Skocz do zawartości

Nowość - Intral Lubo


Maxiu

Rekomendowane odpowiedzi

Silniki Iveco: 2,3TDI (120KM) i 3,0TDI (145KM) oraz Andoria 2,6TDI (120KM). W wyposażeniu m.in. ABS, EBD, airbagi. Cena od 18 000 juro. Rynki docelowe - Europa, Afryka, Rosja...

majewski_art270_17092006_5_L.jpg

majewski_art270_17092006_2_L.jpg

majewski_art270_17092006_3_L.jpg

majewski_art270_17092006_4_L.jpg

majewski_art270_17092006_7_L.jpg

majewski_art270_17092006_8_L.jpg

majewski_art270_17092006_11_L.jpg

majewski_art270_17092006_9_L.jpg

majewski_art270_17092006_12_L.jpg

majewski_art270_17092006_14_L.jpg

Źródłem jest post naszego kolegi Kuules'a zaczerpnięty z zagranicznego forum skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki Iveco: 2,3TDI (120KM) i 3,0TDI (145KM) oraz Andoria 2,6TDI

> (120KM). W wyposażeniu m.in. ABS, EBD, airbagi. Cena od 18 000

> juro. Rynki docelowe - Europa, Afryka, Rosja...

ale z tymi zegarami po środku do przesadzili - widać cokolwiek z pozycji kierowcy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnatrz to oryginalnie wygląda. Mi się kojarzy z jakimś zwierzakiem - nosorożcem na przykład.

W środku trochę porażka. Zegary na środku trochę niepraktycznie wyglądają (chociaż obrócili by je w stronę kierowcy). Poza tym kierownica jakaś taka tandetna się wydaje - i przełączniki świateł - jak z poloneza (osobna dźwigienka do właczania długich świateł....). No i te nowoczesne zegary jakoś zupełnie mi do tego wnętrza nie pasują..

Ale w sumie to ma jeździć i wozić a nie wygladać.... I mam nadzieję że podstawowe funkcje dobrze spełni.

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki Iveco: 2,3TDI (120KM) i 3,0TDI (145KM) oraz Andoria 2,6TDI

> (120KM). W wyposażeniu m.in. ABS, EBD, airbagi. Cena od 18 000

> juro. Rynki docelowe - Europa, Afryka, Rosja...

> Źródłem jest post naszego kolegi Kuules'a zaczerpnięty z

> zagranicznego forum

Ciekawi mnie na jakiej to podstawie zostało zbudowane ?

Lublin ?

Może coś nowego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki Iveco: 2,3TDI (120KM) i 3,0TDI (145KM) oraz Andoria 2,6TDI

> (120KM). W wyposażeniu m.in. ABS, EBD, airbagi. Cena od 18 000

> juro. Rynki docelowe - Europa, Afryka, Rosja...

Centralne umieszczenie zegarów (bez ustawienia ich pod odpowiednim kątem w stronę kierowcy) może miało na celu łatwość dostosowywania na wersje z kierownicą po prawej stronie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to padakowato wygląda - jakoś taki dłuuugaśny ten nos w stosunku do szerokości kabiny no.gif

A zegary na środku - no po prostu dramat, chcieli być "trendy", a wyszło śmiesznie i nieergonomicznie. Już widzę jak kierowca odczytuje coś z tego małego wyświetlacza (komputera pokładowego?) - trzeba się chyba mocno przytulić do pasażera, aby coś zobaczyć. frown.gifsick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z ciekawości -> Bo ?

bo: czesci drozsze niz do zachdnich aut brak zamiennikow i slabo z uzywkami

np. nie ma mozliwosci kupna szczotek do rozrusznika sciana.gif kupujesz caly szczotkotrzymacz za prawie 200zl oslabiony.gif (czeska produkcja)

plastykowe tandetne pokretla nawiewow ktore padaja jak muchy wink.gif wartosc pewnie groszowa ale musisz kupic kompletny panel za 160zl-taki sam jak w tym wynalazku na fotkach(austriacka produkcja)

wybierak skrzyni biegow ktory ktory lubi sie sypnac koszt w hurtowani prawie 1000zl na szczescie udalo mi sie kupic uzywke za 200zl cool.gif(koreanska produkcja)

padajace mosty..... temat rzeka zrobilem za 2500zl gdzie np remont mostu od jeepa grand cherokee jest tanszy....

