Lysy1980 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 jaka nadawała by się do gazu ? co jest polecane ? teraz mam automat 2.0 i chętnie coś podobnego widział bym w Scenic III :-) W grandzie są te same silniki co w krótkim ? Ile teraz można wołać za Scenica II z gazem z 2005 r? zadbany nie bity wszystko serwisowane na bieżąco aż szkoda sprzedawać :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 jaka nadawała by się do gazu ? co jest polecane ? teraz mam automat 2.0 i chętnie coś podobnego widział bym w Scenic III :-) W grandzie są te same silniki co w krótkim ? Ile teraz można wołać za Scenica II z gazem z 2005 r? zadbany nie bity wszystko serwisowane na bieżąco aż szkoda sprzedawać :-) Pod LPG to chyba jedynie 1,4 Tce podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Ile teraz można wołać za Scenica II z gazem z 2005 r? zadbany nie bity wszystko serwisowane na bieżąco aż szkoda sprzedawać :-)Ech zeby nie automat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ech zeby nie automat...Dlaczego nie automat? Coś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Dlaczego nie automat? Coś więcej?Nie lubie automatow. Tak po prostu. Tak samo jak nie lubie diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ok czyli tekst bez sensu :-) mój pierwszy automat i na pewno nie ostatni :-) ktoś coś więcej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ile teraz można wołać za Scenica II z gazem z 2005 r? zadbany nie bity wszystko serwisowane na bieżąco aż szkoda sprzedawać :-) powiem Ci że nędza - siedzę na kilku forach i czasami czytam jak ludzi piszą o sprzedaży SCII. mojego kupił forumowicz - przeczytał długą, bogatą historię i od razu ze szmalu wyskoczył. żadne allegro, olx i inne portale ogłoszeniowe. to wszystko, co "na plus" masz to możesz jedynie znajomemu sprezentować co ciekawe - szybciej sprzedają się SCII na forach, wystawione przez już znanego usera niż takiego, co to zarejestrował się tylko na sprzedaż auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Dlaczego nie automat? Coś więcej? mnie coraz bardziej chodzi po głowie automat. Z moich doświadczeń lekkie i słabe auta nie powinny być wyposażane w automat - strasznie nieprzyjrzenie mi się nimi jeździło. Dopiero jak auto ma pewną masę - pewnie powyżej 1300kg i nieco momentu obrotowego to jazda z automatem nabiera sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 No dobra a co z automatami w Scenic III ? Lepsze niż w SCII ? Jak z awaryjnościa? No i co z tymi silnikami do gazu tylko jeden nadaje się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 powiem Ci że nędza - siedzę na kilku forach i czasami czytam jak ludzi piszą o sprzedaży SCII. mojego kupił forumowicz - przeczytał długą, bogatą historię i od razu ze szmalu wyskoczył. żadne allegro, olx i inne portale ogłoszeniowe. to wszystko, co "na plus" masz to możesz jedynie znajomemu sprezentować co ciekawe - szybciej sprzedają się SCII na forach, wystawione przez już znanego usera niż takiego, co to zarejestrował się tylko na sprzedaż auta Z tym się nie martwię bo to bardzo ciekawe auta teraz :-) i z tego co wiem trudno kupić jakieś z prawdziwą historią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ok czyli tekst bez sensu :-) mój pierwszy automat i na pewno nie ostatni :-) ktoś coś więcej ?To inaczej. Obilo mi sie o oczy ze te skrzynki byly projektowane do mniejszych mocy. I nie maja zbyt duzych przebiegow do naprawy. Teraz brzmi lepiej i z sensem? Oczywiscie moge sie mylic. W koncu o dci tez roznie pisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 No dobra a co z automatami w Scenic III ? Lepsze niż w SCII ? Jak z awaryjnościa? No i co z tymi silnikami do gazu