Skocz do zawartości

samochod do szybkiego podrozowania


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

> Uniak 1,4 palił mi wiecej. A rozważ megankę coupe np z 2,0 benzyną?

> Ew 1,6 16V? Opory powietrza mniejsze samochód lżejszy od sedana.

> Założysz trochę nadwymiarowe opony to i obroty zejdą.

> Delco

i megance mysle dosc mocno. jest mala, poreczna i do tego wystarczajaco zwawa.

a jak z zrwaloscia silnikow 2.0 w nich?

bo patrzac na 1.6 znajomego to smiem twierdzic, ze albo on ma wiecej szczescia niz rozumu albo jego megi niezniszczalna jest zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup sobie jakiegos Golfa 2.0 8v/16v albo Passata 2.0/VR6

> dziesieciolatki mozna kupic sa grosze

mialem okazje jezdzic passatem 2.0 z 93 roku i przy szybkim smiganiu autostrada polykal straszne ilosci paliwa-zbyt maly silnik do tej budy.

natomiast vr6 zwyczajnei sie boje. zbyt duzo osob twierdzi, ze ewentualne naprawy tego silnika to spore koszta oslabiony.gif

golf jest brany pod uwage... ale sa opory przed golfem wink.gif

jakie to opory pominmy milczeniem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Mogę nie mieć racji ale wydaje mi sie że opory powietrza rosna

>> wykładniczo wraz z predkością.

> masz rację

Tzn. masz rację, że nie masz racji. Opory rosną tak, jak kwadrat prędkości (dwa razy szybciej - 4 razy większe opory). To nie to samo, co wykładniczo (ale też zastrzegam, że mogę nie mieć racji zlosnik.gifclown.gif).

BTW. Może jakiś Spitfire z demobilu? jest dość stary, aby nim pomykać 2 złote na godzinę (autem 10-letnim lub starszym...). Może jakaś litrowa Aprilia (nie może się odczepić ten 1. kwietnia zlosnik.gif ) - w końcu nieważne, jak to wygląda i czy ma kufer... clown.gif Tylko trzeba jeździć w garnku na głowie... confused.gif

Myślcie lateralnie! A nie w kółko 9 litrów na 100! Raczej 18 na 100! wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn. masz rację, że nie masz racji. Opory rosną tak, jak kwadrat

> prędkości (dwa razy szybciej - 4 razy większe opory). To nie to

> samo, co wykładniczo (ale też zastrzegam, że mogę nie mieć racji

> ).

Wykadniczo tzn do potegi bez precyzowania do ktorej, kwadrat sie lapie zlosnik.gif

Delco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dalej twierdzisz ze z podnosnika ?

zwracam honor ok.gif

Nie sugerowalem się predkością,bo wiem,ze to auto tyle pojedzie (z kilkunastokilometrowym błedem licznika zlosnik.gif),tylko wskaznikiem paliwa.

Bo gaz w tym silniku...deko ryzkowna impreza - nie lubią nawet sekwencji (a wlasciwie tylko sekwencji zlosnik.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwracam honor

> Nie sugerowalem się predkością,bo wiem,ze to auto tyle pojedzie (z

> kilkunastokilometrowym błedem licznika ),tylko wskaznikiem

> paliwa.

> Bo gaz w tym silniku...deko ryzkowna impreza - nie lubią nawet

> sekwencji (a wlasciwie tylko sekwencji )

wlasciciel auta pare lat pracowal w serwisie zakladania gazu wiec wie co robi zlosnik.gif

a moje wrazenia po tym jak mnie przewiozl wyrazic mozna tak:

MASAKRA zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasciciel auta pare lat pracowal w serwisie zakladania gazu wiec wie

> co robi

80% gazoTwórców nie wie niestety,co robi,nawet tych z doświadczeniem

> a moje wrazenia po tym jak mnie przewiozl wyrazic mozna tak:

> MASAKRA

wierzę ok.gif,Fiatem Coupe 2.0 20VT jezdzilem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zaloz lpg w polsce albo kup juz z lpgkiem

nie mam w swojej okolicyzadnej stacji z lpg. nie oplaci mi sie jezdzic raz na tydzien kilkadziesiat km zeby sie zatankowac.

nie ma w okolicy warsztatu ktory mi w razie potrzeby podreguluje instalke.

nie moge zalozyc instalki w polsc bo nie bedie miala homologacji w niemczech.

ogolnie mowiac gaz odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam w swojej okolicyzadnej stacji z lpg. nie oplaci mi sie

> jezdzic raz na tydzien kilkadziesiat km zeby sie zatankowac.

> nie ma w okolicy warsztatu ktory mi w razie potrzeby podreguluje

> instalke.

> nie moge zalozyc instalki w polsc bo nie bedie miala homologacji w

> niemczech.

> ogolnie mowiac gaz odpada.

ok. czyli mowisz duza pojemnosc i mala moc

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112985149

zlosnik.gif ale w 9 litrach to sie napewno nie zmiesci zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczeń moich znajomych:

Mondeo 2.5 v6 sedan - 13l LPG - ostra jazda w mieście

Omega 2.5 v6 kombi- od 12l przy bardzo spokojnej jeździe, do 20l na trasie przy "pedale gazu w podłodze"

BMW 328 coupe - od 17 w zwyż

Audi 2.3 80 coupe quattro- od 17l

Audi 2.8 (albo 2.7) tzw: "skorpion" - od 17.5l

Honda Civic Type-R - od 14l do 20l

Subaru Impreza wrx sti - od 15l do 30l

Audi S4 4.2 - wir w baku spineyes.gif

Fiat Croma 2.5 td - na trasie około 8l

Peugeot 406 (nie pamiętam jaki motor) - przy 210km/h pękł tłok i eksplodował silnik

i moich:

Fiat Brava 1.4- stała prędkość 170km/h - około 14l smirk.gif

Fiat Stilo 1.8 - przy 200km/h komputer pokazywał .... sporo zlosnik.gif

i mógłbym tak jeszcze trochę wymieniać smirk.gif - motyw jest taki że nie da się jechać 200km/h na 9l Pb/100km.

