Parowoz Napisano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2016 Panowie znawcy Francji. Rozmyślam nad którymś z tych aut z produkcji po 2010 roku. Skrzynia automat Silnik raczej 2,0(może 3,0 w renault-jak sporo lepszy) Wyposażenie raczej bogatsze(skóra-ksenon) Powiedzie które auto ma jakie plusy i jakie minusy i nad która maszyną byście się bardziej skupili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2016 Panowie znawcy Francji. Rozmyślam nad którymś z tych aut z produkcji po 2010 roku. Skrzynia automat Silnik raczej 2,0(może 3,0 w renault-jak sporo lepszy) Wyposażenie raczej bogatsze(skóra-ksenon) Powiedzie które auto ma jakie plusy i jakie minusy i nad która maszyną byście się bardziej skupili. Benzyny czy Diesele ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jeśli chodzi o automaty w C4GP to szukac tylko takich co mają wajchę z 5 położeniami PRNDM - klasyczny automat, jak są 4 położenia RNAM to omijać z daleka - kichowaty robot MCP. Silniki w C to max. są 2,0. Benzyny rzadkie, diesle HDI częstsze, raczej polecane. Silniki pow. poj. 2,0 to raczej w Renault Espace. Z tym, że diesle V6 dCi były chyba wadliwe, o benzynach 3,5V6 nie słyszałem o wadach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kondi Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Czytałem ostatnio o kiepskim dieslu 3.0 produkcji Isuzu. Wsadzany w Espace i Velsatis-ie.Omijać szerokim łukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jeśli chodzi o automaty w C4GP to szukac tylko takich co mają wajchę z 5 położeniami PRNDM - klasyczny automat, jak są 4 położenia RNAM to omijać z daleka - kichowaty robot MCP. Silniki w C to max. są 2,0. Benzyny rzadkie, diesle HDI częstsze, raczej polecane. Silniki pow. poj. 2,0 to raczej w Renault Espace. Z tym, że diesle V6 dCi były chyba wadliwe, o benzynach 3,5V6 nie słyszałem o wadach. 3,5 v6 to silnik nissana, ma dobre opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Panowie znawcy Francji. Rozmyślam nad którymś z tych aut z produkcji po 2010 roku. Skrzynia automat Silnik raczej 2,0(może 3,0 w renault-jak sporo lepszy) Wyposażenie raczej bogatsze(skóra-ksenon) Powiedzie które auto ma jakie plusy i jakie minusy i nad która maszyną byście się bardziej skupili. A do czego Ci ten samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 A do czego Ci ten samochód? Do hodowli królików ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Do hodowli królików ? To musisz kupić po prostu z kratką. A jeśli uważasz, że pytanie o cel posiadania samochodu jest głupie, to kup ten, który ci się bardziej podoba. Ja długo wybierałem pomiędzy C4GP a Espace i wybrałem docelowo Espace. To są inne samochody. do innych zastosowań. I maja inną filozofię ich kształtu. No, ale jak masz hodować króliki, to nie będę pisał, czemu tak wybrałem, bo dla ciebie i tak to jest obojętne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parowoz Napisano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Benzyny czy Diesele ? Diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parowoz Napisano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Czytałem ostatnio o kiepskim dieslu 3.0 produkcji Isuzu. Wsadzany w Espace i Velsatis-ie.Omijać szerokim łukiem. I bardzo przydatna informacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parowoz Napisano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 To musisz kupić po prostu z kratką. A jeśli uważasz, że pytanie o cel posiadania samochodu jest głupie, to kup ten, który ci się bardziej podoba. Ja długo wybierałem pomiędzy C4GP a Espace i wybrałem docelowo Espace. To są inne samochody. do innych zastosowań. I maja inną filozofię ich kształtu. No, ale jak masz hodować króliki, to nie będę pisał, czemu tak wybrałem, bo dla ciebie i tak to jest obojętne. Chyba musiasz patrzeć kto odpisuje. Auto ogólnie do wypadów na zawody rowerowe(4 osoby+3-4 rowery) Wiem że Espace jest większy, ale C4 pojemnościowo też wystarczy. Bardziej mi chodzi który silnik diesla lepszy, a która skrzynia jest najmniej awaryjna, a jak co to tańsza w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Chyba musiasz patrzeć kto odpisuje. Auto