tylko jeden nadaje się ?Zwykle 1,6 tez sie nadaje do gazu, ale nie nadaje sie do tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 No i 2,0 jest, ale od Nissana i podobno kiepsko znosi LPG. BTW. Niby piszą, że LPG jest najczystszym paliwem pod względem wydzielanych zanieczyszczeń, a coraz mniej silników nadaje się do LPG. Wymyślili jakieś: TSI, puretechy, ecoboosty, TCe i inne pseudopierdziawki z bezpośrednim wtryskiem rodem z kosiarek, że niby są ekologiczne bo mniej palą, a to klasyczna g..no prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 qrde jakaś masakra :/ niby wybór a tak naprawdę nie ma :/ muszę obczaić jak chodzi ten 1.4TCe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 a co w tym Łysina Ci się nie podoba, że cię tyłek swędzi do zmiany autka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 wszystko mi się podoba :-) nic mu nie brakuje odpukać chodzi świetnie :-) ale lubię co jakiś czas zmieniać na coś nowszego a że lubię francuskie i w sumie na nie mnie stać bo są tańsze wybór jak na razie padł na Scenic III raczej w Grandzie. Tylko szkoda że wybór w silnikach słaby :/ czemu ten 2.0 się nie nadaje do gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 w ogóle zastanów się czy chcesz SCIII na naszym forum renówkowym opisałem i ciągle opisuję różnice pomiędzy SCII a SCIII. ekonom chyba chciał na złość zrobić klientowi SCIII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 wszystko mi się podoba :-) nic mu nie brakuje odpukać chodzi świetnie :-) ale lubię co jakiś czas zmieniać na coś nowszego a że lubię francuskie i w sumie na nie mnie stać bo są tańsze wybór jak na razie padł na Scenic III raczej w Grandzie. Tylko szkoda że wybór w silnikach słaby :/ czemu ten 2.0 się nie nadaje do gazu ? to 2.0 to jest ten sam silnik co w Lagunie 3 i Qashqaiu 1. Ludziska gazują Qashqaie i nie narzekają na silnik, ale w Lagunie ponoć pojawiały się problemy z gniazdami zaworowymi. Moim zdaniem da się to zgazować dobrą instalacją i precyzyjnym strojeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 w ogóle zastanów się czy chcesz SCIII na naszym forum renówkowym opisałem i ciągle opisuję różnice pomiędzy SCII a SCIII. ekonom chyba chciał na złość zrobić klientowi SCIII a pokrótce możesz coś więcej tu napisać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 postaram się zebrać to w jedną całość, bo na razie moje gderanie o SC III czyta kilkanaście osób na jednym forum. zbiorę i wkleję tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 postaram się zebrać to w jedną całość, bo na razie moje gderanie o SC III czyta kilkanaście osób na jednym forum. zbiorę i wkleję tutaj. Dzięki czekam !!! bo bardzo ciekawy jestem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 postaram się zebrać to w jedną całość, bo na razie moje gderanie o SC III czyta kilkanaście osób na jednym forum. zbiorę i wkleję tutaj. Pamiętasz o mnie :-) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 cały czas ale mam teraz remont mieszkania. postaram się to zrobić szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 2015-07-28: to MOJE spostrzeżenia. Można się niezgadzań, marudzić. Chętnie podyskutuję i poczytam, jeśli coś źle napisałem. Być może jeszcze nie wszystko wiem, bo dopiero zrobiłem ok. 8 kkm w czasie trochę ponad 3 miesiące. Na PLUS: 1) bardzo bardzo cicho podczas jazdy, silnik tylko mruczy – to jest mój główny i największy plus. Nie mówię, że w SCII było głośno, ale tutaj jest IMHO inaczej ciszej 2) wymiana żarówek w reflektorze jest łatwa, w porównaniu z wymianą żarówek mijania w SCII 3) wycieraczki szyby przedniej pracują inaczej, słupki przednie ograniczają wychlapywanie się zbieranej wody na szyby