Skocz do zawartości

Opel insignia 2.0T 250KM, 4x4, automat


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie i Panie czy z tego da sie softem cos fajnego wyciagnac.

> Pytam o doswiadczenia praktyczne nie teoretyczne ze stron.

> Wolne to niemilosiernie Skrzyni biegow juz sie nie poprawi, 1s na zmiane

z insignii? nie wazne co nie zrobisz z silnikiem... to nadal insignia smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba by ja najpierw troche odchudzic

Co wy chcecie od masy tego samochodu? hmm.gif

Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa.

Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co wy chcecie od masy tego samochodu?

> Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa.

a może chociaż tyle co konkurencja?

> Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo.

no to wspaniała rekomendacja. Segment "Małe D" z R4 ważący tyle co pełnoprawny segment E z R6 (do tego RWD). brawo Opel!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co wy chcecie od masy tego samochodu?

> Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa.

> Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo.

tzn ile?

Wersja z dieslem to ok 1700kg a to nie mało. Moje Subaru w wersji kombi z AWD i silnikiem 3.0 250KM waży 1550kg a i tak jest ok 100kg cieższe niż wersja H4. Także można zrobić normalnie ważące auto. Insignia ma sporą nadwagę i to niestety czuć tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn ile?

> Wersja z dieslem to ok 1700kg a to nie mało. Moje Subaru w wersji kombi z AWD i silnikiem 3.0 250KM

> waży 1550kg a i tak jest ok 100kg cieższe niż wersja H4. Także można zrobić normalnie ważące

> auto. Insignia ma sporą nadwagę i to niestety czuć

I sporo problemow zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co wy chcecie od masy tego samochodu?

Po prostu tyle, że jest za ciężki. Konkurencja w tym segmencie z odpowiednimi silnikami/wyposażeniem prawie zawsze waży mniej. Nawet dziś czytałem jakiś test Insigni z nowym silnikiem 2.0 cdti TUTAJ .

Poniżej fragment:

Quote:

Insignia z nowym silnikiem nie przeszła kuracji odchudzającej i wciąż waży niemało. Country Tourer 2.0 CDTI z napędem na przednią oś osiąga masę 1733 kg, a wersja AWD aż 1843 kg.Dla porównania VW Passat Alltrack 2.0 TDI z automatyczną przekładnią DSG i napędem na wszystkie koła 4MOTION waży 1726 kg.


Po prostu prawda jest taka, że Ople są ciężkie. Nie tylko Insignia, tak samo Astra jest chyba najcięższym kompaktem. A nic z tego nie wynika. Ani te auta nie są przez to lepiej wyciszone od konkurencji, ani nic innego to nie daje. Ale to jest taka polityka marki: skupiamy się na reklamach, znanych twarzach (a to kosztuje), w samochodach robimy wielkie tablety, felgi, dużo chromu, a że technicznie auta są przestarzałe i ociężałe? Przecież tego nie widać. Dla mnie tak wygląda dzisiejsza polityka opla. Niestety ona działa, bo te auta się dobrze sprzedają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4842 mm 1856 mm 1498 mm

> 4889 mm 1860 mm 1475 mm

> Różnice odpowiednio:

> 47 / 4 / -23 mm

od kiedy wysokość cokolwiek definiuje w podstawowych segmentach? smile.gif

> Łącznie 28 milimetrów różnicy i półtorej klasy różnicy?

wspaniałe obliczenia, odejmij jeszcze różnicę w szerokości lamp smile.gif

tak, 47 mm długości robi, bo mimo tego BMW jest lżejsze... smile.gif poza tym że to BMW jest nieistotne w wątku.

Insignia to grubas vs swoje odpowiedniki, a nie premium segment wyżej... Opel się zagapił w czasach Vectry C. zrobił otyłego następcę, który praktycznością nie ma podejścia do Vectry... ba. Insignia kombi ma mniejszy bagażnik niż Astra Kombi... ale za to jest dizajn... poszli w retorykę o której pisał Maro... walniemy 20 calowe felgi i taczpad, i ludzie to kupią, bo takie słitaśne ledy walnęliśmy przecież w lampach. a ze nie umiemy zrobić sami diesla, 4x4 jest takie se, prowadzi się to drewnianie, a automaty przypominają zaawansowaniem wiktoriańskie zwrotnice, pominiemy w marketingu... może nikt nie zauwazy, że konkurencja jest do przodu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od kiedy wysokość cokolwiek definiuje w podstawowych segmentach?

> wspaniałe obliczenia, odejmij jeszcze różnicę w szerokości lamp

> tak, 47 mm długości robi, bo mimo tego BMW jest lżejsze... poza tym że to BMW jest nieistotne w

> wątku.

Wysokość podałem, żeby zobrazować porównywalne gabaryty tych samochodów.

Nie wlicza się jej do klasy, ale gdzieś musiałem odrobić te 4 milimetry różnicy w szerokości.

Jak wszyscy wiemy - wyższe auto o tej samej szerokości, nie będzie tak komfortowe jak samochód o 4 cm dłuższy zlosnik.gif

(translejszyn: to był żart, Insignia jest ciasna, ale "na papierze" porównywalna)

> ale za to jest dizajn... poszli w

> retorykę o której pisał Maro... walniemy 20 calowe felgi i taczpad, i ludzie to kupią, bo

> takie słitaśne ledy walnęliśmy przecież w lampach. a ze nie umiemy zrobić sami diesla, 4x4

> jest takie se, prowadzi się to drewnianie, a automaty przypominają zaawansowaniem

> wiktoriańskie zwrotnice, pominiemy w marketingu... może nikt nie zauwazy, że konkurencja jest

> do przodu

no... np. Alfa Romeo 159 Sportwagon - praktyczne, przestronne kombi zlosnik.gif

Myślę, że Opel chciał przy pomocy tego modelu odejść od stylistyki bez polotu i poszukać klienteli która nie wybiera samochodu kalkulatorem. Wyszło jak wyszło, ale pierwszy krok wykonali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wysokość podałem, żeby zobrazować porównywalne gabaryty tych samochodów.

> Nie wlicza się jej do klasy, ale gdzieś musiałem odrobić te 4 milimetry różnicy w szerokości.

> Jak wszyscy wiemy - wyższe auto o tej samej szerokości, nie będzie tak komfortowe jak samochód o 4

> cm dłuższy

> (translejszyn: to był żart, Insignia jest ciasna, ale "na papierze" porównywalna)

ok.gifpalacz.gif

> no... np. Alfa Romeo 159 Sportwagon - praktyczne, przestronne kombi

no tak. bo alfa to jest przykład konkurencji która jest do przodu w czymkolwiek wink.gif

> Myślę, że Opel chciał przy pomocy tego modelu odejść od stylistyki bez polotu i poszukać klienteli

> która nie wybiera samochodu kalkulatorem. Wyszło jak wyszło, ale pierwszy krok wykonali.

możliwe że "chciał". ale ewidentnie "nie dokończyli" projektu, albo poprostu nie potrafią pomiędzy strajkami smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.