12345 Napisano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 niestety moja na zimówkach na 16kach pomyka. Ale przód poliftowy jest jednak ładniejszy . Przed L tak jakac żaba ( a raczej kijanka hehheh ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma. I dlatego wg mnie Croma przed liftem jakaś taka ładniejsza. A potem z oszczędności wsadzili jej przód z Bravo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Teraz sobie pomykam Toyotą Verso ale mogę Wam powiedzieć że Croma jednak wygodniejsza, żwawsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterro Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Koledzy, jest gdzieś na forum post z kodami błędów Fiata? Mam od wczoraj problem; Croma 2005r.,150 koni, automat. silnik nierówno pracuje, na jałowym biegu co kilka sekund na ułamek sekundy spadają obroty; podczas jazdy czuć szarpnięcia świeci się Check Engine i wyświetlane są komunikaty o Hill Holderze, ESP itp. auto jedzie tylko na jednym biegu, prędkość ok 40-50km/h. Podpiąłem go do kompa u kolegi i wyszły następujące błędy: sekcja silnik: P1205 - tutaj znalazłem "Clean or replace DPF", możliwe że mam już zapchany DPF, jeżdżę wokół komina, dawno nie miałem trasy proces wypalania na pewno dawno nie był przeprowadzony do końca. P0205 cylinder 3 - "Obwód wtryskiwacza, cylinder 5 - usterka" - coś z wtryskiem, uszkodzony fizycznie, zwarty albo przerwany przewód wtrysku, ale w kopie pokazuje cylinder 3, a błąd wskazuje na cylinder 5. Dawka na cylindrze 3= ok 1,5; na pozostałych ok 0,4. sekcja zabezpieczenia: B1001 - to mogą być różne błędy, ale ASO Fiata zdiagnozowało mi kiedyś że stacyjka nie przesyłą prawidłowego sygnału do immobilizera i dlatego zapala się kontrolka "żółty trójkąt" - jeżdżę z tym 4 lata. To chyba o to chodzi. sekcja skrzynia: P0561 - "System Voltage Unstable", może to dlatego: jak tak falują obroty zaraz po uruchomieniu, to przez chwilę tak nierówno pracuje, że obroty spadają poniżej prędkości biegu jałowego i na ułamek sekundy wszystko przygasa, potem zapalają się błędy na kompie.... P1714 - tego nie mogę nigdzie znaleźć. Proszę kolegów o pomoc w interpretacji kodów. Dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 cylinder 3 to słynny błąd wiązki elektrycznej wtryskiwacza. Juz wielokrotnie użytkownicy tych silników sie wypowiadali jak to naprawić. jesli nie na tym forum to może tutaj czytałem o tym defekcie http://fiatklubpolska.pl/croma-446/ spora lista kodów jest tutaj http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500/kody-eobd-fiat-10730/#post263809 a jak z ładowaniem akumulatora, w jakim stanie jest sam akumulator? Croma jak ma za mało prądu to lubi robić różne psikusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Spróbuj przeczyścić preparatem do styków elektrycznych wtyczkę i gniazdo na 3 wtrysku , jeśli wtyczka nie jest wypalona to może pomóc , w dalszej perspektywie pozostaje tylko wymiana . Powyższe info kolegi dot. komunikatów o błędach a stanem aku może być jak najbardziej dobrym tropem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Dnia 20.01.2017 o 18:44, nocek napisał: Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma. I dlatego wg mnie Croma przed liftem jakaś taka ładniejsza. A potem z oszczędności wsadzili jej przód z Bravo... Zgadzam się w pełni z tym wnioskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterro Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 3.02.2017 o 12:33, Iron napisał: Spróbuj przeczyścić preparatem do styków elektrycznych wtyczkę i gniazdo na 3 wtrysku , jeśli wtyczka nie jest wypalona to może pomóc , w dalszej perspektywie pozostaje tylko wymiana . Powyższe info kolegi dot. komunikatów o błędach a stanem aku może być jak najbardziej dobrym tropem . Aku ładowane jakieś 2 tygodnie temu.... ma 2 lata. Wtyczka przeczyszczona, styki dogięte, dalej to samo. Czy może lepiej kupić używaną wiązkę od razu... na allegro są od 120-180 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 przed kupnem wiązki sprawdź ją jeszcze na jeden sposób. na zapalonym silniku odpinaj a następnie ponownie podłączaj kolejno wtyczki od wszystkich wtryskiwaczy. sprawdź po odpięciu której wtyczki charakterystyka pracy się nie zmieni, ten obwód sterowania wtryskiem będzie uszkodzony. po odłączeniu jednej wtyczki silnik powinien zacząć głośniej pracować i trochę nierówno. jak odłączysz jednocześnie 2 wtyczki to zgaśnie. a odpalałeś auto zaraz po naładowaniu akumulatora? czy wtedy też był problem z przygasaniem i wolnymi obrotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 8 godzin temu, Piterro napisał: Aku ładowane jakieś 2 tygodnie temu.... ma 2 lata. Wtyczka przeczyszczona, styki dogięte, dalej to samo. Czy może lepiej kupić używaną wiązkę od razu... na allegro są od 120-180 zł. Ja musiałem zmienić samą wtyczkę, objawy jak u Ciebie. Po wymianie wtyczki problem zniknął. DPF, to dość poważny komunikat, nie lekceważyłbym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterro Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Faktycznie. Wymiana wtyczki przy 3 wtryskiwaczu pomogła. Autko jeździ "po staremu". W tym tygodniu jeszcze wymiana kolektora na ten bez klap.... I zastanawiam się nad tym dpfem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.