Skocz do zawartości

Dylematy zakupowe nr 5321


Gość Krawiec

Rekomendowane odpowiedzi

> E no 280KM chyba sie jakoś odpycha... Ale nie nie V6 i Fiat.. w życiu..

> Krawiec

Jest nieźle - kiedyś złapałem się z takim mercem i .... stwierdziłem że to jedyny "Fiat" którego chciałbym kupić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

VAG jest oczywisty..

Kia jest nie wiele niestety wieksza chyba od Yeti, do tego wyglada na to ze nie jedzie co jest w sumie dziwne bo diesel 184KM wazy niby 1,5t a ma tylko 9,8 do 100.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Toyota Rav4, z budżetem na styk zmieścisz się w wersji premium.

> 150KM będzie z 2.0 beznzyny , 4x4 też jest. Dla mnie bagażnik (a jeździłem ) jest spory.

A to jedzie jakos? Bo mam obawy....

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mowie ze skreslac, ale chodzi o to ze Opel, zna problem Insigni, ktore byly na poczatku

> produkcji, i caly czas sie powtarzaja, nic nie poprawiaja.

dobrze, że moja o tym nie wie hehe.gif mój kumpel też kupił dwie i na razie spokój. Z czym masz problemy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jedzie

10s do 100, 185 vmax na papierze.

Nie wiem czego chciałbyś więcej oczekiwać od samochodu 4x4 o znacznie zwiększonym prześwicie. z racji pseudoterenowości.

Wręcz bałbym się tym jeździć szybciej, zarówno w zakretach jak i po prostej.

W ogóle autor powinien określić jakoś liczbowo swoje oczekiwania względem osiągów, bo dyskusja na zasadzie "jedzie, nie jedzie" nie ma większego sensu.

Ja tym zrobiłem niewiele, bo z 800km ale za to w różnych warunkach (z pełnym obciążeniem, na pusto, w górach, na nizinach) i powiem, że jeżeli ktoś oczekuje silnika z bezpiecznym zapasem mocy do np. wyprzedzania sprawnego, to Ravka 2.0 spełnia ten warunek.

Oczywiście do startu spod świateł się nie nadaje. Ale to nie ten segment.

No ale albo szukamy nowego 4x4 o zwiększonym prześwicie albo szukamy ściganta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Prześwit mniej wiecej taki jak w Yeti...a jednak nie jedzie.. CR-V mi się bardziej jednak podoba i troche lepiej wyposażona za podobna kase.

Tak czy inaczej trzeba połazić po salonach i pooglądać.

Forka bym wziął ale kurde ma troche mały bagażnik...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prześwit mniej wiecej taki jak w Yeti...a jednak nie jedzie.. CR-V mi się bardziej jednak podoba i

> troche lepiej wyposażona za podobna kase.

> Tak czy inaczej trzeba połazić po salonach i pooglądać.

> Forka bym wziął ale kurde ma troche mały bagażnik...

> Krawiec

A do czego potrzebujesz tego auta? Bo mam wrazenie, że głównie skupiasz się na osiągach.

W tym wątku sporo osób już podpowiedziało wiele aut, więcej już chyba nie ma w tym pułapie cenowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Do tego aby spakować rodzine 2+2 bez zakładania trumny na dach. Obecny pojazd jest ok dla 2+1 ale jak się zrobi 2+2 to będzie problem bo wózek zajmuje cały obecny bagażnik...

Zakładam tez że powinno jakoś się odpychać...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tego aby spakować rodzine 2+2 bez zakładania trumny na dach. Obecny pojazd jest ok dla 2+1 ale

> jak się zrobi 2+2 to będzie problem bo wózek zajmuje cały obecny bagażnik...

> Zakładam tez że powinno jakoś się odpychać...

> Krawiec

Pomimo, że już dość dawno wyrosłem z małych dzieci to jednak pamiętam jeszcze czasy jak były małe.

Z czystym sumieniem mogę polecić Rav4 jako samochód rodzinny, na pewno nie będziesz miał problemu z zapakowaniem rodziny 2+2 i wózka.

