Skocz do zawartości

Honda Accord 2004r


Alfi

Rekomendowane odpowiedzi

Może piszesz o 'polskiej' wersji Sport.

Ja zrobiłem 255 tys km 2.0 Sport kupionym w NL, ta wersja jest oparta na Executive.

Do 160 jest cisza :)

 

btw genialne auto, porównywanie akordeona do skody to profanacja.

No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie.

 

Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych 

 

Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych 

 

Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji.

 

Jak szukałem przełożenia do swojego (padło na to z EP3) to znalazłem stronę, która mówiła własnie o przełożeniach wszystkich wersji. Różnice były znaczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo roznicy w przelozeniach. Skrzynie byly identycznie w przedliftach 2.4 Type-S i Ex (w poliftach ZTCP tez ale glowy nie dam, juz sie nie interesowalem). Przynajmniej na rynek europejski. Bo faktycznie roznie bywalo z roznymi rocznikami TSX. I zeby bylo smiesznej szybciej zbieral sie Ex, bo wychodzil na mniejszym i lzejszym kole 16" niz Type-S 17". Nawet Honda w danych podawala zdaje sie roznice 0,1 czy 0,2s w sprincie do setki. Takze jesli komus cos sie wydaje inaczej to moga byc roznice w egzemplarzach po tylu latach, jakies tuningi itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo roznicy w przelozeniach. Skrzynie byly identycznie w przedliftach 2.4 Type-S i Ex (w poliftach ZTCP tez ale glowy nie dam, juz sie nie interesowalem). Przynajmniej na rynek europejski. Bo faktycznie roznie bywalo z roznymi rocznikami TSX. I zeby bylo smiesznej szybciej zbieral sie Ex, bo wychodzil na mniejszym i lzejszym kole 16" niz Type-S 17". Nawet Honda w danych podawala zdaje sie roznice 0,1 czy 0,2s w sprincie do setki. Takze jesli komus cos sie wydaje inaczej to moga byc roznice w egzemplarzach po tylu latach, jakies tuningi itp.

To czemu jest różnica w podawanym oficjalnym spalaniu poza miastem?(w mieście jest takie samo).

Wysłane z mojego XT1032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie.

 

chyba .2.2 ;)

Ja jeździłem 2.0 Exe i 2.2cdti Exe i nie było to głośne auta :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu jest różnica w podawanym oficjalnym spalaniu poza miastem?(w mieście jest takie samo).

Wysłane z mojego XT1032

 

A jest?? Bo tutaj oryginalny katalog niemiecki i austracki z 2004 roku i nic o tym nie ma. Tylko roznica w przyspieszeniu. Przelozenia skrzyni identyczne:

 

https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/14376597749/in/album-72157645490181225/

 

https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/8588934087/in/album-72157633084983369/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych 

 

Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji.

Mały błąd z mojej strony, silniki 2.0 w wersjach Sport i Executive miały takie same skrzynie, a wersja Comfort miała dłuższą. Różnica polega na przełożeniu głównym (Sport i Exe 4.388, Comfort 4.105), przy tych samych silnikach obroty na piątym biegu kończą się w Sporcie i Exe przy 227km/h, w Comfort przy 243km/h.

Silnik 2.4 Exe i TypeS miały takie same skrzynie w wyjściem 4.388, ale dołożony szósty bieg, na którym obroty silnika kończą się przy 302km/h, wersja Exe z asb ma pięć biegów, ale final taki długi, że odcinka jest przy 341km/h (tu już mamy mega komfort na autostradzie). Przed, czy polift nie ma znaczenia, skrzynie takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.