Skocz do zawartości

Koszt wymiany baterii


HanYs

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie wszyscy czytaliśmy koszty wymiany baterii w EV to ~$20k .

“Ciach” 

Przykładowa wymiana silnika w Audi S to ~$30k 😁

Zapytacie pewnie kto wymienia silnik a Audi ?

Okazuje się, że TFSI z 2022 roku padają jak muchy i Audi nie uznaje naprawy na gwarancji. 😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sherif napisał(a):

Ojtam ojtam, można kupić przecież kultowe TDI niewiele drożej i wstawić po godzinach ze szwagrem ;)

 

Ostatnio widziałem na jakiejś grupie jak ktoś szukał używanych klocków hamulcowych

Już mnie chyba nic nie zdziwi ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, format napisał(a):

Ale słyszałeś że (tak jak baterie zresztą) piece się naprawia?

Oczywiście ale porównałem wymianę, a nie naprawę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, HanYs napisał(a):

Oczywiście ale porównałem wymianę, a nie naprawę.

 

Konkretnie to porównałeś wymianę pieca na nowy vs wymianę baterii na refurba.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, komor napisał(a):

 

Tak, jak masz silnik ;l

Cicho, bo go spłoszysz 😁

 

1 minutę temu, format napisał(a):

 

Konkretnie to porównałeś wymianę pieca na nowy vs wymianę baterii na refurba.

Faktycznie niepotrzebnie wspomniałem o refurbie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, HanYs napisał(a):

Jak pewnie wszyscy czytaliśmy koszty wymiany baterii w EV to ~$20k .

“Ciach” 

Przykładowa wymiana silnika w Audi S to ~$30k 😁

Zapytacie pewnie kto wymienia silnik a Audi ?

Okazuje się, że TFSI z 2022 roku padają jak muchy i Audi nie uznaje naprawy na gwarancji. 😁

 

Co to za silnik? 1.4? 2.0? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, lucash napisał(a):

u nas takich nie ma :) Poza tym silnik z 2022 to jeszcze jakieś warranty period ma. 

Audi USA zwala winę na użytkowników. 
Poszukaj sobie informacji o CWGD/EA839.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pewnie wszyscy czytaliśmy koszty wymiany baterii w EV to ~$20k .
“Ciach” 
Przykładowa wymiana silnika w Audi S to ~$30k
Zapytacie pewnie kto wymienia silnik a Audi ?
Okazuje się, że TFSI z 2022 roku padają jak muchy i Audi nie uznaje naprawy na gwarancji.
 
EV ma baterie i ma też silnik.
A ile kosztuje wymiana silnika EV ?


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Raku napisał(a):

EV ma baterie i ma też silnik.
A ile kosztuje wymiana silnika EV ?
 

~$6k czyli podobnie jak skrzynia biegów w przeciętnym kopciuszku 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

~$6k czyli podobnie jak skrzynia biegów w przeciętnym kopciuszku
A ile takich silników jest ?

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, G.O.A.T. napisał(a):

 

 

1 albo 2 albo 3 albo 4 :cfaniak2:

 

 

$6k x 2 lub x3 lub x 4 już nie wyglądają tak fajnie. 

 

Czyli jeśli by zsumować wartość baterii i silników to stanowi ok 100% wartości auta, reszta wiec jest warta 0 ? 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Raku napisał(a):

 

 

$6k x 2 lub x3 lub x 4 już nie wyglądają tak fajnie. 

 

Czyli jeśli by zsumować wartość baterii i silników to stanowi ok 100% wartości auta, reszta wiec jest warta 0 ? 

 

A teraz porównaj gwarancje i przebiegi 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HanYs napisał(a):

A teraz porównaj gwarancje i przebiegi 😁

 

 

W firmie dieselki robią po 500-600kkm bez dotykania silnika, czy skrzyni, tylko baterie, twu... akumulatory się wymienia i jeździ a potem do ludzi albo na wschód  :oki:

Edytowane przez G.O.A.T.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, G.O.A.T. napisał(a):

 

 

W firmie dieselki robią po 500-600kkm bez dotykania silnika, czy skrzyni, tylko baterie, twu... akumulatory się wymienia i jeździ a potem do ludzi albo na wschód  :oki:

 

Porownujesz Forda Transita do Tesli? ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Porownujesz Forda Transita do Tesli? ;]
A ma porównywać z lokomotywami ?


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Raku napisał(a):

A ma porównywać z lokomotywami ?

 

Bardziej pasuje.

