Skocz do zawartości

Czemu nie nowa Astra V?


zubu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chyba się starzeje bo chcę kupić nowy samochód z salonu...

Wstępnie wybór padł na Leona FR 1.8 180 KM z DSG ale po wizycie w salonie czar prysł  :(

To co chciałem cenowo wyszło 105 tyś, auto na żywo nie zachwyciło, obsługa tragedia i dałem sobie spokój.

Byłem jeszcze w Fordzie zobaczyć nowego Focus ale to nie to i w końcu skończyłem w Oplu.

Obsługa rewelacja, odrazu super rabat i jazda testowa  :oki: Fakt, że wersja 1.0 105 KM ale po za silnikiem auto wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie.

Interesuje mnie tylko wersja 1.6 200KM, niestety Pan nie za wiele mógł mi powiedzieć o tym silniku bo niby zupełna nowość itd.

W sieci za wiele o nim nie pisze więc jest to dla mnie zupełna niewiadoma.

Konfiguracja jaka mnie interesuje (czyli wszystko praktycznie ;]) wyszła blisko 100 tyś ale po rabatach zeszło do około 85 tyś.

Auto w środku jak dla mnie naprawdę OK, jakość materiałów, wykończenie itd  :oki:. Generalnie w sieci przejrzałem wszystkie możliwe testy Polskie jak i zagraniczne i wszędzie nad tym autem "pieją z zachwytu" jako najlepszy obecnie kompakt w tej klasie cenowej i nie jest to moim zdaniem przesadzone.

 

Podoba mi się jeszcze Honda Civic i Mazda 3 ale silniki benzynowe jakie oferują do tych aut to jakaś masakra jest i tyle, Mazda jeszcze jeszcze ze swoim 2.0 165KM ale Honda i jej poczciwe 1.8 140 KM - bez komentarza.

 

Tak więc dlaczego nie nowa Astra V? Jakaś inna alternatywa poza wyżej wspomnianymi autami? Dodam, że nie lubię Francuskich oraz KIA/Hyundai, a na nowe BMW 3 mnie nie stać  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze z pugiem 308. Moze sie przekonasz do Francuzów. Na mnie zrobiło bardzo dobre wrażenie. Ale astra tez fajna.

308 zwyczajnie mi się nie podoba, to już bardziej Citroen mi podchodzi ale... nie chcę francuskiego samochodu bo nie  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie lubisz? Ceed GT 5d jest... 

Nie widziałem na żywo, nie jeździłem, cenowo wychodzi 100 tyś, trochę dużo ale główna przyczyna, że tym autem się nie interesuje to efekt mojej osobistej współpracy z firmą KIA/Hyundai  :( tak to delikatnie ujmę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chyba się starzeje bo chcę kupić nowy samochód z salonu...

Wstępnie wybór padł na Leona FR 1.8 180 KM z DSG ale po wizycie w salonie czar prysł  :(

To co chciałem cenowo wyszło 105 tyś, auto na żywo nie zachwyciło, obsługa tragedia i dałem sobie spokój.

Byłem jeszcze w Fordzie zobaczyć nowego Focus ale to nie to i w końcu skończyłem w Oplu.

Obsługa rewelacja, odrazu super rabat i jazda testowa  :oki: Fakt, że wersja 1.0 105 KM ale po za silnikiem auto wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie.

Interesuje mnie tylko wersja 1.6 200KM, niestety Pan nie za wiele mógł mi powiedzieć o tym silniku bo niby zupełna nowość itd.

W sieci za wiele o nim nie pisze więc jest to dla mnie zupełna niewiadoma.

Konfiguracja jaka mnie interesuje (czyli wszystko praktycznie ;]) wyszła blisko 100 tyś ale po rabatach zeszło do około 85 tyś.

Auto w środku jak dla mnie naprawdę OK, jakość materiałów, wykończenie itd  :oki:. Generalnie w sieci przejrzałem wszystkie możliwe testy Polskie jak i zagraniczne i wszędzie nad tym autem "pieją z zachwytu" jako najlepszy obecnie kompakt w tej klasie cenowej i nie jest to moim zdaniem przesadzone.

