Gość Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 Raczej rozmiary >=17" Jakie wrażenia? Zastanawiam się czy nie spróbować zamiast kupować całych kompletnych kół zimowych. Przekładacie koła przód / tył? co ile km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 Raczej rozmiary >=17" Jakie wrażenia? Zastanawiam się czy nie spróbować zamiast kupować całych kompletnych kół zimowych. Przekładacie koła przód / tył? co ile km?Ja jeżdżę, 225/45/17. Generalnie mega pozytywnie. Zimą jak na gorszych zimówkach, latem jak na dobrych letnich.tapatalked 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 (edytowane) 6 minut temu, format napisał: Ja jeżdżę, 225/45/17. Generalnie mega pozytywnie. Zimą jak na gorszych zimówkach, latem jak na dobrych letnich. który sezon? Chyba się zdecyduje bo w zasadzie jeżdżę tyko ekspresówkami i po mieście. Czyli raczej po mokrym niż po śniegu. Edytowane 8 Września 2018 przez eMdzeJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 który sezon? Chyba się zdecyduje bo w zasadzie jeżdżę tyko ekspresówkami i po mieście. Czyli raczej po mokrym niż po śniegu.Kończę pierwsza, tzn mam za sobą całą zimę i całe lato. Miałem identyczne warunki brzegowe.tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Września 2018 Udostępnij Napisano 9 Września 2018 zamówiłem, zobaczymy jakie będą wrażenia po letnich i zimowych z górnej półki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 9 Września 2018 Udostępnij Napisano 9 Września 2018 Dnia 8.09.2018 o 20:33, eMdzeJ napisał: który sezon? Chyba się zdecyduje bo w zasadzie jeżdżę tyko ekspresówkami i po mieście. Czyli raczej po mokrym niż po śniegu. Ja jeżdzę prawie 3 lata, latem rewelacyjnie a zimą w głebokim sniegu troche gorzej niż zimówki. No ale ja tu mówie o sniegu na drogach gruntowych poza miastem, w miescie czy na krajówce daja bez problemowo rade, po przejechanych na nich jakies 20tys km bieżnika zostało 6,5mm wiec nie jest żle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Września 2018 Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Kupiłem, założyłem. Opony nie są wiele gorsze od Michelin primacy 3 która jest bardzo dobrą oponą letnią. Oczywiście porównuje na suchym bo padać to już ze 2 miechy nie padało Hamuje podobnie, głośność podobna - lekko głośniejsze były crossclimate+ ale to się zmieniło na lepsze po jakiś 50km. W sumie odgłosy pracy są bardzo podobne. Widocznie musiały się ułożyć. Na razie jestem zadowolony. Postaram się wrzucać tu opinie w miarę robienia jakiegoś znaczącego przebiegu lub znacznej zmiany warunków drogowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KTB Napisano 8 Października 2018 Udostępnij Napisano 8 Października 2018 A jak na to patrzycie z ekonomicznego punktu widzenia? Crossclimate są chyba droższe niż dobre sezonowe, a czy zużycie będzie takie same, czy większe? Mamy 2 komplety opon o wyższej cenie w stosunku do 2 kompletów o lepszych parametrach w niższej cenie z kosztem wymian. Jeżeli koszt wymiany u mnie to 60zł za komplet, to przy 2 latach użytkowania mi dochodzi 240 zł. Plus oszczędność czasu. Gdyby samochód zaczął mniej jeździć, to chyba by się nawet finansowo opłacało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2018 W moim rozmiarze Michelin primacy i crosslimate to praktycznie ta sama cena - różnicy na komplecie było chyba 200zł. Ja patrze jeszcze z punktu widzenia starzenia się gumy a nie przebiegów. W Lagunie miałem tak, że opona zrobiła się twarda, bieżnika mało co ubywało a padł kord (chyba) w jednej oponie z tyłu i opona wydawała z siebie bardzo dziwne dźwięki. Zimówki też się zestarzały ale już były na granicy wymiany wg bieżnika. Wszystko to w przebiegach do 20 tyś rocznie. Wole wymienić na dobre całoroczne co jakiś czas i mieć w miarę świeżą gumę na oponach niż jeździć na starych bo "szkoda wyrzucić bo ma jeszcze x bieżnika" Koła zmieniałem sobie sam ale jest to jednak upierdliwe. Zawsze zmieniasz jak jest nieprzyjemnie na zewnątrz. Trzeba to gdzieś trzymać itd. Teraz zamiast wieszaków na koła mam dodatkowe półki w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2018 update. Wielkiej zimy nie ma. Było raz takie ala bloto pośniegowe i trochę szadzi. Jeździ normalnie, przy hamowaniu trzyma kierunek jazdy. Nie ma żadnych reakcji które by mnie zaskoczyły na minus. Czekam na jakiś faktyczny śnieg żeby zobaczyć co będzie wtedy. Na razie zmiana na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artisan Napisano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2018 Dnia 8.09.2018 o 18:42, eMdzeJ napisał: Raczej rozmiary >=17" Jakie wrażenia? Zastanawiam się czy nie spróbować zamiast kupować całych kompletnych kół zimowych. Przekładacie koła przód / tył? co ile km? Ja również. 