Tesla i Parowóz jeżdżą na węgiel ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz porównaj gwarancje i przebiegi
Na 4 wymiany akumulatorów, 13 wymian silnika więc nie klep głupot.


https://otoev.pl/2-miliony-kilometrow-tesla-model-s--to-rekord-swiata.html



Należy zauważyć, że w trakcie swojej podróży wynoszącej prawie 2 miliony kilometrów Model S otrzymał kilka wymian akumulatorów i silników elektrycznych. Jak zauważył Gemmingen-Hornberg w listopadzie w jednym z wywiadów, jego Model S jeździ obecnie na czwartym akumulatorze i trzynastym silniku elektrycznym.

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka


  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Raku napisał(a):

Na 4 wymiany akumulatorów, 13 wymian silnika więc nie klep głupot.


https://otoev.pl/2-miliony-kilometrow-tesla-model-s--to-rekord-swiata.html



Należy zauważyć, że w trakcie swojej podróży wynoszącej prawie 2 miliony kilometrów Model S otrzymał kilka wymian akumulatorów i silników elektrycznych. Jak zauważył Gemmingen-Hornberg w listopadzie w jednym z wywiadów, jego Model S jeździ obecnie na czwartym akumulatorze i trzynastym silniku elektrycznym.

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

 

 

Juz zostało ustalone, że Model S to był prototyp. Następne modele są lepsze.

 

Dokładnie tak zawsze twierdzili fani Fiata. Te stare to złe, ale te nowe lepsze ;]

  • Kocham 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Juz zostało ustalone, że Model S to był prototyp. Następne modele są lepsze.

 

Dokładnie tak zawsze twierdzili fani Fiata. Te stare to złe, ale te nowe lepsze ;]

 

i te wszystkie 13 silników było prototypowe ? 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do silników czasami może się popsuć ich system chłodzenia. 

To nie odkurzacz, gdzie wymiana silnika będzie trwała z godzinę i po problemie. 

Zerknijcie sobie, że układ chłodzenia silników elektrycznych trochę części zawiera, więc wymiana silnika w Tesli to nie będzie kosztowało 150 PLN, a kwoty tych wszystkich czeście tez nie są jak do Fiata

 

https://ev-parts.pl/uklad-chlodzenia-silnika,c11,pl.html

 

Przykładowa rurka za 100 PLN

image.png.3dbe682a9e1b9e1e0f490d9e3d4771b7.png

 

 

 

model 3 ma zresztą droższe rurki 

 

image.png.a10a402adc4420dd3bb497651b3610e5.png

Edytowane przez Raku
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Porownujesz Forda Transita do Tesli? ;]

Rozmawiasz z gościem który nie rozumie czytanego tekstu 😂

Czas gwarancji i przebieg który gwarantuje to nie są łatwe sprawy 😂

4 godziny temu, Raku napisał(a):

A ma porównywać z lokomotywami ?


Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
 

Oczywiście 😂

3 godziny temu, kravitz napisał(a):

 

Juz zostało ustalone, że Model S to był prototyp. Następne modele są lepsze.

 

Dokładnie tak zawsze twierdzili fani Fiata. Te stare to złe, ale te nowe lepsze ;]

Nowe są gorsze i się palą ! 

3 godziny temu, Raku napisał(a):

Do silników czasami może się popsuć ich system chłodzenia. 

To nie odkurzacz, gdzie wymiana silnika będzie trwała z godzinę i po problemie. 

Zerknijcie sobie, że układ chłodzenia silników elektrycznych trochę części zawiera, więc wymiana silnika w Tesli to nie będzie kosztowało 150 PLN, a kwoty tych wszystkich czeście tez nie są jak do Fiata

 

https://ev-parts.pl/uklad-chlodzenia-silnika,c11,pl.html

 

Przykładowa rurka za 100 PLN

image.png.3dbe682a9e1b9e1e0f490d9e3d4771b7.png

 

 

 

model 3 ma zresztą droższe rurki 

 

image.png.a10a402adc4420dd3bb497651b3610e5.png

Przenieśliście się z tego głupiego wątku na HP tutaj ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, HanYs napisał(a):

Rozmawiasz z gościem który nie rozumie czytanego tekstu 😂

Czas gwarancji i przebieg który gwarantuje to nie są łatwe sprawy 😂

Oczywiście 😂

Nowe są gorsze i się palą ! 

Przenieśliście się z tego głupiego wątku na HP tutaj ?

 

Nie ja zacząłem .... czyli to miałabyć taka wyrzutka dla EV fan boyów - aby masturbowali się do twojego porównania 

 

image.png.ba244051be8e442ae46754883521c488.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Raku napisał(a):

 

Nie ja zacząłem .... czyli to miałabyć taka wyrzutka dla EV fan boyów - aby masturbowali się do twojego porównania 

 

image.png.ba244051be8e442ae46754883521c488.png

 

To bardzo zwykłe porównanie jak to ICE jest tani w naprawie. 

