swienty Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Czy przy wadliwym układzie zasilania jest szansa żeby samochód z filtrem cząstek stałych kopcił na czarno? Chodzi o samochód normą euro 4. Możemy przyjąć że wtryski leją. Auto będzie kopciło na czarno czy nie? Czy jest w ogóle taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 a ktore auto z euro 4 ma filtr cząstek stałych? nie chodzi o katalizator po prostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 a ktore auto z euro 4 ma filtr cząstek stałych? nie chodzi o katalizator po prostu? Ciężarowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Samochody ciężarowe Euro 5 nie mają filtrów cząstek stałych więc raczej nie posiadasz tego urządzenia. Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 a ktore auto z euro 4 ma filtr cząstek stałych? nie chodzi o katalizator po prostu? Na przykład 1.9 JTD i pochodne (mam taki), 2.0 dCi w Nissanie/Renault i prawdopodobnie wiele innych. A wracając do tematu to nie wydaje mi się aby takie auto mogło kopcić, chyba że filtr jest jakoś uszkodzony albo go już nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 X-Trail 2.0dCi ze sprawnym w 97% DPF (zapełnienie 3% według ASO), po 100tys. km kopcił jak ruski traktor przy dobrej przygazówce. Nawet na trasie, kiedy się za nim jechało puszczał czarne bąki przy zmianie biegów z wyższych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 a ktore auto z euro 4 ma filtr cząstek stałych? nie chodzi o katalizator po prostu? Śmiechem żartem w mojej benzynowej lagunie co jakis czas wyskakuje błąd - kodu nie pamiętam ale oznaczo on - filtr cząstek stałych do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 X-Trail 2.0dCi ze sprawnym w 97% DPF (zapełnienie 3% według ASO), po 100tys. km kopcił jak ruski traktor przy dobrej przygazówce. Nawet na trasie, kiedy się za nim jechało puszczał czarne bąki przy zmianie biegów z wyższych obrotów. Zapelnienie nic nie znaczy, rośnie i spada, akurat w tym momencie było 3%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Śmiechem żartem w mojej benzynowej lagunie co jakis czas wyskakuje błąd - kodu nie pamiętam ale oznaczo on - filtr cząstek stałych do wymiany Bo wcześniej Twoja laguna zanim została benzyną była dieslem i przystankiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Śmiechem żartem w mojej benzynowej lagunie co jakis czas wyskakuje błąd - kodu nie pamiętam ale oznaczo on - filtr cząstek stałych do wymiany złe paliwo lejesz i potem się dziwisz że CI błędy wyskakują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 złe paliwo lejesz i potem się dziwisz że CI błędy wyskakują Fakt leje paliwo do kuchenki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Bo wcześniej Twoja laguna zanim została benzyną była dieslem i przystankiem Rozważałem ta opcje ale świece też nie wygladaja na żarowe a na nich sa cewki wysokiego napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Na przykład 1.9 JTD i pochodne (mam taki), 2.0 dCi w Nissanie/Renault i prawdopodobnie wiele innych. Zgadza się, u mnie w Bravo jest a norma jeszcze Euro 4 (1.9 Multijet 16v 150KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin L. Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 X-Trail 2.0dCi ze sprawnym w 97% DPF (zapełnienie 3% według ASO), po 100tys. km kopcił jak ruski traktor przy dobrej przygazówce. Nawet na trasie, kiedy się za nim jechało puszczał czarne bąki przy zmianie biegów z wyższych obrotów. Musiał być popsuty. Laguna z tym samym silnikiem przy prawie 200 tys. km nic nie puszczała, a końcówki rury wydechowej były tak czyste że można było przejechać palcem w środku i palec był praktycznie czysty. Żałuję że nie zrobiłem zdjęć. Natomiast teraz mam Galaxy z przebiegiem około 100 tys. km z niby sprawnym DPF i końcówka rury okopcona jak w starym dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 a ktore auto z euro 4 ma filtr cząstek stałych? nie chodzi o katalizator po prostu? Wiele aut osobowych, szczególnie tych ściąganych z zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Musiał być popsuty. Też tak myślę. Wszystkie w firmie były zepsute. One od nowości są w ogóle zepsute. Już przez producenta. W Lagunie z tym silnikiem pracuje on jak pszczółka a w X-Trail-u jak TDI pierwszej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Wiele aut osobowych, szczególnie tych ściąganych z zachodu. Nie wiedziałęm - wydawało mi się że dopiero norma Euro 5 zaostrzyła reguły co do cząstek stałych/sadzy, a z euro 4 radzły sobie zwykle katalizatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Nie wiedziałęm - wydawało mi się że dopiero norma Euro 5 zaostrzyła reguły co do cząstek stałych/sadzy, a z euro 4 radzły sobie zwykle katalizatory. W wielu autach był za dopłatą, chociażby w PL, a ludzie to brali nie wiedząc w co się pakują Przy Euro 4 były stosowane 2 katalizatory lub 1 katalizator + DPF . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.