Killmaster Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten tjun jakiejś dużej kwoty ?? BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muHa007 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 Bez urazy ale po ci głośniej. Moja fascynacja "sportowymi" wydechami przejawiała się jakieś 5,6 lat temu. Teraz zamontowałbym taki, w przypadku gdyby wymagały tego modyfikacje silnika, ale tak dla picu?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Bez urazy ale po ci głośniej. > Moja fascynacja "sportowymi" wydechami przejawiała się jakieś 5,6 lat > temu. > Teraz zamontowałbym taki, w przypadku gdyby wymagały tego modyfikacje > silnika, ale tak dla picu?! No widzisz, a moja fascynacja przejawia sie teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muHa007 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > No widzisz, a moja fascynacja przejawia sie teraz. To wywal katalizator, wspawaj rhurke - praktycznie zadny koszt, a i delikatnie poprawisz osiągi. Mozesz takze dać jakiś kolektor wylotowy z prawdziwego zdarzenia, ale to kilka setek kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. jak głośno to tak jak miał tomicento....od kolektora do końca sama ruła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. masz środkowy ? bo katalizator masz scalony z kolektorem tzw. bimbon... jeżeli masz środkowy to wywa, zamiast wspawaj rurke o tej samej średnicy jak reszta wydechu i z WS bedzie troche głośniej jak by tak pójść po całości ($$$) dla głośności to kolektor rurowy i cały wydech na rurze fi 45 lub 50... wtedy bedzie Ci głowa pękać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 To wymień kolektor wydechowy, w Mpi inaczej się nie da - tanio raczej nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. po kosztach??? Wyciąć kata i go sprzedać, to samo zrobić z michaelem , a od miejsca cięcia kata dać rurę zakończoną polish mugenem z jakąś bajerancką końcówką. Przypuszczam , że po takim zabiegu jeszcze z 50 zł w kieszeni ci zostanie [na korki do uszu dla Ciebie i pasażerów ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > po kosztach??? > Wyciąć kata i go sprzedać, ale jako sobie wytnie kata to nie bedzie miał kolektora bo w MPI są "bimbony" - kolektor wydechowy z wbudowanym katalizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > ale jako sobie wytnie kata to nie bedzie miał kolektora > bo w MPI są "bimbony" - kolektor wydechowy z wbudowanym > katalizatorem no to... ...wykręcić i też sprzedać , kupić zwykły normalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersey Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > no to... > ...wykręcić i też sprzedać , kupić zwykły normalny >a co z sądami lambda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 Dokładnie tak jak mówią koledzy najtaniej bedzie zacząć od tego żeby dać zamiast środkowego rurę a jak Cibędzie za cicho to uzbieraj 400 zł i zakładaj M-techa jak wyjmiesz wkładkę to ci głowe mała nie urwie jak lubisz mega głośno i basowo to bedziesz zadowolony z Wawy jestes wiec jak cos do pisz po namiary do Tommiego ew. do Sydneya Pollacka napisz bo zakładał i pieknie brzmi jak wyjmie wkladke nawet ze srodkowym jak jechalismy to glowa bolala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > >a co z sądami lambda ? kol. Beast (SC1.1 MPi) za swoich czasów miał coś wydłubane tam ze sondami, świecił się check, a na błędach pokazywało, że kat się przegrzewa.... BTW kat w tym czasie leżał w piwnicy.... ...może koło pieca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > >a co z sądami lambda ? z tego co ja wiem to MPi mialy 2 lambdy jedna przed 2 za katem przed katem to pal licho ale za katem to na 100 % bedzie sypal bledami az milo. prawie jak windows 98 a czy pojedzie tego to ja juz nie wiem szczerze MPi bym sie bał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 ja mialem mega ciche auto. 4 2 1 + 50 mm wydech robi swoje i teraz to sasiedzi mnie znienawidzą.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > ale jako sobie wytnie kata to nie bedzie miał kolektora > bo w MPI są "bimbony" - kolektor wydechowy z wbudowanym > katalizatorem Nie mam środkowego. Widze tylko 2 wyjścia: 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o problemach z drugą sondą lambda. 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot). Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > ja mialem mega ciche auto. > 4 2 1 + 50 mm wydech robi swoje i teraz to sasiedzi mnie > znienawidzą.. No ja jeździłem w zeszłym roku tym "Albinosem" z GT robionym w Tom'S Garage bo długo był na sprzedaż też myślałem żeby go kupić ale straszna sklejka była tam był praktycznie wolny wydech kolektor + maluteńka puszeczka i rura wypuszczona za drzwiami kierowcy pod progiem . Huczało aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Nie mam środkowego. > Widze tylko 2 wyjścia: > 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy > nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o > problemach z drugą sondą lambda. > 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki > pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot). > Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań. Wszystko zależy od tego ile masz i chcesz wydać pieniędzy na 100% jak założysz M-techa to pieknie bedzie glosno chodzil (przelot) i tak tez bedzie wygladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Nie mam środkowego. > Widze tylko 2 wyjścia: > 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy > nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o > problemach z drugą sondą lambda. > 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki > pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot). > Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań. jak już bawić się kolektorem to ja na twoim miejscu (jak nie masz teraz $ to bym poczekał) i założył rurowy 4 w 2 w 1/ 4 w 1 (np. nówke z Vigi, jakiegoś używanego Supersprinta czy Michael'a). Wspawa się w niego normalnie dwie sondy i powinno być ok. Osiągi Ci się poprawią, ryk też bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > jak już bawić się kolektorem to ja na twoim miejscu (jak nie masz > teraz $ to bym poczekał) i założył rurowy 4 w 2 w 1/ 4 w 1 (np. > nówke z Vigi, jakiegoś używanego Supersprinta czy Michael'a). > Wspawa się w niego normalnie dwie sondy i powinno być ok. Osiągi > Ci się poprawią, ryk też bedzie zgadza się Kędzior ale za Vigę to z 800 zeta trza dać a kolega pisze że chce mieć głośno ja to zakochany w M-techu normalnie jestem i jak kolega nie słuchał jak to pięknie pracuje na pełnym przelocie to niech najpierw posłucha.............................. duża szansa jest że problem będzie juz z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. jedz do jakiegoś Magika. Niech Ci sciagnie srodkowy i koncowy i zostawi kolektor z katem. Wlacz silnik, jezeli Ci sie spodoba to walnij sobie na sam koniec katalizator a tak to przelot... w 900-tce chodzi super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom102_SC Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Nie mam środkowego. > Widze tylko 2 wyjścia: > 1) Zastąpić seryjny kolektor z MPI takim z Palio, ale nie wiem czy > nie wiąze się to z jakimiś przeróbkami, niewspopminając o > problemach z drugą sondą lambda. > 2) Zamiast Michaela zasadzić polisch mugena, z tym, że bez wkładki > pogarszają sie osiągi fury (za duży przelot). > Poprosze o opinie na temat tych 2 rozwiązań. Jak nie wywalisz katalizatora, to głośno nie bedzie. O sondy sie nie martw - w jedyne słuszne miejsce podjedziesz na robote i bedzie git. U mnie 50kkm nic nie zaswieciło - przerobić trzeba conieco. Sam koncowy z kredensa w serii bez kata wyrcy przeokrutnie i jest za luźno - dołożyłem srodkowy po 1 dniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. moze chcesz mija 2rurke owalna KMa byla gadala strasznie glosno teraz mam normalnego Ulterka cichego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 z palio jest za duzy bedziesz zawadzal jak masz niski zawias mozna go przerobic zmniejszyc ale to juz troche roboty zapodaj Vige za troche" wieksza kase ale efekt bedzie ok i z sonda uciekniesz bo sa tam 2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 31 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2006 > To wywal katalizator, wspawaj rhurke - praktycznie zadny koszt, a i > delikatnie poprawisz osiągi. > Mozesz takze dać jakiś kolektor wylotowy z prawdziwego zdarzenia, ale > to kilka setek kosztuje a widziales chociaz raz na oczy kata w 1.1 mpi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny), nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania: 1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania: - czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT", czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1 sekunde w porównaniu z serią ?? - czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku Sportingowym) ?? 2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie kolektorem, to: - czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym, nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ?? - jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ?? - czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100% rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi Szarego i Bemola ) ?? BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży, auto z 2002r. Poprosze o kontakt na priva tych co mogą załatwić nowy kolektor Vigi 4w2w1 w cenie hurtowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny), > nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania: > 1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i > zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania: > - czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT", > czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1 > sekunde w porównaniu z serią ?? porównanie kat + koncowy vs mugen bez kata? bo watpie , żeby wymiana samego końcowego na mugena pogło za bardzo odetkać wydech ale z modyfikacją wydechy powinna isc modyfikacja dolotu (i na odwrot) > - czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go > wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku > Sportingowym) ?? > 2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie > kolektorem, to: > - czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym, > nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ?? zostaw końcowy michasia (rozumiem ze WS) - a kolektor tylko rurowy (a wiec np. viga) - zostaw ten paliowy w spokoju > - jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ?? jeździłem z urwanym wydechem za plecionką - wiec sam kolektor i był cichy (to świadczy , że ten bombon ostro przytyka wydech) napewno są tu spore rezerwy mocy do odyzksania > - czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100% > rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał > (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie > mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi > Szarego i Bemola ) ?? o to mnie nie pytaj , szary ma wiedze praktyczną, a wiec wal do niego (ale z tego co mówi , dwie lambdy w wydech i nie wchodzi na tryb awaryjny) > BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży, > auto z 2002r. tego małego to ciężko zobaczyć wiec jak "coś" widzisz to masz duży a IMO głośniejszy bedzie viga+michaś niż bombon+mugen (ale "mocy" będzie odczuwalnie wiecej przy "vidze") pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Dzieki za wyczerpującą odpwiedż. Czy nikt oprócz Bemola nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi na mój poprzedni post ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Po przeczytaniu waszych wypowiedzi (za które jestem wdzięczny), > nasuwają mi sie następujące wnioski i zapytania: > 1) Tak jak pisałem wcześniej moge zostawić seryjny kolektor i > zasadzić zamiast Michaela jakiegoś Mugena i teraz 2 pytania: > - czy wydech nie bedzie wtedy za bardzo odetkany (bo w piśmie "GT", > czytałem, że sprint do setki pogorszył sie na Mugenie o 1 > sekunde w porównaniu z serią ?? > - czy trzeba coś kombinować z końcówką w takim Mugenie jeżeli chce go > wyprowadzić tak jak seryjny tłumik (w tym wycięciu w zderzaku > Sportingowym) ?? Mugena bym odpuscil. Michael WS II jest jednym z fajniejszych tłumikow jesli chodzi o dzwiek > 2) Jeżeli zdecyduje sie zostawić końcowy Michaela, a zająć sie > kolektorem, to: > - czy jest duża różnica między kolektorem z Palio, a tym najtańszym, > nowym Vigi 4w2w1 (jakieś dane mile widziane) ?? Jest dosyc znaczna różnica. Kolektor z palio to odlew żeliwny a z vigi rurowy. Oczywiscie na korzysc kolektora rurowego. Jednak jak mialbym brac z vigi to tylko 4-1, te 4-2-1 jakos nie przypadly mi specjalnie do gustu. > - jak sie ma do tych dwóch kolektorów ten seryjny z "bimbonem" ?? Bimbon jest poza wszelka konkurencja nawet jakbys sam sobie cos uspawal, zakladajac ze nie masz pojecia o konstrukcji kolektorow i spawaniu to i tak bedzie lepsze niz to co jest seryjnie (pod wzgledem osiagow) > - czy problem kontrolki "check engine" został już w MPI na 100% > rozwiązany, tzn. wiem, że jakieś tam małe błedy będzie łapał > (przegrzanie katalizatora), ale chce mieć pewność, że nie będzie > mi się świecić ta kontrolka (tu mile widziana wypowiedż kolegi > Szarego i Bemola ) ?? Z konktrolką bywa różnie. Na małych kompach wogole sie nie pali, na malych mozna jezdzic bez sondy lub z sonda poza wydechem i nie zapali sie. Przy duzym kompie zazwyczaj sie zapala ale nie ma to wplywu na jazdę - nie wchodzi w tryb awaryjny. > BTW. Pozatym który zestaw będzie głośniejszy?? Komp mam chyba duży, > auto z 2002r. > Poprosze o kontakt na priva tych co mogą załatwić nowy kolektor Vigi > 4w2w1 w cenie hurtowej. Najglosniejszy bedzie zestaw 4-1 Viga + rura 50 + koncowy asmet 06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż. To jeszcze troche pomęcze: 1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1, bo szczerze powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy. 2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w jakiej odległości od niej drugą sonde ?? BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż. > To jeszcze troche pomęcze: > 1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1, bo szczerze > powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w > tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy. > 2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle > nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w > jakiej odległości od niej drugą sonde ?? > BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką. nie ma nigdzie miejsca 3eba sobie samemu zrobic tez bylem ciekaw na to wszystko w twoim watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > A już sie bałem, że sie nie doczekam na twoją wypowiedż. > To jeszcze troche pomęcze: > 1) W czym Viga 4-2-1 jest twoim zdaniem gorsza od 4-1, w tym ze szary lubi 4-1 a 4-2-1 mniej bo szczerze > powiedziawszy bardziej zależy mi na lepszym "dole", pozatym w > tych 4-1 (z tego co słyszałem) szybko padają sondy. > 2) Czy w Vidze jest miejsce na wkręcenie 1 sondy, czy nie ma wogóle > nic ?? Jezeli nie ma nic, to gdzie trzeba wspawać pierwszą i w > jakiej odległości od niej drugą sonde ?? dziurki trzeba sobie samemu zrobic > BTW. Troche mnie zmartwiłeś z tą świecącą sie kontrolką. ale to tylko swiatelko, przeca nic zlego sie nie dzieje, no chyba ze sie martwisz ze przez ta zaroweczke spalanie ci wzrosnie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > dziurki trzeba sobie samemu zrobic Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm. > ale to tylko swiatelko, przeca nic zlego sie nie dzieje, no chyba ze > sie martwisz ze przez ta zaroweczke spalanie ci wzrosnie > pozdr. Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 odleglosc to 15cm jedna od drugiej....a z swiecacymi czekami smigalo kilka osob i jezdza nadal dzialaja i wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo > na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm. > Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już > niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z > czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby > nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?). nie wiem czy wogle w seju jest cos takiego jak tryb awaryjny ale nawet jesli to od tego sie nie wlacza pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_sc Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Ale w którym miejscu i jaka odległosć pierwszej sondy od drugiej, bo > na forum wyczytałem, że od 10cm do 40cm. > Boje sie po pierwsze tego, że od świecącej sie kontrolki już > niedaleka droga do trybu awaryjnego, a po drugie, żeby sie z > czasem komp nie zapchał/zaczął fiksować od zbyt dużej liczby > nałapanych błedów (on chyba ma jakąś ograniczoną pamięć?). miałem kolektor z palio, skrócony po sc zakladany u szarego 2 sonka byla wlaśnie jakieś 10-15 cm dalej i przez cały czas jeżdżenia a troche kkm na tym przejechalem nic się nie dzialo, żadnych kontrolek i blędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > miałem kolektor z palio, skrócony po sc zakladany u szarego 2 sonka > byla wlaśnie jakieś 10-15 cm dalej i przez cały czas jeżdżenia a > troche kkm na tym przejechalem nic się nie dzialo, żadnych > kontrolek i blędów na duzym kompie czy na malym pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_sc Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > na duzym kompie czy na malym > pozdr. na dużym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > na dużym Ale panie nie dopisales - LPG rządzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_sc Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Ale panie nie dopisales - LPG rządzi też prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Ale panie nie dopisales - LPG rządzi emulator pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > odleglosc to 15cm jedna od drugiej....a z swiecacymi czekami smigalo > kilka osob i jezdza nadal dzialaja i wszystko jest ok To że jeżdżą to ja wiem, ale czy naprzykład komp nie zuboży mi mieszanki itp. ?? Bo gdyby to była sprawa jedynie świecącej sie kontrolki to pal ją licho. BTW. Jeżeli jedyny bład jaki wywala to "przegrzanie katalizatora", to może wystarczy drugą sonde wpiąć załóżmy 90cm od pierwszej i będzie ona łapać ciut chłodniejsze spaliny i może będzie OK. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. jak chcesz mieć głośno polecam zrobić pare dziur w plecionce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 najglosniej bedzie: 1)kol rurowy 4-2-1 z wyj na fi 50 + cały wydech fi50mm bez tłumikow(bez ostatniego) sama rurka tylko 2)znacznie ciszej: to samo tylko ze tłumik ostatni przelot a zeby dało mocy cos to wariant wyzej i fi45mm a jak chcesz sam ryk bez mocy itp to zostaw ten kolektor co masz i sama rure bez tlumika ostatniego bo on najiecej wycisza w całym ukladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > No widzisz, a moja fascynacja przejawia sie teraz. patrz mój podpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Posiadam Seicento 1.1 MPI. W silniku i wydechu wszystko seria, no > może oprócz końcowego, bo mam Michaela WS II. > Co mam zrobić aby furak głośniej gadał, ale żebym nie wydał na ten > tjun jakiejś dużej kwoty ?? > BTW. Dodam, że tylny zderzak jest Sportingowy. zamiast katalizatora i środkowego daj rurki i kolektor wydechowy daj do wypisakowania, poprawi osiagi lekko i będize głośniej pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 ja mam dwa przelotowe tłumiki z Duzego fiata i w srodku jest cicho a na zewnątrz zajolem 2gie miejsce za tommicento w borkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > zamiast katalizatora i środkowego daj rurki i kolektor wydechowy daj > do wypisakowania, poprawi osiagi lekko i będize głośniej > pzdr ale on ma MPI pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killmaster Napisano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 Wszystko fajnie, ale czy ktoś z fachur mógłby sie wypowiedzieć na mojego poprzedniego posta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > ja mam dwa przelotowe tłumiki z Duzego fiata i w srodku jest cicho a > na zewnątrz zajolem 2gie miejsce za tommicento w borkach panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.