem, tylko dlatego że jest (trochę) większe i ładniejsze. Bo mocniejsze to wcale dużo nie jest, Stilo jest lżejsze. Zwłaszcza że 1.9 JTD 8v to dużo bardziej udany i prostszy silnik niż 2.4 JTD. Odkładaj sobie na 159 SW, to nie jest idealne auto ale przynajmniej dużo nowsze technologicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Bez sensu zmieniać auto na starsze i z większym przebiegiem, tylko dlatego że jest (trochę) większe > i ładniejsze. Bo mocniejsze to wcale dużo nie jest, Stilo jest lżejsze. > Zwłaszcza że 1.9 JTD 8v to dużo bardziej udany i prostszy silnik niż 2.4 JTD. > Odkładaj sobie na 159 SW, to nie jest idealne auto ale przynajmniej dużo nowsze technologicznie. Mogę moje mu sprzedać ale ja mam sedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > i ładniejsze. Bo mocniejsze to wcale dużo nie jest, Stilo jest lżejsze. > Zwłaszcza że 1.9 JTD 8v to dużo bardziej udany i prostszy silnik niż 2.4 JTD. > Odkładaj sobie na 159 SW, to nie jest idealne auto ale przynajmniej dużo nowsze technologicznie. Kwintesencja pisania bzdur, aż internet się zawstydził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Kwintesencja pisania bzdur, aż internet się zawstydził. Super, to może tak dodasz coś mądrego od siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Kwintesencja pisania bzdur, aż internet się zawstydził. Aaa to od Ciebie kupuję olej to alfy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Mogę moje mu sprzedać ale ja mam sedana Nie chce sedana wole kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Nie chce sedana wole kombi Żałuj I to nie jest kombi tylko sportwagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Kwintesencja pisania bzdur, aż internet się zawstydził. Lubie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Bez sensu zmieniać auto na starsze i z większym przebiegiem, tylko dlatego że jest (trochę) większe > i ładniejsze. Bo mocniejsze to wcale dużo nie jest, Stilo jest lżejsze. > Zwłaszcza że 1.9 JTD 8v to dużo bardziej udany i prostszy silnik niż 2.4 JTD. > Odkładaj sobie na 159 SW, to nie jest idealne auto ale przynajmniej dużo nowsze technologicznie. Jechałes w ogóle 2,4 JTD...? I nie w Ducato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Żałuj > I to nie jest kombi tylko sportwagon no tak, pojemność bagażnika raczej dyskwalifikuje to jako "kombi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Jako fiacikarz od zawsze i użytkownik Alfy od 1,5 roku (ale miłośnik też od zawsze) powiem Ci tak, jeśli nie chcesz mieć problemów z korozją, to zostań przy Fiacie. Alfa 156 mimo lepszego wypasu i lepszych materiałów jest dużo gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż Stilo. Na pewno też lepiej się prowadzi z racji "bardziej zaawansowanego" zawieszenia, ale dla zwykłego śmiertelnika to może nawet nie dać się odczuć. Obejrzałem naprawdę dużo egzemplarzy 156, bo chciałem sobie kupić, ale zrezygnowałem z racji korozji, na rzecz 147. W 156 gniją progi na łączeniu z tylnym błotnikiem, i każdy oglądany przeze mnie egzemplarz czy to z dolnej czy z górnej półki cenowej miał tam już korozję, nawet jeśli niewidoczną z zewnątrz, to po schyleniu się było ją widać. To samo tyczy się odpływów w podłodze które są wykonane jako półokrągłe nacięcia blachy. Nawet jeśli z wierzchu niby nic nie widać to po "zruszeniu" tego okazuje się, że jest rudo. Paradoks jest taki, że modele poliftingowe, czyli nowsze, wcale się lepiej nie trzymają, a czasami nawet wręcz są mocniej