PawelWaw Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 Panowie i Panie czy z tego da sie softem cos fajnego wyciagnac. Pytam o doswiadczenia praktyczne nie teoretyczne ze stron. Wolne to niemilosiernie Skrzyni biegow juz sie nie poprawi, 1s na zmiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 to chyba bardziej pytanie do kreatorow i vtg, chyba że Cinek się udzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Panowie i Panie czy z tego da sie softem cos fajnego wyciagnac. > Pytam o doswiadczenia praktyczne nie teoretyczne ze stron. > Wolne to niemilosiernie Skrzyni biegow juz sie nie poprawi, 1s na zmiane z insignii? nie wazne co nie zrobisz z silnikiem... to nadal insignia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > z insignii? nie wazne co nie zrobisz z silnikiem... to nadal insignia Trzeba by ja najpierw troche odchudzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Trzeba by ja najpierw troche odchudzic Co wy chcecie od masy tego samochodu? Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa. Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Co wy chcecie od masy tego samochodu? > Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa. a może chociaż tyle co konkurencja? > Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo. no to wspaniała rekomendacja. Segment "Małe D" z R4 ważący tyle co pełnoprawny segment E z R6 (do tego RWD). brawo Opel! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Co wy chcecie od masy tego samochodu? > Jak coś ma 485x185cm, automat i napęd na 4 koła - to nie będzie ważyło tyle co Corsa. > Z tego co widzę - zbliżone parametrami BMW 528i - waży mniej więcej tyle samo. tzn ile? Wersja z dieslem to ok 1700kg a to nie mało. Moje Subaru w wersji kombi z AWD i silnikiem 3.0 250KM waży 1550kg a i tak jest ok 100kg cieższe niż wersja H4. Także można zrobić normalnie ważące auto. Insignia ma sporą nadwagę i to niestety czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > tzn ile? > Wersja z dieslem to ok 1700kg a to nie mało. Moje Subaru w wersji kombi z AWD i silnikiem 3.0 250KM > waży 1550kg a i tak jest ok 100kg cieższe niż wersja H4. Także można zrobić normalnie ważące > auto. Insignia ma sporą nadwagę i to niestety czuć I sporo problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Co wy chcecie od masy tego samochodu? Po prostu tyle, że jest za ciężki. Konkurencja w tym segmencie z odpowiednimi silnikami/wyposażeniem prawie zawsze waży mniej. Nawet dziś czytałem jakiś test Insigni z nowym silnikiem 2.0 cdti TUTAJ . Poniżej fragment: Quote: Insignia z nowym silnikiem nie przeszła kuracji odchudzającej i wciąż waży niemało. Country Tourer 2.0 CDTI z napędem na przednią oś osiąga masę 1733 kg, a wersja AWD aż 1843 kg.Dla porównania VW Passat Alltrack 2.0 TDI z automatyczną przekładnią DSG i napędem na wszystkie koła 4MOTION waży 1726 kg. Po prostu prawda jest taka, że Ople są ciężkie. Nie tylko Insignia, tak samo Astra jest chyba najcięższym kompaktem. A nic z tego nie wynika. Ani te auta nie są przez to lepiej wyciszone od konkurencji, ani nic innego to nie daje. Ale to jest taka polityka marki: skupiamy się na reklamach, znanych twarzach (a to kosztuje), w samochodach robimy wielkie tablety, felgi, dużo chromu, a że technicznie auta są przestarzałe i ociężałe? Przecież tego nie widać. Dla mnie tak wygląda dzisiejsza polityka opla. Niestety ona działa, bo te auta się dobrze sprzedają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Segment "Małe D" z R4 ważący tyle co pełnoprawny segment E z R6 4842 