Skocz do zawartości

AUDI A4 B8 1.8/2.0 TFSI


elciapek

Rekomendowane odpowiedzi

> Honda Accord?

Jak wcześniej. Na upartego by wziął, ale szału nie ma oslabiony.gif

>Subaru Legacy?

Odpada

>Saab 9-5NG Aero?

Poza budżetem

>Laguna GT

Królową lawet?

Co prawda COUPE jeszcze daje radę, ale sedan zdecydowanie mi się nie podoba. Poza tym boje się maskarycznej utraty wartości

> Audi jest fajne - ale żaden prestiż jak wymienisz dwa razy silnik przez okres użytkowania

No tutaj ciężko Ci odmówić racji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te statystyki to próba wśród twoich znajomych?

znajomy serwisuje skody i wiem ile tego robi;

- tloki z pierscieniami;

- rozrzady;

- zatarte walki rozrzadu oraz uszkodzone napedy pomp wysokiego cisnienia

Najczesciej silniki 1.8 lub 2.0 w skodach, VW i AUDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Królową lawet?

> Co prawda COUPE jeszcze daje radę, ale sedan zdecydowanie mi się nie podoba. Poza tym boje się

> maskarycznej utraty wartości

Akurat Lagune 3 z tego co się słyszy jest bardzo solidnym autem.

Mi sie podoba kombiak GT zlosnik.gif Sedan nie bardzo.

A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę lepiej.

W204 nie ma problemu z rudą z tego czytałem na forach smile.gif

C250 z automatem grinser006.gif

A nad Volvo nie myślałeś jakimś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat Lagune 3 z tego co się słyszy jest bardzo solidnym autem.

Nie neguje, ale też specjalnie nie chciałbym tego weryfikować osobiście grinser006.gif

> Mi sie podoba kombiak GT Sedan nie bardzo.

Gust to wiadomo grinser006.gif

> A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę

> lepiej.

Dlatego kupując coś z VAGa lub BMW jest mała szansa, że na tym sporo stracisz przy odsprzedaży. A na pewno mniej niż na takim francuzie

Inna sprawa ile w to włożysz, no ale co byś nie kupił to zawsze coś włożysz oink.gif

> W204 nie ma problemu z rudą z tego czytałem na forach

> C250 z automatem

> A nad Volvo nie myślałeś jakimś?

S60 po lifcie mi się podoba, ale jest poza budżetem, więc nawet sobie głowy nie zawracam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju w naszym kraju będzie trzymać cenę

> lepiej.

ale bzdury opowiadasz facepalm%5B1%5D.gif

zobacz sobie ceny audi w Niemczech czy UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobrze, ale mowa jest o zakupie używki.

> Jak sobie teraz wyobrażasz tą cała procedurę?

> Pojadę do sprzedającego pozaślepiam mu co potrzeba i powiem, że wróce za 1000km zobaczyć co i jak i

> jak nic nie ubyło to możemy przechodzić do dyskusji o cenie?

pytałeś jak to robi ASO, więc Ci odpowiedziałem że robi właśnie tak a nie inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A utrata wartość to fakt - audi z powodu wiecznego mitu Vaga w naszym kraju będzie trzymać cenę

co z tego że można dostać więcej przy sprzedaży, jak trzeba więcej wyłożyć przy kupnie

inne marki kwotowo tracą zbliżone wartości a często wręcz można niemile się zaskoczyć ile traci kwotowo tzw. premium, takie np Renault TANIO się sprzedaje bo TANIO się kupuje a nie dlatego że nie trzyma wartości, ludzie myślą że jak sprzedadzą Audi za X lat za 30% więcej niż Renault to Audi trzyma wartość, zadziwia mnie ta ekonomia spineyes.gif

takie używane Audi to nawet gorzej dla kupującego niż Renault: bo zwrot przy sprzedaży (czyli to mityczne trzymanie wartości) jest odłożone w czasie, a wyłożyć dużo więcej niż np za Renault trzeba TU I TERAZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to świetne statystyki - znajomy naprawia silniki i tylko jeden z nich był sprawny.

> Pewnie w rzeczywistości też 1 na 15 jest sprawny - jaki inny wniosek mógłby być?

wiesz akurat robie w tej branzy i wiem jakie bolaczki maja silniki grupy VAG. Niestety pancernosc VW etc sie skonczyla a co rok to silniki maja gorsze, drozsze w utrzymaniu oraz kiepsko zaprojektowane, po kosztach. Niestety do takiej sytuacji koncerny zostaly zmuszone przez pseudo oszołomo ekologów. A co do informacji odnośnie uszkodzeń to są moje spostrzezenia co do ilości. Ale osobiscie nie widzialem tych silników ktore nie braly oleju, procz jednego od kolegi co jezdzi nowym superb z 2015r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co z tego że można dostać więcej przy sprzedaży, jak trzeba więcej wyłożyć przy kupnie

> inne marki kwotowo tracą zbliżone wartości a często wręcz można niemile się zaskoczyć ile traci

> kwotowo tzw. premium, takie np Renault TANIO się sprzedaje bo TANIO się kupuje a nie dlatego

> że nie trzyma wartości, ludzie myślą że jak sprzedadzą Audi za X lat za 30% więcej niż Renault

> to Audi trzyma wartość, zadziwia mnie ta ekonomia

> takie używane Audi to nawet gorzej dla kupującego niż Renault: bo zwrot przy sprzedaży (czyli to

> mityczne trzymanie wartości) jest odłożone w czasie, a wyłożyć dużo więcej niż np za Renault

> trzeba TU I TERAZ

Wreszcie jakiś głos rozsądku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz akurat robie w tej branzy i wiem jakie bolaczki maja silniki grupy VAG.

Nie przeczę. Ale żeby rzetelnie oszacować, jaki procent tych silników ma wady, należałoby też wiedzieć cokolwiek o liczbie sprawnych. Bo jeżeli masz do czynienia tylko z uszkodzonymi, to taka statystyka jest - delikatnie mówiąc - niedokładna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przeczę. Ale żeby rzetelnie oszacować, jaki procent tych silników ma wady, należałoby też

> wiedzieć cokolwiek o liczbie sprawnych. Bo jeżeli masz do czynienia tylko z uszkodzonymi, to

> taka statystyka jest - delikatnie mówiąc - niedokładna.

ok.gif

Zgodze sie z Tobą, ale też w kręgu mechanikó z któymi współpracuje niespotkałem się z pozytywnymi opiniami. Dotyczy to aut sciaganych z zagranicy oraz krajowych u jednego wlasciciela. Same takie informacje czesto dostaje z serwisu VW/SKODA. Więc coś jest na rzeczy niewątpliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że ta "norma" wcale nie jest "normą w rzeczywistości".

To jest dopuszczalne zużycie oleju przez silnik. Każde zużycie poniżej tej wartości jest normalne i nie ma o co kruszyć kopii IThankYou.gif

Przy 'braniu' większym niż norma można próbować drogi oficjalnej (plombowanie, ważenie, mierzenie, itp.). Nie zawsze z pozytywnym skutkiem wink.gif

I nie mówię, że to złe silniki. TTTM i już smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.