kris1983 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 heja, dopadla mnie dziwna mysl zakupu starego BMW. Szukam jakiegos E46 najlepiej z silnikiem R6.Docelowo albo kupic chce z gazem albo go zalozyc.na auto moge wydac max 15tys zl,łącznie z instalacja. Szukam cos w swoim wojewodztwie i wyszly mi takie 3 egzemplarze http://otomoto.pl/bmw-320-e46-lpg-C34737469.html ten jest w moim miescie.Ogladalem go,troche chwycona rdza klapa bagaznika.Gaz od 50tys km stag i magic jet.Felgi ponoc od BMW 5 i tyl 10 cali przy zaladunku niby obciera... http://olx.pl/oferta/bmw-e46-wersja-inwi...html#b04b62c990 tej nie widzialem jeszcze.Przebieg spory bo 340tys km wyglada po zdjeciach fajnie i silnik 2.5 http://otomoto.pl/bmw-323-170km-pali-9l-184d-8l-lift-m-pakiet-C35732950.html ta bez LPG,sprzedajacy jakis dzwiny po rozmowie.Niby kolega zainteresowany ale czuje ze to podpucha.Maska i fotel do roboty i ostatnia http://otomoto.pl/bmw-320-klima-xenon-alu-serwis-ladna-C35336020.html ta mi sie najbardziej podoba tylko jest sprowadzona.Blachy wyklejanki,troche daleko ode mnie 140km. Sprzedajacy przez telefon mowil ze prawa strona musiala byc lakierowana. Dzieki za jakies sugestie i pomoc.Boje sie takich starszych Beemek bo raczej nowszymi autami zawsze jezdzilem.Ale szukam czegos do weekendowych wypadow i zeby mnie z utrzymaniem nie zabilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 wszystko co pokazałeś to skarbonki i wymęczone trzeba było kupować jak ja swojego sprzedawałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 qrde no nic lepszego nie ma.Dopiero co swoje sprzedalem i teraz szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > qrde no nic lepszego nie ma.Dopiero co swoje sprzedalem i teraz szukam na porządne coupe musisz mieć więcej jak 15 tyś pln w DE za ładne coupe i więcej kupuj R6 325, 328 lub 330 - super silniki, jak zadbane to tylko frajda z jazdy spalanie od 7 - ala emeryt i tempomat 10 norma 18 miasto szaleństwo gazu nie miałem, szkoda psuć igiełki kuchenką jakby co, pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 ja nie szukam coupe:)musi miec 4 drzwi Generalnie poza tym 2.2 to sa chyba starsze silniki z ktorymi nie ma wiekszych problemow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > ja nie szukam coupe:)musi miec 4 drzwi > Generalnie poza tym 2.2 to sa chyba starsze silniki z ktorymi nie ma wiekszych problemow? nie ma problemu z 2.8 - najlepszy silniki benzynowe przed liftem 2.2 benzyna lubił olej w dużych ilościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > nie ma problemu z 2.8 - najlepszy silniki benzynowe przed liftem > 2.2 benzyna lubił olej w dużych ilościach To czy pije olej w znacznej mierze zależy od stanu silnika. Jednakże podpijanie oleju to domena wszystkich m54 czyli 2.2, 2.5, 3.0. PS. Ten 2.2 to bardzo fajny silnik który naprawdę dobrze radzi sobie z tą buda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > nie ma problemu z 2.8 - najlepszy silniki benzynowe przed liftem > 2.2 benzyna lubił olej w dużych ilościach a 2.0 i ten 323 2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > a 2.0 i ten 323 2.5? 2.0 najwięcej tego jest i pewno znaleźć zadbanego najprościej - ale to za słabe w takim samochodzie a spalanie 1l mniej jak 2.8 2.3 nie znam 2.5 tylko z opowieści internetowych że podobno udana jednostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Podepnę się Co sądzicie o takich e46: bmw-325i-kombi-2005-rok-benzyna-gaz bmw-330-e46-330d-oryginalny-przebieg-pelna-opcja I pytanie ogólne - 330d znam, jeździłem, podoba mi się. Chętnie bym kupił gdybym znalazł pewne. Ale... do pracy mam 5km, średnie przebiegi oscylują poniżej 10km. Pomyślałem, że może