Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Do silników czasami może się popsuć ich system chłodzenia. To nie odkurzacz, gdzie wymiana silnika będzie trwała z godzinę i po problemie. Zerknijcie sobie, że układ chłodzenia silników elektrycznych trochę części zawiera, więc wymiana silnika w Tesli to nie będzie kosztowało 150 PLN, a kwoty tych wszystkich czeście tez nie są jak do Fiata : https://ev-parts.pl/uklad-chlodzenia-silnika,c11,pl.html Przykładowa rurka za 100 PLN
-
Miałem w VW interwały serwisowe co 30kkm. Przy 15kkm kupiłem w aso skody (mają sprzedaż wysylkową) filtr VAG, bańkę oleju VAG i zmieniłem sam u kumpla na podnośniku. Nikogo to potem nie interesowalo podczas serwisu gwarancyjnego.
-
i te wszystkie 13 silników było prototypowe ?
-
Juz zostało ustalone, że Model S to był prototyp. Następne modele są lepsze. Dokładnie tak zawsze twierdzili fani Fiata. Te stare to złe, ale te nowe lepsze
-
Na 4 wymiany akumulatorów, 13 wymian silnika więc nie klep głupot. https://otoev.pl/2-miliony-kilometrow-tesla-model-s--to-rekord-swiata.html Należy zauważyć, że w trakcie swojej podróży wynoszącej prawie 2 miliony kilometrów Model S otrzymał kilka wymian akumulatorów i silników elektrycznych. Jak zauważył Gemmingen-Hornberg w listopadzie w jednym z wywiadów, jego Model S jeździ obecnie na czwartym akumulatorze i trzynastym silniku elektrycznym. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
-
Bardziej pasuje. Tesla i Parowóz jeżdżą na węgiel
-
A ma porównywać z lokomotywami ? Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
-
W VW jest jakaś dziwna polityka - pytałem kiedyś o wcześniejszą wymianę oleju w nowym Polo. Powiedzieli, że od 650 do 850zł. Zapytałem dlaczego jest różnica 200zł i dlaczego jakieś widełki jak to wymiana tylko oleju. Pan przez telefon nie odpowiedział. Zaprowadziłem to auto do ASO (auto było siostry i ona się uparła) i policzyli tą oczywiście najwyższą stawkę. Z ciekawości zaznaczyłem delikatnie filtr oleju - tak wymienili
-
A drogo wychodzi ta wymiana w aso, czy im nie ufasz ? W moim fiacie różnica w cenie to 200 zł, więc robię w aso i przy okazji korzystam z jakiś akcji serwisowych.
-
W sumie nie widze różnicy
- Dzisiaj
-
Najpierw to kup sobie dom bo piszesz w innym wątku, że jakieś czynsze płacisz A co do tematu to zmienić w niezależnym warsztacie i tyle. Zawsze tak robię - oryginalny filtr i nie ma tematu.
-
Porownujesz Forda Transita do Tesli?
-
Prawda Passaty produkują paliwo i zobacz jakie drogie Najdroższe
-
Ale są przynajmniej tanie w zakupie
-
Dodatkowo wymieniać nie ma sensu chyba że chcesz tym autem jeździć 10 lat. Jak już koniecznie chcesz to wymień poza ASO szkoda na nich pieniędzy.
-
Przy takim interwale to lepiej wymienić przy 20kkm niż po 2kkm...
- Wczoraj
-
Olej kup w petrostarze, filtr w ASO, wymień gdzie chcesz i się nie przejmuj. Silnik jest niezniszczalny, pewnie prędzej coś padnie w skrzyni DSG Ja tak robię w kia.
-
W Citroenie Spacetourer silnik 2.0 HDi zużycie AdBlue ponad 2 litry / 1000 km, przy spalaniu około 9,5 litra ropy / 100km.
-
Nie jest już to tak oczywiste jeśli interwał olejowy producent ustalił na 40 kkm.
-
Z tego miejsca chciałbym powiedzieć że samochody elektryczne są bardzo drogie w eksploatacji. Dziękuję za uwagę
-
Teraz nie odszukam faktury, zeby dokladnie napisac co i ile kosztowalo. Po płatnościach znalazlem ze za całość zapłaciłem 294zl (filtr oleju, uszczelka korka spustowego i robocizna)
-
pierwsze nowe auto też tak pieściłem. Kolejne co rok lub 15kkm co nastąpi szybciej. Każde trzymałem do 140/150kkm a teraz nawet krócej i nic się nie działo. Nie widzę sensu zmieniać oleju jak co niektórzy po 1500-3000km
-
Nie mam czasu tyle czekać… zwietrzeje zanim dojedziesz.