ogólnie do wypadów na zawody rowerowe(4 osoby+3-4 rowery) Wiem że Espace jest większy, ale C4 pojemnościowo też wystarczy. Bardziej mi chodzi który silnik diesla lepszy, a która skrzynia jest najmniej awaryjna, a jak co to tańsza w naprawie. Na silnikach 3.0 się nie znam, ale wiem jedno - espacem dojedziesz na zawody bardziej komfortowo. A jeśli to są jeszcze zawodnicy tędzy w barach, to w espace są szersze fotele z tyłu. Jeszcze są kwestie ergonomii - espace jest po prostu specyficzny i długo wkurzał mnie brak ergonomii w rozmieszczeniu przycisków, radia itp. W citroenie wszystko jest pod ręką, a w espace - wszystko pochowane. Dodatkowo relingi - jak chcesz wozić rowery na dachu, to relingi espace są wygięte w łuk i trzeba dokupować specjalne stojaki na rowery, aby stały prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Chyba musiasz patrzeć kto odpisuje. Auto ogólnie do wypadów na zawody rowerowe(4 osoby+3-4 rowery) Wiem że Espace jest większy, ale C4 pojemnościowo też wystarczy. Bardziej mi chodzi który silnik diesla lepszy, a która skrzynia jest najmniej awaryjna, a jak co to tańsza w naprawie. Rozumiem, że rowery na dachu lub na haku? Mi się wydaje, że relingi w espace są poziome (potrzeba jedynie mocowań na szersze belki - nie kwadratowe) Do środka w espace przy 4 osobach wchodzą 2 rowery (szosy i 26" bez zdejmowania kół). W twentyninerach pewnie trzeba by koło zdjąć, albo wyjąć jeden fotel. Nie wiem jak w C4GP, ale w espace do bagażnika dostaniesz się od kabiny (przez pochylane oparcia foteli) nawet jak masz rowery na haku. Ja mam EIV Initiale Paris 2.0 dci 170 KM - silnik nissana z łańcuchem, ze skrzynią auto 6. Na razie 136 kkm i jedyna usterka to poziomowanie ksenonów. (Wcześniej w historii coś tam było z zawieszeniem i zamkami drzwi ale nie wiem, co dokładnie) Jak chcesz obejrzeć i się przymierzyć to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Mi się wydaje, że relingi w espace są poziome (potrzeba jedynie mocowań na szersze belki - nie kwadratowe) Widać, że nie używałeś relingów Ja zakupiłem boxa i musiałem zrobić adaptery niwelujące krzywiznę. Jest tak z 5 cm różnicy pomiędzy środkiem a bokami. Przyłóż sobie jakąś deskę, to zobaczysz. Zastanawiam się, jak rowery wozić w ilości więcej niż 1 szt na standardowych dachowych stojakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Widać, że nie używałeś relingów Ja zakupiłem boxa i musiałem zrobić adaptery niwelujące krzywiznę. Jest tak z 5 cm różnicy pomiędzy środkiem a bokami. Przyłóż sobie jakąś deskę, to zobaczysz. Zastanawiam się, jak rowery wozić w ilości więcej niż 1 szt na standardowych dachowych stojakach. reling.png ale chyba relingi, które pokazujesz są od eurovana. Miałem wcześniej C8 i tam rzeczywiście był spory łuk. Ale w espace wydaje mi się, że jest w miarę poziomo. 3 sztuki woziłem i było ok. A tak BTW, co Ci przeszkadza przechylony box? Przecież się nic z niego po drodze nie wysypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 ale chyba relingi, które pokazujesz są od eurovana. Miałem wcześniej C8 i tam rzeczywiście był spory łuk. Ale w espace wydaje mi się, że jest w miarę poziomo. 3 sztuki woziłem i było ok. A tak BTW, co Ci przeszkadza przechylony box? Przecież się nic z niego po drodze nie wysypie. Mam Espace i wiem, jak wyglądają relingi. Są takie, jak na zdjęciu. Od Eurovana są zupełnie inne. Jak założyłem boxa, to dotykał relingu punktowo i się chwiał. A jak dociągnąłem mocowania, to się odkształcił i klapa się nie zamykała. Musiałem zrobić dystanse na mocowaniach a i tak teraz box ma 3 punkty styku z relingiem, więc słabo. Aby zamocować boxa trzeba dokupić mocowania albo zrobić własne, jak ja zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Mam Espace i wiem, jak wyglądają relingi. Są takie, jak na zdjęciu. Od Eurovana są zupełnie inne. Aby zamocować boxa trzeba dokupić mocowania albo zrobić własne, jak ja zrobiłem. No patrz, ja też mam espace i jeździłem i z 3 rowerami i z napchanym boxem i nie miałem problemów Który rocznik? (mój 12) Może jakieś różnice konstrukcyjne są? Do rynienek rowerowych mam mocowania podobne do tych na zdjęciach, a box miał szerokie metalowe