255/45/R18 W porządku. Wydają mi się lepsze od Kleberów (bodajże Quadraxer; jeździłem nimi w rozmiarze R16 w innym aucie) i chyba lepsze od wcześniejszej wersji Nokianow (w samochodzie żony, też R16). „Lepsze” oznacza „cichsze”, „mniej ślizgające się”. Na Michelinach robiłem przez dwa lata bardzo długie trasy (Dania, Łotwa) i nie było złych, oponowych zdarzeń. Mnóstwo też jeździłem pomPolsce, w tym dwukrotnie w stricte zaśnieżonej aurze w górach (Bukowina, Krynica). Było ok. Obecnie żonie kupuję do samochodu Nokiany Weatherproof 225/40/R18 i 245/40/R18, trochę skuszony pozytywnymi opiniami, a trochę wiedziony ciekawością w relacji do Michelinów. Jeżdżę na wielosezonowych oponach już ponad 10 lat, przede wszystkim z powodów trudności z wymianą opon, zawsze ciężko mi się umawiać na wymiany imnigdy nie pamiętam, z którym samochodem miałbym akurat teraz jechać na wymianę Ostatnie zimówki, jakie mieliśmy, zakładałem w marcu, bo żona mi kazała przed wyjazdem w góry założyć takowe, bo całą zimę przejeździłem na letnich. Cały warsztat miał rechot, a ja powiedziałem „dość” A, miałem jeszcze Goodyeary 4Seasons czy jakoś tak, to były R15. Bardzo przyzwoite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeniu Napisano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2018 2 zimy za nami i leci trzecia. Na śniegu lodzie rewelacji nie ma, za to latem - petarda. Ale założone z pełną świadomością. W zimie nie jeździmy w góry i jakieś trasy. A robiąc 10kkm rocznie nie muszę bawić się w wymiany. Następne będą takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Dnia 8.09.2018 o 20:27, format napisał: Ja jeżdżę, 225/45/17. Generalnie mega pozytywnie. Zimą jak na gorszych zimówkach, latem jak na dobrych letnich. Gdyby jeszcze dlo się znaleźć test crossclimate vs topowa letnia michelina - warunki letnie oraz crossclimate vs topowa zimowa michelina warunki zimowe.... Bo mnie cały czas intryguje jak taka opona zachowuje sie w sytuacji krytycznej - wiem mało kto tak jeżdzi... ale nawet jak miałoby mi sie to zdarzać raz do roku to chyba wolałbym miec lepszą opone na kołach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Gdyby jeszcze dlo się znaleźć test crossclimate vs topowa letnia michelina - warunki letnie oraz crossclimate vs topowa zimowa michelina warunki zimowe.... Bo mnie cały czas intryguje jak taka opona zachowuje sie w sytuacji krytycznej - wiem mało kto tak jeżdzi... ale nawet jak miałoby mi sie to zdarzać raz do roku to chyba wolałbym miec lepszą opone na kołach...Oczywiście latem zachowuje się gorzej niż dobra letnia, a zimą gorzej niż dobra zimowa. To kompromis.tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Teraz, format napisał: Oczywiście latem zachowuje się gorzej niż dobra letnia, a zimą gorzej niż dobra zimowa. To kompromis. Tego to sie domyślam.... raczej chodziło mi o stopień tego kompromisu typu czy zachowuje w lecie 70% cech dobrej letniej czy 95% cech dobrej letniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 4 godziny temu, delco napisał: Gdyby jeszcze dlo się znaleźć test crossclimate vs topowa letnia michelina - warunki letnie oraz crossclimate vs topowa zimowa michelina warunki zimowe.... Bo mnie cały czas intryguje jak taka opona zachowuje sie w sytuacji krytycznej - wiem mało kto tak jeżdzi... ale nawet jak miałoby mi sie to zdarzać raz do roku to chyba wolałbym miec lepszą opone na kołach... Przy takich kryteriach to tylko dwa komplety sezonowych opon - wielosezonowa nigdy nie będzie miała 90% parametrów opon sezonowych (różnice będą oczywiście większe w porównaniu do opon zimowych). Jeżdżąc