zgnite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > Jechałes w ogóle 2,4 JTD...? I nie w Ducato Jechałem w 159 więc trochę inna bajka niż 10V w 156. Natomiast pisząc tamto nie uwzględniłem jednego faktu - 1.9 JTD 115KM w Fiacie a w AR to różnica, inna skrzynia i wartość Nm także jednak różnica w dynamice może być większa niż jak by porównać do np. AR 147. Może trochę zbytnio uogólniłem to stwierdzenie na temat 2.4, bo wiem że to właśnie nowsze wersje 20V sprawiały więcej problemów niż te stare mniej wysilone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2014 > Jechałem w 159 więc trochę inna bajka niż 10V w 156. Natomiast pisząc tamto nie uwzględniłem > jednego faktu - 1.9 JTD 115KM w Fiacie a w AR to różnica, inna skrzynia i wartość Nm także > jednak różnica w dynamice może być większa niż jak by porównać do np. AR 147. > Może trochę zbytnio uogólniłem to stwierdzenie na temat 2.4, bo wiem że to właśnie nowsze wersje > 20V sprawiały więcej problemów niż te stare mniej wysilone. Jakie problemy sprawiają 2,4 20v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2014 > Jako fiacikarz od zawsze i użytkownik Alfy od 1,5 roku (ale miłośnik też od zawsze) powiem Ci tak, > jeśli nie chcesz mieć problemów z korozją, to zostań przy Fiacie. Alfa 156 mimo lepszego > wypasu i lepszych materiałów jest dużo gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż Stilo. Na pewno > też lepiej się prowadzi z racji "bardziej zaawansowanego" zawieszenia, ale dla zwykłego > śmiertelnika to może nawet nie dać się odczuć. > Obejrzałem naprawdę dużo egzemplarzy 156, bo chciałem sobie kupić, ale zrezygnowałem z racji > korozji, na rzecz 147. W 156 gniją progi na łączeniu z tylnym błotnikiem, i każdy oglądany > przeze mnie egzemplarz czy to z dolnej czy z górnej półki cenowej miał tam już korozję, nawet > jeśli niewidoczną z zewnątrz, to po schyleniu się było ją widać. To samo tyczy się odpływów w > podłodze które są wykonane jako półokrągłe nacięcia blachy. Nawet jeśli z wierzchu niby nic > nie widać to po "zruszeniu" tego okazuje się, że jest rudo. Paradoks jest taki, że modele > poliftingowe, czyli nowsze, wcale się lepiej nie trzymają, a czasami nawet wręcz są mocniej > zgnite. Masz rację. Blachy Stilo ma lepsze ale nic poza tym. Cała reszta miażdży Fiata. Ja zmieniłem Stilo na 147 i za nic w świecie nie wróciłbym do Fiata. Jak znajdzie się dobry egzemplarz to warto zmieniać. Całkiem sporo perełek stoi po placach przy ASO w Niemczech, trzeba tylko dobrze poszukać. Tak właśnie nabyłem swoją i od pół roku jeżdżę bez żadnych problemów z autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Masz rację. Blachy Stilo ma lepsze ale nic poza tym. Cała reszta miażdży Fiata. Ja zmieniłem Stilo > na 147 i za nic w świecie nie wróciłbym do Fiata. ja zrobiłem zmiane na odwrót , 156 FL sprzedałem i niedawno kupiłem stilo mw , w życiu bym do alfy 156 nie wrócił , stilo nowocześniejsze , bezpieczniejsze , blachy zero rdzy , zawieszenie wiadomo nie tak pewne jak w 156 , ale daje radę na 17'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > ja zrobiłem zmiane na odwrót , 156 FL sprzedałem i niedawno kupiłem stilo mw , w życiu bym do alfy > 156 nie wrócił , stilo nowocześniejsze , bezpieczniejsze , blachy zero rdzy , zawieszenie > wiadomo nie tak pewne jak w 156 , ale daje radę na 17'' W naszym przypadku, rotora i moim zmiana była ze STILO 3D na 147 Potwierdzam słowa kolegi, 147 zawieszeniowo robi ze stilo sieczkę w każdym