kaczorek79 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Takie dywagacje na temat tych dwóch aut. Roczniki podobne, cena podobna, ale to nieistotne. Istotne, że stosunek mocy do masy prawie ten sam, osiągi niemal identyczne. Wiadomo, Fokus to inny segment i lepiej będzie jeździł przy większej prędkości, ale może ktoś miał doświadczenie z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień, głównie miasto i ekspresówka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Takie dywagacje na temat tych dwóch aut. Roczniki podobne, cena podobna, ale to nieistotne. > Istotne, że stosunek mocy do masy prawie ten sam, osiągi niemal identyczne. Wiadomo, Fokus to > inny segment i lepiej będzie jeździł przy większej prędkości, ale może ktoś miał doświadczenie > z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień, > głównie miasto i ekspresówka? dostac dobre clio w pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > dostac dobre clio w pl ale rzeczowa odpowiedź odpisałeś mechanikowi ze swoim warsztatem nawet jak kupi z deficytami to sobie zrobi Te wszystkie obiegowe opinie na zasadzie "dostać dobre auto w PL"- jestem ciekaw czym statystyczny użytkownik forum motoryzacyjnego jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > jestem ciekaw czym statystyczny > użytkownik forum motoryzacyjnego jeździ Nowym samochodem czy ktoś na AK ma stare auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 brałbym to co mniej "ruda" kocha jeżeli ilość miejsca nie jest priorytetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > brałbym to co mniej "ruda" kocha jeżeli ilość miejsca nie jest priorytetem Czyli clio Ps. w foce gdybyś kupował to na pewno jest problem z klapami w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 niestety napisal prawde... Kazde ma cos do zrobienia, ale smiem twierdzic ze w przypadku clio rs 90% to klepane przystanki niestety, zapytaj usera joker jak dlugo szukal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > ale rzeczowa odpowiedź odpisałeś mechanikowi ze swoim warsztatem nawet jak kupi z deficytami to > sobie zrobi > Te wszystkie obiegowe opinie na zasadzie "dostać dobre auto w PL"- jestem ciekaw czym statystyczny > użytkownik forum motoryzacyjnego jeździ ale nie da sie ich doprowadzic do igly na tym polega problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 a myślisz, że z foką będzie lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > ale nie da sie ich doprowadzic do igly na tym polega problem a czemuż to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > a czemuż to? bo to poskladane przystanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Ale on pyta o Focusa ST, a nie TDCi. Prawdopodobieństwo zakatowanego lub pogniecionego auta jest takie samo jak w przypadku Clio RS. W końcu oba to bardzo szybkie auta do zabawy. A przynajmniej ulicznego upalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Ale on pyta o Focusa ST, a nie TDCi. Prawdopodobieństwo zakatowanego lub pogniecionego auta jest > takie samo jak w przypadku Clio RS. W końcu oba to bardzo szybkie auta do zabawy. A > przynajmniej ulicznego upalania. Żeby być dokładnym to pyta o Focusa ST170 czyli pierwszą generację. O tym, że taka wersja jest sporo osób nawet nie wie - każdy zna tylko pierwszego RS. A co do tematu - jest sens szukac ST170? Może prościej by było znaleźć zwykłe 2,0 a ST zrobić sobie samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > A co do tematu - jest sens szukac ST170? Może prościej by było znaleźć zwykłe 2,0 a ST zrobić sobie > samemu? Wiesz, że nawet brałem to pod uwagę . Niby 43 KM mniej, ale łatwo znaleźć sprawnego, pytanie tylko, jak wykrzesać więcej mocy oprócz zmiany silnika? Zawieszenie to pół biedy, bo na rynku jest multum zamienników do przeróbki, podobnie z hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień, > głównie miasto i ekspresówka? Większe więc teoretycznie wygodniejsze, a skoro osiągi podobne to bym się nie zastanawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Wiesz, że nawet brałem to pod uwagę . Niby 43 KM mniej, ale łatwo znaleźć sprawnego, pytanie > tylko, jak wykrzesać więcej mocy oprócz zmiany silnika? Kopać na brytyjskich stronach. Pumaspeed może? >Zawieszenie to pół biedy, bo na rynku > jest multum zamienników do przeróbki, podobnie z hamulcami. I własnie dlatego nie jestem pewien czy nie prościej szukac "zwykłej" 2.0. W każdym razie z tego co sie orientuję ST170 to Duratec z mocno poprawioną głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 kumpel ma II RS i to żaden cud, jak masz 328 to szału nie będzie, lepiej przeswapuj BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 clio bym wybrał, na renault-sport.pl się trafiaja klubowe zdrowe auta tyle że ceny mają się nijak do allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Kopać na brytyjskich stronach. Pumaspeed może? > I własnie dlatego nie jestem pewien czy nie prościej szukac "zwykłej" 2.0. W każdym razie z tego > co sie orientuję ST170 to Duratec z mocno poprawioną głowicą. Trochę pogrzebałem i silniki te same, ale głowica w ST ma zmienne fazy rozrządu, poza tym inny kolektor ssący z VIS i inny kolektor wydechowy (4-2-1, a w zwykłym 2.0 jest 4-1). Na zwykłym 2.0 można co najwyżej ugrać 10 KM na dolocie i wydechu, ewentualnie zredukować trochę masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > Trochę pogrzebałem i silniki te same, ale głowica w ST ma zmienne fazy rozrządu, poza tym inny > kolektor ssący z VIS i inny kolektor wydechowy (4-2-1, a w zwykłym 2.0 jest 4-1). Na zwykłym > 2.0 można co najwyżej ugrać 10 KM na dolocie i wydechu, ewentualnie zredukować trochę masy no niestety n/a trzeba wylozyc troche $$ ruszyc glowice walki dolot wydech i mozna osiagnac wiele wiecej. bedzie szybciej niz st. a finansowo lepiej i tak uturbic. z reszta w sieci nie tylko uk ale i na polskich forach jest masa informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 > kumpel ma II RS i to żaden cud, jak masz 328 to szału nie będzie, lepiej przeswapuj BMW Dopoki nie wjedzie na jakies zakrety, bo wowczas to 328 nawet nie zobaczy gdzie pojechalo Clio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.