Skocz do zawartości

zamontowałem strumieniowy - fotorelacja


robertinio

Rekomendowane odpowiedzi

> Tak więc od wczoraj silnik chodzi na nowym mikserze. Po przełożeniu

> PWA jest w takim samym miejscu jak miałem wczesniej czyli

> ciągnie toto tak samo jak mniejszy palnik. A zatem jest GIT.

> Jazda jak jazda wydaje się że lepiej się zbiera ale może to byc

> odczucie subiektywne. Są i słabe strony - z moją kompensacyjką

> gaśnie mi na luzie powyżej 60km/h Niby pierdoła ale będę musiał

> popracować nad tym. Na palniku czasmi obroty się husiały ale nie

> gasł. Próbowałem zwiększyć lub zmniejszyć czułość membrany ale

> nic nie zmienia. Co by tu?

A jak dalsze wrażenia -widzę, że zacząłeś innym polecać zamiast BLOSA wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak dalsze wrażenia -widzę, że zacząłeś innym polecać zamiast BLOSA

troszke trudniej mi to wszystko zestroić, pojawiają się wahania momentu raz jest piz...a raz lekki dołek - zależnie od obrotów. Dołek mam przy ruszaniu przy b. niskich obrotach(zwłaszcza jak klimę załączę), natomiast potem ogień. Czyli jest to ustrojstwo bardziej wymagające odnośnie poprawnego wyregulowania. Jeszcze musze dopieścić w wolnej chwli ale juz raczej zostawię go i nie wrócę do palnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> troszke trudniej mi to wszystko zestroić, pojawiają się wahania

> momentu raz jest piz...a raz lekki dołek - zależnie od obrotów.

> Dołek mam przy ruszaniu przy b. niskich obrotach(zwłaszcza jak

> klimę załączę), natomiast potem ogień. Czyli jest to ustrojstwo

> bardziej wymagające odnośnie poprawnego wyregulowania. Jeszcze

> musze dopieścić w wolnej chwli ale juz raczej zostawię go i nie

> wrócę do palnika.

Ja w swoim zauważyłem, że jest pewien zakres obrotów, gdzie krokowy musi zubożać mieszanką - pewnie w tym zakresie inżekcja działa najwydajniej. czyli na całym zakresie chodzi np na 80 kroków, a przy 2500-3500 i bucie w podłodze na 70.

Ciekawe, bo w palniku tego nie ma, a jest to takie naturalne wzbogacanie przy depnięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> następny etap, sama dziurka bez plastiku cos jak przenośna dziura

Przenośną dziurę już testowałem, ale jest nieliniowa i małe podciśnienie daje hehe.gif

Swego czasu zrobiłem sobie taki mikser z wymiennymi końcówkami w dolocie, na bazie PCV-ALU rurek CO.

Tstowałem różne kształty, np "mikser podłóżny", czyli rurka w kształcie łskrzydła z dziurkami na spływie aerodynamicznym.

Ale był błąd systematyczny, bo kolanko z tego systemu CO miało za mały przekrój i strasznie tłumiło sygnał podciśnieniowy frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zainteresowany jak u Ciebie będzie się spisywał dyfuzor przy regulacji.

Ja wczoraj przeprowadziłem eksperyment i wstawiłem nie modyfikowaną pokrywę filtra powietrza (bez klapek, zwężek) i niestety wyregulować było bardzo trudno. Śrubę w parowniku musiałem odkręcać prawie na max., aż robiła się taka luźna, myślalem że wypadnie, natomiast na jałowych prawie gasł z nadmiaru gazu, a nawet ustawienie krokowca na max w dół (w JUST`cie można 50 kroków na jałowym), nie dawało optymalnej mieszanki. Śruba obrotów oczywiście max wkręcona. U mnie daję się wyregulować tylko ze zwężką w dolocie. Oznaczałoby to dla mnie, że nie mam możliwości utrzymania oryginalnego dolotu dla tego miksera frown.gif

Pewnie, gdybym go nie modyfikował, tzn rozpiłowywał, było by to możliwe i charakterystyka byłaby stabilniejsza, a tak nie wiem, czy podciśnienie jakie miał dawać strumieniowy jest wystarczające.

