Antoine Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > kurde każdy tak octavię namawia.. ja nie jechałem, ale moja > miała okazję zrobić taką wózką trasę, to stwierdziła, że dużo bardziej się wymęczyła octą niż > naszym punto > jak to w końcu jest ` niewiem, pewnie zalezy od d00py, mi tam w rzeczonej octavi nie najgorzej, aczkolwiek jezdzilem lepszymi autami. IMO Octavia jest poprawna. na trase IMO waznym elementem wyposazenia jest CruiseControl... a przy jezdzie do 120, to w zasadzie wiekszosc aut bedzie sie zachowywac dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > niewiem, pewnie zalezy od d00py, mi tam w rzeczonej octavi nie najgorzej, aczkolwiek jezdzilem > lepszymi autami. IMO Octavia jest poprawna. na trase IMO waznym elementem wyposazenia jest > CruiseControl... a przy jezdzie do 120, to w zasadzie wiekszosc aut bedzie sie zachowywac > dobrze. na trasy najlepsze jest kangoo 1,5 dci albo megane . nieprawdaż ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > A w nowoczesnych silnikach benzynowych? Turbo tak samo, dwumasa tak samo, bezpośredni wtrysk też > potrafi dopiec. Niestety nie ma już dobrze. Swoją drogą zastanawiam się jak ma się faktycznie zużycie silnika w moim dieslu który sobie pyrka 2,5-3tysiące obrotów do mojej benzyny która przy wyprzedzaniu autostradowym dochodzi do 6 tysięcy a przelotowa to ok 4,5 tysiąca obrotów (jeżdżę zamiennie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > No właśnie po takich wpisach domniemuję że jednak nie > No i co mają powiedzieć busiarze co naparzają 2x w tygodniu po 1600km w jedną stronę (4x1600km) np Ale to jest ich praca a praca z założenia jest męcząca Dojeżdżałem golfem V i polo IV na zmianę- w polo czułem się niebezpiecznie pewnie z racji tego, ze na bieżąco miałem porównanie z autem z wyższego segmentu- myszkuje po drodze z racji małej wagi i przy mijaniu ciężarówki czuję się "nagi" ze względu na krótki przód. W golfie była przepaść w porównaniu z polo, czego nie czułem przy przesiadaniu się z golfa V w passata B6- więcej w nim miejsca z tyłu ale przód nie jest specjalnie dłuższy i na boki też miejsca podobnie (troche szerszy tunel srodkowy) lepszy komfort ale nie przepasc. Kupiłem a6 kombi i tu już poczułem, ze jednak golf odstaje (mimo że audi ma mało komfortowe zawieszenie i pod tym względem mnie zawiodło) ale materiały, cisza i rozstaw osi sprawiał, ze w trasie byłem zrelaksowany a dobre audio dopełniało całości. Kupiliśmy cx-5 i zaraz potem mi skradziono audice. Doszły poważne inwestycje i teraz ani w przyszłym roku fury raczej nie dokupie bo na ten moment byłoby to nierozważne. Zostałem z golfem i cx-5. I czego bym nie robił dzień w dzień musze do jednego z nich wsiąść i dojechać kawał drogi do roboty. Cx-5 jest męcząca z racji hałasu, aerodynamiki cegły i wysokoobrotowej benzyny, golf jest słabo wyciszony i ma niewygodne fotele i nie czuje się w nim zbyt bezpiecznie ale w porównaniu z suvem płynie i nie muszę walczyć z wiatrem. I z doświadczenia wiem, że na CODZIENNE dojazdy ważna jest duża, komfortowa fura i dobrze jak ma jeszcze trochę mocy. Tu bym oszczędności nie szukał. I z doświadczenia też wiem że właśnie największa przepaść między jakością materiałów wyciszeniem i prowadzeniem jest miedzy klasą miejskich maluchów a kompaktami. A to, że autor pyta o coś wychodząc z błędnego założenia nie musi zmuszać nas by poruszać się w jego kryteriach tylko chcemy mu otworzyć oczy pisząc o naszych doświadczeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > AH jest dobrze wyciszona? Jest. Ja miałem 1.6T -> jaki masz Ty silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Jest. Ja miałem 1.6T -> jaki masz Ty silnik? Tylko Ty tak twierdzisz, moje sa glosne jak diabli (rozumiem jeszcze Z14XEP bo lancuszek ale zeby A16XER to przesada). Juz nie wspomne o koledze z AK co wycisza swoja AH (bo to pozytywnie zakrecony maniak jest ), ale ogolnie wszyscy narzekaja na halas. W miescie nie jest moze i zle, ale przy wyzszych V jest nie najlepiej Mam wrazenie, ze ciszej to mialem zarowno w Fabce 1 (1,4 16V 75KM) jak i Lacetti (1,4), a byly sporo bardziej wymeczone. PS. Silnik moze ma i znaczenie (w 1,6T moze miales jakies dodatkowe wygluszenia), ale ja mam wrazenie, ze mi przeszkadza halas z oporow powietrza/uksztaltowania budy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > nie wiem jak to jest, ale moja żona i córka w naszej octavii mają chorobę lokomocyjną. po > przejechaniu niewielkiego odcinka, pojawiają sie wymioty, bóle głowy i inne rzeczy. chyba > przez to, ze to niskie auto. dlatego częściej jezdzimy pandą, bo tam takich problemów nie ma. > zresztą wcześniej w sienie też były problemy. ciekawe, bo np u mnie odwrotnie, w pandzie to szło paść od lokomocyjnej nawet mnie jako kierowcy wróciłem do kompakta i jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > ciekawe, bo np u mnie odwrotnie, w pandzie to szło paść od lokomocyjnej nawet mnie jako kierowcy > wróciłem do kompakta i jak ręką odjął zjezdzilem panda poludniowa Hiszpanie,w Polsce zrobilem 2 x po 650km ciurkiem ...i nie wiem co ludzie maja do niej to auto idealnie wywiazuje sie ze swojej roli .rozumiem ze ktos jest duzy,wysoki i nie ma pola manewru w srodku rozumiem ze 1,1 nie jedzie rozumiem,ze nie ma bagaznika octavii ale gadka ze choroba lokomocyjna,ze glosno w srodku,ze nie da sie tym jechac 75 km naraz po 10 godzinach podrozy non stop bylem w dobrej formie gdy wrocilem pozniej do swojej mazdy 323 2.0D to malo nie popelnilem samobojstwa-tak tam wszystko bylo glosno,ciezko i ogolnie nie tak .po 2 miesiacach sprzedalem mazde mam teraz alto z lat produkcji pandy-to nawet nie jest przepasc,to kosmos [na korzysc pandy ofkors]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 nie przetłumaczysz. większość wypowiadających się, pewnie nawet nie siedziała w tym aucie. zresztą ja też nie miałem jakoś dobrego zdania na temat pandy, dopóki nie kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 podsumowuję cały wątek, panda lpg octavia 1.6 lpg lub coś pokrewnego z silnikiem 1.6 moze nubira ' laguna 2ph2 1.6 lub 2.0 z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > podsumowuję cały wątek, > panda lpg > octavia 1.6 lpg lub coś pokrewnego z silnikiem 1.6 > moze nubira ' > laguna 2ph2 1.6 lub 2.0 z lpg Ziomuś tylko Panda z LPG, nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 zapomniałeś o e39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > zapomniałeś o e39 I koparce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.