calu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > W naszym przypadku, rotora i moim zmiana była ze STILO 3D na 147 > Potwierdzam słowa kolegi, 147 zawieszeniowo robi ze stilo sieczkę w każdym calu. sieczkę to będziesz miał w portfelu , jak przyjdzie wymienić to tekturowe zawieszenie w 147 i jej srylion wahaczy przytoczyłem przykład 156 , bo to w zasadzie to samo co 147 , poza elektroniką , w 156 była zwykła , a 147 ma CAN tak jak stilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > sieczkę to będziesz miał w portfelu , jak przyjdzie wymienić to tekturowe zawieszenie w 147 i jej > srylion wahaczy Nie szufladkuj ludzi wg swoich kryteriów. Nie każdy kupuje auto pod tym kątem żeby było tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > sieczkę to będziesz miał w portfelu , jak przyjdzie wymienić to tekturowe zawieszenie w 147 i jej > srylion wahaczy > przytoczyłem przykład 156 , bo to w zasadzie to samo co 147 , poza elektroniką , w 156 była zwykła > , a 147 ma CAN tak jak stilo Oczywiscie bo wahaczy jest milion a kazdy kosztuje poston zlotych. No bez jaj, uczepiliscie ste tych biednych wahaczy jak nie wiem. Przednie dolne są raczej wieczne, tylne wszystkie wymiana tulejek kosztuje tyle co paczka fajek przednir gorne kosztują tez dobrą cene. Kiedy bylo tak, zd musialeś wszystkie na raz wymienic? Czy tylko tak teoretyzujesz bo szwagier ciotki kumpla mówił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Nie zartuj nawet tak, jak dla mnie 156 jest duzo fajniejszym autem jak stilo. Stilo to takie pudełko do przemieszczania z punktu A do punktu B, tak samo jak i moja Vectra. A Alfą sie smigało świetnie, fotele dopasowane,zegary, pokonywanie zakretów. A co od wahaczy to nie wiem jakie zakładałes, ale ja zrobiłem ponad 60kkm i wymieniłem jeden gorny i jeden dolny. Gorny Lemfordera cos ok 160zł placiłem, a dolny TRW kosztował ok 350zł. Czyli bez tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Kiedy bylo tak, zd musialeś wszystkie na raz wymienic? Czy tylko tak teoretyzujesz bo szwagier > ciotki kumpla mówił no ja w mojej 156fl musiałem wszystkie wymieniać z przodu i z tyłu , wszystko zrobiłem na ori trw , więc mnie szarpnęło po kieszeni , dlatego po alfie musiałem odpocząć od wielowahacza , i kupiłem bravo2 i teraz stilo , zawieszenie proste jak cep ; wiec nie szwagier ciotki , tylko 6 lat posiadania 156 , kupiona jako 3 letnie auto w autex bydgoszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > no ja w mojej 156fl musiałem wszystkie wymieniać z przodu i z tyłu , wszystko zrobiłem na ori trw > , więc mnie szarpnęło po kieszeni , dlatego po alfie musiałem odpocząć od wielowahacza , i > kupiłem bravo2 i teraz stilo , zawieszenie proste jak cep ; > wiec nie szwagier ciotki , tylko 6 lat posiadania 156 , kupiona jako 3 letnie auto w autex > bydgoszcz Zawieszenie jak zawieszenie, miałeś niefart, że wszystko padło w jednym momencie. Ale tak naprawdę zwykły śmiertelnik to nawet nie odczuje dobrodziejstw tego wielowahacza, jeśli spokojnie tacza się po mieście a i na trasie jeździ ostrożnie i zachowawczo. Mi np. bardzo się spodobał precyzyjny (z krótkim przełożeniem) układ kierowniczy, a tego już nie ma w żadnym Fiacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Zawieszenie jak zawieszenie, miałeś niefart, że wszystko padło w jednym momencie. Ale tak naprawdę > zwykły śmiertelnik to nawet nie odczuje dobrodziejstw tego wielowahacza, jeśli spokojnie tacza > się po mieście a i na trasie jeździ ostrożnie i