Jump to content

Hans15336

użytkownik
  • Content Count

    10930
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 24m 54s

About Hans15336

  • Rank
    Męczyswap
  • Birthday 11/17/1980

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    POLSKA
  • Car
    Szybki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hans15336

    Seat cordoba ecu?

    Gdzie w Cordobie z 2002 roku jest ecu schowane? Przy okazji czy ma ktoś schemat ecu od 1.4 55kW ?
  2. Nie pytaj auto będzie niedługo do kupienia :-)
  3. Problem rozwiązany - wymiana sprzęgła pomogła - stare sprzęgło już nie istniało
  4. Przebieg 160 tyś. Akumulator odłączyłem teź. Dziś bawiłem się wtyczkami i po odpięciu ładnie pokazywał błedy. Po podpięciu i wykasowaniu wraca tylko jeden związany z czujnikiem sprzęgła. Może faktycznie sprzęgło się skończyło i głupieje teraz. Dam znać niedługo jakie pokazuje wychylenia. Może jakieś logi zrobie.
  5. Przekaźnik podmieniony Niestety nie pomogło Nadal błąd czujnika sprzęgła i zrzuca na luz, skasowanie błędu "w locie" powoduje że skrzynia działa przez chwilę i potem rzuca błędem. Ciśnienie w granicach 40-50 Nie mogę zrobić testu degradacji sprzęgła ani kalibracji bo gdy gaszę auto ELM po BT się resetuje i FES połączony ze skrzynią traci łączność.
  6. Tego nie wiem, jak to sprawdzić ?
  7. Dzięki wiem gdzie on jest szybkie przeczyszczenie styków nic nie dało, zresztą samo wyciągnięcie go pozwala nadal zmieniać biegi - za co on jest odpowiedzialny ? Ciekawe czy w eLearn jest jakaś procedura serwisowa - muszę znaleźć płytę.
  8. Właśnie też miałem poruszyć ten temat. Masz gdzieś jego foto lub nr katalogowy ?
  9. Jak nigdy nie narzekałem tak ostatnio selespeed pada 1. Objawy bardzo mocne szarpnięcia podczas redukcji - coraz częściej przy zmianie biegu na wyższy 2. Coraz częstsze błędy skrzyni co za tym idzie czerwona ikonka na wyświetlaczu i brak możliwości zmiany biegów - co ciekawe wystarczy się zatrzymać wrzucić na luz błąd znika i można jechać dalej. Jeśli nie zniknie to trzeba uruchomić pojazd ponownie. Błędy jakie wykazuje to : P1743 P1770 Jakieś sugestie, olej w skrzyni jak i do pompy wymieniany 5000km temu ( oryginał TUTELA ). 3 krotne odpowietrzenie w FES nic nie dało. Interfejs to ELM327 na BT jak coś. PS. Auto na sprzedaż więc może nowy kupujący bo sobie zrobił ale chce wiedzieć co dokładnie trzeba.
  10. Wszystko się już wyjaśniło. Zacznę od początku . 1. Przestała działać klima ewidentnie rozłączało sprężarkę - myślałem że już środka nie było bo dzień wcześniej o coś spodem zahaczyłem. 2. Po kilku dniach przestał działać wentylator nawiewu. 3. Dzień przed wizytą u kolegi padły światła drogowe Po sprawdzeniu bezpieczników i osłuchowo przekaźników - zakupiłem dmuchawę, okazało się że też "nie działa". Podjechałem do kolegi co ma też Abartha i się zaczęła eliminacja co dokładnie poleciało. Na pierwszy rzut poszła dmuchawa, podłączyłem zakupioną działa , podłączyłem swoją działa , zdemontowaliśmy panel od klimy ( tak trzeba rozebrać pół auta ) też działa, podmieniłem skrzynkę bezpiecznikową też działa - auto już całe zdemontowane . Zrezygnowany z tym co się mogło posypać i składając wszystko do kupy ( nawet żadna śrubka nie została ) postanowiłem podmienić jeszcze skrzynkę pod maską. Po podmianie dmuchaw ożyła oraz klima zaczęła chłodzić. Winnemu były przekaźniki które stukały ale tory prądowe padły . To samo dotyczy się świateł drogowych. Tyle w temacie czas się coś za ten stracony czas.
  11. Jaki czujnik ? A co z układem sterowania pomiędzy panelem sterującym a dmuchawą?
  12. B1922 Problem z obrotami wentylatora dmuchawy. Sprawdź silnik, czujnik obrotów i związane z nim obwody i zasilanie. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. Oraz inne do klap ale to mnie nie interesuje teraz. B1902 i B1907
  13. Kalibracja raczej nie ma nic do dmuchawy. Nie chce wystartować. Dodam że na krótko wentylator działa.
  14. Pacjent Stilo Abarth - automatyczna klima. Objawy na pierwszej kresce jak by chciał zakręcić to samo na 4 lub 5, A tak to stoi cały czas. Czy może padło coś innego, bo kupiłem drugą i ten sam efekt.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.