Cały czas jest mi trudno znaleźć najlepsze ustawienie membran, dla najlepszej wydajności. Samochod, będzie jeźdźił prawie na każdym, ale napewno musi być jakieś takie najlepsze rozkręcenie dla mojego układu. Czytałem dużo teorii o ustawieniach 1 generacji, ale tam najpierw reguluje się śrube, a krokowego nie da się płynnie ustawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem zainteresowany jak u Ciebie będzie się spisywał dyfuzor przy

> regulacji.

> Ja wczoraj przeprowadziłem eksperyment i wstawiłem nie modyfikowaną

> pokrywę filtra powietrza (bez klapek, zwężek) i niestety

> wyregulować było bardzo trudno. Śrubę w parowniku musiałem

> odkręcać prawie na max., aż robiła się taka luźna, myślalem że

> wypadnie, natomiast na jałowych prawie gasł z nadmiaru gazu, a

> nawet ustawienie krokowca na max w dół (w JUST`cie można 50

> kroków na jałowym), nie dawało optymalnej mieszanki. Śruba

> obrotów oczywiście max wkręcona. U mnie daję się wyregulować

> tylko ze zwężką w dolocie. Oznaczałoby to dla mnie, że nie mam

> możliwości utrzymania oryginalnego dolotu dla tego miksera

> Pewnie, gdybym go nie modyfikował, tzn rozpiłowywał, było by to

> możliwe i charakterystyka byłaby stabilniejsza, a tak nie wiem,

> czy podciśnienie jakie miał dawać strumieniowy jest

> wystarczające.

> Cały czas jest mi trudno znaleźć najlepsze ustawienie membran, dla

> najlepszej wydajności. Samochod, będzie jeźdźił prawie na

> każdym, ale napewno musi być jakieś takie najlepsze rozkręcenie

> dla mojego układu. Czytałem dużo teorii o ustawieniach 1

> generacji, ale tam najpierw reguluje się śrube, a krokowego nie

> da się płynnie ustawiać.

Przyjedź jeszcze raz do mnie, może razem coś zrobimy. wink.gif

Ja mam oryginalny dolot i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyjedź jeszcze raz do mnie, może razem coś zrobimy.

> Ja mam oryginalny dolot i jest OK.

No tak, ale teraz masz rurkę, a na tym "niebieskim plastiku" może już być zupełnie inaczej, np z powodu średnicy wylotu gazu, itp wink.gif Dlatego właśnie czekam, jak będzie Ci działać z plastikiem. Chyba, że już założyłeś i wiesz, że działa zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobiłem 1500 km w trasie na strumieniowym. Wnioski - było jedno, moje pierwsze w życiu buum frown.gif, nic złego się nie stało, kolektor metalowy i chyba nie zbyt mocno stukło. Natomiast co do innych - power zdecydowanie lepszy ale denerwuje mnie pulsowanie momentu i czego nie potrafię jeszcze zniwelować. Chyba czuły jest ten mikser na niewielkie zmiany actuatora. I niestety zgaśnie czasem na mojej lejkowej kompensacji, czego nie było na palniku. Tzn mi nie gaśnie ale prowadziła przez chwile koleżanka i jak przydługo przymarudziła ze zmianą biegu grinser006.gifto niestety odpalało go już z biegu sick.gif. Czyli plusy fusy i minusy confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja zrobiłem 1500 km w trasie na strumieniowym. Wnioski - było

> jedno, moje pierwsze w życiu buum , nic złego się nie stało,

Tez mam zamiar zalozyc strumieniowy ale narazie czaje sie jak szczerbaty na suchary biglaugh.gif bo nie wiem czy dam potem rade to wszystko wyregulowac. Mozesz napisac w ktorym miejscu jest u Ciebie mikser oraz jaka miales srednice palnikowego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez mam zamiar zalozyc strumieniowy ale narazie czaje sie jak

> szczerbaty na suchary

tez się długo czaiłem grinser006.gif, kiedys też testowałem strumieniowy A. Ramy ale nijaki był

> bo nie wiem czy dam potem rade to

> wszystko wyregulowac. Mozesz napisac w ktorym miejscu jest u

> Ciebie mikser oraz jaka miales srednice palnikowego ??

palnik miał 28mm we wcześniejszym moim poście są wyliczenia pola dziury zlosnik.gif Mikser mam zaraz przy przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja zrobiłem 1500 km w trasie na strumieniowym. Wnioski - było

> jedno, moje pierwsze w życiu buum , nic złego się nie stało,

> kolektor metalowy i chyba nie zbyt mocno stukło. Natomiast co

> do innych - power zdecydowanie lepszy ale denerwuje mnie

> pulsowanie momentu i czego nie potrafię jeszcze zniwelować.

