Skocz do zawartości

Fiat jak Porsche!


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> link

> Pozdrawiam

1. Mazda (8,04%)

2. Honda (8,90%)

3. Toyota (15,78%)

4. Mitsubishi (17,04%)

5. Kia (17,39%)

6. Subaru (18,46%)

7. Nissan (18,86%)

8. Lexus (20,05%)

9. Mini (21,90%)

10. Citroen (25,98%)

11. Daewoo (26,30%)

12. Hyundai (26,36%)

13. Peugeot (26,59%)

14. Ford (26,76%)

15. Suzuki (27,20%)

16. Porsche (27,48%)

17. Fiat (28,49%)

18. BMW (28,64%)

19. Vauxhall (28,77%)

20. Mercedes (29,90%)

21. Rover (30,12%)

22. Volvo (31,28%)

23. Volksvagen (31,44%)

24. Jaguar (32,05%)

25. Skoda (32,12%)

26. Chrysler (34,90%)

27. Audi (36,74%)

28. Seat (36,87%)

29. Renault (36,87%)

30. Alfa Romeo (39,13%)

31. Saab (41,59%)

32. Land Rover (44,21%)

33. Jeep (46,36%)

skromnie.. będę wytykał miejsce 11 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no posze, ta niemiecka niezawodnosc na 23,25,27.. no, ale one sie nie psuja i sa w ogole cudowne smile.gif

wysoka pozycja japoncow nie dziwi, troche zaskakuje dobry wynik koreancow.. nie tylko kapusty smile.gif ale to dobrze, moze oni zwrocili uwage na jakosc, a niemcy jechali na opinii i odcinali kupony? z drugiej strony moze tamte auta sa mniej skomplikowane/ maja gorsze wyposazenie ergo nie ma sie co psuc?

ciekawe jak jest naprawde

pozdrawiam

fosfor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no posze, ta niemiecka niezawodnosc na 23,25,27.. no, ale one sie nie

> psuja i sa w ogole cudowne

> wysoka pozycja japoncow nie dziwi, troche zaskakuje dobry wynik

> koreancow.. nie tylko kapusty ale to dobrze, moze oni zwrocili

> uwage na jakosc, a niemcy jechali na opinii i odcinali kupony? z

> drugiej strony moze tamte auta sa mniej skomplikowane/ maja

> gorsze wyposazenie ergo nie ma sie co psuc?

> ciekawe jak jest naprawde

> pozdrawiam

> fosfor

Japońce i Koreańczyki inwestują w jakość.

Europejskie firmy myślą że i tak ich mit jest ważniejszy.

Ale się przejadą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> link

> Pozdrawiam

Ja sie zawsze zastanawialem skad ta opinia o solidnosci i niezawodnosci niemców.

A co do mercedesów to słyszalem od wlascicieli i milosnikow mercedesów ze najlepsze to były te z lat 89-94 - praktycznie nie do zdarcia. Potem doładowali mase elektroniki to i zaczyna sie psuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

1. Mazda (8,04%)

2. Honda (8,90%)

3. Toyota (15,78%)

4. Mitsubishi (17,04%)

5. Kia (17,39%)

6. Subaru (18,46%)

7. Nissan (18,86%)

8. Lexus (20,05%)

9. Mini (21,90%)

10. Citroen (25,98%)

11. Daewoo (26,30%)

12. Hyundai (26,36%) ok.gif

13. Peugeot (26,59%) cool.gif

Ja zawsze uważałem, że marki niemieckie to mit niezawodności utarty z czasów PRL-u.

Miałem również styczność z Hyundai H1 dobry samochód. ok.gif

A przy produkcji golfa 6-tej generacji mają ciąć koszty jeszcze bardziej niż przy 5-tej, ciekawe co z tego wyjdzie. zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to jest dopiero niespodziewajka

myślisz że kia strzela sobie w stope dając siedem lat?

właściciele japończyków nadal nie mogą zrozumieć że kia juz dawno dogoniła ich jakością lub juz nawet przeskoczyła...

wkoncu kia jest mocno oparta na vw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć.

> 1. Mazda (8,04%)

> 2. Honda (8,90%)

> 3. Toyota (15,78%)

> 4. Mitsubishi (17,04%)

> 5. Kia (17,39%)

> 6. Subaru (18,46%)

> 7. Nissan (18,86%)

> 8. Lexus (20,05%)

> 9. Mini (21,90%)

> 10. Citroen (25,98%)

> 11. Daewoo (26,30%)

> 12. Hyundai (26,36%)

> 13. Peugeot (26,59%)

> Ja zawsze uważałem, że marki niemieckie to mit niezawodności utarty z

> czasów PRL-u.