na takich oponach musisz mieć tego świadomość a skoro nawet w jednym przypadku na rok wolisz mieć lepszą oponę - wybór jest prosty. Wielosezonowe nie są dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 29 minut temu, hyperreal napisał: wielosezonowa nigdy nie będzie miała 90% parametrów opon sezonowych skąd wiesz że nie ma - bo ja właśnie o to pytam bo jak ma 90% to OK ale jak ma 70% to wolę sezonowe.... znasz jakieś testy opon tego samego producenta? typu crossclimate vs topowa letnia michelina - warunki letnie oraz crossclimate vs topowa zimowa michelina warunki zimowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Nie ma 90% bo nie ma cudów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 3 godziny temu, hyperreal napisał: Nie ma 90% bo nie ma cudów. A znasz/znalazłes jakieś testy typu crossclimate vs topowa letnia michelina - warunki letnie oraz crossclimate vs topowa zimowa michelina warunki zimowe.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 https://www.wyborkierowcow.pl/opony-caloroczne-w-porownaniu-z-oponami-sezonowymi-test/ Co prawda nie jest to porównanie do konkretnej opony letniej i zimowej a do "średniej topowych opon sezonowych" ale jakieś pojęcie daje. Oczywiście największa różnica jest na śniegu - 21 vs 18 m, czyli o 17% dłuższa droga hamowania. Czyli jakby wziąć topową oponę zimową różnica pewnie byłaby jeszcze większa. Można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że będzie to co najmniej 20% (i pewnie ze wzrostem prędkości różnica będzie się powiększała - test jest przy 40 km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyyy77 Napisano 17 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2019 3 lata niebawem mina jak jeżdżę na tytułowych oponach i jestem zdecydowanie na plus... Poza jazda wokół komina ostatniej zimy jako już dwuletnie mialy prawdziwy test w Wiśle podczas ataku zimy, świeży śnieg biała droga, błoto posniegowe jednym słowem zima jak sprzed kilkunastu lat i dały radę. Następne też będą całoroczne wybrane na podstawie kilku testów recenzji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 Dnia 7.01.2019 o 21:16, hyperreal napisał: Można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że będzie to co najmniej 20% (i pewnie ze wzrostem prędkości różnica będzie się powiększała - test jest przy 40 km/h). "Niczego nie zakładaj mój młody padawanie" W rzeczywistych warunkach można się bardzo pomylić przy takich założeniach i nagle się okazuje, że opona wielosezonowa zachowuje się ogólnie lepiej i bardzie przewidywalnie w całym okresie eksploatacji niż sezonowe. Dodatkowo porównanie było z "..elitarnej opony zimowej". Wiadomo jedno - Michelin CC zachowuje sensowne parametry w ciężkich warunkach zimowych, ale cudów spodziewać się nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Chcę zamówić opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 225/45 R17 ale większość dostępnych jest wzmacnianych o oznaczeniu XL. Myślicie, że warto takie kupić czy lepiej zwykłe jak 225/45 R17 94 W? Na Alledrogo jest komplet w sensownej cenie: 4xMichelin Crosscliomate 94W XL Myślicie, że warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 6 minut temu, volkov napisał: Chcę zamówić opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 225/45 R17 ale większość dostępnych jest wzmacnianych o oznaczeniu XL. Myślicie, że warto takie kupić czy lepiej zwykłe jak 225/45 R17 94 W? Na Alledrogo jest komplet w sensownej cenie: 4xMichelin Crosscliomate 94W XL Myślicie, że warto? Jeżdżę na takich i do dodania mam jedynie że po dwóch latach (i ~40kkm) zaczyna robić się już ślisko. Na mokrym (nie wodzie, na wilgotnym asfalcie) coraz częściej tracę trakcję na czwórce przy dodawaniu gazu. Gdy opony były nowe nie ślizgałem się prawie nigdy na trójce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 6 minut temu, ⠀ napisał: Jeżdżę na takich i do dodania mam jedynie że po dwóch latach (i ~40kkm) zaczyna robić się już ślisko. Na mokrym (nie wodzie, na wilgotnym asfalcie) coraz częściej tracę trakcję na czwórce przy dodawaniu gazu. Gdy opony były nowe nie ślizgałem się prawie nigdy na trójce. Ale nie wynika to zapewne ze