skrzynie i ich czesci... gl.lozysko ponad 500zl brak zamiennika a uzywna skrzynka ponad 2000zl i tez nie wrozy sukcesu

i moglbym tak wymieniac jeszcze dluzej ale chodzi tylko o przyklad

jak na polskie auto czesci powinny byc tansze i lepiej dostepne a tu odwrotnosc calkowita w porownaniu do auta bardziej rnomowanych marek

co do samego auta nie mam zastrzezen swoje zadanie spelnia w 100% bylo o 40tys zl tansze od najtanszego auta w tej klasie czyli transita ale to troche za malo zeby byc wiernym tej marce frown.gif

mam tez boxera i dopiero mam psychiczny luz jesli chodzi o czesci zamienne cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ten silnik 126kM? mowimy o lublinie 4?

Jeżeli przez Lublina 4 rozumiesz Lublina 3 z obleśnymi okrągłymi światłami, to tak :-D

Jakiś czas temu patrzyłem w cenniki i były Mi3 z Iveco, ale cena delikatnie mówiąc nie zachęcała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo: czesci drozsze niz do zachdnich aut brak zamiennikow i slabo z

> uzywkami

Hmmm...

No to przeczy to moim wyobrażeniom o Lublinie :-D

Bo uważałem, że co jak co, ale klamoty są tanie.

Ale w porównaniu z LDV to i tak taniocha ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli przez Lublina 4 rozumiesz Lublina 3 z obleśnymi okrągłymi

> światłami, to tak :-D

swiatla okragle to ma tez ten mi3 ale ten mial napis lublin 4 i silnik 2.8 ale genaralnie kasta taka sama lub prawie taka sama

byl na probnych blachach i go testowali

> Jakiś czas temu patrzyłem w cenniki i były Mi3 z Iveco, ale cena

> delikatnie mówiąc nie zachęcała...

czyli jaka? pytam tylko z czystej ciekawosci wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm...

> No to przeczy to moim wyobrażeniom o Lublinie :-D

> Bo uważałem, że co jak co, ale klamoty są tanie.

jak kupowalem auto bylem tego samego zdania i na to wlasnie liczylem

> Ale w porównaniu z LDV to i tak taniocha ;-D

sparwa z zeszlego tygodnia

banalna sprawa padl silniczek wycieraczek-lublin 2 cena 270zl!!!

ale do lublina 3 juz 320zl oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silniki Iveco: 2,3TDI (120KM) i 3,0TDI (145KM) oraz Andoria 2,6TDI

> (120KM). W wyposażeniu m.in. ABS, EBD, airbagi. Cena od 18 000

> juro. Rynki docelowe - Europa, Afryka, Rosja...

> Źródłem jest post naszego kolegi Kuules'a zaczerpnięty z

> zagranicznego forum

fujjj.. i te zegary cosik tak na prosto sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak kupowalem auto bylem tego samego zdania i na to wlasnie liczylem

> sparwa z zeszlego tygodnia

> banalna sprawa padl silniczek wycieraczek-lublin 2 cena 270zl!!!

> ale do lublina 3 juz 320zl

to można chyba naprawić, jakiś miesiąc temu byłem u elektrka i chyba właśnie walczył z silniczkiem hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a myslisz ze ja nie zawiozlem do firmy co przewija silniki?

> ale neistety byl kosmicznie spalony

aaa to OK

pisałem, bo klient u elektryka też coś wspominał o wysokiej cenie wymiany, a gościo rozebrał, przesmarował i chyba było OK

dziwił się, że silniczek się nie usmażył - wycieraczki zupełnie się zablokowały i w takiej sytuacji przeważnie jest po zawodach frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie na jakiej to podstawie zostało zbudowane ?

> Lublin ?

> Może coś nowego...

Konstrukcja zdaje się ramowa,

ciekawe jakie jest przednie zawieszenie.

Brzydki to jest, ale deska po środku to przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lublin 4 wyglada zupelnie normalnie widzialem na zywca w poznaniu i

> maly napis 2.8tdi lub itd moze silnik fiata/iveco

Masz jakieś fotki Lublina 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzedstawiamy pierwsze, przedpremierowe zdjęcia nowego samochodu dostawczego z lubelskiej fabryki firmy Intrall Polska. LUBO takie miano nosić będzie opracowany w Intrallu następca wysłużonego już Lublina 3.

Całkowicie nowa konstrukcja stanowić ma równie duży krok naprzód, jakim w 1993 roku było zastąpienie Żuka właśnie Lublinem. Oficjalnych informacji o nowym modelu spodziewać się można za kilka dni, podczas hanowerskich targów IAA, gdzie odbędzie się prezentacja tych samochodów.