klamry i weszły na relingi bez dodatkowych sztuczek. W porównaniu z eurovanem bagażnik dachowy espace to bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Dobra wróćmy do tematu jak diesele to TYLKO PSA HDi bije na głowę wszystko, dCi to padaka straszna Które to ma być ewentualnie C4GP ? do 2013 czy po 2013 W GP do 2013 były montowane 3 2.0HDi z AISINem AM6 - dobra mocna skrzynia 138 FAP, 163 FAP i 150 FAP po 2013 jest juz tylko 1 2.0HDi BlueHDi 150FAP z EAT6 następca AM6 Miałem I z 138FAP z AM6 i mam II 150FAP z EAT6 oba polecam wszystkim lubiącym bezobsługowość jednostki napędowej co do wożenia rowerów ty tylko platforma na hak reszta się nie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Dobra wróćmy do tematu jak diesele to TYLKO PSA HDi bije na głowę wszystko, dCi to padaka straszna Akurat 2.0dci to silnik Nissana, ktory zbiera bardzo dobre opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 ale Jedrocha wie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Akurat 2.0dci to silnik Nissana, ktory zbiera bardzo dobre opinie taaak, 170KM jako jedyny "najlepsze" opinie zbierają 2.2dCi i 3.0dCiV6 właśnie z Espace'a o 1.5dCi czy 1.9dCi z innych modeli chyba nie warto nawet wspominać a jakąż to skrzynię montuje Reno do tych dieseli, w starszych było słabe DP0,które również występowało lata świetlne temu w PSA, na szczęście odeszli od tego już w 2006 roku należy też dodać że żadne dCi nie trzyma fabrycznych parametrów KM/Nm zawsze jest spooooro niżej, natomiast w każdym HDi jest zawsze bonus i w jednym i w drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 ale Jedrocha wie lepiej a co nie wie ? zaprzeczysz postowi powyżej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 bredzisz, 2.0DCi to cala rodzina, od 130 do 175 bodaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 bredzisz,......................... No brakło mi argumentów ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 taaak, 170KM jako jedyny najlepsze opinie zbierają 2.2dCi i 3.0dCiV6 właśnie z Espace'a o 1.5dCi czy 1.9dCi z innych modeli chyba nie warto nawet wspominać No chyba jest odwrotnie:.2,2, 1,9 ,3.0 DCI w espace to dno. Pozytywne opinie mają 3.0 v6 oraz 2.0 dci. http://www.motodiesel.pl/silniki/2946-dci.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 No chyba jest odwrotnie:.2,2, 1,9 ,3.0 DCI w espace to dno. Pozytywne opinie mają 3.0 v6 oraz 2.0 dci. http://www.motodiesel.pl/silniki/2946-dci.html Widzę że NIE wyczułeś sarkazmu pomimo że linijke wyżej napisałem: [...] taaak, 170KM jako jedyny [...] W taki razie napisze to wprost 2,2, 1,9 ,3.0 dCI to dno i pół metra mułu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Widzę że NIE wyczułeś sarkazmu pomimo że linijke wyżej napisałem: [...] taaak, 170KM jako jedyny [...] W taki razie napisze to wprost 2,2, 1,9 ,3.0 dCI to dno i pół metra mułu Ale to juz przeszlosc... A Ty sie jarasz tymi HDI jak by to bylo niewiadomo co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Ale to juz przeszlosc... A Ty sie jarasz tymi HDI jak by to bylo niewiadomo co Jak dla mnie jest kupuję, jeżdżę, sprzedaje i nie wiem co to są jakiekolwiek problemy ba nawet już od lat potraciłem kontakt ze znajomymi mechanikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parowoz Napisano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Akurat 2.0dci to silnik Nissana, ktory zbiera bardzo dobre opinie A mi dzisiaj mechanik z nissana powiedział tylko nie kupuj 2.0dci. Jak masz kupować to tylko 2.0T benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 dziwne, w Renault ten motor ma bardzo dobra opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parowoz Napisano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Dobra wróćmy do tematu jak diesele to TYLKO PSA HDi bije na głowę wszystko, dCi to padaka straszna Które to ma być ewentualnie C4GP ? do 2013 czy po 2013 W GP do 2013 były montowane 3 2.0HDi z AISINem AM6 - dobra mocna skrzynia 138 FAP, 163 FAP i 150 FAP po 2013 jest juz tylko 1 2.0HDi BlueHDi 150FAP z EAT6 następca AM6 Miałem I z 138FAP z AM6 i mam II 150FAP z EAT6 oba polecam wszystkim lubiącym bezobsługowość jednostki napędowej co