tomash79 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 Planuje zmianę auta, trochę napaliłem się na Imprezę GD z silnikiem 2,0 160 KM po drugim lifcie czyli 2005-2007. Auto planuje zagazować. Czy ktoś miał bliższy kontakt z tym autem. Z tego co poczytałem to ma dwa spore minusy. Pierwszy to żeby ustawić zawory trzeba wyciągnąć silnik. Drugi to rozrząd, dość drogi i wymiana co 50/60 tys. W moim przypadku to co rok, max półtora. Oczywiście jak prawie każdy japończyk, to rdza. Na co jeszcze zwrócić uwagę, czy są jakieś inne "wynalazki"? http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-sw-2-0-ra-2006-isza-rej-salonowy-serwis-ID4pd72e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 Planuje zmianę auta, trochę napaliłem się na Imprezę GD z silnikiem 2,0 160 KM po drugim lifcie czyli 2005-2007. Auto planuje zagazować. Czy ktoś miał bliższy kontakt z tym autem. Z tego co poczytałem to ma dwa spore minusy. Pierwszy to żeby ustawić zawory trzeba wyciągnąć silnik. Drugi to rozrząd, dość drogi i wymiana co 50/60 tys. W moim przypadku to co rok, max półtora. Oczywiście jak prawie każdy japończyk, to rdza. Na co jeszcze zwrócić uwagę, czy są jakieś inne "wynalazki"? Nie każdy , Imprezy miały jakiś problem z brakiem zaślepek czy odprowadzenia, generalnie za błotnikami gromadził się syf, dlatego tam gniło. Jeżeli to ten sam silnik co w LGC/OTB to sam napisałeś już wady, czyli wyjmowanie silnika do regulacji, podobnie zresztą jak u mnie. To ile przejeździsz bez regulacji, zależy głównie od jakości montażu i regulacji lpg. Dla H6 jest to 80-160kkm. Rozrząd - drogi ? W 2.5 koszt to ok 800zł w serwisie, nie sądze aby w 2.0 był znacznie droższy. Wymiany AFAIR co 105kkm. O gazie doczytaj sobie tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68228-lpg-w-subaru/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 12 Września 2015 Udostępnij Napisano 12 Września 2015 Planuje zmianę auta, trochę napaliłem się na Imprezę GD z silnikiem 2,0 160 KM po drugim lifcie czyli 2005-2007. Auto planuje zagazować. Czy ktoś miał bliższy kontakt z tym autem. Z tego co poczytałem to ma dwa spore minusy. Pierwszy to żeby ustawić zawory trzeba wyciągnąć silnik. Drugi to rozrząd, dość drogi i wymiana co 50/60 tys. W moim przypadku to co rok, max półtora. Oczywiście jak prawie każdy japończyk, to rdza. Na co jeszcze zwrócić uwagę, czy są jakieś inne "wynalazki"? Jaki tam siedzi silnik? Z tego co patrzę, opinie o Imprezie RC są raczej przychylne. Z mojej strony - jeżeli nie miałeś jeszcze okazji - proponuję najpierw się Imprezą przejechać, albo chociaż zająć miejsce w środku. Oglądałem kiedyś WRX'a z zamiarem zakupu, ale ilość miejsca skutecznie mnie zniechęciła. To jedno z tych aut, gdzie kierowca i pasażer stykają się ramionami. Pomyśl ew. o Forester SG z silnikiem EJ20F (wzmocnione gniazda zaworowe). Spalanie 12l lpg (krótkie odcinki, miasto), rozrząd ~550zł, wymiana 600zł; części dostępne i akceptowalne cenowo, silnik prosty w serwisowaniu ale upierdliwy (np. wymiana świec wymaga jego pochylenia), zniwelowany problem luzów zaworowych (chociaż zaboli jak przyjdzie do zrobienia), wyższy prześwit, genialnie trzyma się w zakrętach, pancerny automat i zawieszenie. Generalnie, w temacie Subaru, moje spostrzeżenia są takie - dopóki nie oszczędzasz na serwisie - będzie jeździł. Jak zapuścisz - będziesz płacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Ekstra auto, akurat na foto jest WRX, sam mam Imprezę kombi właśnie po drugim lifcie w LPG, z tym że z silnikiem 2.5 173 konie. Faktycznie w środku jest mało miejsca, ale to wcale nie jest duże auto. Prowadzi się genialnie i... po paru kilometrach nagle przestajesz przejmować się takimi pierdołami jak mało miejsca Szczególnie z tyłu...no ale ja wyszedłem z założenia że to nie mój problem, bo ja nie zamierzam jeździć z tyłu :D Problemem w 2.0 jest jedynie nieszczęsna regulacja luzu zaworowego, z tym że nie zawsze trzeba to robić i nie wszystkie szklanki będzie trzeba wymieniać, czasem wystarczy kontrola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Aaaaa i w NA 2.0 DOHC po pewnym przebiegu występuje problem fałszywego spalania stukowego przez co silnik "zamula", niestety nawet ASO rozkładają ręce przy tym problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Jeśli to ten sam silnik co u mnie to rozrząd wyjdzie ok. 1500PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Aaaaa i w NA 2.0 DOHC po pewnym przebiegu występuje problem fałszywego spalania stukowego przez co silnik "zamula", niestety nawet ASO rozkładają ręce przy tym problemie. Gdzies czytalem, ze pomaga tankowanie noPB 98, ale nie wiem ile w tym prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Gdzies czytalem, ze pomaga tankowanie noPB 98, ale nie wiem ile w tym prawdy Szczególności, że większość tych aut jeździ z lpg Problem jest z tym spalaniem stukowym to fakt, u brata w Imprezie też wystąpił, jest na to kilka patentów, z tego co pamiętam pomogła wymiana czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Okazuje się jednak, że w wielu przypadkach nie jest to takie proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Z tego co czytałem to wymiana czujnika NIC nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2015 nic nie daje bo problemem jest sam czujnik, łapie za dużo dźwięków 'z otoczenia' i interpretuje je jako spalanie stukowe. W necie piszą o brzęczeniu osłon wydechu, szumie pompy wspomagania, czasami problem pojawia się po zatankowaniu gorszego paliwa, albo wymianie oleju. Z tego co czytałem jak problem się pojawi to już nie chce zniknąć, najskuteczniejsze wydaje się przełożenie czujnika w inne miejsce (niektórzy wieszają na przewodach z doprowadzoną masą) albo tzw Gary's Fix, czyli dzielnik napięcia tłumiący sygnały, które nie są spalaniem stukowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.