 

Podoba mi się jeszcze Honda Civic i Mazda 3 ale silniki benzynowe jakie oferują do tych aut to jakaś masakra jest i tyle, Mazda jeszcze jeszcze ze swoim 2.0 165KM ale Honda i jej poczciwe 1.8 140 KM - bez komentarza.

 

Tak więc dlaczego nie nowa Astra V? Jakaś inna alternatywa poza wyżej wspomnianymi autami? Dodam, że nie lubię Francuskich oraz KIA/Hyundai, a na nowe BMW 3 mnie nie stać  :)

na "nie" możesz mieć to, że auto jest nowe modelowo i może cierpieć na wady wieku dziecięcego. Jak wygląda gwarancja i ewentualne dokupienie jej na kilka dodatkowych lat?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra będzie ważyć około 1300 kg, Polo GTI jest za małe, to segment niżej, a na miejscu też mi zależy. Szukam dość szybkiego kompakta, który setkę osiągnie w około 7 - 7,5 sek. i nie będzie się jakoś mocno wyróżniał na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na "nie" możesz mieć to, że auto jest nowe modelowo i może cierpieć na wady wieku dziecięcego. Jak wygląda gwarancja i ewentualne dokupienie jej na kilka dodatkowych lat?

Gwarancja to 5 lat lub 150 kkm i jest zawarta w kwocie którą podałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się jeszcze Honda Civic i Mazda 3 ale silniki benzynowe jakie oferują do tych aut to jakaś masakra jest i tyle, Mazda jeszcze jeszcze ze swoim 2.0 165KM ale Honda i jej poczciwe 1.8 140 KM - bez komentarza.

 

Tak więc dlaczego nie nowa Astra V? Jakaś inna alternatywa poza wyżej wspomnianymi autami? Dodam, że nie lubię Francuskich oraz KIA/Hyundai, a na nowe BMW 3 mnie nie stać  :)

 

moim zdaniem dobrze kombinujesz. W tym budżecie, w klasie kompakt, nowa Astra to chyba najlepsze 200KM na rynku. Sam silnik 1.6 turbo chyba wchodzi dopiero w tym roku, więc jedna wielka niewiadoma. Na papierze dane ma dobre, sama Astra podobno nieźle odchudzona, więc powinno być moim zdaniem OK. Tak czy inaczej, jak się zdecydujesz, będziesz beta testerem ;]

Jak nie lubisz francuskich (nowe Megane GT zapowiada się też nieźle) ani koreańskich, na BMW Cię nie stać, a Seat jest zbyt plastikowy i za drogi, to zostaje Astra :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak więc dlaczego nie nowa Astra V? 

 

Ja tam nie widzę przeszkód... Całkiem fajny kompakt. A ten silnik to faktycznie jakaś nowość bo nie mogę nic o nim znaleźć...  :hmm:

Za to z tego co widzę po parametrach to te małe turbopierdziawki całkiem nieźle sobie radzą z tą budą. masa własna 1248-1364 kg

Napisz jakie wyposażenie wybrałeś za te 85 kafli to powiemy czy warto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra będzie ważyć około 1300 kg, Polo GTI jest za małe, to segment niżej, a na miejscu też mi zależy. Szukam dość szybkiego kompakta, który setkę osiągnie w około 7 - 7,5 sek. i nie będzie się jakoś mocno wyróżniał na drodze.

 

W Polo będzie więcej miejsca niż w E91 ;)

 

Astra na nie, to tylko ewentualna utrata wartości.

 

Jeśli jest fabryczna przedłużona gwarancja (a nie ubezpieczenie), jest moc i jest wyposażenie i jeszcze sie dobrze prowadzi to nie widzę przeciwwskazań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie widzę przeszkód... Całkiem fajny kompakt. A ten silnik to faktycznie jakaś nowość bo nie mogę nic o nim znaleźć...  :hmm:

Za to z tego co widzę po parametrach to te małe turbopierdziawki całkiem nieźle sobie radzą z tą budą. masa własna 1248-1364 kg

Napisz jakie wyposażenie wybrałeś za te 85 kafli to powiemy czy warto ;)

Wyposażenie to Dynamic i z pełnej opcji trzeba odjąć dach panoramiczny, skórzaną tapicerkę i kamerę cofania. Jest jeszcze fotel AGR automat którego chcę dorzucić ale po dobrej cenie  :) oczywiście nie liczę pierdółek typu dywaniki czy odtwarzacz CD i odznaczyłem elekroniczny hamulec ręczny za którego trzeba dopłacić hehe  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polo będzie więcej miejsca niż w E91 ;)

 

Astra na nie, to tylko ewentualna utrata wartości.