do wożenia rowerów ty tylko platforma na hak reszta się nie nadaje Dobra to podsumowując i korzystając z twojej wiedzy. Jaka wersja silnika i skrzyni najlepsza do 2013 a jaka wersja po 2013. Na dzisiaj nie wiem jaki będzie do wydania budżet na to auto więc trudno powiedzieć który rocznik. W jaki sposób sprawdzać w ogłoszeniach jaka to wersja jednostki napedowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Dobra to podsumowując i korzystając z twojej wiedzy. Jaka wersja silnika i skrzyni najlepsza do 2013 a jaka wersja po 2013. Na dzisiaj nie wiem jaki będzie do wydania budżet na to auto więc trudno powiedzieć który rocznik. W jaki sposób sprawdzać w ogłoszeniach jaka to wersja jednostki napedowej? Wszystkie 2.0 Skup się raczej na stanie pojazdu, niż nad tym z którym silnikiem Wbrew pozorom, na rynku NIE MA Z CZEGO wybierać, bez względu na budżet Najprostszym sposobem jest wejście w posiadanie nr VIN. ale zdjęcia z ogłoszenia też wiele powiedzą Wejdź na firmy Klubu Cytrynką, w dziale C4Picasso znajdziesz czas wszelkie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 No patrz, ja też mam espace i jeździłem i z 3 rowerami i z napchanym boxem i nie miałem problemów Który rocznik? (mój 12) Może jakieś różnice konstrukcyjne są? Do rynienek rowerowych mam mocowania podobne do tych na zdjęciach, a box miał szerokie metalowe klamry i weszły na relingi bez dodatkowych sztuczek. W porównaniu z eurovanem bagażnik dachowy espace to bajka Mogłeś mieć od razu belki THULE, które są proste. http://allegro.pl/bagaznik-bazowy-thule-renault-espace-2003-2014-i5823023969.html Fabryczne są piękne, wygodne w przesuwaniu, ale łukowate i szeroki box wymaga adapterów niwelujących krzywiznę poprzeczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Mogłeś mieć od razu belki THULE, które są proste. http://allegro.pl/bagaznik-bazowy-thule-renault-espace-2003-2014-i5823023969.html Fabryczne są piękne, wygodne w przesuwaniu, ale łukowate i szeroki box wymaga adapterów niwelujących krzywiznę poprzeczną. Te też są wygięte, mniej ale też..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 @@Parowoz a więc silnik 3.0 diesel to faktycznie produkcja isuzu, silnik montowany w renówkach, saabach i oplach. Problemem sa opadające tuleje cylindrów, temat nie do ogarnięcia i skazany na porażkę Swego czasu jechałem Espacem z 3.5 benzyną z automatyczną skrzynią, bradzo to ale bardzo mi się to auto podobało. Gdyby wtedy było na sprzedaż kupiłbym bez wahania. Miejsca dużo, komfort podroży nie do opisania, no i sam silnik. Spalanie ok 17 litrów LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 @@Parowoz a więc silnik 3.0 diesel to faktycznie produkcja isuzu, silnik montowany w renówkach, saabach i oplach. Problemem sa opadające tuleje cylindrów, temat nie do ogarnięcia ...... Swego czasu tylko SAAB wziął na garba ten problem, podobno zastosowali grubsze uszczelki pod głowice i zadziałało. RENO wymieniał tylko słupki i tylko na gwarancji po lało na problem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Swego czasu tylko SAAB wziął na garba ten problem, podobno zastosowali grubsze uszczelki pod głowice i zadziałało. RENO wymieniał tylko słupki i tylko na gwarancji po lało na problem.... z różnymi opiniami w necie się spotkałem, niby problem brał się z przeprojektowania miski olejowej tak aby wepchnąć silnik do osobówki co negatywnie odbiło się na chłodzeniu, stąd niby ten problem. Gdzieś w Polsce jakiś warsztat podejmował się napraw, coś tam z tulejami rzeźbione było ale nie znalazlem informacji jak ta naprawa w czasie okazywała się skuteczna. Imo lepiej nie ryzykowac i omijac ten silnik szerokim łukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2016 Pomyśl o Fordzie Smax/Galaxy. Silnik ten sam co PSA, awaryjność bez porównania i do tego super się prowadzi. Panowie znawcy Francji. Rozmyślam nad którymś z tych aut z produkcji po 2010 roku. Skrzynia automat Silnik raczej 2,0(może 3,0 w renault-jak sporo lepszy) Wyposażenie raczej bogatsze(skóra-ksenon) Powiedzie które auto ma jakie plusy i jakie minusy i nad która maszyną byście się bardziej skupili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.