Chyba, że jesteś z tych co zabierają na wczasy pół domu, a znam takich.

Wtedy to tylko coś wielkości Town&Country.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

.. wstępnie zobaczyć co się da utargować...

Coś się tam da...ale 4 lata temu było lepiej....

Zobaczymy na ile wycenią moje obecne auo..

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

... nie spodziewałem się że komis przy salonie chce zaroibć 20% na używanym samochodzie... no cóż.. trzeba bedzie zmienić salon albo i marke..

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... nie spodziewałem się że komis przy salonie chce zaroibć 20% na używanym samochodzie...

Jeśli to faktycznie 20% to znaczy że wycenili nieźle grinser006.gif - zwykle spotykałem się z wycenami o ponad 30% niższymi od kwoty za którą potem auto wystawiono do sprzedaży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... nie spodziewałem się że komis przy salonie chce zaroibć 20% na używanym samochodzie... no cóż..

> trzeba bedzie zmienić salon albo i marke..

> Krawiec

Daaawno temu kupiłem astrę jedynkę - kuzyn pracował w ASO, które miało odkupić ją od klientki na nowe auto. Kuzyn dał mi cynę, dołożyliśmy do ceny ASO 500 zł i poszła do mnie. Wycena dla klientki - 15tzł, mieli ją wystawić przy ASO za 21tzł, tysiąc do zejścia, czyli 20tzł. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale k.... 10k Ja rozumie ze mozna zarobić 2 - 3 k na potrzymaniu auta tydzień dwa na placu ale

> bez jaj

Mojego Wranglera JK dealer Toyoty odkupił za 82 kzł, po czym wystawił w komisie za 110 kzł - ogłoszenie było na Otomoto chyba przez trzy tygodnie zanim auto się sprzedało. Nie wiem oczywiście jaka była cena transakcyjna - margines na negocjacje był grinser006.gif - ale to jest chyba w miarę standardowe podejście. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> To ile Ci zaproponowali za ta Skode?

Za mało aby myśleć o nich... 43k. Auto ma 36k przebiegu. Wartość wg info expert to 53 z hakiem.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Pisałem wyżej, że Outlandera dostaniesz.

Wiem, ale 150KM w takim wielkim aucie buu.gif.

I bagaznik w 4WD jest 477 litrów tylko... mało... bardzo mało. W 2WD jest prawie 591...

Totalnie bez sensu to auto...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, ale 150KM w takim wielkim aucie .

Z tym silnikiem 2.2 całkiem przyjemnie jedzie jak na swoją klasę.

> I bagaznik w 4WD jest 477 litrów tylko... mało... bardzo mało. W 2WD jest prawie 591...

> Totalnie bez sensu to auto...

> Krawiec

Pojemność bagażnika wynika z tego, że masz do czynienia z wersją siedmiomiejscową vs. pięciomiejscowa. Dwa dodatkowe fotele zajmują miejsce.

Ale te pomiary są jakieś dziwne. Na moje oko to auto ma wielki bagażnik.

Z kolei dla mojego podają aż 882l co absolutnie nie jest prawdą. Na moje oko jest tam jakieś 500-600l.

Musisz sam zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Z tym silnikiem 2.2 całkiem przyjemnie jedzie jak na swoją klasę.

Tyle ze diesel jest po za zasiegiem. Kosztuje kupe kasy...

> Pojemność bagażnika wynika z tego, że masz do czynienia z wersją siedmiomiejscową vs.

> pięciomiejscowa. Dwa dodatkowe fotele zajmują miejsce.

Na szczescie da sie je dosc latwo zlikwidowac....

> Ale te pomiary są jakieś dziwne. Na moje oko to auto ma wielki bagażnik.

A no ma...

> Z kolei dla mojego podają aż 882l co absolutnie nie jest prawdą. Na moje oko jest tam jakieś

> 500-600l.

> Musisz sam zobaczyć.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Z tym silnikiem 2.2 całkiem przyjemnie jedzie jak na swoją klasę.

Tyle za kasa jest niestety chora za diesla..

> Pojemność bagażnika wynika z tego, że masz do czynienia z wersją siedmiomiejscową vs.