 

Jeśli jest fabryczna przedłużona gwarancja (a nie ubezpieczenie), jest moc i jest wyposażenie i jeszcze sie dobrze prowadzi to nie widzę przeciwwskazań.

Nie jeździłem nowym Polo, wiem że E91 miejscem nie grzeszy ale serio w Polo jest więcej przestrzeni??

Co do utraty wartości to akurat mi na tym nie zależy, zakładam że jak kupuje nowe to pojeżdżę min 8-10 lat. Kiedyś wydawało mi się to nie możliwe ale poprzednim moim samochodem Leonem 1P jeździłem 6 lat i gdyby nie problemy blacharskie to jeździłbym dalej  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ogólny minus to 200 KM w ośce. Mokro i zimowe warunki będzie lipa ale po suchym będzie miło :)

Tak wiem ale nie nie jest to dla mnie problem. Miałem Leona 1P który miał około 180 KM i 400 Nm, TDI na pompowtryskach i tam na mokrym to na 4 biegu elektronika odcinała moc przy kołach 225.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest fabryczna przedłużona gwarancja (a nie ubezpieczenie), jest moc i jest wyposażenie i jeszcze sie dobrze prowadzi to nie widzę przeciwwskazań.

Gwarancja jest fabryczna przedłużona z 2 do 5 lat za 2 tyś PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to opel i bedzie rdzewiał, bo to pierwszy rok modelowy chroby wieku dziecię cego. Ciekawe jest też że tanszy od konkurencji o około 10tyś.

Heh miałem Astre G z 1999 roku jako drugie auto, w zeszłym roku je sprzedałem - zero rdzy!  :)  nigdy nie naprawiana blacharsko i nie malowana.

Jedyne co mnie niepokoi to że jest to zupełna nowość i te choroby wieku dziecięcego o którym wspominacie. Szczególnie jeśli chodzi o silnik 1.6 Turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sdss, dnia 01 Marz 2016 - 11:13 PM, napisał:

Mam H z 2009 gliwice, wszystkie dzwi bierze korozja, podobnie klapa i jeden próg. Przebieg 227. Ogulnie całkiem fajny pojazd.

 

U mnie akurat rdzy nie widać i odpukać oby jak najdłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam H z 2009 gliwice, wszystkie dzwi bierze korozja, podobnie klapa i jeden próg. Przebieg 227. Ogulnie całkiem fajny pojazd.

Na blachy jest gwarancja chyba 12 lat z tego co pamiętam - reklamuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie niepokoi to że jest to zupełna nowość i te choroby wieku dziecięcego o którym wspominacie. Szczególnie jeśli chodzi o silnik 1.6 Turbo.

 

Z 1 strony tak, a z 2 masz 5 lat gwary (ograniczonej kkm?).

Doczytalem, ze dluzej chcesz trzymać, ale w razie W w 5 lat powinni się uporac z problemami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na blachy jest gwarancja chyba 12 lat z tego co pamiętam - reklamuj.

 

Pod warunkiem, ze ma coroczne przeglądy.

Mnie już ASO ostrzegalo, ze będą robic problemy bo choć przeglądy blacharskie mam, ale gwarancje mechaniczna olalem (takie to poszanowanie prawa i umow mamy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na perforacje... Wiec jak dziury na wylot nie ma, to nie ma czego reklamować...

Dokładnie, auto służbowe za niedługo jak przyjdzie zrobić dwumase i pare innych drobiazgów pójdzie na handel. Nastepny pewnie będzie i30, bez wahania wolałbym astre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co było nie tak z Leonem?

generalnie Cupra jest niewiele droższa od 1.8 TSI + DSG, ma troche inne materiały w srodku, bardzo fajnie jeździ

 

a moze Octavia 1.8 TSI? inaczej w srodku, z DSG będzie ponizej 100kPLN i na pewno nie będzie się wyróżniać na drodze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grogi, dnia 01 Marz 2016 - 11:24 PM, napisał:

Na perforacje... Wiec jak dziury na wylot nie ma, to nie ma czego reklamować...

