Jump to content

zolu

użytkownik
  • Content Count

    665
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    13h 18m 21s

2 Followers

About zolu

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Kia Ceed 1.6 CRDi

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Chciałbym podłączyć zmywarkę, której wąż odpływowy wyglada tak jak w załączniku, do cycka pod zlewem, ktory jest po prawej stronie zatkany czarnym korkiem. Czy jest sposób, by to zrobić? Póki co nie patrzylem na srednice, co wchodzi w co, ale wydaje mi sie, ze wcisniety plasikowy wąż nie będzie szczelny.
  2. No to jest właśnie ciekawa sprawa, bo przy 200 kkm wymieniłem olej, na bagnecie poziom 'po środku' przy około 212 kkm było poniżej dolnego dzióbka, więc dolałem 1 L i było powyżej środka. i teraz przy 222 kkm znowu mam poniżej dolnego dzióbka.
  3. A jak stwierdzic? Zajrzec i zobaczyc czy nie jest zachlapana?
  4. Kia z 2009 roku CRDI 1.6 90 km - przebieg 220 tysięcy Poprzednio zalewany był 5w30. takiego też zalałem rok temu, a w międzyczasie musiałem dolać litr. Zbliża mi się wymiana i kolega radzi, by przejść na 10w40. Co robić?
  5. Alternatywą są firmowe auta, które pobieram i oddaje tego samego dnia, lub taksówki. Lecz za każdym razem musze wrócić do firmy, co czasem jest bez sensu, bo jestem blisko domu - przy własnym aucie nie ma problemu.
  6. Też mi się tak wydaje. Mój Ceed jest z 2009 roku. Do pracy i tak nim jeżdzę te 13 km, dla mnie to będzie oszczędność jak czasami prawie wracajac do domu zrobie to na kilometrówce (z załatwianiem czegoś po drodze). Inne miejsce do którego jeżdzę jest oddalone o 23 km od pracy i jazda samą autostradą. Tutaj też będę sporo do przodu. Liczę, że zyski zwrócą mi koszty dojazdu do pracy i wyjdę na zero w paliwie
  7. Chyba firmie zwiększa ? Bo ja pracuję na UoP
  8. Za kilometry. Każdy przejazd wynotowany i na koniec miesiąca podsumowanie
  9. Staliście kiedyś przed dylematem użytku własnego auta na potrzeby służbowe za kilometrówkę? Z tego co pamiętam to 0,81 zł/km. W miesiącu wyjdzie gdzieś ok 200 km, może 300 km. Korzystne może to być z tego względu, że czasem wracając prosto z miasta będę miał bliżej do domu - mniej spalonego paliwa 'swojego'. Auto to ceed 1.6 na ropę, więc średnia spalania 6 l/100, co daje koszt paliwa ok. 30 zł / 100 km Brać czy nie brać?
  10. Z tydzien temu znowu włączył mi się tryb awaryjny. Tym razem już z ikoną wody w filtrze paliwa. Teraz już pali się cały czas. Dzisiaj zrobiłem podejście do spuszczenia tej rzekomej wody (filtr był wymieniany 2 miesiące temu - podejrzewam uszkodzenie czujnika) lecz nie mogłem odkręcić cholerstwa ani łapiąc od dołu, ani łapiąc od góry. Chyba po prostu pojade do jakiegoś mechanika znowu, chyba trzeba będzie wyciągać filtr.
  11. Dokładnie. Nie jechałem, ale się wypowiem 😂 Nawet jeśli to była hybryda z trybem elektryka, to jednak chyba moc niewystarczająca. Ja jezdziłem ostatnio leafem i mega mi się podobało - wygar spod świateł ma niezły (na co dzień jeżdzę dieslem 90 km). Nie mogę sobię wyobrazić jakie przyspieszenie ma Tesla
  12. Może sprawdź termostat? Ja mam 1.6 CRDi i 13 km do pracy w jedną stronę. Kilka świateł, ale ogólnie to szeroka trasa i już po 7-8 km mam zagrzany motor do pelnej skali i ciepło w środku
  13. To jedna z moich teorii, ale żeby tyle tego tam było?
  14. Dzisiaj wychodząc z pracy zauwazyłem, że na karoserii mam zaciek jak na zdjęciu, a pod zderzakiem plamę na asfalcie o srednicy ok 20 cm (na zdjęciu nie ma, bo zrobiłem je jak już dojechałem do domu). Z zapachu to ON. W baku paliwa mało, ale stanąłem jednym kołem na krawężniku, więc auto stało krzywo. Tankowane było chyba w sobotę, być może nie był do końca dokręcony, ale luźny też nie wisiał. Co mogło spowodować taki wyciek?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.