zachowawczo. Mi np. bardzo się spodobał > precyzyjny (z krótkim przełożeniem) układ kierowniczy, a tego już nie ma w żadnym Fiacie. To witaj w klubie. Ja lubiłem swoją 156-tką poszalec po łukach i zakretach. Tam gdzie inne auta zwalniały, to Alfą można było wchodzić bez problemu i stracha. W VC mam koła 17", sportową zawieche, rozpórki a i tak dużo lepiej jezdziło mi sie 156-tką. Ta sie prowadzi jak wóz drabiniasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > . Mi np. bardzo się spodobał > precyzyjny (z krótkim przełożeniem) układ kierowniczy, a tego już nie ma w żadnym Fiacie. to prawda , 156 miała fajny krótki układ kierowniczy i franca była bardzo stabilna na szybkich zakrętach , zawsze wszystkich miszczuf prostej na zakrętach doganiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Zawieszenie jak zawieszenie, miałeś niefart, że wszystko padło w jednym momencie. Ale tak naprawdę > zwykły śmiertelnik to nawet nie odczuje dobrodziejstw tego wielowahacza, jeśli spokojnie tacza > się po mieście a i na trasie jeździ ostrożnie i zachowawczo. Mi np. bardzo się spodobał > precyzyjny (z krótkim przełożeniem) układ kierowniczy, a tego już nie ma w żadnym Fiacie. Nawet w mieście jest fajnie. Chociażby na tych mikro rondkach których napaćkali sporo. W AR jestem w stanie je przejechać bez odrywania rąk z kierownicy a w Stilonie musiałem się namachać. Do tego auto nie przechyla się na zakrętach dając fajne poczucie stabilności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > Do > tego auto nie przechyla się na zakrętach dając fajne poczucie stabilności. bo ma gruby stabilizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Nie będę się rozpisywał - Alfa 156 jak najbardziej, ale poszukaj 1,9 JTD 16V 140 albo 150 KM i już po liftingu. 1,9 jest lżejszy od 2,4 , mniej pali a mocy mu nie brakuje . Co do wygody i kultury jazdy - Stilo się chowa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Co do wygody i kultury jazdy - Stilo się chowa . ale generalnie to stilo jest lepszym autem od 156 , przede wszystkim o wiele sztywniejsze nadwozie , podnieś 156 na lewarku i otwórz drzwi , a zrób to samo w stilo , w stilo drzwi się otwierają nadal lekko , jedyne czego mi brakuje w stilo a było w alfie to krótki układ kierowniczy i silnik jtd16v140CV ; poz względem technologicznym 156 a stilo to przepaść , stilo jest już zbudowane wg nowej koncepcji fiata , nowej płyty podłogowej , alfa 156 to stare czasy i rozwiązania płyty podłogowej z czasów nieśmiertelnego fiata tipo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > ale generalnie to stilo jest lepszym autem od 156 To Twoja opinia, znajdzie się i taki który powie że 126 p leży mu bardziej niż 156 - uszanuję i to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 > ale generalnie to stilo jest lepszym autem od 156 , przede wszystkim o wiele sztywniejsze nadwozie > , podnieś 156 na lewarku i otwórz drzwi , a zrób to samo w stilo , w stilo drzwi się otwierają > nadal lekko , jedyne czego mi brakuje w stilo a było w alfie to krótki układ kierowniczy i > silnik jtd16v140CV ; > poz względem technologicznym 156 a stilo to przepaść , stilo jest już zbudowane wg nowej koncepcji > fiata , nowej płyty podłogowej , alfa 156 to stare czasy i rozwiązania płyty podłogowej z > czasów nieśmiertelnego fiata tipo Dane, liczby, technologiczne fakty to jedno a wrażenia z jazdy to zupełnie inny świat. I niestety tutaj Stilo wypada znacznie gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.