cynamon Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 Chciałbym kupić jakiś drugi, większy samochód, nie starszy niż 6 lat. Zainteresowałem się Fiatem Croma, ze względu na stosunkowo niskie ceny i przyzwoite silniki. Miałem zamiar kupować Audi A4 ale gdy porównałem ceny z Cromą, to trochę zgłupiałem. Poradźcie mi jaką wersję wybrać. Jaki silnik? (celuję w 1.9 88kW, ale benzyną z LPG też nie pogardzę), jakie wyposażenie? Czy warto szukać wersji z bogatym wyposażeniem? Czy dodatkowe bajery powodują większą usterkowość? Mam na oku jedną Cromkę lekko uszkodzoną, z małym przebiegiem ale chyba z najniższym wyposażeniem. Ile wytrzymuje sprzęgło, DPF, zawieszenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > Zainteresowałem się Fiatem > Croma, > Poradźcie mi jaką wersję wybrać. A czytałeś ten podwieszony wątek - KLIK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 > Chciałbym kupić jakiś drugi, większy samochód, nie starszy niż 6 lat. Zainteresowałem się Fiatem > Croma, ze względu na stosunkowo niskie ceny i przyzwoite silniki. Miałem zamiar kupować Audi > A4 ale gdy porównałem ceny z Cromą, to trochę zgłupiałem. > Poradźcie mi jaką wersję wybrać. Jaki silnik? (celuję w 1.9 88kW, ale benzyną z LPG też nie > pogardzę), jakie wyposażenie? Czy warto szukać wersji z bogatym wyposażeniem? Czy dodatkowe > bajery powodują większą usterkowość? Mam na oku jedną Cromkę lekko uszkodzoną, z małym > przebiegiem ale chyba z najniższym wyposażeniem. > Ile wytrzymuje sprzęgło, DPF, zawieszenie ? Nie wiem co doradzić... zawieszenie mam oryginalne i 150 tyś km z wyjątkiem amortyzatorów bo mam zawsze kaprys wymiany po 100 tyś .. wersje polecam 1,9 MJTD 150 KM ale z 120 KM będziesz miał teoretycznie mniej problemów... choć niema reguły... wersji wyposażenia było wiele więc co kto woli.... klimatronik to podstawa... Największy przebieg jaki miała Croma - widziałem to ponad 600 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Nie wiem co doradzić... zawieszenie mam oryginalne i 150 tyś km z wyjątkiem amortyzatorów bo mam > zawsze kaprys wymiany po 100 tyś .. wersje polecam 1,9 MJTD 150 KM ale z 120 KM będziesz miał > teoretycznie mniej problemów... choć niema reguły... wersji wyposażenia było wiele więc co kto > woli.... klimatronik to podstawa... Największy przebieg jaki miała Croma - widziałem to ponad > 600 tyś km szukaj z klimatronikiem, reszte za grosze opanujesz. No ewentualnie B&M jeszcze szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Nie wiem co doradzić... zawieszenie mam oryginalne i 150 tyś km z wyjątkiem amortyzatorów bo mam > zawsze kaprys wymiany po 100 tyś .. wersje polecam 1,9 MJTD 150 KM ale z 120 KM będziesz miał > teoretycznie mniej problemów... choć niema reguły... wersji wyposażenia było wiele więc co kto > woli.... klimatronik to podstawa... Największy przebieg jaki miała Croma - widziałem to ponad > 600 tyś km Klimatronik Fiata nie robi problemów? Jak wygląda sprawa z DPF, bo coś czytałem że są problemy. Po jakim przebiegu wymiana? Ile wytrzymuje dwumasa? Zawieszenie w mojej Astrze G (2000r, przebieg 240kkm) też jest oryginalne. Wymienione tylko amortyzatory i łączniki stabilizatora (już kilka razy z prawej strony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > szukaj z klimatronikiem, reszte za grosze opanujesz. No ewentualnie B&M jeszcze szukaj Co to jest B&M ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Co to jest B&M ? Blue & Me - chyba jednak nie przeczytałeś tego wątku , było tam parę słów na ten temat Zerknij na WIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Kolega kox ma crome z dpf i z tego co pisal nie ma z nim zadnych problemow. Ja mam dpf co prawda w 2,0 cdti i tez zero problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Kolega kox ma crome z dpf i z tego co pisal nie ma z nim zadnych problemow. Ja mam dpf co prawda w > 2,0 cdti i tez zero problemow. tak, autem zrobiłem ok 60 k km. Wiem kiedy się wypala, nic pozatym. Nie raz gaszę w trakcie wypalania. Nie jestem z tych którym samochód dyktuje jak żyć. Auto ma prawie 120 k km. Oprócz wtyskiwaczy narazie wsio ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > tak, autem zrobiłem ok 60 k km. Wiem kiedy się wypala, nic pozatym. Nie raz gaszę w trakcie > wypalania. Nie jestem z tych którym samochód dyktuje jak żyć. Auto ma prawie 120 k km. Oprócz > wtyskiwaczy narazie wsio ok. A brak kopcenia z tylu auta jest jednak bezcenny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Klimatronik Fiata nie robi problemów? Ten nie robi > Jak wygląda sprawa z DPF, bo coś czytałem że są problemy. Po jakim przebiegu wymiana? Nie wiem... jeśli ktoś wywalił to dlatego, że go nie chciał... Jeśli wszystko jest sprawne spokojnie ponad 300 tyś > Ile wytrzymuje dwumasa? To zależy od kierowcy... tak jak sprzęgło może paść po 100 a może po 300 tyś > Zawieszenie w mojej Astrze G (2000r, przebieg 240kkm) też jest oryginalne. Wymienione tylko > amortyzatory i łączniki stabilizatora (już kilka razy z prawej strony). Fiat croma to Opel Vectra C / SAAB 9-3 z innym nadwoziem... więc daleko od GM-u nie ma.... z Fiata nawet kluczyk i stacyjka nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Blue & Me - chyba jednak nie przeczytałeś tego wątku , było tam parę słów na ten temat > Zerknij na WIKI Czytałem ten temat ale musiało mi to gdzieś umknąć (czytałem na raty) Dzięki za info. Jeżeli znajdę konkretną ofertę, to wrzucę link aby właściciele Cromek się wypowiedzieli czy warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Ale plusem jest ze Croma ma z GM zawieszenie, bo dosyc odporne jest na Polskie drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalp_pl Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 > Klimatronik Fiata nie robi problemów? NIe ma czegoś takiego wiec nie może prawiać problemów Klimatronik to urządzenie ze stajni VW we fiacie to po prostu automatyczna klimatyzacja U mnie do tej pory nie nawaliła - ale serwisować trzeba (dezynfekcja, uzupełnianie czynnika) > Jak wygląda sprawa z DPF, bo coś czytałem że są problemy. Po jakim przebiegu wymiana? Straszny demon to jest ) Nic tylko się psuje, jeździć się nie da - WYWALIĆ!!! ) To usłyszysz od wielu "fachowców". U mnie przez 230 tyś DPF był na tapecie 2 razy: raz - pękła rurka od czujnika ciśnienia, co skutkowało zapalaniem się "check engine" przy próbie jego wypalania. "fachowcy" twierdzili że to złom i chcieli wywlać ja sie nie dałem, okazało sie że koszt naprawy to 10zł ) Drugi raz - niedawno. Nagle się zatkał i tyle. NIe było rady, trzeba było wypalić serwisowo. Po tym zakupiłęm interfejs diagnostyczny i soft (całość z ok 300zł) i zacząłem się "doktoryzować" z tego elementu (bo znowu słyszałem że to złom, nie powinien tyle wytrzymać, wywalić i już). CO się okazało (po odczytaniu parametrów jego pracy z komputera): o wypaleniu serwisowym - faktycznie filtr pozostawał zapchany w 80%. Ale wyprawa na ekspresówkę, wypalanie szybko się uruchomiło, i zeszło do 10% zapełnienia filtra! No więc - jaki złom, do diabła!. Filtr zapełnia się w tempie ok 1% na 8km, a wypalanie inicjuje po przekroczeniu 