> pięciomiejscowa. Dwa dodatkowe fotele zajmują miejsce.

Mozna je wywalic jak sie okazuje..

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

.. Kia olalem..

Ale...

1. Zona sama sobie wybila z glowy ix35 .. Zamienil stryjek siekierke na kijek... Male... Srodek mniejszy niz w yeti....

2. Suzuki... Eee male i tyle w temacie

3. Outlander... 2.0 CVT... Eee nie jedzie... Nie jedzie i jeszcze raz nie jedzie. Diesel przekracza budzet, zreszta diesla nie chce...

Po za tym outlander fajny, duzy, a w razie w dodatkowe siedzenia mozna wywalic. Przejechalismy sie, zonie sie oczy swieca... Z rabatami slabo...

Wydaje sie ze do wyceny obecnego auta podchodza w miare rozsadnie, zobaczymy co poloza ostatecznie... No ale nie jedzie..... Ot dupowoz...

Jutro Hondaaaaaaaaaa.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po za tym outlander fajny, duzy, a w razie w dodatkowe siedzenia mozna wywalic. Przejechalismy sie,

> zonie sie oczy swieca... Z rabatami slabo...

> Wydaje sie ze do wyceny obecnego auta podchodza w miare rozsadnie, zobaczymy co poloza

> ostatecznie... No ale nie jedzie..... Ot dupowoz...

> Jutro Hondaaaaaaaaaa.

> Krawiec

Jakbyś jednak chciał Outlandera to daj znać, na to że benzyna nie jedzie nic nie poradzę ale jeśli chodzi o rabat to możliwe że coś będę w stanie załatwić u mnie w firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Jakbyś jednak chciał Outlandera to daj znać, na to że benzyna nie jedzie nic nie poradzę ale jeśli

> chodzi o rabat to możliwe że coś będę w stanie załatwić u mnie w firmie.

Ok, a gdzie by sie trzeba toczyc po auto?

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle za kasa jest niestety chora za diesla..

No jak? 2.2 MT Intense Plus rocznik 2014 stoi w konfiguratorze za 116 900zł.

> Mozna je wywalic jak sie okazuje..

> Krawiec

Bagażnik i bez tego jest IMO całkiem przyzwoity. Nie wiem jak oni te litry liczą. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za chwile ma byc chyba nowy model, wiec powinni byc sklonni do negocjacji

Model 2015 stoi po 119K więc jest blisko budżetu określonego w wątku. Te kilka tysięcy spokojnie powinno się dać ugrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .. Kia olalem..

> Ale...

> 1. Zona sama sobie wybila z glowy ix35 .. Zamienil stryjek siekierke na kijek... Male... Srodek

> mniejszy niz w yeti....

> 2. Suzuki... Eee male i tyle w temacie

> 3. Outlander... 2.0 CVT... Eee nie jedzie... Nie jedzie i jeszcze raz nie jedzie. Diesel przekracza

> budzet, zreszta diesla nie chce...

> Po za tym outlander fajny, duzy, a w razie w dodatkowe siedzenia mozna wywalic. Przejechalismy sie,

> zonie sie oczy swieca... Z rabatami slabo...

> Wydaje sie ze do wyceny obecnego auta podchodza w miare rozsadnie, zobaczymy co poloza

> ostatecznie... No ale nie jedzie..... Ot dupowoz...

> Jutro Hondaaaaaaaaaa.

> Krawiec

Nie wiem jak to jest kupować samochód za 115tysięcy, bo mój najdroższy w życiu, to ten co mam teraz - 65tys.

Ale w życiu nie myślałem, że mając 115tys na samochód można mieć takie dylematy. Zawsze mi się wydawało, że za 3 cyfrowe kwoty to już jest konkretny wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak to jest kupować samochód za 115tysięcy, bo mój najdroższy w życiu, to ten co mam teraz

> - 65tys.

> Ale w życiu nie myślałem, że mając 115tys na samochód można mieć takie dylematy. Zawsze mi się

> wydawało, że za 3 cyfrowe kwoty to już jest konkretny wybór.