wzmocnienia opony tylko po prostu ze zużycia, tak? Ciągle biję się z myślami czy kupować wielosezon czy sezon. Ale już w 80% jestem przekonany do kupna opon z linku, który podałem w poprzednim poście. Tylko czy te wzmacniane nie będą głośniejsze.. to mnie najbardziej zastanawia.. Jak u Ciebie? Są głośniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Ale nie wynika to zapewne ze wzmocnienia opony tylko po prostu ze zużycia, tak? Ciągle biję się z myślami czy kupować wielosezon czy sezon. Ale już w 80% jestem przekonany do kupna opon z linku, który podałem w poprzednim poście. Tylko czy te wzmacniane nie będą głośniejsze.. to mnie najbardziej zastanawia.. Jak u Ciebie? Są głośniejsze?Nie wiem, nie słyszę jakoś specjalnie opon, ale ja mam bardziej przyzwyczajenia z segmentu A i B niż z D i E. Zwracam uwagę na zmianę właściwościach jezdnych, mięsa na oponie jest jeszcze sporo, ale z trakcją coraz gorzej.tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 5 minut temu, ⠀ napisał: Nie wiem, nie słyszę jakoś specjalnie opon, ale ja mam bardziej przyzwyczajenia z segmentu A i B niż z D i E. Zwracam uwagę na zmianę właściwościach jezdnych, mięsa na oponie jest jeszcze sporo, ale z trakcją coraz gorzej. tapatalked Myślisz że może mieć to związek ze zużyciem zawieszenia? Astra ma trochę mocy, ale jednak żeby zrywało na IV biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 9 minut temu, kravitz napisał: Myślisz że może mieć to związek ze zużyciem zawieszenia? Astra ma trochę mocy, ale jednak żeby zrywało na IV biegu? Raczej nie, przebieg momentu w Astrze jest taki że jest duży kopniak z doładowania w okolicach 3krpm, to generalnie "ten moment". Pokręcę jeszcze może tą zimę na CC i wracam do setupu dwusezonowego z jakimś UHP / semislickiem na lato. Niestety właściwości jezdne Astry, duży kopniak z turbo, napęd na ośkę, sprawiają że CC średnio się nadaje do tego auta jak chce się trochę szybciej pojeździć. Co właściwie nie oznacza że nie polecam tych opon, po prostu w połączeniu z AK się średnio spisują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 56 minut temu, ⠀ napisał: Raczej nie, przebieg momentu w Astrze jest taki że jest duży kopniak z doładowania w okolicach 3krpm, to generalnie "ten moment". Pokręcę jeszcze może tą zimę na CC i wracam do setupu dwusezonowego z jakimś UHP / semislickiem na lato. Niestety właściwości jezdne Astry, duży kopniak z turbo, napęd na ośkę, sprawiają że CC średnio się nadaje do tego auta jak chce się trochę szybciej pojeździć. Co właściwie nie oznacza że nie polecam tych opon, po prostu w połączeniu z AK się średnio spisują. Ja właśnie też chcę założyć te opony do Astry K w połączeniu z silnikiem 1,6 CDTi 136 KM. Myślisz, że dadzą radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Ja właśnie też chcę założyć te opony do Astry K w połączeniu z silnikiem 1,6 CDTi 136 KM. Myślisz, że dadzą radę?Myślę że nie będziesz mieć takich samych problemów jak z 1.6t benzynątapatalked 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 Dnia 20.09.2019 o 16:37, ⠀ napisał: Myślę że nie będziesz mieć takich samych problemów jak z 1.6t benzyną tapatalked Jeździłem na tych oponach (w tym samym rozmiarze tylko, że w kia ceed ) i też przy przebiegu ponad 40 kkm (nie pamiętam dokładnie jakim) zaczęły się poddawać, mi się dość wyraźnie wyząbkowały i je wymieniałem. Nie wykluczam, że przyczyną ząbkowania było zużycie zawieszenia jak i to, że auto w budzie kombi latało głównie na pusto. Jeśli chodzi o zawieszenie, to oczywiście geometria była ok i żadnych luzów, ale amortyzatory nie były już nowe (dodatkowo poprzedni właściciel obniżył zawieszenie). Generalnie uważam, że jak ktoś ma miejsce na przechowywanie opon (kół) i kręci spore przebiegi (ponad 20 kkm rocznie), to warto używać dwóch kompletów. Cena takiego używania będzie zbliżona, a sezonowe jednak sprawdzą się trochę lepiej. Chociaż ja robię ok. 30 kkm i używam sezonowych (ale nie dla oszczędności finansowych). Jeśli chodzi o mój styl jazdy, bo to ma znaczenie, to nie jeżdżę agresywnie, ale dość dynamicznie i w ciaśniejszych zakrętach i na rondach opony jednak pracowały mocniej niż u większości