boczne. W SCII chlapało po bocznych szybach 4) skrzynka bezpieczników pod maską dobrze zabezpieczona - ryglowana pokrywa, bezpieczniki i gniazdka obrócone "do góry nogami". ciężko je będzie zalać 5) akumulator przykryty pokrywą, zapinaną na zatrzaski. szybki i bezproblemowy demontaż 6) dużo precyzyjniejsze wspomaganie kierownicy 7) w środku jest IMHO więcej miejsca 8) przydatny na wyświetlaczu wskaźnik (bajer), kiedy zmieniać bieg na wyższy/niższy. Tym samym silnik świetnie ciągnie od 1,5 do 2,0 kRPM. Przy tej drugiej wartości można spokojnie zmienić bieg na wyższy. VI bieg zapina się już od 80 km/h 9) bardzo lekko się jedzie - auto ma znikome opory ruchu. Nie wiem czy to wina łożysk czy opon, ale odłączając napęd na prostej bardzo długo się swobodnie toczy 10) by zwolnić hamulec ręczny na postoju trzeba wcisnąć hamulec nożny (w SCII nie trzeba). bez wciśnięcia pedała ręczny nie zwalnia. Jest to jakaś forma zabezpieczenia przed ewentualnym stoczeniem się pojazdu 11) szyba przednia jest większa (wyższa) - więcej widać, ale za to „słoneczniki” są nad samą głową 12) w hamulcu tylnym nie ma kłopotliwych linek (nie ma więc dźwigni zwalniającej w bagażniku). Silniki hamulca parkingowego zamocowane są bezpośrednio do elementów hamulca tylnego. Nie wiem, czy to lepsze rozwiązanie czy gorsze. ASO twierdzi, że do wymiany klocków z tyłu niezbędny jest CLIP, który zezwala na cofnięcie (z jednoczesnym obrotem) tłoczków hamulcowych. Ale znawcy na forach twierdzą, że nie trzeba CLIPa i na jutubie pokazują, jak to zrobić 13) z tyłu są 3 jednakowe fotele. W SCII zewnętrzne były jednakowe, a środkowy węższy 14) drzwi są dużo lżejsze – jak się otwiera to wydaje się, jakby były z cieniutkiej blachy 15) hamulec ręczny hamuje "jak głupi" - auto stawia dęba nawet jak się minimalnie toczy. trochę irytujące, bo mocno szarpie w środku. O umiejscowieniu przycisku do ręcznego pisze w „minusach” 16) jest możliwości dołożenia owiewek – konstrukcja przednich okien jest inna niż w SCII, co pozwala na montaż. Już kupiłem, bo będę mógł zostawić auto z uchylonymi szybami 17) podłokietnik jest odryglowywany mechanicznie a nie silnikiem elektrycznym jak w SCII i nie ma już denerwującej blokady 18) wygoda jazdy w długich trasach - nie wiem czy nie jest to efekt, że po prostu siedzenie kierownika nie jest wygniecione przez mojego poprzednika i po prostu trzyma fabryczne parametry Na MINUS: 1) brak w standardzie lusterka fotochromatycznego. w znanych mi SCII 95% miało 2) brak w standardzie lusterka do obserwacji II rzędu siedzeń. w znanych mi SCII 95% miało 3) rocznik mojego to 05/2011 – oprawki lamp do jazdy w dzień zaślepione. Trzeba „rzeźby” by je uruchomić (np. wiercenie w odbłyśniku) 4) brak modułu komfortu kierunkowskazów – niby popierdułka, ale bardzo przydatna 5) brak podłokietnika pomiędzy siedzeniami. Zamontowałem go sobie, ale większość SCII miała 6) deskę zaprojektowali chyba dla chińczyków - trzeba siedzieć bardzo nisko, by widzieć cały wyświetlacz. Elementy wyświetlacza bezpośrednio pod daszkiem są trudno widoczne 7) irytująca mnie rzecz - przy włączeniu tempomatu nie widać temperatury silnika - napisy są w jednym wierszu i tempomat zasłania temperaturę silnika 8) wymiana filtra kabinowego – trzeba demontować schowek. Niby nie wiele roboty, ale trzeba wyrywać listwę ozdobną. Pytanie ile tych wyrwań ta listwa przeżyje? Ja np. kontroluję filtr co ok. 5 kkm, więc w ciągu roku 4x muszę ją wyrywać 9) hamulec elektryczny umieszczony obok lewarka zmiany biegów, w dodatku po prawej stronie. IMHO za daleko - przy zaciąganie muszę się odchylić z fotela i jeszcze przeszkadza mi nieco drążek zmiany biegów. Dla innych jest to dobre rozwiązanie, bo pasażer może