więc lepiej benzyna? Warunki mam proste: kombi, automat, silnik powyżej 190KM Pb+lpg albo 330d (najlepiej 204KM) Jak w e46 wytrzymuje próbę czasu napęd xDrive? Jak wyglądają koszty utrzymania takiej 3-ki? Kolega serwisował swoją w ASO więc z rzeczywistością pewnie miało to niewiele wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Ta z trzeciego linku, srebrna ma przód od polifta, czyli mogła myć konkretnie walona z przodu, bo ktoś maskę, zderzak, lampy i błotniki wymienił. Ostatnią bym obejrzał. Jako jedyna z tych propozycji ma DSC, czyli ESP, więc nie zaskoczy Cię zimą na zakręcie. Dla uściślenia, w sedanach z silnikami R6 były modele: Przed liftem, czyli gdzieś do połowy 2001r. - 320, 2.0 150KM (podobno słabo jeździ), silnik M52 - 320, 2.2 170KM (daje radę, może popić oleju) od 2000r z silnikiem M54 - 323, 2.5 170KM (daje radę, trwała jednostka), silnik M52 - 328, 2.8 193KM (uważany za najlepszy w tych modelach), silnik M52 - 330, 3.0 231KM (bardzo dobrze jeździ, może popić oleju), od 2000r, silnik M54 Po liftingu druga połowa 2001r. Zostają tylko silniki M54 i dochodzi do nich model 325, 2.5, 192KM (jeździ podobnie jak 2.8, popija czasem olej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Ta z trzeciego linku, srebrna ma przód od polifta, czyli mogła myć konkretnie walona z przodu, bo > ktoś maskę, zderzak, lampy i błotniki wymienił. > Ostatnią bym obejrzał. Jako jedyna z tych propozycji ma DSC, czyli ESP, więc nie zaskoczy Cię zimą > na zakręcie. Jesli to wersja 2000 czyli przed liftem, to nie powinno tam byc ASC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Jesli to wersja 2000 czyli przed liftem, to nie powinno tam byc ASC? Przed liftem w praktyce DSC występowało z silnikami 2.8 (nie zawsze) i z silnikami M54 (od 2000r). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > Przed liftem w praktyce DSC występowało z silnikami 2.8 (nie zawsze) i z silnikami M54 (od 2000r). ja miałem 328 CI z 1999 roku i miałem ASC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > Podepnę się Co sądzicie o takich e46: > bmw-325i-kombi-2005-rok-benzyna-gaz ładna ale w tej cenie szukałbym A6C6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > ładna > ale w tej cenie szukałbym A6C6 Za 23kzł A6C6... tak się składa że sam się rozglądam i jak 33kzł wyjdzie to będę zadowolony. W Niemcowni 7-8K Euro za zadbaną i normalnym przebiegiem trzeba dać. Plus sprowadzenie i opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 ostatnio na carport poszła za 26 tyś ładna sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asvang Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > ostatnio na carport poszła za 26 tyś ładna sztuka Jak w miarę zadbana, nie bita za mocno i nie skręcona to baaardzo tanio. Ja szukam raczej w Niemcowni bo często tu bywam i powiem Ci jedno: Wszystkie w miarę zadbane wozidła i z przyzwoitym przebiegiem sporo droższe niż u nas w PL. Prosty przykład - bardzo zadbana E46 320Ci 2001r przebieg 172kkm kosztuje 4000 Euro i twierdzą że to jest bardzo dobra cena. Fakt że auto IDEAŁ z książką serwisową no ale z przywózką i opłatami wychodzi 20kzł. Kiedyś coś na handel udało mi się kupić (najczęściej za parę złotych zarobku odsprzedawałem handlarzom, lub znajomemu w komisie) a teraz nie jest tak łatwo. Tanio = zmęczony lub walony, no ewentualnie z przebiegiem +350kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 wiem, też uważam że w DE samochody są droższe jak w PL, za swojego 328Ci dałem dużo więcej jak w PL, a potem w PL żeby go sprzedać dużo musiałem zejść z ceny. PL dziwny kraj, dziwne zasady w handlu samochodami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Musiałeś zejść z ceny bo