Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jak porzadnie zabespieczyc autko przed kradzierza !!!

Featured Replies

Napisano

Wlasnie zamierzam zabrac sie za zamontowanie malych przeszkadzajek w kradzierzy w mojej astrze. Tylko nie wiem na jaki alarm czy inne zabespieczenie sie zdecydowac. Prosze o pomoc gdyz jestem zielony w tych spawach. Dlatego pytam bo nie uczynilem tego przy poprzednim aucie i zostalo mi skradzione.

POZDRAWIAM

Napisano

> Wlasnie zamierzam zabrac sie za zamontowanie malych przeszkadzajek w

> kradzierzy w mojej astrze. Tylko nie wiem na jaki alarm czy inne

> zabespieczenie sie zdecydowac. Prosze o pomoc gdyz jestem

> zielony w tych spawach. Dlatego pytam bo nie uczynilem tego przy

> poprzednim aucie i zostalo mi skradzione.

> POZDRAWIAM

szczegółów to nikt tu nie poda na forum, bo czytają je także ludzie o niekoniecznie czystych rękach. co moge poradzić. Słyszałem kiedys ze trudne jest dla złodzieja gdy pozmienia się piny w kostce serwisowej. Można takze zamontowac odcięcię zapłonu albo pompy paliwa, ale najlepiej samemu, nie zadne standardwe w zakładzie, bo takie złodzieje mają już obcykane.

ps uzupełnij profil, bo nie wiemy jakie masz auto

Napisano

> szczegółów to nikt tu nie poda na forum, bo czytają je także ludzie o

> niekoniecznie czystych rękach. co moge poradzić. Słyszałem

> kiedys ze trudne jest dla złodzieja gdy pozmienia się piny w

> kostce serwisowej. Można takze zamontowac odcięcię zapłonu albo

> pompy paliwa, ale najlepiej samemu, nie zadne standardwe w