Kalkstein Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Także pozostaje mi przytaknąć ... I gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Może piszesz o 'polskiej' wersji Sport. Ja zrobiłem 255 tys km 2.0 Sport kupionym w NL, ta wersja jest oparta na Executive. Do 160 jest cisza btw genialne auto, porównywanie akordeona do skody to profanacja. No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie. Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji. Jak szukałem przełożenia do swojego (padło na to z EP3) to znalazłem stronę, która mówiła własnie o przełożeniach wszystkich wersji. Różnice były znaczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Między 2,4 type s a Ex jest różnica w przelozeniach. Nie wiem jaka ale np V max na 2, 3 jest inny. Innych nie porownywalismy. Wg właściciela ex, typek lepiej się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie bylo roznicy w przelozeniach. Skrzynie byly identycznie w przedliftach 2.4 Type-S i Ex (w poliftach ZTCP tez ale glowy nie dam, juz sie nie interesowalem). Przynajmniej na rynek europejski. Bo faktycznie roznie bywalo z roznymi rocznikami TSX. I zeby bylo smiesznej szybciej zbieral sie Ex, bo wychodzil na mniejszym i lzejszym kole 16" niz Type-S 17". Nawet Honda w danych podawala zdaje sie roznice 0,1 czy 0,2s w sprincie do setki. Takze jesli komus cos sie wydaje inaczej to moga byc roznice w egzemplarzach po tylu latach, jakies tuningi itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie bylo roznicy w przelozeniach. Skrzynie byly identycznie w przedliftach 2.4 Type-S i Ex (w poliftach ZTCP tez ale glowy nie dam, juz sie nie interesowalem). Przynajmniej na rynek europejski. Bo faktycznie roznie bywalo z roznymi rocznikami TSX. I zeby bylo smiesznej szybciej zbieral sie Ex, bo wychodzil na mniejszym i lzejszym kole 16" niz Type-S 17". Nawet Honda w danych podawala zdaje sie roznice 0,1 czy 0,2s w sprincie do setki. Takze jesli komus cos sie wydaje inaczej to moga byc roznice w egzemplarzach po tylu latach, jakies tuningi itp.To czemu jest różnica w podawanym oficjalnym spalaniu poza miastem?(w mieście jest takie samo).Wysłane z mojego XT1032 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 No widzisz, tak się składa, że wersje 2.0 Comfort i Executive są cichsze, bo mają dłuższe skrzynie. Nie jest to "polski" wymysł. Natomiast jeszcze dłuższa jest skrzynia w silniku 2.4 i te już są bardzo ciche na autostradzie. chyba .2.2 Ja jeździłem 2.0 Exe i 2.2cdti Exe i nie było to głośne auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 To czemu jest różnica w podawanym oficjalnym spalaniu poza miastem?(w mieście jest takie samo). Wysłane z mojego XT1032 A jest?? Bo tutaj oryginalny katalog niemiecki i austracki z 2004 roku i nic o tym nie ma. Tylko roznica w przyspieszeniu. Przelozenia skrzyni identyczne: https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/14376597749/in/album-72157645490181225/ https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/8588934087/in/album-72157633084983369/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Masz jakies zrodlo z przełożeniami? Zawsze sport czy nawet TypeS to były trim levels bez większych zmian technicznych Edit. Znalazlem jakies info, ze byly dwa rodzaje skrzyn, rozniacych sie final drive. Troche inaczej tez to wygladalo w Tourerze. Ale nie ma odniesienia do wersji. Mały błąd z mojej strony, silniki 2.0 w wersjach Sport i Executive miały takie same skrzynie, a wersja Comfort miała dłuższą. Różnica polega na przełożeniu głównym (Sport i Exe 4.388, Comfort 4.105), przy tych samych silnikach obroty na piątym biegu kończą się w Sporcie i Exe przy 227km/h, w Comfort przy 243km/h. Silnik 2.4 Exe i TypeS miały takie same skrzynie w wyjściem 4.388, ale dołożony szósty bieg, na którym obroty silnika kończą się przy 302km/h, wersja Exe z asb ma pięć biegów, ale final taki długi, że odcinka jest przy 341km/h (tu już mamy mega komfort na autostradzie). Przed, czy polift nie ma znaczenia, skrzynie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.