> Miałem również styczność z Hyundai H1 dobry samochód.

> A przy produkcji golfa 6-tej generacji mają ciąć koszty jeszcze

> bardziej niż przy 5-tej, ciekawe co z tego wyjdzie.

VW ma ciąć koszty na blachach nie pamiętam dokładnie ale grubość ma być mniejsza chyba o 40% co pozwoli na ciecie kosztów produkcji auta.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślisz że kia strzela sobie w stope dając siedem lat?

To własnie ciekawa sprawa jest hmm.gif Bo 7 lat to fajna sprawa, ale kto przez 7 lat będzie bulił kupę kasy za serwis. Ciekawe na jakim poziomie jest serwis roczny, ile kosztuje hmm.gif

> właściciele japończyków nadal nie mogą zrozumieć że kia juz dawno

> dogoniła ich jakością lub juz nawet przeskoczyła...

> wkoncu kia jest mocno oparta na vw...

Kia jest oparta na VW ? Pierwsze słysze, ale może nie mam jeszcze tej wiedzy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To własnie ciekawa sprawa jest Bo 7 lat to fajna sprawa, ale kto

> przez 7 lat będzie bulił kupę kasy za serwis. Ciekawe na jakim

> poziomie jest serwis roczny, ile kosztuje

podstawowy ok 370...

rozszerzony 650... z częsciami...

dużo?

> Kia jest oparta na VW ? Pierwsze słysze, ale może nie mam jeszcze tej

> wiedzy

mało kto posiada taką wiedze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TO jakas tajemnica ?

trochę głupio jest się przyznać że kopiowało sie auta vw...

jeszcze bardziej nieswojo robi sie kiedy okazuje się, że się przeskakuje pierwowzór w jakości i rozwiązaniach...

a pracownicy fabryki vw kupują koreańskie auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trochę głupio jest się przyznać że kopiowało sie auta vw...

> jeszcze bardziej nieswojo robi sie kiedy okazuje się, że się

> przeskakuje pierwowzór w jakości i rozwiązaniach...

> a pracownicy fabryki vw kupują koreańskie auta...

Z ciekawości które to skopiowano hmm.gif Bo patrzę na swoje i za cholerę nie widze tam VW zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciezko sie przyznać, ze za to samo zapłaciło sie wiecej i sie

> popsuło.

IMO wyciąganie jakichś kategorycznych wniosków na podstawie takiego zestawienia jest co najmniej nieuprawnione zlosnik.gif

Akurat w tym konkretnym przypadku brano pod uwagę usterki objęte ubezpieczeniem (czyli najprawdopodobniej nie wszystkie - bo tego rodzaju polisy z reguły mają wyłączenia odpowiedzialności), a niewielkie w sumie różnice procentowe (miejsce ósme ~20%, miejsce dwudzieste ~30%) powodują, że wzięcie pod uwagę wszystkich usterek teoretycznie mogłyby tę kolejność znacząco zmienić.

Jeśli jakaś marka w różnych, niezależnych od siebie rankingach, sporządzanych na podstawie wyników gromadzonych w różny sposób systematycznie lokuje się w czołówce (albo na końcu biglaugh.gif), to IMO dopiero wtedy może to być podstawa do jakichś ogólniejszych wniosków.

Poza tym awaryjność to tylko jedno kryterium oceny: rozważmy taką mocno naciąganą hipotezę i załóżmy, że produkowane są tylko dwa samochody: Tavria 1102 i Audi A4. Obydwa kosztują podobnie (ostrzegałem, że założenia są naciągane zlosnik.gif), wykończone są tak, jak są, serwisów mają podobną ilość w okolicy, itd. Niech z różnych rankingów wynika, że A4 psuje się co najmniej pięć razy częściej niż Tavria. Nie mów mi, że w takiej sytuacji kupiłbyś Tavrię, bo jest bardziej niezawodna. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wierze w takie rankingi, moja wypowiedź nie miała związku z tym zestawieniem, nawet go nie czytałem zlosnik.gif Zrób w Polsce taki ranking to sie okaże, że najdroższe marki bedą na samym koncu. Właściciele drogich samochodów przewaznie robia naprawy w ASO, a tanich u kowala. Nic dodac nic ujac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.