w razie czego zahamować auto. Trudno się nie zgodzić 10) na te j samej trasie, w tych samych warunkach silnik 1,5 dCi 110 KM pali trochę więcej niż 1,5 dCi 101 KM. Więcej o jakieś 0,7 do 1,0 litra 11) schowki w podłodze z przodu są mniejsze niż w SCII - to co chciałem przełożyć z SCII nie zmieściło się 12) brak półeczki pod dźwignią zmiany biegów - te które są w zamian (np. obok lewarka zmiany biegów) są za małe i plastikowe, więc będą się rysować od metalowych przedmiotów, które można było trzymać pod lewarkiem w SCII, np. klucze do drzwi 13) schowki w drzwiach – w przednich drzwiach mieści butelka PET 0,7 litra i to w dodatku pochylona. W SCII w drzwi wstawiałem 1,5 litra PET. W tylnych drzwiach wchodzi 0,5 litra PET i też pochylony 14) brak przydatnych schowków na napoje za tylnymi siedzeniami (przy małych okienkach) 15) oświetlenie wewnątrz auta 1xW5W + 1xW5W w standardzie. ZTCW w SCII w standardzie było 3xW5W + 3xW5W 16) bezpieczniki w kabinie, pod regulacją oświetlenia to jakaś porażka z dostępem - ok. 30% jest zasłonięte plastikami i nie ma możliwości ich wymienić. w ogóle nie ma rozpiski tych bezpieczników, jak to było w SCII 17) tempomat działa wg mnie trochę kiepsko: po pierwsze - nabierając prędkości i klikając lewym przyciskiem na kierownicy "-" nie zapamiętuje prędkości (w SCII pamięta). dopiero klikając "+" wprowadza prędkość do pamięci. Po drugie - w SCII (i w innych pojazdach również) ciągle przytrzymywanie przycisku zwiększającego/zmniejszającego prędkość powoduje zwiększanie/zmniejszanie zapamiętanej prędkości (w niektórych pojazdach skok jest nawet co 10 km/h). w SCIII ciągle trzymanie nie zwiększa zapamiętanej prędkości - żeby zwiększyć np. z 80 do 100 km/h trzeba kliknąć 10x w przycisk "+". Irytujące 18) minus taki bardziej estetyczny - składanie środkowego fotela w II rzędzie. WSCII jest z boku każdego fotela rączka plastikowa, a w SCII ciągnie się za gumkę. W SCII każde siedzenie tylne składa się/pochyla oparcie za pomocą zmyślnej wajchy umieszczonej obok fotela: fotel lewy - wajcha po prawej, środkowy - wajcha po prawej, prawy - wajcha po lewej. W SCIII: fotel lewy - wajcha po prawej, środkowy – gumka umieszczona pod pupą, fotel po prawe - wajcha po prawej 19) cała deska i konsola to miękki plastik. Pozostałe plastiki łatwo się rysują, zarówno te w tunelu, w II rzędzie siedzeń, jak i na klapie tylnej 20) światło cofania - niezbędne dla spełnienia przepisów, ale kompletnie nieprzydatne. Małe i na samym dole 21) DYSTANS na wyświetlaczu czyli ilość kilometrów do przejechania na posiadanym paliwie. O ile w SCII kilometrów obywało płynnie, np. 1092, 1091, 1090, 1089 itd to w SCIII ubywa skokowo np. 1090, 1080, 1070, 1060 a często nawet jest tak np. 1090 i od razu 1070 (po mocnym deptaniu). Jakoś powyższe mogę zrozumieć, ale nie mogę załapać takiej sytuacji : wyjeżdżając z przed domu miałem DYSTANS 640 km. Podczas trasy (w sumie 30 km) opadał i wznosił się, by na zakończenie trasy wskazać... 640 km. Pływak jest na bank dobry i cały układ odmierzania sprawny, bo ostatecznie paliwo ubywa i rezerwa zapala się we właściwym momencie 22) składanie fotela pasażera z przodu: w SCII niezależnie od pozycji pochylenia oparcia składało się ono do pozycji poziomej i można było zrobić stolik. W SCIII oparcie musi być w pozycji pionowej, bo inaczej złożenie go skutkuje brakiem pochylona powierzchnią ”stolika”. Inaczej mówiąc – płaski stolik w SCIII jest „zależny” od położenia oparcia fotela 23) nie ma możliwości konfiguracji siedzeń z tyłu. W SCII z tyłu można wstawić 2 siedzenia z szerokim prześwitem miedzy nimi. Wtedy 4 osoby wygodnie jadą. W SCIII nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 Pamiętasz o mnie :-) ? co z Tobą? dodam jeszcze kilka spostrzeżeń: na PLUS: 19) fotele tylne mają kontrolę zapięcia pasów - wiem ile osób jedzie i ile pasów jest zapięte. dla mnie przydatne, bo często mój synek za wcześnie się wypina 20) nawigacja TomTom LIVE automatycznie uaktualnia godzinę. w ogóle fajne jest to, że planując drogę navi pokazuje ruch na drodze, opóźnienie i ewentualnie wylicza lepszą trasę. jeszcze to w PL nie działa najlepiej, ale już raz tomek poinformował mnie, że jest lepsza trasa. 