-
Content Count
25762 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Cinos last won the day on December 15 2018
Cinos had the most liked content!
Community Reputation
4090 Człowiek - do rany przyłóżAbout Cinos
-
Rank
samodzielne myślenie
- Birthday 10/17/1988
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Łódź
-
oby ten lift szybko, chetnie bym kupil nastepnego GTI albo R może już ale nie za tą cenę i musi lekko inaczej wyglądać, no i mieć normalne przyciski, sterowanie, bo to co jest teraz to jest dramat
-
a ile tam wchodzi oleju? bo może być różnica jak do jednego silnika wchodzi 3,5-3,8 litra a do drugiego idzie wlać 5,5 litra
-
Sprawdź jaka jest norma euro, wtedy będzie wiadomo czy jest GPF czy nie. Najprościej zrobić to samo, jakby to był diesel, polecieć w dłuższą trasę, aby się po prostu wypalił. Krótkie odcinki i ciągle odpalanie na pewno nie przepali filtra.
-
Jak auto stoi i nawet płynie minimalny prąd rzędu 30mA to przez 24 godziny mamy 30*24=720, 0.72Ah * 7 dni ~5,04Ah Jak auto ładuje się prądem 10A (dość duży) przez 30 minut co tydzień to dostaje 5Ah Diesel przy rozruchu pobiera prąd na rozgrzanie świec, zasilenie komponentów silnika, odpalenie samego silnika, kawałek Ah na pewno mu spada przez te kilka sekund. Na mrozie -10'C naładowany do pełna akumulator ma tylko 70% swojej pojemności. Przejażdżka raz na tydzień po godzinę to chyba nawet będzie za mało.
-
Pamiętaj, że to forum motoryzacyjne. Ja tu np. jestem dla takich uwag jak ma @kaczorek79 Są tacy co dają w palnik na zimnym, olej co 30kkm, powietrza co 45km. Opony, klocki sprawdzą jak zapali się kontrolka. Ale nie każdy taki jest
-
test zimnego spalania, na zewnatrz 5 stopni po 4 minutach i 2 km prawie 90 stopni na zegarach możliwe ze przysłona pompy wody cały czas jest otwarta i płyn cały czas chodzi po silniku, zamiast w początkowej fazie prawie stać i się grzać od głowicy silnika
-
jak dla mnie usterka termostatu albo zasłony pompy wody po 2-3km powinno byc 90 stopni na zegarach
-
może był tak rozładowany, że elektrolit zamarzł wtedy może pokazać dziwne wartości, ale jak lód zniszczył ściany, płyty to raczej śmietnik bo może eksplodować przy ładowaniu
-
no chyba nie nowy, ale rozładowany aku z napięciem 11.5 potrafił odpalić auto
-
po 2-3km to moze być płyn chłodniczy 90'C w małym obiegu, olej w silniku dalej ma poniżej 50 stopni, olej w skrzyni pewnie też
-
o to jest dobry pomysł, pojechać egzemplarzem testowym i swoim taką samą trasę, tylko pilnować by testowy był też rozgrzany
-
moglbys jakies foty wrzucic do wątku, fotele, zegary, smaczki hamulców ale chyba normalne mgiełki masz na szybę? nie takie co leją wodę jak z pistoletu na wodę?
-
jakby sie dalo Arteona 272 w dobrej cenie kupić ehh... niestety dalej 170 minimum
-
a to też fakt, mrugnie też światłami i inny jest dźwięk zamykania/otwierania, ale czasami jak się coś szybko robi, to odruchowo szarpnę za klamkę z tyłu, bo wiem że się nie otworzy
-
a jakbyś miał nerwicę, to jakbyś sprawdzał że keyless zamknął drzwi? załóżmy że lusterka się nie składają w Golfie 7 też działają tylko przednie drzwi i bagażnik, ale w 8 już na wszystkie, tak samo Octavia co ciekawe zdarzyło mi sie zostawić kluczyk w bagażniku czy we wnętrzu pojazdu i nie zamknął się, mimo że dotykałem klamki a wręcz wył na zegarach, kluczyk w pojeździe