kierowców. Przyśpieszanie raczej normalne bez żadnego zrywania przyczepności (diesel 115 KM więc nawet nie bardzo było czym), ale hamowanie też nie agresywne i w zasadzie bardzo mało używam hamulców (głównie hamowanie silnikiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 (edytowane) Kupiłem te opony i zobaczymy jak będą się sprawowały. Jak przejadę na nich kilkaset km, to napiszę odczucia w porównaniu do letnich Bridgestone Turanza coś tam coś tam oryginalnie montowane w Astrach K. Przejechałem od wymiany 2 kkm i powiem, że są bardzo dobre ma suchym i mokrym. Jeśli chodzi o hałas to są na podobnym poziomie co letnie Bridgestony, które miałem. Dobrze trzymają nawet podczas szybkiego pokonywania ciasnych zakrętów. Jak na razie jestem zadowolony. Zobaczymy jakie będą odczucia po jeździe przy minusowych temperaturach i jak spadnie śnieg. Edytowane 22 Listopada 2019 przez volkov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 Hmm a jak myślicie jak by sie taki michelin sprawował w paski b7? Tylko auto dosc nietypowe bo dlubniete 2.0tdi na 195km 430Nm i z napedem 4motion. Generalnie złapać tym poślizg kół bardzo ciezko i chyba problemu jak @⠀ racze nie powinno byc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 Hmm a jak myślicie jak by sie taki michelin sprawował w paski b7? Tylko auto dosc nietypowe bo dlubniete 2.0tdi na 195km 430Nm i z napedem 4motion. Generalnie złapać tym poślizg kół bardzo ciezko i chyba problemu jak [mention=129698]⠀[/mention] racze nie powinno byc..A jakie roczne przebiegi? Jeśli lubisz dynamicznie jeździć, to jak każde opony dość szybko wykończysz. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 No tak kolo 15kkm rocznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 13 minut temu, Chalek napisał: No tak kolo 15kkm rocznie To cc+ będą w sam raz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 No tak kolo 15kkm rocznieTo powinny wystarczyć na 3-4 lata, czyli w sam raz, żeby guma się nie zestarzala. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 Kumpel siedzący w branży oponiarskiej miał okazję jeździć w testach porównawczych Michelin CC+ i Bridgestone Weather Control a005. W jego odczuciach Micheliny wypadly zauważalnie gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 9 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2020 Ja właśnie jestem w Bieszczadach na tych oponach w przednionapedowej astrze 136 KM i naprawdę dają radę. I co ważne bo dla mnie, nie są te opony głośne na asfalcie przy szybszej jeździe. Sprawdzaja się dobrze nawet na ośnieżonych drogach. Oczywiście nie są to zimówki ale to auto robi rocznie ok 15 kkm i w większości w wawie dlatego padł wybór na te opony. I też dlatego, że są ciche. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 10 Marca 2020 Udostępnij Napisano 10 Marca 2020 Panowie, a jak po 20-30 tys. te opony się Wam sprawdzają zimą? Bo w necie pojawiają się opinie, że dość szybko tracą właściwości zimowe. Ale wiadomo jak to jest z opiniami w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 10 Marca 2020 Udostępnij Napisano 10 Marca 2020 Ja na razie przejechałem na tych oponach coś ok 5-6 tys km więc się nie wypowiem. Jak na razie są super. Ciche, dobrze trzymają i nie hałasują. Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyyy77 Napisano 11 Marca 2020 Udostępnij Napisano 11 Marca 2020 11 godzin temu, PelvisResley napisał: Panowie, a jak po 20-30 tys. te opony się Wam sprawdzają zimą? Bo w necie pojawiają się opinie, że dość szybko tracą właściwości zimowe. Ale wiadomo jak to jest z opiniami w necie. Pisałem wrażenia po ok. 25kkm zimą w tym wątku. Były na tyle pozytywne, że w nowym wozie od razu sprzedałem letnie i zmieniłem na tytułowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 11 Marca 2020 Udostępnij Napisano 11 Marca 2020 Pisałem wrażenia po ok. 25kkm zimą w tym wątku. Były na tyle pozytywne, że w nowym wozie od razu sprzedałem letnie i zmieniłem na tytułowe Ja tymczasem właśnie wróciłem do letnich i cieszę się jak świnia w deszcz. Na suchym odzyskałem trakcję na dwójce gdzie w crossclimate traciłem na trójce. tapatalked 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.