Jump to content

zolu

użytkownik
  • Posts

    1039
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    VW Passat B7

Recent Profile Visitors

1057 profile views

zolu's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

168

Reputation

  1. Mam w moim passacie czarną skórę i podgrzewane siedzenia z przodu. Fajna rzecz, ale na efekt grzania w zimny poranek muszę poczekać 3-5 minut od uruchomienia. Z kolei w firmowej kilka lat młodszej Octavii, która nie ma siedzeń ze skóry tylko z materiału już po 30 sekundach czuć ciepło. Czy jest to normalna różnica występująca z uwagi na rodzaj materiałów?
  2. Dzięki, ale z zasady jeżdżę tylko na Auto. W upały po prostu wyłączam go z guzika jak tego potrzebuje. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
  3. Faktycznie. W kwietniu płaciłem 1084 zł, a teraz 1332 zł za komplet.
  4. Ja w wakacje kupiłem imperiale. Zamiast 2 k na klebery q2, które miałęm już wcześniej, wydałęm 1 k na imperiale, ale mam mieszane uczucia, ponieważ: 1. miałem drgania na kołach. wizyta u gumiarza i prostowanie felg pomogło, ale i tak marudził, że ciężko wyważalna opona 2. myślałem, że słysze łożysko, ale mechanior powiedział że wszystkie są ok i że może to opony? jeśli chodzi o jazde to jest ok, na śniegu jeszcze nie testowałem
  5. Ja mam passka w 2.0 TDI z 2014 ze start stop i faktycznie czuć jak go załącza natomiast nie przeszkadza mi to, ani chwila opóźnienia w stosunku do ciągle uruchomionego auta, a mam już nastukane ponad 350 k Jedyne co mi przeszkadza to to, że SS włącza się również latem i czasami, przy dużej temperaturze, zaczyna ciepłe powietrze leciec z kratek, bo wyglada na to ze sprężarka jest na pasku. Przeszkadza mi też to, że czasami nie potrafie go rozgryzc, jaki jest algorytm tego, ze sie wlacza, a czasami nie
  6. Przy okazji zapytam, jeździł ktoś na e-Tollu po A2 po państwowej części A2 Łódź - Konin ? Ponad miesiąc temu jechałem i pobrało mi ok. 6 zł zamiast 9,90 zł, jak zwykle płaciłem na bramkach
  7. Coś tu jednak nie gra. Bo do 1 stopień od smoły to to nie wygląda.
  8. Niedawno kupiłem mojego Passata i czułem, że przy pewnych prędkościach słychać dudnienie z prawego, przedniego koła a nawet czuć drgania na aucie i kierownicy. Opony miał stare i zajechane więc czekałem szukaniem przyczyn do zmiany opon. Ten dzień nadszedł dzisiaj - opony zmienione na nówki a problem pozostał. Przy około 85-100 km/h słychać dudnienie i czuć drgania. Przy 120 km/h pozostaje tylko dudnienie, a wyżej jest już spokój. Nie ma znaczenia czy układ z silnikiem sprzęglony czy nie. Myślałem, że to opona, no ale teraz mam nowe. Nie rozmawiałem z oponiarzami jak stan felgi, czy nie zauważyli, że jest może krzywa? Nie była też zbyt czysta przy wymianie - mój błąd, mogłem umyć to bym miał pewność. Teraz pytanie - czy szukać dalej przyczyny w kole, czy może to być inna przyczyna, jak np. łożysko? Czytałem jednak, że łożysko rzadko daje wibracje na samochód - sam nigdy też nie doprowadziłem łożysk w moich autach dalej niż do wydawania dźwięku.
  9. Cześć, VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 140 km z takimi oto felgami. Zamontowane są 205/55 R17 lecz chcę wymienić na nowe. Katalogi rozmiarów do mojej wersji silnikowej pokazują głównie R16, w instrukcji nie mogę znaleźć info. Jaki rozmiar opon dla tych felg R17 ? Może ktoś kojarzy.
  10. Trafiłem na artykuł w Gazecie Wyborczej, w którym jest ciekawy fragment o dogrzewaniu elektrycznych autobusów w mrozie przy użyciu silników diesla (wnioskując po paliwie), w które wyposażone są te autobusy. Czy wszystkie autobusy są wyposażone w takie silniki? Rozumiem, że mogłoby to być rozwiązanie awaryjne, by podładować akumulatory. Jednak jak duży musiałby być taki silnik żeby dawać jakikolwiek efekt, kiedy autobus miejski z reguły ma blisko do ładowarki albo mobilnego serwisu. Dlaczego w ogóle montować ciężkiego diesla, zamiast mala benzynę? Czy ten artykuł w ogóle jest rzetelny? Nie udało mi się znalezc żadnej informacji nt. silników spalinowych w warszawskich elektrykach. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
  11. A bardzo dobrze. Chociaż xenonu za bardzo w tym nie dostrzegam, ale może to i dobrze bo bałem się o reakcje policji i dignosty na niebieskie światło w starej Kii cee'd Porównując do najtańszych H7, które stosowałem do tej pory to jest ekstra. Myślę, że jakbym miał dodatkowo wypolerowane reflektory to by było jeszcze lepiej. Ogólnie polecam, chociaż nie mam porownania do tej samej półki cenowej. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
  12. Zamówiłem. Jak będzie słabo to oddajesz kasę
  13. Było? VW uruchomił sklep internetowy dla leasingów https://sklep.volkswagen.pl/modele/nowy-tiguan.html?utm_source=Agora&utm_content=Native2Clik&utm_campaign=PL_TAT_DSY_NONMS_ND_NC_2020Q4NOV_RNG_SalesOnline&utm_medium=gazeta.pl-23-11-31-12-Native-CPC-Native2Clik-CON-TIG&utm_term=Graf-TXT_PPC-v01
  14. Ja po zakupie obecnego auta (2,5 roku temu) założyłem od razu Klebery Quadraxer 2 po 200 zł sztuka (196/65/R15). Przy około 50 kkm przy 110 km/h pojawiało się bicie na kierownicy więc pojechałem wyważyć opony i znikło. Wydaje mi się, że rok, dw jeszcze na nich spokojnie moge przejeździć, bo ostatnio jeżdzę bardzo mało i głównie w mieście. Kupiłem wielosezonówki ze względu na oszczędności przy braku ich zmian no i mniejszy kłopot, ale nie wiem czy przy wymianie na jakieś porządne auto, którym będzie można się rozpędzić, nie zainwestuję w 2 komplety. Ogólnie do małego auta, czy kompakta głównie na miasto to polecam całym sercem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.