Dylematy są zawsze, bo wraz z kwotą rosną wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dylematy są zawsze, bo wraz z kwotą rosną wymagania.

Tylko, że autor skupia się z tego, co czytam skupia się głównie na osiagach. W moim przekonaniu trochę to koliduje z charakterem pojazdu, którego szuka.

Po co super osiągi w aucie gabarytów Outlandera czy CR-V.

150KM w zupełności wystarczy do sprawnej jazdy i wyprzedzania.

Do latania po zakrętach się to nie nadaje, zwinność ma wagonu z węglem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko, że autor skupia się z tego, co czytam skupia się głównie na osiagach. W moim przekonaniu

> trochę to koliduje z charakterem pojazdu, którego szuka.

> Po co super osiągi w aucie gabarytów Outlandera czy CR-V.

Oczywiście, te auta wręcz zniechęcają do szybkiej jazdy.

> 150KM w zupełności wystarczy do sprawnej jazdy i wyprzedzania.

> Do latania po zakrętach się to nie nadaje, zwinność ma wagonu z węglem.

E, nie tak źle. Outlander skręca lepiej niż Epica. hehe.gif

Ale jest też inna rzecz, w Outlanderze z dieslem jedzie się o niebo przyjemniej, auto chętniej reaguje na gaz. Benzynowy jest trochę bezpłciowy, jak tramwaj.

Zresztą wszystkie CVT tak mają. Jedyna CVT pozbawiona tego problemu to CVT Subaru, połączona z dieslem i z trybem symulowania normalnych biegów.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

W Outlanderze jest tryb normalnych biegów, są łopatki i mozna jechać "klasycznie" od 1 do 6..

Ale to jedzie jak tramwaj. Szkoda ze japońce nie potrafią wsadzić jakiegoś sensownego motoru, a diesel drogi przez pieprzona akcyze na auta powyżej 2 litrów..

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Outlanderze jest tryb normalnych biegów, są łopatki i mozna jechać "klasycznie" od 1 do 6..

Znudzi Ci się najdalej po trzech dniach. hehe.gif

> Ale to jedzie jak tramwaj.

Właśnie.

> Szkoda ze japońce nie potrafią wsadzić jakiegoś sensownego motoru, a

> diesel drogi przez pieprzona akcyze na auta powyżej 2 litrów..

> Krawiec

A z tych 119k za model 2015 nie zejdą? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Znudzi Ci się najdalej po trzech dniach.

Domyślam się

> A z tych 119k za model 2015 nie zejdą?

Nie wiem, na razie o dieslu nie gadałem.. Musze najpierw ogarnąć za ile by byli skłonni wziąść Yeti - wstepnie wyglada dużo lepiej niż w Skodzie..

Co ciekawe, patrząc na szerokość i długość to outlander jest mniejszy od OIII. Co prawda to milimetry... ale sie zdziwilem bo auto w srodku robi wrazenie wiekszego.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Domyślam się

> Nie wiem, na razie o dieslu nie gadałem..

To pogadaj. Ktoś tutaj też proponował że pomoże przy rabatach.

> Musze najpierw ogarnąć za ile by byli skłonni wziąść Yeti

> - wstepnie wyglada dużo lepiej niż w Skodzie..

Ewentualnie spróbuj najpierw kupić (np. kredytując różnicę) a potem wstaw Yeti w komis.

> Co ciekawe, patrząc na szerokość i długość to outlander jest mniejszy od OIII. Co prawda to

> milimetry... ale sie zdziwilem bo auto w srodku robi wrazenie wiekszego.

> Krawiec

Bo siedzi się wyżej, więc można bliżej siebie fotele ustawić a i tak będzie dużo miejsca.

Z praktyki mogę Ci napisać, że Outlander spokojnie połyka rodzinę z dużym bagażem i dowozi na wakacje bez powodowania u nich żadnego zmęczenia.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

> Bo siedzi się wyżej, więc można bliżej siebie fotele ustawić a i tak będzie dużo miejsca.

Niektórym się mimo to nie udaje. W takim X-Trail-u IIgen. jest jak w mniejszym aucie segmentu B.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.