karan Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 Panowie...jaka pompe zakupic do serwa z Punto I? Sa dwa rodzaje: - z srednica tloczka 20.64mm - z srednica tloczka 22,19mm http://autowanda.pl/?page=catalog/browse...set=0&sort= Jezeli obie pasuja na serwo z Punto I to lepiej brac te z wieksza srednica... Sa jakies roznice mieddzy pompami do Punto I a Punto II? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Panowie...jaka pompe zakupic do serwa z Punto I? > Sa dwa rodzaje: > - z srednica tloczka 20.64mm > - z srednica tloczka 22,19mm > http://autowanda.pl/?page=catalog/browse...set=0&sort= > Jezeli obie pasuja na serwo z Punto I to lepiej brac te z wieksza srednica... > Sa jakies roznice mieddzy pompami do Punto I a Punto II? cos takiego znalazłem... ''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...'' U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa ma za mala wydajnosc Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > cos takiego znalazłem... > ''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w > przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...'' > U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa > ma za mala wydajnosc > Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm W PI nie ma znaczenia jaki rozmiar tarczy. Wszystkie fabrycznie mają pompę 20 i to niezależnie czy jest ABS, czy tarcza 240 czy 257. Pompa 22 była w PGT bo z tyłu były tarcze zamiast bębnów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 a do serwa setyjnego w sc pasuje wieksza pompa jakas,czy w gre wchodzi zmiana serwa? po zalozeniu 4 tłokow na front seryjna nie wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > cos takiego znalazłem... > ''Srednica cylindra pompy hamulcowej do tarcz 240 mm jest 20,64 a do tarczy 257 mm 22,2... Więc w > przypadku wymiany tarcz na większe tj. 257 mm należałoby wymienić pompę hamulcową...'' > U mnie po zalozeniu wentyli 240mm na przod i tarcz na tyl pedal lapie na samym dole...czyli pompa > ma za mala wydajnosc > Pozostaje zmiana na serwo z PI i pompe z tloczkiem 22,2mm tu najtaniej jak znalazlem: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1517222216141-LPR6771-pompa-hamulcowa.html http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-alfa-romeo-fiat-uno-punto-lpr-6771-i5101363384.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > tu najtaniej jak znalazlem: > http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1517222216141-LPR6771-pompa-hamulcowa.html > http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-alfa-romeo-fiat-uno-punto-lpr-6771-i5101363384.html Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda mi zmianiac serwo bo mam nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na > fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z > przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda > mi zmianiac serwo bo mam nowe Zgadza sie ja tez mam 257 i nie narzekam, teraz kupilem nowa pompe i serwo i mysle ze bedzie znowu dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Jak chcesz to mam taniej, ale dziwne bo ja miałem front 257 i tył ar145 i seryjna działała jak na > fabrycznym zestawie,sam sie zastanawiam nad zmianą bo własnie złozyłem układ na 4 tłoczkach z > przodu i albo mam zle odpowietrzone albo pompa juz nie wydaje w tym przypadku,tylko ze szkoda > mi zmianiac serwo bo mam nowe jednym dziala innym nie... ja mialem 2 nowe pompy delfhi/mm i na obu to samo...pedal lapie dopiero przy samym dole.... Tak nie powinny dzialac hamulce Teraz bedzie serwo z PI i pompa 22.2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 teraz bedziesz mogl pojechac bo hamulce beda a nie tylko 0.5b i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > jednym dziala innym nie... > ja mialem 2 nowe pompy delfhi/mm i na obu to samo...pedal lapie dopiero przy samym dole.... > Tak nie powinny dzialac hamulce > Teraz bedzie serwo z PI i pompa 22.2mm nowe serwo do punto jest dostepne gdzies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > a do serwa setyjnego w sc pasuje wieksza pompa jakas,czy w gre wchodzi zmiana serwa? > po zalozeniu 4 tłokow na front seryjna nie wydaje... Szczerze to nie wiem jak jest w SC. W PI pasują obie pompy pod seryjne serwo. Mam serwo z PGT wymontowane więc jakby co to mogę porównać z seryjnym PI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Szczerze to nie wiem jak jest w SC. W PI pasują obie pompy pod seryjne serwo. Mam serwo z PGT > wymontowane więc jakby co to mogę porównać z seryjnym PI. Serwa są ponoć takie same ale tylko ponoć, tak słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > nowe serwo do punto jest dostepne gdzies? Pewnie Aso...cena pod tysiaka lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Pewnie Aso...cena pod tysiaka lekko. bede w weekend probował,jak nie to seria wyjazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > bede w weekend probował,jak nie to seria wyjazd ja przechodze na serwo z Punto I + pompa 22.2mm Wlasnie odebralem pompe...jest ogromna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 czy ktos sie orientuje czy serwo od punto 2 podejdzie do pompy od punto 1 gt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > czy ktos sie orientuje czy serwo od punto 2 podejdzie do pompy od punto 1 gt? Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto 2 nie pasuje do cento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto > 2 nie pasuje do cento chodzi o srednice zewnetrzną banki serwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > chodzi o srednice zewnetrzną banki serwa? i o sposob mocowania do pedalu... W PI/SC/Marea jest trzpien splaszczony z dziurka W PII i reszcie jest trzpien z kolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > i o sposob mocowania do pedalu... > W PI/SC/Marea jest trzpien splaszczony z dziurka > W PII i reszcie jest trzpien z kolka oki,tylko ciezko ładne od punto 1 dorwac,same smieci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 > Serwo z punto 1 pasuje do pompy z punto 2 wiec na odwrót chyba tez podejdzie z tym ze serwo z punto > 2 nie pasuje do cento Dokladnie tak jak piszesz , najlepiej serwo z punto 1 dac obojetnie jaki Motor do tego pompa z punto 2 i super zestaw do cc/sc ja u siebie mam przod hample punto 2 JTD/ 1.8 hgt czyli 257 wentyle i Auto super hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 > Dokladnie tak jak piszesz , najlepiej serwo z punto 1 dac obojetnie jaki Motor do tego pompa z > punto 2 i super zestaw do cc/sc ja u siebie mam przod hample punto 2 JTD/ 1.8 hgt czyli 257 > wentyle i Auto super hamuje. a regulatory/ograniczniki zostają seryjne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > a regulatory/ograniczniki zostają seryjne?? Ja mam z opla..to praktycznie to samo co punto II Takie cylinderki...można je skręcić w pompę lub na przewodach z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Ja mam z opla..to praktycznie to samo co punto II > Takie cylinderki...można je skręcić w pompę lub na przewodach z tylu a serie mogą zostac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 no właśnie, nie łatwiej z fiata? np. punto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > a serie mogą zostac? Jak działają to mogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Jak działają to mogą kuzwa wszystko mam nowe to szkoda wywalac,zreszta serwo i pompe seryjną tez.... pojdzie na giełde najwyzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 pompa 22 o takim oznaczeniu na boku podejdzie? 995/60216 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Jak działają to mogą no wlasnie...pytanie czy dzialaja... te z opla/punto to koszt ok 100pln, wiec http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-ate-punto-opel-astra-f-i5153584920.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > no wlasnie...pytanie czy dzialaja... > te z opla/punto to koszt ok 100pln, wiec > http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-ate-punto-opel-astra-f-i5153584920.html i pasują P&P ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm?? to srednica tloczka w srodku....jak masz numery tej pompy to sprawdzisz w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 No dobra, załóżmy, że google mówi 22,2, ale nie zwóciłem uwagi na jedną rzecz, a przynajmniej nie rzuciła mi sie na zdjęciach. Mianowicie wyjścia na przewody. Oryginalnie w seju są 4 wyjścia. Ta na zdjęciu powyżej ma 2. Czy to ją dyskwalifikuje, czy wystarczy taki trójnik zastosować i będzie to zgodne ze sztuką, a co najważniejsze poprawnym działaniem? trójnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > No dobra, załóżmy, że google mówi 22,2, ale nie zwóciłem uwagi na jedną rzecz, a przynajmniej nie > rzuciła mi sie na zdjęciach. Mianowicie wyjścia na przewody. Oryginalnie w seju są 4 wyjścia. > Ta na zdjęciu powyżej ma 2. > Czy to ją dyskwalifikuje, czy wystarczy taki trójnik zastosować i będzie to zgodne ze sztuką, a co > najważniejsze poprawnym działaniem? > trójnik po co kombinować z trójnikami jak mozna odrazu kupić dobra pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > po co kombinować z trójnikami jak mozna odrazu kupić dobra pompe niestety ta ze zdjecia dziś do mnie przyszła. Na foto nie było widać, że ma tylko 2 wyjscia, a mnie do głowy nie przyszło, żeby spytać. Numer fiatowski ładnie ją opisywał, jak chciałem Chyba zrobię zwrot i poszukam tej, co Karan wklejał link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > niestety ta ze zdjecia dziś do mnie przyszła. Na foto nie było widać, że ma tylko 2 wyjscia, a mnie > do głowy nie przyszło, żeby spytać. Numer fiatowski ładnie ją opisywał, jak chciałem > Chyba zrobię zwrot i poszukam tej, co Karan wklejał link a co to za szukanie,intercars i masz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > a co to za szukanie,intercars i masz... no teraz widzę każdy mądry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 no wez,a gdzie szukac, aso? ja kupilem na drugi dzien,dzis przyszlo serwo z allegro do Punto za cale 20 pln jest zajecie na weekend.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 na allegro szukałem, znalazłem ori fiata za smieszne pieniądze. numer w eperze pokazuje punto 2, no bajka... tylko nie widać było, że ma 2 wyjscia :/ dobra, nie ma co płakać. W poniedziałek zwrócę i w międzyczasie zakupię już prawidłową z 4 wyjściami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > na allegro szukałem, znalazłem ori fiata za smieszne pieniądze. numer w eperze pokazuje punto 2, no > bajka... > tylko nie widać było, że ma 2 wyjscia :/ > dobra, nie ma co płakać. W poniedziałek zwrócę i w międzyczasie zakupię już prawidłową z 4 > wyjściami... możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1? Bosch 60543 z pudelka fiata. Nie przykladalem jej, aby nie ubrudzic, zeby mi zwrotu nie zakwestionowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > możesz podać jej numery? Ona siada na serwo z punto 1? Jak jest napewno z punto 2 to siada; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > i pasują P&P ? Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 28 Marca 2015 Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 > a regulatory/ograniczniki zostają seryjne?? ja mam regulatory z punto 2 te wkrecane w pompe dlugie takie same są w palio siena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 jeszcze się na ak natknąłem na wątek Czuczu, co pisał o regulatorach z Doblo z dodatkową regulacją.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > no dobra, to gdzie mam znaleźć te 22,2mm?? pompa z 2 wyjsciami jest pod ABS W watku podalem nr pompy LPR 22.2mm pod punto GT 1.4 turbo co siada z serwo PI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 no dobra, to tak to na przymiarkach mniej więcej wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 jaki masz nr boczny tej pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 > jaki masz nr boczny tej pompy? finalnie to ta pompa: https://www.motointegrator.pl/produkty/884557-pompa-hamulcowa-trw-automotive-pmh684 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 > no dobra, to tak to na przymiarkach mniej więcej wygląda: źle kolektory zamontowane obydwa po prawej stronie musza byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.