21) boczek znajdujący się przy prawej nodze jest z plastiku, a nie wykładzina jak w SCII, która była już u mnie wytarta od buta. tu jest plastik i nic się nie przetrze 22) dodatkowe nawiewy na tył, umieszczone na słupku środkowym. obadwa dziecka mówio, że fajnie ich chłodzi klima, lepsza jest recyrkulacja niż w SCII na MINUS: 24) miałem to już dawno napisać - no jakiś debil wymyślił, by podłoga bagażnika zapinała się do półki bagażnika na plastikowy haczyk (w SCII jest pętelka ze sznureczka). problem w tym, że jak haczyk wpadnie pod koło zapasowe (a wcale o to nie trudno, bo sznureczek do haczyka jest długi) to 10 minut z głowy, zanim się go wyszarpie i podniesie podłogę. ja akurat robię to często podłogę bagażnika dźwigam, bo mam tam schowane torby na zakupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Widzę, jest deko lepiej, ilość plusów zaczyna doganiać minusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 jaka nadawała by się do gazu ? co jest polecane ? teraz mam automat 2.0 i chętnie coś podobnego widział bym w Scenic III :-) W grandzie są te same silniki co w krótkim ? Ile teraz można wołać za Scenica II z gazem z 2005 r? zadbany nie bity wszystko serwisowane na bieżąco aż szkoda sprzedawać :-) Kiedy planujesz sprzedaż swojego Scenica? Dawaj na priv ofertę, co na wyposażeniu, poglądową fotkę i może zrobimy biznesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 Kiedy planujesz sprzedaż swojego Scenica? Dawaj na priv ofertę, co na wyposażeniu, poglądową fotkę i może zrobimy biznesa Xsary Picasso 2006 1.6 16V LPG byś nie chciał ? ori przebieg 105.000 km (mam ja od 60.000km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 BTW - jest do sprzedania SCII, znany mi osobiście: Sprzedam Renault Scenic 1.9dCi, rocznik 2005, przebieg 214 tyś, pełne wyposażenie + szklany dach (brak jedynie Xenonów). Kolor grafitowy metalik.Historia auta jest w zasadzie na forum w moich postach od 2009 roku gdy auto kupiłem. Jestem drugim, a w Polsce pierwszym właścicielem.Auto zadbane, bezwypadkowe, przebieg udokumentowany. Nigdy nie było żadnych poważnych awarii czy napraw.Drobne ryski i otarcia na nakładach zderzaka - parkingowe sprawy.Do auta dodaje:- oryginalne relingi dachowe Renault- komplet felg aluminiowych Renault Sport 17'' dedykowanych do SC/Megan (są do raczej do odmalowania)- oryginale dywaniki Scenic z wykładziny (w aucie są gumowe Renault)- dobre wspomnienia z kilkuletniej eksploatacji jakby kto szukał, to sprzedaje gRRuby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 Xsary Picasso 2006 1.6 16V LPG byś nie chciał ? ori przebieg 105.000 km (mam ja od 60.000km) Fajne autko, ale już stylistycznie leciwe i widać po nim wiek. No i Scenik wygląda mniej rodzinnie niż XP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniqwerty Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 Xsary Picasso 2006 1.6 16V LPG byś nie chciał ? ori przebieg 105.000 km (mam ja od 60.000km) Daj informacje na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 12 Września 2015 Udostępnij Napisano 12 Września 2015 Daj informacje na priv Wstaw w dział Giełda, będzie dla wszystkich... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.