gosia160 Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > Seria Panie seria , duża górka była Coś mi się wydaje, że to foto jest zrobione na kawałku autostrady Gliwice-Wrocław.....przy zjeździe z Góry Św. Anny . Bez kłopotu na tym kawałku zamknąłęm budzik w 60 konnej Skodzie Fabia, więc ten wynik mnie nie dziwi...Mylę się??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molonek Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > buhaha > serce auta musi rowno bic taaa najlepiej równo w okolicach 5 tys obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > taka 46 konna seria K L I K + niższy profil opony a więc i V max większe . A z górki i to pewnie św. Anny to nie sztuka. zobaczymy czas na ćwiare w Borkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > Coś mi się wydaje, że to foto jest zrobione na kawałku autostrady > Gliwice-Wrocław.....przy zjeździe z Góry Św. Anny . Bez kłopotu > na tym kawałku zamknąłęm budzik w 60 konnej Skodzie Fabia, więc > ten wynik mnie nie dziwi...Mylę się??? Podejrzewam że tak, ja tam tez miałem tyle seryjna 900 zasilaną kuchenką gazową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > Kiedys jechalem z kolega SC899. Bylo nas w aucie 5 osob i kumpel > wyciskal z niego co sie da. Na 2 biegu dokrecal do 90km/h > Obrotka nie posiadal. > W zwiazku z tym pytanie: czy w tym silniku jest odciecie i przy > jakich predkosciach i obrotach ono wystepuje > jestem tez ciekaw silnika 1100 > Pozdrawiam na dwójce do 86km/h, ile obrotów nie wiem bo obrotka brak ale przy 87 jusz odcinka pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > na dwójce do 86km/h, ile obrotów nie wiem bo obrotka brak ale przy 87 > jusz odcinka > pzdr dokladny masz predkosciomierz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > dokladny masz predkosciomierz... prędkościomierz bardzo niedokładny, ale sprawdzane w inny (tajemny coby tu jusz kłutni nie rozpetać) sposób pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mscw Napisano 27 Marca 2005 Udostępnij Napisano 27 Marca 2005 > Kiedys jechalem z kolega SC899. Bylo nas w aucie 5 osob i kumpel > wyciskal z niego co sie da. Na 2 biegu dokrecal do 90km/h > Obrotka nie posiadal. > W zwiazku z tym pytanie: czy w tym silniku jest odciecie i przy > jakich predkosciach i obrotach ono wystepuje > jestem tez ciekaw silnika 1100 > Pozdrawiam odciecie jest dokładnie przy 6 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 Zgadza się , ale mnie przhamowała astra kombi Przecież wiadomo że tyle nie wyciągne na prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 W środe zobacze jaki to ma czas do 100 ( stoperem ) , podejżewam że bedzie gorszy niż seria czyli powyżej 18s A tylo przy ilu obrotach zmieniać biegi ?? tak koło odcinki 6800~6900 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > W środe zobacze jaki to ma czas do 100 ( stoperem ) , podejżewam że > bedzie gorszy niż seria czyli powyżej 18s > A tylo przy ilu obrotach zmieniać biegi ?? tak koło odcinki 6800~6900 > ?? Aż tak go nie katuje max 6000, zazwyczaj 5000-5500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > na jakich oponach? bo u mnie na 145/70 "jedyne" 85 km/h a co maja opony do wskan licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > a co maja opony do wskan licznika? chyba będzie większe przekłamanie na 175/50 niz 145/70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > chyba będzie większe przekłamanie na 175/50 niz 145/70 w stosunku do realnej bedzie przeklamanie ale nie do licznikowej predkosci nie ma znaczenia jakie masz opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > w stosunku do realnej bedzie przeklamanie ale nie do licznikowej > predkosci nie ma znaczenia jakie masz opony w sumie racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K0RN Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 to chyba ma nadcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micas7 Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > odciecie jest dokładnie przy 6 900 No i to jest prawidłowa odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Abarth_ Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 Ludzie ja tak to czytam i patrze ze mój Sej to padaka.... a zdawało mi sie ze niezle