mm 1856 mm 1498 mm 4889 mm 1860 mm 1475 mm Różnice odpowiednio: 47 / 4 / -23 mm Łącznie 28 milimetrów różnicy i półtorej klasy różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > 4842 mm 1856 mm 1498 mm > 4889 mm 1860 mm 1475 mm > Różnice odpowiednio: > 47 / 4 / -23 mm od kiedy wysokość cokolwiek definiuje w podstawowych segmentach? > Łącznie 28 milimetrów różnicy i półtorej klasy różnicy? wspaniałe obliczenia, odejmij jeszcze różnicę w szerokości lamp tak, 47 mm długości robi, bo mimo tego BMW jest lżejsze... poza tym że to BMW jest nieistotne w wątku. Insignia to grubas vs swoje odpowiedniki, a nie premium segment wyżej... Opel się zagapił w czasach Vectry C. zrobił otyłego następcę, który praktycznością nie ma podejścia do Vectry... ba. Insignia kombi ma mniejszy bagażnik niż Astra Kombi... ale za to jest dizajn... poszli w retorykę o której pisał Maro... walniemy 20 calowe felgi i taczpad, i ludzie to kupią, bo takie słitaśne ledy walnęliśmy przecież w lampach. a ze nie umiemy zrobić sami diesla, 4x4 jest takie se, prowadzi się to drewnianie, a automaty przypominają zaawansowaniem wiktoriańskie zwrotnice, pominiemy w marketingu... może nikt nie zauwazy, że konkurencja jest do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > a wersja AWD aż 1843 kg doskonały wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > od kiedy wysokość cokolwiek definiuje w podstawowych segmentach? > wspaniałe obliczenia, odejmij jeszcze różnicę w szerokości lamp > tak, 47 mm długości robi, bo mimo tego BMW jest lżejsze... poza tym że to BMW jest nieistotne w > wątku. Wysokość podałem, żeby zobrazować porównywalne gabaryty tych samochodów. Nie wlicza się jej do klasy, ale gdzieś musiałem odrobić te 4 milimetry różnicy w szerokości. Jak wszyscy wiemy - wyższe auto o tej samej szerokości, nie będzie tak komfortowe jak samochód o 4 cm dłuższy (translejszyn: to był żart, Insignia jest ciasna, ale "na papierze" porównywalna) > ale za to jest dizajn... poszli w > retorykę o której pisał Maro... walniemy 20 calowe felgi i taczpad, i ludzie to kupią, bo > takie słitaśne ledy walnęliśmy przecież w lampach. a ze nie umiemy zrobić sami diesla, 4x4 > jest takie se, prowadzi się to drewnianie, a automaty przypominają zaawansowaniem > wiktoriańskie zwrotnice, pominiemy w marketingu... może nikt nie zauwazy, że konkurencja jest > do przodu no... np. Alfa Romeo 159 Sportwagon - praktyczne, przestronne kombi Myślę, że Opel chciał przy pomocy tego modelu odejść od stylistyki bez polotu i poszukać klienteli która nie wybiera samochodu kalkulatorem. Wyszło jak wyszło, ale pierwszy krok wykonali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Wysokość podałem, żeby zobrazować porównywalne gabaryty tych samochodów. > Nie wlicza się jej do klasy, ale gdzieś musiałem odrobić te 4 milimetry różnicy w szerokości. > Jak wszyscy wiemy - wyższe auto o tej samej szerokości, nie będzie tak komfortowe jak samochód o 4 > cm dłuższy > (translejszyn: to był żart, Insignia jest ciasna, ale "na papierze" porównywalna) > no... np. Alfa Romeo 159 Sportwagon - praktyczne, przestronne kombi no tak. bo alfa to jest przykład konkurencji która jest do przodu w czymkolwiek > Myślę, że Opel chciał przy pomocy tego modelu odejść od stylistyki bez polotu i poszukać klienteli > która nie wybiera samochodu kalkulatorem. Wyszło jak wyszło, ale pierwszy krok wykonali. możliwe że "chciał". ale ewidentnie "nie dokończyli" projektu, albo poprostu nie potrafią pomiędzy strajkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.