koszta rejestracji przy 2.8 są masakryczne. Inna sprawa że znalezienie ładnej 328 graniczy z cudem i te tanie to przeważnie złom. Jak chcesz się pozbyć to musisz wystawić w cenie złomów. Ale jak Ci się nie spieszy to w końcu znajdzie się odpowiedni kupiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 Pytanie dodatkowe do posiadaczy e46. Rdzewieje tak samo jak e36 czy coś poprawili w bmw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 Jedyne newralgiczne miejsca to ranty przednich błotników(nadkole pracuje wewnątrz błotnika,ściera zabezpieczenie) oraz końcówka błotnika tylnego przy zderzaku(ja miałem tam odprysk od zderzaka i pojawiła się po zimie ruda).Reszta jest nawet bardziej niż ok,nie ma porównania do kebabowozu. Ja mam polift 2002r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Jedyne newralgiczne miejsca to ranty przednich błotników(nadkole pracuje wewnątrz błotnika,ściera > zabezpieczenie) oraz końcówka błotnika tylnego przy zderzaku(ja miałem tam odprysk od zderzaka > i pojawiła się po zimie ruda).Reszta jest nawet bardziej niż ok,nie ma porównania do > kebabowozu. Ja mam polift 2002r. Tylny błotnik potwierdzam. Szczególnie w touringu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Tylny błotnik potwierdzam. Szczególnie w touringu. w coupe było zero rdzy z tyłu, tylko przednie błotniki lubiły rudę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Tylny błotnik potwierdzam. Szczególnie w touringu. Nom w Touringu to trzeba dodać jeszcze tylną klapę tuż nad blendą podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Pytanie dodatkowe do posiadaczy e46. Rdzewieje tak samo jak e36 czy coś poprawili w bmw? U mnie o dziwo rdzewieje na progach ale tych przy drzwiach co jest plastikowa osłonka z napisem BMW. I jeszcze przedni słupek ale tu widziałem w kilku że bierze wiec chyba jakaś wada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > U mnie o dziwo rdzewieje na progach ale tych przy drzwiach co jest plastikowa osłonka z napisem > BMW. I jeszcze przedni słupek ale tu widziałem w kilku że bierze wiec chyba jakaś wada. no nie wada, samochody mają już 10-17 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > no nie wada, samochody mają już 10-17 lat W sumie tak. Moja z 2000 roku jest a widziałem nowsze (2004)z ruda w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Witam Panowie Jestem pierwszy raz na Waszym forum ponieważ przymierzam się do zakupu E46 może moglibyście spojrzeć na ten egzemplarz ? http://allegro.pl/m-pakiet-2-0-w-idealnym-stanie-xenon-parktronik-i5199521475.html Może rzuci wam się coś w oczy? Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie takiej? Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > Witam Panowie > Jestem pierwszy raz na Waszym forum ponieważ przymierzam się do zakupu E46 > może moglibyście spojrzeć na ten egzemplarz ? > http://allegro.pl/m-pakiet-2-0-w-idealnym-stanie-xenon-parktronik-i5199521475.html > Może rzuci wam się coś w oczy? > Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie takiej? > Z góry dzięki za odpowiedzi Obejrzec dokladnie i zrobic diagnostyke komp. Niedawno ogladalem egzemplarz, w ktorym pakiet startowy do tego silnika wyniosl min. 7-8 tys zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > Obejrzec dokladnie i zrobic diagnostyke komp. Niedawno ogladalem egzemplarz, w ktorym pakiet > startowy do tego silnika wyniosl min. 7-8 tys zl. a tak z ciekawości co było tam do roboty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > a tak z ciekawości co było tam do roboty? Chyba remont kapitalny. Zresztą słupek kosztuje z 2000zł wiec nie wiem co tam wkładać za 8000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.