tygrysek86 Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 ford focuswg pomiaru w [μm] 1 Pokrywa przednia 199-243 2 Dach 215-243 3 Błotnik przedni L 169-205 4 Drzwi przednie L 202-210 5 Drzwi tylne L 189-202 6 Błotnik tylny L 197-209 7 Błotnik przedni P 240-288 8 Drzwi przednie P 242-269 9 Drzwi tylne P 239-249 10 Błotnik tylny P 191-293 11 Pokrywa (drzwi) tyłu nadwozia 188-211co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 po gradobiciu? Te piki z max wartościami mierzyłeś naokoło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 ford focus wg pomiaru w [μm] 1 Pokrywa przednia 199-243 2 Dach 215-243 3 Błotnik przedni L 169-205 4 Drzwi przednie L 202-210 5 Drzwi tylne L 189-202 6 Błotnik tylny L 197-209 7 Błotnik przedni P 240-288 8 Drzwi przednie P 242-269 9 Drzwi tylne P 239-249 10 Błotnik tylny P 191-293 11 Pokrywa (drzwi) tyłu nadwozia 188-211 co o tym myślicie? Jeśli nie widać śladów malowania to mógł tak wyjść z fabryki, w fordzie dość powszechne, szczególnie w mondkach mk III. Dziwi mnie trochę spory rozrzut na poszczególnych elementach, ale nie wiemy jakim miernikiem był robiony pomiar, bo tanie mogą okłamywać szczególnie na nierównościach. Bodajże fiat 500 ma normę producenta do 500um ustaloną. Po gradobiciu miejsca po dołkach miałyby grubiej szpachli, lub robione byłoby bez lakierowania. Jak wygląda dobrze to generalnie nie zaprzątałbym sobie zbytnio głowy cyferkami, tylko obejrzał dobrze spod spodu czy nie ma śladów napraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 ford focus wg pomiaru w [μm] ... co o tym myślicie? Mój focus z 2000 roku po upływie 12-letniej gwarancji na blachy miał lakier fabryczny jedynie na dachu, pomimo że nie było żadnych napraw powypadkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Ja tutaj piszę o focusie z 2011 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Moja astra z 2011 przed malowaniem (gradobicie) miała podobnie rozstrzelone grubości. Po malowaniu prawie całego samochodu tylko na niektórych elementach można dojść że coś było robione - dach, maska i lewy błotnik - bo był malowany 2 razy. Zastępcza astra z tej samej fabryki z 2015 też była fabrycznie pomazana jak im tam wyszło. U ciebie dokładniej sprawdziłbym prawy bok, bo od przedniego do tylnego błotnika masz grubszą powłokę. Poszukaj śladów na śrubach błotnika czy zawiasów, zajrzyj pod spód na próg i zaślepki w progu oraz czy zabezpieczenie podwozia nie było "naprawiane" w widoczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Ja tutaj piszę o focusie z 2011 roku Skąd miałbym to wiedzieć. Pierwsze lakierowanie miałem w czwartym roku - drzwi kierowcy i pasażera, klapa bagażnika. Podobno nowsze focusy już tak nie korodują. Zresztą chodziło mi jedynie o to, że nie był bity a gdyby ktoś dobrał się do niego z miernikiem lakieru, to nie wiem co by pomyślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 @@Marcus dla zobrazowania jak ktoś z Was ma miernik niech na element który wie, że z całą pewnością nie był malowany podłoży pod miernik zwykła kartkę papieru i zobaczy jak odczyt się zmienia Jak powłoka jest wszędzie w miarę z takimi samymi wartościami z granicami do 300 mikrometrów to nie rozdzierałbym specjalnie szat i nie podejrzewałbym pod lakierem wiadra szpachli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 ford focus wg pomiaru w [μm] 199-243 215-243 169-205 202-210 189-202 197-209 240-288 242-269 239-249 191-293 188-211 co o tym myślicie? Myślę, że jeśli chcesz mieć punkt odniesienia, to trzeba by np. zapytać na "specjalistycznym" forum forda albo pomierzyć kilka, kilkanaście innych egzemplarzy. Masz rozrzut od 166 do 293. Dla przykładu mój bolid jest ledwo co postraszony lakierem - pobieżny pomiar wykazał wartości 90-110, bardzo rzadko 120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 ford focus wg pomiaru w [μm] 1 Pokrywa przednia 199-243 2 Dach 215-243 3 Błotnik przedni L 169-205 4 Drzwi przednie L 202-210 5 Drzwi tylne L 189-202 6 Błotnik tylny L 197-209 7 Błotnik przedni P 240-288 8 Drzwi przednie P 242-269 9 Drzwi tylne P 239-249 10 Błotnik tylny P 191-293 11 Pokrywa (drzwi) tyłu nadwozia 188-211 co o tym myślicie? Może masz gówniany miernik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.