chodzi.... ja na 2 max to moze 80, na 3 do 105- i dalej siakoś nie bardzo, na 4 do 125-130, a na 5 max 167 ( na kołach 145/70/13, LPG) co wy na to? bo jak popatrzyłek jak ktoś zamyka budzik serią SC 900, to jakos dziwnie sie czuje, moze to temu ze mam którką zkrzynie?? Bo posiadam SC Sporting Abarth.... powiedzcie co sądzicie dzienx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micas7 Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Ludzie ja tak to czytam i patrze ze mój Sej to padaka.... a zdawało > mi sie ze niezle chodzi.... > ja na 2 max to moze 80, na 3 do 105- i dalej siakoś nie bardzo, na 4 > do 125-130, a na 5 max 167 ( na kołach 145/70/13, LPG) > co wy na to? bo jak popatrzyłek jak ktoś zamyka budzik serią SC 900, > to jakos dziwnie sie czuje, moze to temu ze mam którką > zkrzynie?? Bo posiadam SC Sporting Abarth.... > powiedzcie co sądzicie > dzienx Może: a) Twój licznik mniej kłamie niż inne b) LPG to zło c) furak jest chory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Ludzie ja tak to czytam i patrze ze mój Sej to padaka.... a zdawało > mi sie ze niezle chodzi.... > ja na 2 max to moze 80, na 3 do 105- i dalej siakoś nie bardzo, na 4 > do 125-130, a na 5 max 167 ( na kołach 145/70/13, LPG) > co wy na to? bo jak popatrzyłek jak ktoś zamyka budzik serią SC 900, > to jakos dziwnie sie czuje, moze to temu ze mam którką > zkrzynie?? Bo posiadam SC Sporting Abarth.... > powiedzcie co sądzicie > dzienx primo: masz krótką krzynkę secundo: ta 9seta to seria...seria panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Abarth_ Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > primo: masz krótką krzynkę > secundo: ta 9seta to seria...seria panie skrzynka fakt krótka... a przed chwila sprawdzałem na LPG i na Benzie jak idzie, to mi wyszło na benzie do odcięcia 6900obr/min na 2-ce 84, a na 3-ce 122-124.... reszty biegów nie było gdziew włożyć zeby dociągnąc na maks... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Ludzie ja tak to czytam i patrze ze mój Sej to padaka.... a zdawało > mi sie ze niezle chodzi.... > ja na 2 max to moze 80, na 3 do 105- i dalej siakoś nie bardzo, na 4 > do 125-130, a na 5 max 167 ( na kołach 145/70/13, LPG) > co wy na to? bo jak popatrzyłek jak ktoś zamyka budzik serią SC 900, > to jakos dziwnie sie czuje, moze to temu ze mam którką > zkrzynie?? Bo posiadam SC Sporting Abarth.... > powiedzcie co sądzicie > dzienx A ja myślę sobie, że to przez LPG (bez złośliwości ) Zakładam, że w Twojej instalacji zastosowano klasyczny mikser, który pełni funkcje zwężki, a ta skutecznie ogranicza szybkość i napełnienie cylindrów. Oglądałem ostatnio mikser od 1,1 spi i ma dobre 10mm mniejszą średnice od przelotu przepustnicy. Jak miałem spi, to dałem ją do rozwiertu na średnice taką jaka jest w 1,2. Efekt odczuwalny. Teraz mam górę od 1,2MPI i też rozwierciłem na większą. Moja rada: zdejmij na chwilę to ustrojstwo (mikser) i przebiegnij się gdzieś na prostej. Powinno być lepiej Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Abarth_ Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > A ja myślę sobie, że to przez LPG (bez złośliwości ) > Zakładam, że w Twojej instalacji zastosowano klasyczny mikser, który > pełni funkcje zwężki, a ta skutecznie ogranicza szybkość i > napełnienie cylindrów. Oglądałem ostatnio mikser od 1,1 spi i ma > dobre 10mm mniejszą średnice od przelotu przepustnicy. Jak > miałem spi, to dałem ją do rozwiertu na średnice taką jaka jest > w 1,2. Efekt odczuwalny. Teraz mam górę od 1,2MPI i też > rozwierciłem na większą. > Moja rada: zdejmij na chwilę to ustrojstwo (mikser) i przebiegnij się > gdzieś na prostej. Powinno być lepiej > Pzdr nie bardzo mi sie chce wyciągać mikser zeby tylko zobaczyć jak idzie na benzie... a dzis sprawdzałem jak idzie to wsumie nie chyba aż tak zle - pisałem wczesniej - ponad 80 na 2-ce, 120 z czyms na 3-ce, i 143-145 na 4-ce , piątki nie miałem gdzie włośyć, ale napewno 170 nie pocisne, choćby nie wiem co..... a fura raczje jest zdrowa, oleje i inne pierdoły wymieniane jak trzeba, nic nie stuka ine puka, nie kaszle.... - a na 5-tce to przy 4500 obr mam 160-z czyms i dalej nie chce iść, ani an LPG ani na benzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.