ppmarian Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > tak. xdrive w X3, impreza, quattro w A4, czy jakiś antyczny haldex u VW... trochę tego było. i co nie czules komfortu wlaczania sie do ruchu, neutralnosci prawadzenia, prowadzenia "jedna reka" po kaluzach, itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > i co nie czules komfortu wlaczania sie do ruchu, neutralnosci prawadzenia, prowadzenia "jedna reka" > po kaluzach, itp ? czułem, dokładnie jak w BMW RWD. ale jak pisałem - po ulicach jezdze spokojnie. i odnośnie neutralności prowadzenia - wolę RWD niż AWD w BMW. neutralnie mi się też jezdzi obecnym autem. a włączanie się do ruchu z zabójczą mocą 150 KM to raczej nie wymaga AWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > pokaż mi zimę w Polsce? z roku na rok coraz mnie... w tym roku był centymetr śniegu, na wiosce, W tym roku fakt, ale potrafi nawet padać śnieg w kwietniu i to sporo jak dwa lata temu. Zima potrafi być też długa i śnieżna, nieraz pomagałem wypychać auto i to obecne, w centrum Warszawy. Jak dla mnie nasz klimat przekreśla użycie RWD jako samochodu rodzinnego. Zresztą przy miejskich nie jest wiele lepiej, trochę popada i wszytskie w BMW 1-kach jeżdzą tempem rowerowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > ja codziennie uzytkuje AWD wiec prosze Cie nie mow mi co jest truizmem zalety AWD wymienione wyżej: truizm. nie istotne czy użytkujesz, czy konstruujesz. ja piszę o potrzebie osobistej, nie o przewadze technicznej. > a co codziennoscia a jesli > nigdy nie wylapales podsterownosci w FWD to nie wiem jak TY jezdzisz nie pamiętam kiedy mi przód wyjechał z zakrętu w obecnym paździerzu... i nadal żyję. dlatego nie widzę potrzeby AWD. zastanawia mnie jak Ty jeździsz, skoro FWD "wyłapujesz" podsterowność w codziennej jeździe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > zalety AWD wymienione wyżej: truizm. nie istotne czy użytkujesz, czy konstruujesz. ja piszę o > potrzebie osobistej, nie o przewadze technicznej. > nie pamiętam kiedy mi przód wyjechał z zakrętu w obecnym paździerzu... i nadal żyję. dlatego nie > widzę potrzeby AWD. zastanawia mnie jak Ty jeździsz, skoro FWD "wyłapujesz" podsterowność w > codziennej jeździe... wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty > zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha ja wole takie z 2 pedałami:) i ten z prawej używam... czasem, ale rzadko. generalnie bez gazu jezdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Co za różnica - RWD czy FWD... Kalectwo. Tylko xDrive BMW ma być nadsterowne. Inna sprawa że nadsterowne BMW skończyły się w latach 70. Prawdziwe BMW jak dla mnie to takie które przy redukcjach da się szperą wprowadzić bokiem w łuk ale taki sposób zachowania aut tej marki skończył się na E21/E28. Może i dobrze bo wielu by ginęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > ja wole takie z 2 pedałami:) i ten z prawej używam... czasem, ale rzadko. generalnie bez gazu > jezdze. jak Bog da i partia pozwoli to next bedzie 4x4 DSG wiec tez pozostana mi tylko 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > BMW ma być nadsterowne. Inna sprawa że nadsterowne BMW skończyły się w latach 70. Prawdziwe BMW jak > dla mnie to takie które przy redukcjach da się szperą wprowadzić bokiem w łuk ale taki sposób > zachowania aut tej marki skończył się na E21/E28. Może i dobrze bo wielu by ginęło Ja nie jestem przekonany, czy wczesniej (60-70) LSD bylo w ogole stosowane w BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Ja nie jestem przekonany, czy wczesniej (60-70) LSD bylo w ogole stosowane w BMW. było , ja mam w E12 np. było już w E3, E9 i E114 http://bmwfans.info/parts-catalog/114-Se...ip_diff_unit_2/ zresztą w latach 60 w W110 i W111 i w W108/9 LSD miał nawet MB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Witam, > BMW wreszcie poszło po rozum do głowy i w swoim najnowszym modelu montuje napęd na przód, jak > większość obecnie produkowanych samochodów. Napęd o nazwie sDrive. Świat się kończy. Pierwszy sygnał ostrzegawczy to był kiedy Subaru wyprodukowało samochód z silnikiem Diesla a teraz przednionapędowe BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty > zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha Zapomnieli Ci powiedzieć, że one działają analogowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Zapomnieli Ci powiedzieć, że one działają analogowo. nikt nie jest doskonaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Witam, > BMW wreszcie poszło po rozum do głowy i w swoim najnowszym modelu montuje napęd na przód, jak > większość obecnie produkowanych samochodów. Napęd o nazwie sDrive. > Jest to strzał w przysłowiową "10" i wreszcie seria 2 będzie miała ten rodzaj napędu. > sDrive > W opcji jest oczywiście xDrive, a więc napęd na 4 koła, dla tych co lubią ten rodzaj przeniesienia > napędu. > Brawo.. > Ciekawe, kiedy pozostałe modele otrzymają ten rodzaj napędu? Malo masz aut z przednim napędem ? Po co do tego dokładać kolejne? Trend jest raczej odwrotny - nawet hyundai czy renault zaczyna powrot do rwd. Hyundai w najdroższych butach, renault w najtańszych, ale tu nawet silnik jest z tylu. W takim pojeździe jak van napęd na przód ma nawet jakis sens, ale czy bmw koniecznie musi to sprzedawać pod swoja marką? Jak widać kasa jest ważniejsza. Mnie jednak bardziej martwią zapowiedzi, że nowa generacja jedynki ma mieć napęd na przód. To byłaby porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.