 

Ja tam do końca nie wnikałem na co, kumpel robil na gwarancji slynna klape bagażnika oraz wokół obu lusterek wstecznych i na bank nie miał dziur na wylot, a jedynie powierzchowne wykwity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do końca nie wnikałem na co, kumpel robil na gwarancji slynna klape bagażnika oraz wokół obu lusterek wstecznych i na bank nie miał dziur na wylot, a jedynie powierzchowne wykwity.

Zapomniałem o tych miejscach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co było nie tak z Leonem?

generalnie Cupra jest niewiele droższa od 1.8 TSI + DSG, ma troche inne materiały w srodku, bardzo fajnie jeździ

a moze Octavia 1.8 TSI? inaczej w srodku, z DSG będzie ponizej 100kPLN i na pewno nie będzie się wyróżniać na drodze ;)

Materialy są takie same, wzór jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do końca nie wnikałem na co, kumpel robil na gwarancji slynna klape bagażnika oraz wokół obu lusterek wstecznych i na bank nie miał dziur na wylot, a jedynie powierzchowne wykwity.

 

Zwykle jest osobna gwarancja na lakierowanie, ale już nie na 12, ale 3 czy 5 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj czy dalej dają skrzynie M32 - jeżeli tak trzymaj sie od tego dziadostwa jak najdalej - Nie, że mam uprzedzenia ale takie podejście do klienta nie swidczy dobrze o firmie - wiedzą że mają tandetę i dalej ja montują. :no:

Dlatego tez szukając następcy bravo robiłem rozpoznanie rynku - Wybrałem Giuliette - cenowo wyszło nieźle normalny T-Jet 120 koni spokojnie w razie W nadający sie do LPG- jak na razie 35 tkm usterek jako takich brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj czy dalej dają skrzynie M32 - jeżeli tak trzymaj sie od tego dziadostwa jak najdalej - Nie, że mam uprzedzenia ale takie podejście do klienta nie swidczy dobrze o firmie - wiedzą że mają tandetę i dalej ja montują. :no:

Dlatego tez szukając następcy bravo robiłem rozpoznanie rynku - Wybrałem Giuliette - cenowo wyszło nieźle normalny T-Jet 120 koni spokojnie w razie W nadający sie do LPG- jak na razie 35 tkm usterek jako takich brak.

Po przeczytaniu co padlo na forum ar pospiesznie  bym sie oddalil. Biorac pod uwage ile egz sprzedano w PL. Ale moze juz poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj czy dalej dają skrzynie M32 - jeżeli tak trzymaj sie od tego dziadostwa jak najdalej - Nie, że mam uprzedzenia ale takie podejście do klienta nie swidczy dobrze o firmie - wiedzą że mają tandetę i dalej ja montują. :no:

Dlatego tez szukając następcy bravo robiłem rozpoznanie rynku - Wybrałem Giuliette - cenowo wyszło nieźle normalny T-Jet 120 koni spokojnie w razie W nadający sie do LPG- jak na razie 35 tkm usterek jako takich brak.

Juz nie popadajmy w paranoję. Ile kosztuje naoraw m32? 1.5 tys zł? Będzie miał przecież 5 lat gwarancji.

BTW, odrzuciłeś zakup Opla ze względu na skrzynię, a kupiłeś auto w którym chyba wszystko się sypie, włącznie z odpadającym galkami od skrzyń biegów, dygoczacymi lusterkami, itd

I nie zapominajmy o koszmarne utracie wartości włoskich aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie popadajmy w paranoję. Ile kosztuje naoraw m32? 1.5 tys zł? Będzie miał przecież 5 lat gwarancji.

BTW, odrzuciłeś zakup Opla ze względu na skrzynię, a kupiłeś auto w którym chyba wszystko się sypie, włącznie z odpadającym galkami od skrzyń biegów, dygoczacymi lusterkami, itd

I nie zapominajmy o koszmarne utracie wartości włoskich aut.

Dlatego mowie, ze po przeczytaniu forum AR doznalem szoku. Problemy przy mrozie, problemy w upale, problemy ze wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.