Skocz do zawartości

Tłumik a przegląd


sherif

Rekomendowane odpowiedzi

Czy są jakieś przepisy mówiące w jakim stanie "blacharskim" musi być tłumik w aucie ?

Zbliża mi się przegląd rej w Lancii a tłumik jest trochę pokorodowany i odchodzi kawałek blachy - pierwszej warstwy, sam tłumik pracuje cicho i nic w nim nie lata. Podobno ma wiele warstw i tak może być.

Pytanie czy diagnosta może się do czegoś takiego przyczepić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sherif napisał:

Czy są jakieś przepisy mówiące w jakim stanie "blacharskim" musi być tłumik w aucie ?

Zbliża mi się przegląd rej w Lancii a tłumik jest trochę pokorodowany i odchodzi kawałek blachy - pierwszej warstwy, sam tłumik pracuje cicho i nic w nim nie lata. Podobno ma wiele warstw i tak może być.

Pytanie czy diagnosta może się do czegoś takiego przyczepić ?

 

Raczej sie nie przyczepi, najwyzej powie ze tlumik w kiepskim stanie I zeby sie nim zainteresowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś przepisy mówiące w jakim stanie "blacharskim" musi być tłumik w aucie ?
Zbliża mi się przegląd rej w Lancii a tłumik jest trochę pokorodowany i odchodzi kawałek blachy - pierwszej warstwy, sam tłumik pracuje cicho i nic w nim nie lata. Podobno ma wiele warstw i tak może być.
Pytanie czy diagnosta może się do czegoś takiego przyczepić ?
Ten kawalek blachy powinien być odciety. Za to Cię powinien uwalic. Jak odpadnie w trakcie jazdy może komuś zrobić mocne kuku. Za sam rdzawy wygląd nie zatrzymują
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.12.2017 o 14:24, Pyrekcb napisał:

 

To jedź do innego. :phi:

Myślisz ze go zapamiętał? ;]

Kumplowi co rok przez parę lat diagnosta mówił ze ma dokupić tylne zagłówki. W końcu zdążył auto sprzedać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03/12/2017 o 15:03, bielaPL napisał:
Dnia 01/12/2017 o 13:56, sherif napisał:
Czy są jakieś przepisy mówiące w jakim stanie "blacharskim" musi być tłumik w aucie ?
Zbliża mi się przegląd rej w Lancii a tłumik jest trochę pokorodowany i odchodzi kawałek blachy - pierwszej warstwy, sam tłumik pracuje cicho i nic w nim nie lata. Podobno ma wiele warstw i tak może być.
Pytanie czy diagnosta może się do czegoś takiego przyczepić ?

Pokaż więcej  

Ten kawalek blachy powinien być odciety. Za to Cię powinien uwalic. Jak odpadnie w trakcie jazdy może komuś zrobić mocne kuku. Za sam rdzawy wygląd nie zatrzymują

blacha dawno oderwana, ale widac ze jest poszarpany brzeg i nie ma dolnej warstwy :)

 

Godzinę temu, tomata napisał:

Myślisz ze go zapamiętał? ;]

Kumplowi co rok przez parę lat diagnosta mówił ze ma dokupić tylne zagłówki. W końcu zdążył auto sprzedać ;)

spoko, wyśle żone :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomata napisał:

Myślisz ze go zapamiętał? ;]

nie musi, niektóre stacje prowadzą od lat wewnętrzny rejestr aut i tam mają wpisane usterki z wykonanych przeglądów, teraz to trafia do centralnej bazy, więc... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomata napisał:

Kumplowi co rok przez parę lat diagnosta mówił ze ma dokupić tylne zagłówki. W końcu zdążył auto sprzedać ;)

 

Miałem parę razy takie przeboje z Corsą C i Yarisem z Niemiec.

Tam gdzie ja robię przeglądy diagnosta mówi tak: na przeglądzie miałeś inną kanapę. :skromny: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.