darekpdkp Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 rocznik 1999 -2000 ,ma ,mial ktos z was ,jakie wady ,zalety .Na co zwracac najwieksza uwage przy kupnie ,jaki silnik lepszy !!diesel czy benzyna .Jak mozecie to napiszcie pare zdan o tym aucie ,bo kolega sie bardzo na niego uparl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 > rocznik 1999 -2000 ,ma ,mial ktos z was ,jakie wady ,zalety .Na co > zwracac najwieksza uwage przy kupnie ,jaki silnik lepszy > !!diesel czy benzyna .Jak mozecie to napiszcie pare zdan o tym > aucie ,bo kolega sie bardzo na niego uparl hmm tutaj i tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 > rocznik 1999 -2000 ,ma ,mial ktos z was ,jakie wady ,zalety .Na co > zwracac najwieksza uwage przy kupnie ,jaki silnik lepszy > !!diesel czy benzyna .Jak mozecie to napiszcie pare zdan o tym > aucie ,bo kolega sie bardzo na niego uparl Niby było, ale... mogę się wypowiedzieć bo znajomy kupił jakiś czas temu kombiaka. Naprawdę fajne auto. W zasadzie było po dzwonku lekkim i jakieś tam problemy były z: kolektorem wydechowym spod którego wydmuchiwało uszczelkę bo szpilka była uszkodzona i z tylnym mostem. Pojawiały się jakieś małe ogniska korozji w miejscu gdzie auto akurat nie było bite - ale to normalka akurat w tych autach - z tym i tak było bardzo dobrze i nie było specjalnych powodów do marudzenia. Dobra rada tylko - jeśli już chcesz, to szukaj albo 2.5 TD albo 3.0 benzyna, najlepiej w automacie... mniejsze silniczki bywają trochę za słabe bo jednak auto jest wielkie i ciężkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 Diesel 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > Diesel 2,5 A ja z doświadczenia sprzedawcy powiem tak: Jeśli chcesz być dobrym klientem sklepów i warsztatów - bierz 2.5TDS Jeśli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie to albo 2.0 16v albo 3.0MV6(bardziej jednak polecam manualną skrzynkę bo samochód jest wtedy elastyczniejszy-słyszałem też że ogólnie automat w tym autku jest marnie zestopniowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > A ja z doświadczenia sprzedawcy powiem tak: > Jeśli chcesz być dobrym klientem sklepów i warsztatów - bierz 2.5TDS > Jeśli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie to albo 2.0 16v albo > 3.0MV6(bardziej jednak polecam manualną skrzynkę bo samochód > jest wtedy elastyczniejszy-słyszałem też że ogólnie automat w > tym autku jest marnie zestopniowany) a co powiesz na 2,2 16 v lub 2,5 v6,bo kolega bardziej sklania sie ku tym silnikom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 2.2 16V to rozwinięcie 2.0 16V więc można brać śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 opla i forda to nawet za dopłatą bym niw wziął , mam prawie 20 lat praktyki warsztatowej ,więc wiem co mówię . Wolę na nich zarabiać ,są do tego stworzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 to nie bierz i idź naprawiać swojego Fiata a na francuzach nie zarabiasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 widzisz ,kolega z pracy ma omegę b i non-stop grzebie,jak nie w układzie zasilania to w zawieszeniu,na tropieniu KOROZJI,kończąc,a ja w swojej "padace" robię tylko normalny serwis ,w ciągu 5 lat miałem tylko 2 poważne awarie,ale auto dotarło do domu o własnych siłach,co niestety nie udało się omedze kilka razy tylko w tym roku. Omega jest z 94r,a moja maryśka z 97 to TYLKO 3 lata a omega miała zjedzony prawy próg,podłogę pod pedałami,tylne błotniki(lewy do wymiany),wnękę koła zapasowego........... tylko 3 lata różnicy... ,a Marea wymagała poprawienia ,zabezpieczena antykorozyjnego.......................... To porównanie chyba powinno wystarczyć,moim zdaniem jakość wyrobów GM spada,gdy Fiat swoją stale podnosi,prównanie Omegi do Safrane lub 605/607 to byłoby chyba całkowitym pognębieniem . Aha,nie zastanawiałeś się czemu w niemczech ople i fordy są TAńSZE od pugów i renówek??? Bo ja uważam że jest to wyraźny sygnał o ich jakości. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 jeżdżę Astrą od 7 lat i stanęła tylko raz pękła linka sprzęgła, ten znajomy pewnie używkę kupił? btw. nie wolno opierać opinni o marce na jednym aucie - fakt stare Omegi czasem rdzewiały, to fakt, ale mechanicznie to są dobre auta, jak się kupiło pewny samochód... niestety wiele używek Opla w polsce to trupy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 > Aha,nie zastanawiałeś się czemu w niemczech ople i fordy są TAńSZE od > pugów i renówek??? IMHO państwo "D" dofinansowywuje zakup swoich produktów i stąd te niższe ceny > Bo ja uważam że jest to wyraźny sygnał o ich jakości. Z Fordów tylko foczka ma dobrą opinie.Ople Corsy B i C to napewno ( przynajmniej te na naukach jazdy ) a reszta jest już milczeniem > pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 Lanosy, Punto, Corsa na naukach jazdy się sypie... ale to są odmienne warunki eksploatacji... z Corsą B styczności nie mam, ale Corse C zazwyczaj ludzie chwalą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziola Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 we wtorek wybieram sie po autko do naszych zachodnich sasiadow..... moj wybor padl na Opla Omege B z silnikiem benzynowym 2.0 - 2.5 ...... poacztkowo mial byc 2.5TD ale po wysluchaniu kilku ludzi co zajmuja sie klekotami zrezygnowalem z Diesla.... na mobile.de znalazlem ladna sztuke.... Opel Omega 2.0 16V co sadzicie o tym aucie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > A ja z doświadczenia sprzedawcy powiem tak: > Jeśli chcesz być dobrym klientem sklepów i warsztatów - bierz 2.5TDS > Jeśli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie to albo 2.0 16v albo > 3.0MV6(bardziej jednak polecam manualną skrzynkę bo samochód > jest wtedy elastyczniejszy-słyszałem też że ogólnie automat w > tym autku jest marnie zestopniowany) 2.0 za wolny 3.0 fajnie lata ale pali jak smok ...2.5v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 bylem teraz w niemcach po samochody , na kazdym komisie stoi omega.na jednym z nich naliczylismy az 7 : i stoja za grosze, to musi o czyms swiadczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > (...) > Omega jest z 94r (...) No i to chyba wszystko wyjasnia. Choroby wieku mlodzienczego pewnie nie wchodza tu w gre... Znajomy ma samochod od nowosci i dbal o niego zgodnie z ksiazka serwisowa... To fakt, Omega jest bardzo zlym samochodem... Teraz porownajmy Omege 1994 do Omegi 2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > bylem teraz w niemcach po samochody , na kazdym komisie stoi omega.na > jednym z nich naliczylismy az 7 : i stoja za grosze, to musi o > czyms swiadczyc a modele zwanymi dziwnie "c" też stały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > a modele zwanymi dziwnie "c" też stały? nie , mowie tylko o omegac b , co druga to TDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 o TDSach to same negatywne opinie czytam wiec wybieraj benzyne abo diesla oplowskiego, a nie tego z BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 a jak wiadomo Omegi C nie ma jeszcze w sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > a jak wiadomo Omegi C nie ma jeszcze w sprzedaży ale wszyscy wiedza o jakie auto chodzi z tego co wiem, to passatow B3/4 itd itp tez nie ma w sprzedazy, tylko jeden z passatow mial oznaczenie B-numer, jakas tak sie przyjelo, ze sa tak nazywane - w jakiejs gazecie/na strone kiedys widzialem prawdziwe oznaczenia passatow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 to jak będą wołać Omegę C? D? bez sensu, z tym, że Omega B istnieje, a C ma wejść niedługo do produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > to jak będą wołać Omegę C? D? bez sensu, z tym, że Omega B istnieje, > a C ma wejść niedługo do produkcji pitolisz trzy po trzy, omega A była produkowana od 1986 do 1994, omega B od 1994 do 1999 omega C do 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 śmieszny jesteś - nawet nie wiesz jak bardzo to może obrazek z EPC Opla Ci udowodni, że nie masz racji? widzisz gdzieś Omegę C? bo ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > pitolisz trzy po trzy, omega A była produkowana od 1986 do 1994, > omega B od 1994 do 1999 omega C do 2003 przy czym Omega C to praktycznie B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 masz EPC? to je włącz i znajdź Omegę C! no po Tobie się tego nie spodziewałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > masz EPC? to je włącz i znajdź Omegę C! no po Tobie się tego nie > spodziewałem dlatego napisałem jak napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > przy czym Omega C to praktycznie B praktycznie ??? widziałeś ją na żywca? inne silniki, inne modele automatycznych skrzyń biegów, oprogramowanie jednostki centralnej, polecam TIC 2000 a nie EPC który nie jest od wszystkiego, wnętrze inne, i gabaryty też inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 no i co z tego? to jest dalej Omega B i tego nie przeskoczysz... pojedź do ASO i powiedz Omega C btw. co to jest TIC? bo ja wiem co to TIS conajwyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > to jak będą wołać Omegę C? D? bez sensu, z tym, że Omega B istnieje, > a C ma wejść niedługo do produkcji a jak bylo w przypadku Passata B5 i jego faceliftingu? ochrzczono go Passatem B6, a przeciez "B6" jest najnowszym modelem, a nie "B7" sytuacja analogiczna, wszyscy wiedza o co chodzi i w serwisie pewnie tez juz na to nie zwracaja uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > no i co z tego? to jest dalej Omega B i tego nie przeskoczysz... > pojedź do ASO i powiedz Omega C btw. co to jest TIC? bo ja wiem > co to TIS conajwyżej No miało być TIS - literówka, Oma C to kwadraciak i tego też nie przeskoczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 ja nie mam co przeskakiwać... Opel Omega C jeszcze nie jest w produkcji, nie ważne co powiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 19 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2006 > a jak wiadomo Omegi C nie ma jeszcze w sprzedaży w sumie to dziwne zamieniać flagową limuzynę marki na vectrę w krótszym hatchu który prezes chce wrzucac teczkę do bagaznika którego klapa siega do nieba...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 19 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2006 > ja nie mam co przeskakiwać... Opel Omega C jeszcze nie jest w > produkcji, nie ważne co powiesz dokładnie na tej samej zasadzie ja tez mógłym powiedziec ze jezdze vectra C a nie B bo mam poliftową w której też pare rzeczy poprawiono i troche zmieniono wygląd zewnętrzny aczkolwiek termin omegi C jest ogólnie przyjęty na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mDziubek Napisano 19 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2006 > a jak wiadomo Omegi C nie ma jeszcze w sprzedaży tylko go tam mocno VT zrobili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.