90%, mm wiec ok 800km między wypalaniami (jazda w mieście, z elementami ekspresówki) - złom to? Jeśli to auto co masz na oku było normalnie eksploatowane, nie obawiaj sie DPF. Fiat chyba najlepiej ze wszystkich to rozwiązał - i akurat we fiatach to ustrojstwo działa. Poza tym - stan dpf-a można zdiagnozować komputerem (złącze ELM + multiecuscan - nawet w darmowej wersji) > Ile wytrzymuje dwumasa? NIe wiem, u mnie jeszcze żyje > Zawieszenie w mojej Astrze G (2000r, przebieg 240kkm) też jest oryginalne. Wymienione tylko > amortyzatory i łączniki stabilizatora (już kilka razy z prawej strony). Zawieszenie przód - raz wymieniałem wahacze (przy ok 160 tyś), raz łączniki, po 2 razy drążki kierownicze, za to gumy stabilizatora (tzw silentblock) to porażka - co rok-dwa robota. Na szczęście kosztują ok 10zł, tylko że robota niefajna Amortyzatory przód nie ruszane, tył- wymienione po 200 tyś Z tyłu 2 razy wymienione tzw banany (nie są drogie) Uważaj na kolektor dolotowy - w pierwszych wersjach to była padaka (u mnie padł na szczęście jeszcze na gwarancji, potem wymienili na "usprawniony" który działa poprawnie do dziś) Jeden z wtryskiwaczy zaczyna u mnie mieć spoe korekty (mniej więcej do +2) i wyraźnie odstaje na wykresie od pozostałych trzech (które chodzą mniej więcej równo). być może trzeba będzie go wymienić. Pozostałe chodzą dobrze. To tyle co kojarzę z poważniejszych spraw.. Natomiast auto baaaardzo wygodne, super się nim jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Co do kolektora, to wpierw byl metalowy, i bylo widac jak klapki spadły, przy plastikowym sa schowane i jakie sie urwie to wpadaja do silnika Jeden z naszych userów to przerabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > szukaj z klimatronikiem, reszte za grosze opanujesz. No ewentualnie B&M jeszcze szukaj a ja bym już nie szukał BME. Kilka osób wraz ze mną pisało że się wiesza . A ja to potwierdzam:) Obecnie nie używam i wtedy działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > a ja bym już nie szukał BME. > Kilka osób wraz ze mną pisało że się wiesza . > A ja to potwierdzam: Ja nie potwierdzam , działa i to sprawnie , jedynie muszę odchylić głowę w czasie rozmowy , a tak poza tym działa bez zarzutu , już prawie 3 latka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > Ja nie potwierdzam , działa i to sprawnie , jedynie muszę odchylić głowę w czasie rozmowy , a tak > poza tym działa bez zarzutu , już prawie 3 latka działać działa. ale co 3-4 tyg trza kleme zrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > a ja bym już nie szukał BME. > Kilka osób wraz ze mną pisało że się wiesza . > A ja to potwierdzam:) > Obecnie nie używam i wtedy działa Wiesza się i owszem, ale osiowanie załatwia sprawę i można się cieszyć telefonem i olbrzymią ilością mp3 już bez wieszania Gdyby nie to ustrojstwo i automatyczna skrzynia to już bym się przesiadł na coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > Wiesza się i owszem, ale osiowanie załatwia sprawę i można się cieszyć telefonem i olbrzymią > ilością mp3 już bez wieszania > Gdyby nie to ustrojstwo i automatyczna skrzynia to już bym się przesiadł na coś innego. MP3 - nie sprawdzałem czy się wieszał. Ale używanie dla połączenia z telefonami - różnymi z różnych epok - od 1 do 4 tyg i zawiecha. Co do osiowania. ( nie znam się ). Ale czy nie potrafią tego zrobić po kilka razy w różnych ASO? Czyli jednak windows :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > MP3 - nie sprawdzałem czy się wieszał. Jak się wiesza to na całego > Ale używanie dla połączenia z telefonami - różnymi z różnych epok - od 1 do 4 tyg i zawiecha. > Co do osiowania. ( nie znam się ). > Ale czy nie potrafią tego zrobić po kilka razy w różnych ASO? Radzę się poznać z kabelkiem i FES-em. W Aso już daaaawno nie byłem. > Czyli jednak windows B&M to jedyny windows jaki używam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > Jak się wiesza to na całego > Radzę się poznać z kabelkiem i FES-em. W Aso już daaaawno nie byłem. wiem że juz o tym pisałeś - ale ... przypomnij - daj mi namiar na program i kable? czy bawiłeś soe czyms takim? all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > wiem że juz o tym pisałeś - ale ... > przypomnij - daj mi namiar na program i kable? > czy bawiłeś soe czyms takim? > all Tak ELM 327 i FiatEcuScan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 Dzięki z wszystkie odpowiedzi. Potwierdziliście mój wybór samochodu. Czekam teraz na jakąś ofertę. Nie śpieszy mi się. Znajomy znajomego przywozi samochody z Włoch. Jeżeli znajdzie coś interesującego to przywiezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalp_pl Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Tak ELM 327 i FiatEcuScan. A nie nazywa się to teraz MES (MultiEciScan) zamiast FiatEcuScan Ja niedawno zakupiłem (50 euro to niemal tyle co podłączenie w ASO, więc uznałem że inwestycja się szybko zwróci), i jestem pod wrażeniem możliwości... żeby tylko jeszcze gdzieś była jakiś porządny manual do interpretowania danych... A przed zakupem kontaktowałem się z viaken (www.viaken.pl) - tam napisałem co za auto (auta) i dokładnie napisali czego potrzeba (a potem sprzedali) Uważaj na interfejs ELM bo są jakieś chińszczyzny na rynku, tanie, ale niekoniecznie działające bez ingerencji (zabawa z jakimś opornikiem). NO i ELM nie wszystko obsłuży- do (zdaje się airbagów) potrzebujesz innego złącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > A nie nazywa się to teraz MES (MultiEciScan) zamiast FiatEcuScan Całkiem być może. Mam jakąś starą wersję, działa i póki co nie szukam nowszej. > kontaktowałem się z viaken (www.viaken.pl) - Też kupowałem od viakena, razem z dodatkową przejściówką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > A nie nazywa się to teraz MES (MultiEciScan) zamiast FiatEcuScan Zgadza się. > Uważaj na interfejs ELM bo są jakieś chińszczyzny na rynku, tanie, ale niekoniecznie działające bez > ingerencji (zabawa z jakimś opornikiem). Viaken swego czasu też sprzedawał chińskie ELM-y - ze zwartą rezystorem linią H i L - na którym tylko dało się bez przeróbki skomunikować z ECU , tak więc sprawa nie wygląda tak prosto Znalazłem nawet ten wątek na kąciku Stilo - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Jeden z wtryskiwaczy zaczyna u mnie mieć spoe korekty (mniej więcej do +2) i wyraźnie odstaje na > wykresie od pozostałych trzech (które chodzą mniej więcej równo). być może trzeba będzie go > wymienić. Na którym cylindrze ? Odchyłka na ciepłym silniku ? PS. Możesz odpowiedzieć w spamwątku marcowym , żeby już nie robić tutaj off-topu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tak ELM 327 i FiatEcuScan. hej jeszcz enie dostarłem do samochodu Czy tym sprzetem i oprogramowaniem - jestem w stanie przeprowadzić osiowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > hej > jeszcz enie dostarłem do samochodu > Czy tym sprzetem i oprogramowaniem - jestem w stanie przeprowadzić osiowanie? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Jeszcze jedna sprawa. Jak jest z przebiegiem, który deklaruje sprzedający? Da się jakoś sprawdzić czy jest prawdziwy? Nie myślę o dokumentach z serwisów autoryzowanych, czy oględzinach stanu poszczególnych przycisków bądź dźwigni, tylko o jakiś technicznych sposobach. Podobno niektóre samochody zapisują przebieg nie tylko w głównym kompie lub zegarach, ale np w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 MES'em odczytujesz przebieg zegarów a następnie porównujesz go z przebiegiem zapisanym w kompie silnika wynikającym z czasu pracy silnika (jeśli dobrze pamiętam odstępstwo dopuszczalne około 3%) - przynajmniej tak jest w stilo, ale w cromie powinno być podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 http://allegro.pl/piekna-croma-oplacona-1-9jtd-klima-gwarancj-igla-i5157657322.html Co myślicie o tej ofercie? Sprzedawca jest może znany komuś z forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > http://allegro.pl/piekna-croma-oplacona-1-9jtd-klima-gwarancj-igla-i5157657322.html > Co myślicie o tej ofercie? > Sprzedawca jest może znany komuś z forum? Sprzedawca to duzy komis z Kutna. Sama croma stoi dobre pół roku. Sprzedawca pisze o fakturze ale nie ma mowy o jakiej. Jak znam życie to na vat marże a to już pachnie wałkiem na vat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Sprzedawca to duzy komis z Kutna. Sama croma stoi dobre pół roku. Ładniutka, chyba nawigacja w liczniku i alarm fabryczny -> lusterko. Pisze że dopiero sprowadzona ??? może to inna ? Jakbyś miał VIN to może ktoś mógłby pomoc lub poszukać historii w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Klamka wewnętrzna od kierowcy nie wraca brak relingów i podwójnej podłogi Kierownica się świeci jak psu jajca na Wielkanoc, moja ma 205kkm i nie jest tak wytarta Wygląda ładnie trzeba by było pomierzyć lakier i sprawdzić zawieszenie. W ogłoszeniu jest napisane, że ma gwarancje i wadliwe części będą zabierane ale nie napisali czy wstawią nowe Jak masz blisko to warto obejrzeć i ew zbić cenę, która nie jest wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Trochę daleko mam do Kutna, aby jechać dla jednego niepewnego samochodu. Poszukam więcej ofert w okolicy i na trasie i wtedy się wybiorę. Tu jest jeszcze jedna, dość blisko Krosna: http://otomoto.pl/fiat-croma-1-9-multijet-120-km-dynamic-chrom-lift-C36240088.html Tylko dlaczego cena taka niska? Przebieg znikomy. No i produkcja 2008, rejestracja 2007 - czary jakieś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Cromy to ciężkosprzedawalne auta, wystarczy, że ta konkretna była gdzieś malowana, do wymiany rozrząd może jakieś sprzęgło i dwumasa i robi się za same części 3500PLN. Ten silnik akurat jest najmniej kłopotliwy. Można się zainteresować. Moim zdaniem auta nie powinno się kupować więcej jak 100km od domu, jak do tej pory tego się trzymam i nie jeżdżę zawiedziony po Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Sprzedawca to duzy komis z Kutna. Sama croma stoi dobre pół roku. Sprzedawca pisze o fakturze ale > nie ma mowy o jakiej. Jak znam życie to na vat marże a to już pachnie wałkiem na vat. Im bardziej odpicowana i ohy ahy w ogloszeniu tym bardziej parzy. Dobre auto nie potrzebuje czerwonych kokardek i historii niemca Ale z ogloszen dowiaduje sie ze mam multimedialna kierownice:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Trochę daleko mam do Kutna, aby jechać dla jednego niepewnego samochodu. Poszukam więcej ofert w > okolicy i na trasie i wtedy się wybiorę. > Tu jest jeszcze jedna, dość blisko Krosna: > http://otomoto.pl/fiat-croma-1-9-multijet-120-km-dynamic-chrom-lift-C36240088.html > Tylko dlaczego cena taka niska? Przebieg znikomy. No i produkcja 2008, rejestracja 2007 - czary > jakieś ?? Jesli nie masz daleko to jechac zobaczyc,jesli jakis element byl lakierowany to ktos dobrze to zrobil, bo jak wiesz srebrny kolor sie zle maluje i od razu to widac. Do ceny 18.5 tys musisz doliczyc oplaty 1500zl, to juz robi sie 20 tys zl. Zabrac czujnik lakieru, FES-a badz MES-a i jechac ogladac Kolega Ziolo dobrze napisal, Cromy sie tak latwo nie sprzedaja bo ludzie tych aut nie znaja no i wiadomo Fiat. Moja jak nowa kosztowala 110 tys zl bodajze(dostalem fakture od poprzedniego wlasciciela) ja od niego odkupilem gdy miala 3 lata za 43 tys zl, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > MES'em odczytujesz przebieg zegarów a następnie porównujesz go z przebiegiem zapisanym w kompie > silnika wynikającym z czasu pracy silnika (jeśli dobrze pamiętam odstępstwo dopuszczalne około > 3%) - przynajmniej tak jest w stilo, ale w cromie powinno być podobnie. w stilo to działa jak chce więc i w cromie może być podobnie >> MES wskazuje w ECU 0km przebiegu(multijet 8 i 16v) << Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > w stilo to działa jak chce więc i w cromie może być podobnie > >> MES wskazuje w ECU 0km przebiegu(multijet 8 i 16v) U mnie tez tak bylo, na liczniku 66 tys km a Mes pokazal w ecu 0km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Czujnik lakieru mam. Jaki interfejs kupić? http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-mini-elm327-bt-obd2-poprawiony-i4867878158.html http://allegro.pl/obd2-bluetooth-icar-nano-pl-elm327-elm-327-bt-hit-i4863830772.html czy na USB ?: http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan-2014-elm327-obd2-nowa-wer-pcb-i4867874205.html Obojętne czy użyję MES czy FES ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Czujnik lakieru mam. > Jaki interfejs kupić? > http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-mini-elm327-bt-obd2-poprawiony-i4867878158.html > http://allegro.pl/obd2-bluetooth-icar-nano-pl-elm327-elm-327-bt-hit-i4863830772.html > czy na USB ?: > http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan-2014-elm327-obd2-nowa-wer-pcb-i4867874205.html > Obojętne czy użyję MES czy FES ? Nie wiem jak w cromie ale w stilo to ten mały na BT po pierwsze trzeba rozbroić z obudowy bo o coś zawadza i nie chce wcale wejść w złącze a potem jest problem z jego wyjęciem bo się klinuje o body czy jakąś obudowę no i do tego brak obudowy i nie masz za bardzo za co złapać zeby wyszarpać. Osobiście mam ten na kablu i bez problemu się go użytkuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > w stilo to działa jak chce więc i w cromie może być podobnie Wyciągnąłem te same wnioski po porównaniu paru sztuk MJTD 140 i 150 - co również potwierdzają wypowiedzi z linku , który podałeś . Za to w wersji 8V 120KM odczyty ODO były bardziej sensowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 http://otomoto.pl/fiat-croma-C35406383.html były silniki 140KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > http://otomoto.pl/fiat-croma-C35406383.html > były silniki 140KM ? Na Belgie takie byly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Na Belgie takie byly głowica 16 zaworów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > głowica 16 zaworów ? Tak. Moc jest obnizona zeby podatek drogowy byl tanszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Dużo więcej pali niż wersja 8-zaworowa 120KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.