elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Accord 2.4 noPB? Mniej mi się buda podoba Gust... wiadomo A MB W204? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Mniej mi się buda podoba > Gust... wiadomo > A MB W204? A uporali sie z ruda w W204? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Honda Accord? Jak wcześniej. Na upartego by wziął, ale szału nie ma >Subaru Legacy? Odpada >Saab 9-5NG Aero? Poza budżetem >Laguna GT Królową lawet? Co prawda COUPE jeszcze daje radę, ale sedan zdecydowanie mi się nie podoba. Poza tym boje się maskarycznej utraty wartości > Audi jest fajne - ale żaden prestiż jak wymienisz dwa razy silnik przez okres użytkowania No tutaj ciężko Ci odmówić racji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > A uporali sie z ruda w W204? No i masz Takie to właśnie szukanie używki Trzeba pól internetu przekopać, a potem i tak wyjdzie, ze trzeba szukac czegoś innego bo to lub tamto się sypie na potęgę Wychodzi na to, że może lepiej brac w ciemno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Te statystyki to próba wśród twoich znajomych? znajomy serwisuje skody i wiem ile tego robi; - tloki z pierscieniami; - rozrzady; - zatarte walki rozrzadu oraz uszkodzone napedy pomp wysokiego cisnienia Najczesciej silniki 1.8 lub 2.0 w skodach, VW i AUDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Królową lawet? > Co prawda COUPE jeszcze daje radę, ale sedan zdecydowanie mi się nie podoba. Poza tym boje się > maskarycznej utraty wartości Akurat Lagune 3 z tego co się słyszy jest bardzo solidnym autem. Mi sie podoba kombiak GT Sedan nie bardzo. A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę lepiej. W204 nie ma problemu z rudą z tego czytałem na forach C250 z automatem A nad Volvo nie myślałeś jakimś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Akurat Lagune 3 z tego co się słyszy jest bardzo solidnym autem. Nie neguje, ale też specjalnie nie chciałbym tego weryfikować osobiście > Mi sie podoba kombiak GT Sedan nie bardzo. Gust to wiadomo > A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę > lepiej. Dlatego kupując coś z VAGa lub BMW jest mała szansa, że na tym sporo stracisz przy odsprzedaży. A na pewno mniej niż na takim francuzie Inna sprawa ile w to włożysz, no ale co byś nie kupił to zawsze coś włożysz > W204 nie ma problemu z rudą z tego czytałem na forach > C250 z automatem > A nad Volvo nie myślałeś jakimś? S60 po lifcie mi się podoba, ale jest poza budżetem, więc nawet sobie głowy nie zawracam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju w naszym kraju będzie trzymać cenę > lepiej. ale bzdury opowiadasz zobacz sobie ceny audi w Niemczech czy UK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No dobrze, ale mowa jest o zakupie używki. > Jak sobie teraz wyobrażasz tą cała procedurę? > Pojadę do sprzedającego pozaślepiam mu co potrzeba i powiem, że wróce za 1000km zobaczyć co i jak i > jak nic nie ubyło to możemy przechodzić do dyskusji o cenie? pytałeś jak to robi ASO, więc Ci odpowiedziałem że robi właśnie tak a nie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Nie dolewałem tyle, to cytat z instrukcji 1.8 TSI z Passata. Tylko że ta "norma" wcale nie jest "normą w rzeczywistości". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę co z tego że można dostać więcej przy sprzedaży, jak trzeba więcej wyłożyć przy kupnie inne marki kwotowo tracą zbliżone wartości a często wręcz można niemile się zaskoczyć ile traci kwotowo tzw. premium, takie np Renault TANIO się sprzedaje bo TANIO się kupuje a nie dlatego że nie trzyma wartości, ludzie myślą że jak sprzedadzą Audi za X lat za 30% więcej niż Renault to Audi trzyma wartość, zadziwia mnie ta ekonomia takie używane Audi to nawet gorzej dla kupującego niż Renault: bo zwrot przy sprzedaży (czyli to mityczne trzymanie wartości) jest odłożone w czasie, a wyłożyć dużo więcej niż np za Renault trzeba TU I TERAZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > znajomy serwisuje skody i wiem ile tego robi; No to świetne statystyki - znajomy naprawia silniki i tylko jeden z nich był sprawny. Pewnie w rzeczywistości też 1 na 15 jest sprawny - jaki inny wniosek mógłby być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > No to świetne statystyki - znajomy naprawia silniki i tylko jeden z nich był sprawny. > Pewnie w rzeczywistości też 1 na 15 jest sprawny - jaki inny wniosek mógłby być? wiesz akurat robie w tej branzy i wiem jakie bolaczki maja silniki grupy VAG. Niestety pancernosc VW etc sie skonczyla a co rok to silniki maja gorsze, drozsze w utrzymaniu oraz kiepsko zaprojektowane, po kosztach. Niestety do takiej sytuacji koncerny zostaly zmuszone przez pseudo oszołomo ekologów. A co do informacji odnośnie uszkodzeń to są moje spostrzezenia co do ilości. Ale osobiscie nie widzialem tych silników ktore nie braly oleju, procz jednego od kolegi co jezdzi nowym superb z 2015r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > co z tego że można dostać więcej przy sprzedaży, jak trzeba więcej wyłożyć przy kupnie > inne marki kwotowo tracą zbliżone wartości a często wręcz można niemile się zaskoczyć ile traci > kwotowo tzw. premium, takie np Renault TANIO się sprzedaje bo TANIO się kupuje a nie dlatego > że nie trzyma wartości, ludzie myślą że jak sprzedadzą Audi za X lat za 30% więcej niż Renault > to Audi trzyma wartość, zadziwia mnie ta ekonomia > takie używane Audi to nawet gorzej dla kupującego niż Renault: bo zwrot przy sprzedaży (czyli to > mityczne trzymanie wartości) jest odłożone w czasie, a wyłożyć dużo więcej niż np za Renault > trzeba TU I TERAZ Wreszcie jakiś głos rozsądku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > wiesz akurat robie w tej branzy i wiem jakie bolaczki maja silniki grupy VAG. Nie przeczę. Ale żeby rzetelnie oszacować, jaki procent tych silników ma wady, należałoby też wiedzieć cokolwiek o liczbie sprawnych. Bo jeżeli masz do czynienia tylko z uszkodzonymi, to taka statystyka jest - delikatnie mówiąc - niedokładna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Nie przeczę. Ale żeby rzetelnie oszacować, jaki procent tych silników ma wady, należałoby też > wiedzieć cokolwiek o liczbie sprawnych. Bo jeżeli masz do czynienia tylko z uszkodzonymi, to > taka statystyka jest - delikatnie mówiąc - niedokładna. Zgodze sie z Tobą, ale też w kręgu mechanikó z któymi współpracuje niespotkałem się z pozytywnymi opiniami. Dotyczy to aut sciaganych z zagranicy oraz krajowych u jednego wlasciciela. Same takie informacje czesto dostaje z serwisu VW/SKODA. Więc coś jest na rzeczy niewątpliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmiko Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Tylko że ta "norma" wcale nie jest "normą w rzeczywistości". To jest dopuszczalne zużycie oleju przez silnik. Każde zużycie poniżej tej wartości jest normalne i nie ma o co kruszyć kopii Przy 'braniu' większym niż norma można próbować drogi oficjalnej (plombowanie, ważenie, mierzenie, itp.). Nie zawsze z pozytywnym skutkiem I nie mówię, że to złe silniki. TTTM i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.