Może w diesel'u hmm.gif ... ale to tylko może.

Nie da się też utrzymywać takich prędkości w samochodzie z małym silnikiem (patrz: Peugeot). Musi być zapas mocy, motor nie może pracować na maksymalnych obrotach, bo to prędzej czy później, źle się kończy.

Ja bym Ci polecił Mercedesa z 3.0 motorem albo jakimś dużym diesel'em. Będzie trwały, cichy i wygodny, a części/zamienniki są stosunkowo tanie i ogólnodostępne. Poza tym naprawi go każdy mechanik w Europie.

Jechałem 124 z w/w silnikiem i przy 200km/h było zadziwiająco cicho ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z doświadczeń moich znajomych:

> Mondeo 2.5 v6 sedan - 13l LPG - ostra jazda w mieście

> Omega 2.5 v6 kombi- od 12l przy bardzo spokojnej jeździe, do 20l na

> trasie przy "pedale gazu w podłodze"

> BMW 328 coupe - od 17 w zwyż

> Audi 2.3 80 coupe quattro- od 17l

> Audi 2.8 (albo 2.7) tzw: "skorpion" - od 17.5l

> Honda Civic Type-R - od 14l do 20l

> Subaru Impreza wrx sti - od 15l do 30l

> Audi S4 4.2 - wir w baku

> Fiat Croma 2.5 td - na trasie około 8l

> Peugeot 406 (nie pamiętam jaki motor) - przy 210km/h pękł tłok i

> eksplodował silnik

> i moich:

> Fiat Brava 1.4- stała prędkość 170km/h - około 14l

> Fiat Stilo 1.8 - przy 200km/h komputer pokazywał .... sporo

> i mógłbym tak jeszcze trochę wymieniać

jestem ciekawski więc ... powiedz mi stary czy Ty to gdzieś zapisujesz czy po prostu pamiętasz ile palą fury znajomych ? icon_eek.gifzlosnik.gifwink.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uniakiem rozpedzam sie do okolic 160 i jade sobie z ta

> predkoscia. takie stale 160. jak trzeba to odpuszczam i znow

> wracam w te okolice.

> spalanie wychodzi mi w okolicach 7 litorw. oczywiscie zaraz posypia

> sie posty, ze to niewykonalne bo silnik mi spod maski wyskakuje

Prędkość jest jak najbardziej wykonalna, bo Uno 1,4 lata do ponad 170 km/h. Ale nie chce mi się wierzyć w owe 7 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proponuje potestowac stare volvo majace raptem cos kolo 2 litorw

> pojemnosci. wbrew pozorom palilo malo bo dluga skrzynia

> sprawiala, ze na trasie silnik nie musial ciagle byc na 5000.

> honda concerto w turbo dieslu tez ma dosc fajne spalanie przy jezdzie

> z taka predkoscia, ale neistety-jest za stara aby sie zalapala

Chcialbym zobaczyc concerto ktore jezdzi 200 km/h ok.gif

OFC. takie o jakim piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa wyglada nastepujaco.

> okazalo sie, ze potrzebuje smaochodu to nabijania km na autostradach.

> a do tego okazuje sie, ze trzeba je nabijac w dosc szybkim

> tempie

> doaradzcie wiec co kupic aby robic to tanio.

> nastepujace warunki sa decydujace przy wyobrze:

> -utrzymanie predkosci rzedu 180km/h i w razie potrzeby rozbujanie sie

> do lekko ponad 200km/h.

> -umiarkowane spalanie przy jazdach z takimi predkosciami. wiadomo, ze

> 5 nie spali, ale cudowanie by bylo jakby nei wyszedl ponad 9

> literkow.

> -nie potrzeba mi bagaznika

> -z tylu moze byc malo miejsca.

> -nie potrzeba mi elektryki, klimy i innych dupereli.

> -nie obchodzi mnie jak to bedzie wygladac-moze byc brzydkie i

> nijakie.

> -samochod ma miec na papierze jak najmniej koni mecanicznych. jesli

> wiec bedzie mial 4.0 litry pojemnosci, na papierze 120 kucy i

> zapewni takie spalanie to pasuje idealnie

> -samochod musi byc w miare bezawaryjny a jesli juz jest awaryjny to

> niech chociaz bedzie prosty w budowie. klucz trzymac umiem,

> zawsze taniej wyjdzie wymieniac klocki, plyny, filtry oraz

> naprawiac drobne rzeczy we wlasnym zakresie

> sadze, ze idealny bedzie jak najwiekszy wolnossacy silnik o duzym

> moemencie w jak najmniejszej budzie. wszystko po to aby na

> najwyzszym biegu utrzymac jak najnizsze obroty.

> samochod nie moze byc starszy niz 10 chyba ze idealnie spelni warunki

> samochod ma kosztowac do 4 ojro (tyle klade na stol sprzedajacemu).

> rodzaj paliwa mnie nie interesuje.

> myslalem o jakims v6/r6 o pojemnosci 2.5-3.0 w budzie normalnego

> sedana - to rozsadne rozumowanie czy moze ide w zlym kierunku?

> poradzcie cos bo sprwa robi sie coraz bardziej naglaca a nie chce

> potem na gwalt kupowac tego co bedzie pod reka

> pomozecie?

Tak to chyba nawet w Erze Ci nie pomogą frown.gif

chyba że jakiś motor hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.