> Chyba czuły jest ten mikser na niewielkie zmiany actuatora. I

> niestety zgaśnie czasem na mojej lejkowej kompensacji, czego nie

> było na palniku. Tzn mi nie gaśnie ale prowadziła przez chwile

> koleżanka i jak przydługo przymarudziła ze zmianą biegu to

> niestety odpalało go już z biegu . Czyli plusy fusy i minusy

hmm.gif Może zrób tak, żeby na jałowym był attuator bardziej zamknięty, czyli bogaciej. Wedy w czasie jazdy się to wyrówna.

Albo zakres krokowca za mały.

Ja na jałowym mam zakres +100 -100, czyli bez ograniczeń prawie, a czasami attuator lata jak żyd po pustym sklepie, tak o 20 kroków. Ale nie gaśnie i nie strzela. Za to po dodaniu gazu krokowy prawie w miejscu stoi na zakresie 2000 - 4000, dopiero potem trzeba go uchylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może zrób tak, żeby na jałowym był attuator bardziej zamknięty,

> czyli bogaciej. Wedy w czasie jazdy się to wyrówna.

bardziej otwarty, tak mam

> Albo zakres krokowca za mały.

im większy tym gorzej, poza tym jak ustawię za nisko dół to mi potrafi na postoju zgasnąć po załączeniu klimy

> Ja na jałowym mam zakres +100 -100, czyli bez ograniczeń prawie, a

> czasami attuator lata jak żyd po pustym sklepie, tak o 20

> kroków. Ale nie gaśnie i nie strzela. Za to po dodaniu gazu

> krokowy prawie w miejscu stoi na zakresie 2000 - 4000, dopiero

> potem trzeba go uchylić.

coś bedę musiał podumać, próbowałem różne ustawienia czułości membrany ale nieweile zmienia. Wygląda mi tak jakby łatwo się przeregulowywał. Po zejściu z bogatej zbyt nagle się zubaża i w drugą stronę. Kombinowałem ustawieniami prędkości actuatora ale jest jak balon tu przydepniesz to tam wyłazi. Z tym gaśnieciem to się zastanawiam nad zmianami w kompensacji czyli.. jednak przedziurawiwnie wlotu beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie. Wywaliłem moją lejkownię sick.gif rowiertoliłem dziurę beksa.gif w dolocie i podłączyłem tam kompensację tak jak byc powinno. Efekt zero gaśnięcia i obroty bardzo stabilne. Dodatkowo ustawiłem nisko próg skoku do zdanej pozycji AT , zmniejszyłem cut-off do 50%i tera już nie mam dziury przy ruszaniu i silnik płynniej pracuje. Odszczekuję . KOmpensacja na lejku to badziew piaskownica.gif - choc na palniku działało ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to ja tez sie pochwale.

Wsadzilem gore z 1.2 i musialem pokombinowac wlasnie ze strumieniowym, bo inaczej w cc z kopolka z palio maska sie nie zamknie podobno 270751858-jezyk.gif

Kupilem u rybackiego fi50 (taka mam srednice dolotu) guma w gume, ale i tak wygrzebalem ten niebieski plastik i zasadzilem go do dolotu. Efekt - stabilniejsze wolne obroty, nie gasnie przy dojezdzaniu do skrzyzowania, tak samo przy 100kmh na luzie (mam stozek o ile to roznica 270751858-jezyk.gif), przyspiesza w kazdym zakresie obrotow.

Jestem zadowolony, chociaz nie spodziewalem sie zadnej poprawy (ze zmian to tylko obr sie uspokoily w sumie), po prostu musialem zmienic mikser zeby maske zamknac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.