Oczywiście nie jest to łatwe do pojęcia i zlecieliście się żeby wymyślić argumenty na Wasze wyssane z dużego palca u nogi teorie 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, HanYs napisał(a):

To bardzo zwykłe porównanie jak to ICE jest tani w naprawie. 

Oczywiście nie jest to łatwe do pojęcia i zlecieliście się żeby wymyślić argumenty na Wasze wyssane z dużego palca u nogi teorie 😁

 

Porównując elektryka z autem spalinowym najważniejsze i najbardziej kosztowne elementy do naprawy w spalinowym to: silnik oraz cały jego osprzęt i skrzynia biegów, a także przeniesienie napędu. 

Elektryczny zaś ma baterię i silnik(i). Dodatkowo posiada system chłodzenia zarówno baterii jak i silników EV.

 

Wiec takie porównanie to jakbym porównał wymianę silnika w EV do wymiany silnika ... nawiewu wewnętrznego klimatyzacji w spalinówce. 

I to i to to silniki elektryczne, a koszt w EV jest duży w spalinówce mały. 

 

Porównanie elementów zużywających się ma sens ale wszystkich. Jak pisałeś, że baterie się wymienia rzadko, bo EV kręcą miliony kilometrów, ale jakoś zapomniałeś, że w tym aucie silnik elektryczny był wymieniony 3 razy częściej.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Raku napisał(a):

 

Porównując elektryka z autem spalinowym najważniejsze i najbardziej kosztowne elementy do naprawy w spalinowym to: silnik oraz cały jego osprzęt i skrzynia biegów, a także przeniesienie napędu. 

Elektryczny zaś ma baterię i silnik(i). Dodatkowo posiada system chłodzenia zarówno baterii jak i silników EV.

 

Wiec takie porównanie to jakbym porównał wymianę silnika w EV do wymiany silnika ... nawiewu wewnętrznego klimatyzacji w spalinówce. 

I to i to to silniki elektryczne, a koszt w EV jest duży w spalinówce mały. 

 

Porównanie elementów zużywających się ma sens ale wszystkich. Jak pisałeś, że baterie się wymienia rzadko, bo EV kręcą miliony kilometrów, ale jakoś zapomniałeś, że w tym aucie silnik elektryczny był wymieniony 3 razy częściej.

 

 

 

Wybrałeś sobie jeden z pierwszych egzemplarzy Tesli więc się nie dziw.

 

Obecnie Tesle robią setki tysięcy MIL bez wymiany silników więc bardzo trafnie porównałeś 👍🏼

$6k vs $30k 😁

 

Nie słyszałem nic o problemach z systemem chłodzenia w Tesli ani o dużych kosztach naprawy 😁czy problemach z naprawianiem.

Audi o którym pisałem nawet gdyby nie było fabrycznie wadliwe to koszty eksploatacji są w nim gigantyczne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałeś sobie jeden z pierwszych egzemplarzy Tesli więc się nie dziw.
 
Obecnie Tesle robią setki tysięcy MIL bez wymiany silników więc bardzo trafnie porównałeś
$6k vs $30k
 
Nie słyszałem nic o problemach z systemem chłodzenia w Tesli ani o dużych kosztach naprawy czy problemach z naprawianiem.
Audi o którym pisałem nawet gdyby nie było fabrycznie wadliwe to koszty eksploatacji są w nim gigantyczne.
 
Ile z nich przejechało miliony kilometrów ?
Wrzuć jakieś posty, bo pewnie właściciele dzielą się tą radosną informacja ze światem.


To nie ja pisałem o porównaniu przebiegów.

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka



A tu przykład, że awarie silnika EV są i się zdarzają 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Raku napisał(a):

Ile z nich przejechało miliony kilometrów ?
Wrzuć jakieś posty, bo pewnie właściciele dzielą się tą radosną informacja ze światem.

To nie ja pisałem o porównaniu przebiegów.
 

Jeśli Cię to interesuje to sam sobie poszukaj. 😁

Jeśli potrafisz znaleźć negatywne wiadomości to powinieneś potrafić i w drugą stronę. No chyba, że Ty to tylko bezwiednie powtarzasz. 
Żeby było jasne to pisałem o gwarancji i przebiegu. Przykładowo Tesla 

8 lat i 120 tysięcy mil na układ napędowy. 

Nie ile w całym “życiu” auta ktoś przejechał 😂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.