Jump to content

Darek_mat

moderator
  • Content Count

    2669
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 37m 50s

About Darek_mat

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 07/20/1967

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    nie mam
  • iMessage
    nie mam

Profile Information

  • Name
    Dariusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Płock WP...
  • Zainteresowania
    samochody i informatyka
  • Car
    KIA CEE'D
  • Motorcycle
    Honda PCX 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Darmowy VIN dekoder do Opla Ale faktycznie nie podaje wyposażenia....
  2. Odgrzeje kotleta pacjent MerivB 14T 120KM wyciek płynu na połączeniu wąż powrotny z chłodnicy a plastikowy króciec kolektora powrotnego z lewej strony silnika. Czy to oznaka początku końca tego kolektora??? Jak wykręcę korek zbiorniczka wyrównawczego jest standardowe "psikniecie". Po spuszczeniu ciśnienia stała całą noc i kropla nie spadła na asfalt. Andy u Ciebie w którym miejscu ten kolektor powrotny pękł????
  3. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Zgodnie z prawami fizyki gorący olej powinien wpływać do chłodnicy górnym króćcem a schłodzony powinien powracać do skrzyni dolnym króćcem ale czy tak jest na pewno tego nie wiem.
  4. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Trochę się rozpędziłem do skrzyni wlewa 8 litrów z dziewiątego dolewa do tych 200-300 ml. Ostatnio 3.04.2019 byłem u niego i robił skrzynie wymiana konwertera i wymiana uszczelnień. przymnie zalewał skrzynie. Co ciekawe cała operacja wyjęcia, demontażu i naprawy skrzyni i ponownego montażu zajęła 6 -7 godzin.
  5. Darek_mat

    Skrzynia af40

    Polecany fachowiec od tych skrzyń Kamil Paszkiewicz z Zielonej Góry zalewa pustą skrzynie 9 litrami oleju, następnie odpala silnik i zaczyna przełączać biegi p>r>p>n>p>d i tak ze 2x następnie odkręca korek kontrolny (silnik cały czas pracuje) i spuszcza do momentu kropelkowania. Zakręca korek i dolewa 200-300 ml. Nie rozgrzewa silnika i skrzyni do 80 stC.
  6. Dzięki za odpowiedzi
  7. Podłączę się do tematu 1,5 dCi 110KM co prawda w Nissanie Juke mam pytanie filtr DPF/FAP gdzieś doczytałem ze jest mokry ale nie ma dodatkowego zbiorniczka na płyn a jest specjalny dotrysk paliwa. Samochód dopiero kupiony "nowy używany" nie mam instrukcji, nie chciałbym czegoś przegapić i władować się w koszty. Przedtem jeździłem VC 19CDTI pilnowałem tylko aby nie przerywać procesu wypalania i autko przejechało prawie 300 kkm bez żadnych problemów z DPF'em.
  8. Też mnie zastanawia bo stara kosiarkę do trawy na plaka odpalałem
  9. Dokładnie tak jak nie ma czynnika układ nie wystartuje i nie załączy kompresora. No chyba że czynnik jest a uwalony jest czujnik ciśnienia tak jak to było w Astrze mojego Piotrka. Sam czujnik można wymienić bez wypuszczania czynnika, pod czujnikiem jest zawór. Należy zwrócić uwagę aby nie odkręcić go razem z czujnikiem
  10. Dobra już wszystko wiem wg VIN jest to skrzynia Easytronic F17 WR. Tak dla potomnych znalazłem taka stronkę Może się komuś przyda
  11. Ogólnie miałem ja na kanale przez chwile aby sprawdzić ten wyciek dokładnie się nie przyglądałem szukałem korków ale spustowego nie znalazłem, jest jakiś korek przy lewej pół osi ale czy to jest kontrolny...nie wiem. Ten temat z linku widziałem tam znalazłem to: Faktycznie teraz popatrzę na oznaczenia, widziałem jakiś filmik na YT o wymianie oleju w skrzyni F17 w Astrze H skrzynia wygląda niemal identycznie. Tam gość spuszczał olej odkręcając pokrywę od dołu a nalewał przez odpowietrznik. O tu
  12. Właśnie dostałem się do tego ustrojstwa w CEE'd II jest trochę inaczej rozbiera się tunel ale nie cały. Praktycznie wystarczy zdjąć prawy bok jest na samych zaczepach.
  13. Wiem...uprzedzając wszystkie posty że easytronic to guano ale.......Znajomy zakupił autko dla swojego teścia (starsza osoba) autko rocznie będzie robiło około 2000 km. Wymogiem był automat(neurologiczny problem z lewą nogą w trakcie rehabilitacji może potrwać nawet rok..półtora) Meriwa śmiga ładnie, ogólnie stan bardzo dobry jak na rocznik 2003. Jest tylko mały wyciek z simeringu półosi lewej w skrzyni. O ile sama wymiana simeringu to prosta sprawa, to nie mogę zdobyć żadnych informacji o pojemności skrzyni, wymianie oleju lokalizacji korka spustowego, kontrolnego czy wlewowego. Będę wdzięczny za każde info.
  14. Witam Poprzedni właściciel w Cee'dzie wymienił radio na 2DIN Pionieera, ponieważ średnio to grało postanowiłem powrócić do oryginału. I tu mam problem pa zamianie nie działają gniazda AUX i USB. Od pioniera pozostały kable których nie mogę wyciągnąć. Podejrzewam że są podłączone do gniazd a fabryczna instalacja jest odłączona. I teraz moje pytanie jak się do tego dobrać czy jedynym sposobem jest rozbiórka całego tunelu??? Czy da się wyciągnąć ten plastik z gniazdami???
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.