Nowe LUBO wyróżnia się przede wszystkim stylistyką zgodną z obecną i znacznie nowocześniejszą od kanciastego Lublina. Duże i wysoko umieszczone reflektory, obniżające się krawędzie bocznych okien, wydłużona maska i olbrzymi "grill" wyraźnie odróżniają LUBO od Lublina. Niemałe zmiany zaszły również we wnętrzu. Choć modele przedprodukcyjne pozbawione są jeszcze części wyposażenia, to zaobserwować można kilka istotnych zmian, jak np. umieszczenie dźwigni zmiany biegów przy desce rozdzielczej czy zestawu wskaźników w centralnym miejscu deski rozdzielczej. Miejmy nadzieję, że to akurat rozwiązanie nie znajdzie miejsca w samochodzie seryjnym, bowiem z miejsca kierowcy odczyt wskaźników jest mocno utrudniony.

LUBO oferowany ma być początkowo jako podwozie pod zabudowę, samochód skrzyniowy oraz furgon. W późniejszym okresie przewidywane jest też uruchomienie produkcji małych autobusów na 19-21 miejsc siedzących. W wersjach dostawczych dostępne będą cztery długości rozstawów osi: 2,9; 3,4; 3,75 i 4,04 metra oraz trzy wersje tonażowe: 2,8; 3,5 i 4,6 tony dmc. Do napędu wykorzystywane będą polskie silniki Andoria o pojemności 2,6 litra i mocy 115 KM oraz motory Iveco 2,3 i 3 litrowe o mocy 146 i 166 KM wszystkie w wersji Euro4.

Prezentowane auta to jeszcze egzemplarze prototypowe i przedprodukcyjne, stąd wiele elementów wyposażenia pozostaje w fazie dopracowania. Dały jednak one ogólny obraz rozwoju dostawczych pojazdów z lubelskiej fabryki (dawniej Fabryki Samochodów Ciężarowych, później Daewoo Motor Polska). Nowy pojazd to dzieło własnego ośrodka badawczo-rozwojowego firmy Intrall. LUBO powstawać ma na nowych liniach produkcyjnych, których przygotowanie pochłonie łącznie około 60 mln zł. Seryjna produkcja ruszy prawdopodobnie w połowie przyszłego roku, a od roku 2008 powinna osiągnąć roczny poziom 5 tys. sztuk różnych wersji tego pojazdu. Jednocześnie kontynuowana będzie produkcja modelu Lublin 3 Mi.

Mirosław Ganiec

Fot. Autor

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mogli po prostu czegoś skopiować?

> za kazdym razem wynik pracy naszych inżynierów jest fatalny... czy

> naprawde mamy takich jełopów inżynierów?

> gdzie tu ergonomia? gdzie tu cokolwiek do siebie pasuje?

No ale nie bardzo rozumem, co krytykujesz.

Low-endowy samochód DOSTAWCZY i czego Ty się spodziewałeś ?

> co ze sławnym projektem LD100?

Pieniążki, panie, pieniążki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Low-endowy samochód DOSTAWCZY i czego Ty się spodziewałeś ?

to że jest tani nie musi oznaczać że ma wyglądać jak kupa gnoju...

tyle się śmialiśmy z chinskich podróbek europejskich wyrobów... a tu mamy przykład, ze to my żyjemy w trzecim śwecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to że jest tani nie musi oznaczać że ma wyglądać jak kupa gnoju...

> tyle się śmialiśmy z chinskich podróbek europejskich wyrobów... a tu

> mamy przykład, ze to my żyjemy w trzecim śwecie...

Bez jaj.

Pokaż mi pięknego dostawczaka (ale ładnego, nie takiego, o którym producent w folderach mówi że "ćlyćny, panie") i pokaż mi SENS upiększania dostawczaka.

To ma jeździć i zarabiać na siebie, a nie wyglądać.

Jeszcze nie widziałem nikogo, ktoby się lublinem czy innym transitem lansował ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pieniążki, panie, pieniążki...

Jak dobrze pamiętam to Andoria dawała niewiele mniej, jednak Angole kupili prawa, co ciekawe ostatnio LDV przejęła Rosyjska firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zrobilem blisko 15tys km wiec o czym tu pisac

Napisz mi jakie masz pierwsze wrażenie, szukam dostawczaka większego od obecnego.

Mocno biorę pod uwagę Transita Hi Cube z 97 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.