Skocz do zawartości

Focus ST170 vs Clio II RS


kaczorek79

Rekomendowane odpowiedzi

Takie dywagacje na temat tych dwóch aut. Roczniki podobne, cena podobna, ale to nieistotne. Istotne, że stosunek mocy do masy prawie ten sam, osiągi niemal identyczne. Wiadomo, Fokus to inny segment i lepiej będzie jeździł przy większej prędkości, ale może ktoś miał doświadczenie z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień, głównie miasto i ekspresówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie dywagacje na temat tych dwóch aut. Roczniki podobne, cena podobna, ale to nieistotne.

> Istotne, że stosunek mocy do masy prawie ten sam, osiągi niemal identyczne. Wiadomo, Fokus to

> inny segment i lepiej będzie jeździł przy większej prędkości, ale może ktoś miał doświadczenie

> z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień,

> głównie miasto i ekspresówka?

dostac dobre clio w pl hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dostac dobre clio w pl

ale rzeczowa odpowiedź rotfl.gif odpisałeś mechanikowi ze swoim warsztatem hehe.gif nawet jak kupi z deficytami to sobie zrobi rotfl.gif

Te wszystkie obiegowe opinie na zasadzie "dostać dobre auto w PL"- jestem ciekaw czym statystyczny użytkownik forum motoryzacyjnego jeździ hehe.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale rzeczowa odpowiedź odpisałeś mechanikowi ze swoim warsztatem nawet jak kupi z deficytami to

> sobie zrobi

> Te wszystkie obiegowe opinie na zasadzie "dostać dobre auto w PL"- jestem ciekaw czym statystyczny

> użytkownik forum motoryzacyjnego jeździ

ale nie da sie ich doprowadzic do igly zlosnik.gif na tym polega problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on pyta o Focusa ST, a nie TDCi. Prawdopodobieństwo zakatowanego lub pogniecionego auta jest takie samo jak w przypadku Clio RS. W końcu oba to bardzo szybkie auta do zabawy. A przynajmniej ulicznego upalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale on pyta o Focusa ST, a nie TDCi. Prawdopodobieństwo zakatowanego lub pogniecionego auta jest

> takie samo jak w przypadku Clio RS. W końcu oba to bardzo szybkie auta do zabawy. A

> przynajmniej ulicznego upalania.

Żeby być dokładnym to pyta o Focusa ST170 czyli pierwszą generację. O tym, że taka wersja jest sporo osób nawet nie wie - każdy zna tylko pierwszego RS.

A co do tematu - jest sens szukac ST170? Może prościej by było znaleźć zwykłe 2,0 a ST zrobić sobie samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co do tematu - jest sens szukac ST170? Może prościej by było znaleźć zwykłe 2,0 a ST zrobić sobie

> samemu?

Wiesz, że nawet brałem to pod uwagę wink.gif. Niby 43 KM mniej, ale łatwo znaleźć sprawnego, pytanie tylko, jak wykrzesać więcej mocy oprócz zmiany silnika? Zawieszenie to pół biedy, bo na rynku jest multum zamienników do przeróbki, podobnie z hamulcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z którymś z aut i się podzieli? Ewentualnie który z nich byście wybrali do jazdy na co dzień,

> głównie miasto i ekspresówka?

Większe więc teoretycznie wygodniejsze, a skoro osiągi podobne to bym się nie zastanawiał wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, że nawet brałem to pod uwagę . Niby 43 KM mniej, ale łatwo znaleźć sprawnego, pytanie

> tylko, jak wykrzesać więcej mocy oprócz zmiany silnika?

Kopać na brytyjskich stronach. Pumaspeed może?

>Zawieszenie to pół biedy, bo na rynku

> jest multum zamienników do przeróbki, podobnie z hamulcami.

I własnie dlatego nie jestem pewien czy nie prościej szukac "zwykłej" 2.0. W każdym razie z tego co sie orientuję ST170 to Duratec z mocno poprawioną głowicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kopać na brytyjskich stronach. Pumaspeed może?

> I własnie dlatego nie jestem pewien czy nie prościej szukac "zwykłej" 2.0. W każdym razie z tego

> co sie orientuję ST170 to Duratec z mocno poprawioną głowicą.

Trochę pogrzebałem i silniki te same, ale głowica w ST ma zmienne fazy rozrządu, poza tym inny kolektor ssący z VIS i inny kolektor wydechowy (4-2-1, a w zwykłym 2.0 jest 4-1). Na zwykłym 2.0 można co najwyżej ugrać 10 KM na dolocie i wydechu, ewentualnie zredukować trochę masy frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę pogrzebałem i silniki te same, ale głowica w ST ma zmienne fazy rozrządu, poza tym inny

> kolektor ssący z VIS i inny kolektor wydechowy (4-2-1, a w zwykłym 2.0 jest 4-1). Na zwykłym

> 2.0 można co najwyżej ugrać 10 KM na dolocie i wydechu, ewentualnie zredukować trochę masy

no niestety n/a trzeba wylozyc troche $$ ruszyc glowice walki dolot wydech i mozna osiagnac wiele wiecej. bedzie szybciej niz st. a finansowo lepiej i tak uturbic. z reszta w sieci nie tylko uk ale i na polskich forach jest masa informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.