Jump to content

Darek_mat

moderator
  • Content Count

    2687
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    13h 15m 15s

Community Reputation

67 Normalny

About Darek_mat

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 07/20/1967

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    nie mam
  • iMessage
    nie mam

Profile Information

  • Name
    Dariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Płock WP...
  • Zainteresowania
    samochody i informatyka
  • Car
    KIA CEE'D
  • Motorcycle
    Honda PCX 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Parę lat temu przerabiałem problem w silniku X18XE1 o Delphi były różne opinie w końcu zdecydowaliśmy się na listwę Magneti Marelli Astra lata do dzisiaj.
  2. Ja bym obstawiał jednak cewkę wymieniona na oryginał czy zmienik?
  3. Co prawda mam 19CDTI ale to prawie to samo. DPF - można z tym żyć czyszczenie filtra już poniżej 500 zł do tego można dokupić moduł LWPM który będzie Cię informował o stanie zapełnienia filtra, zainicjowaniu procesu wypalania jak i o stanie regeneracji i zakończeniu procesu oraz wiele więcej funkcji. W moim przypadku najlepiej wydane 260 zeta ponad 300kkm i jeździ dalej na tym samym DPF'ie. TURBO - wiadomo trzeba dbać zasady chyba znane. WTRYSKI - Nie miałem żadnego problemu. W tamtym roku wyjęte do sprawdzenia na maszynie okazały się 100% sprawne. Tankuje tylko na Shell'u i Orlen. DWUMASA - tu nie wiele powiem bo mam automat, wiem ze staniały Poza tym typowe usterki ja klapy wirowe (usunięte), przepustnica po 280kkm (zregenerowana za 300 zeta) kostka trzeciego wtryskiwacza (jakieś tam grosze) koło pasowe wału (zamiennik nie pamiętam ceny lata do dzisiaj) termostat ze dwa razy przez cały okres, świece żarowe bo jedna padła ale wymieniłem wszystkie. I to chyba tyle.
  4. U mnie w Ceed'ie wyłączam tą funkcję klawiszem w desce. Podczas postoju jak puszcze sprzęgło zapala się info na wyświetlaczu. Tez trochę wkurza ale idzie to bezproblemowo olać .Nie muszę tego wyłączać za każdym uruchomieniem silnika. U Ciebie w Tcson'ie niema takiej opcji ?????
  5. W VC 1,9CDTI też jest co daje nie wiem ale go nie mam już dłuższy czas i nic się nie zmieniło. Generalnie chłopaki z VKP go wywalają bo wq..ia przy demontażu i montażu puchy filtra.
  6. Darmowy VIN dekoder do Opla Ale faktycznie nie podaje wyposażenia....
  7. Odgrzeje kotleta pacjent MerivB 14T 120KM wyciek płynu na połączeniu wąż powrotny z chłodnicy a plastikowy króciec kolektora powrotnego z lewej strony silnika. Czy to oznaka początku końca tego kolektora??? Jak wykręcę korek zbiorniczka wyrównawczego jest standardowe "psikniecie". Po spuszczeniu ciśnienia stała całą noc i kropla nie spadła na asfalt. Andy u Ciebie w którym miejscu ten kolektor powrotny pękł????
  8. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Zgodnie z prawami fizyki gorący olej powinien wpływać do chłodnicy górnym króćcem a schłodzony powinien powracać do skrzyni dolnym króćcem ale czy tak jest na pewno tego nie wiem.
  9. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Trochę się rozpędziłem do skrzyni wlewa 8 litrów z dziewiątego dolewa do tych 200-300 ml. Ostatnio 3.04.2019 byłem u niego i robił skrzynie wymiana konwertera i wymiana uszczelnień. przymnie zalewał skrzynie. Co ciekawe cała operacja wyjęcia, demontażu i naprawy skrzyni i ponownego montażu zajęła 6 -7 godzin.
  10. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Polecany fachowiec od tych skrzyń Kamil Paszkiewicz z Zielonej Góry zalewa pustą skrzynie 9 litrami oleju, następnie odpala silnik i zaczyna przełączać biegi p>r>p>n>p>d i tak ze 2x następnie odkręca korek kontrolny (silnik cały czas pracuje) i spuszcza do momentu kropelkowania. Zakręca korek i dolewa 200-300 ml. Nie rozgrzewa silnika i skrzyni do 80 stC.
  11. Dzięki za odpowiedzi
  12. Podłączę się do tematu 1,5 dCi 110KM co prawda w Nissanie Juke mam pytanie filtr DPF/FAP gdzieś doczytałem ze jest mokry ale nie ma dodatkowego zbiorniczka na płyn a jest specjalny dotrysk paliwa. Samochód dopiero kupiony "nowy używany" nie mam instrukcji, nie chciałbym czegoś przegapić i władować się w koszty. Przedtem jeździłem VC 19CDTI pilnowałem tylko aby nie przerywać procesu wypalania i autko przejechało prawie 300 kkm bez żadnych problemów z DPF'em.
  13. Też mnie zastanawia bo stara kosiarkę do trawy na plaka odpalałem
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.