lysyrally Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 Witam, mam takie pytanie, chcę założyć 4 przepustnice do 1.2 8v, pytanie brzmi z czego najłatwiej zaadoptować żeby nie było jakoś mega dużo przeróbek. Wiadomo że kanały w głowicy będą rzeźbione i zawory większe, ale chciałbym wiedzieć za czym się najlepiej zacząć rozglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barti917 Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 kolektor i tak sobie będziesz musiał wyspawać więc wszystko jedno z czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 > Witam, mam takie pytanie, chcę założyć 4 przepustnice do 1.2 8v, pytanie brzmi z czego najłatwiej > zaadoptować żeby nie było jakoś mega dużo przeróbek. Wiadomo że kanały w głowicy będą > rzeźbione i zawory większe, ale chciałbym wiedzieć za czym się najlepiej zacząć rozglądać poszukaj sobie mojego watku z budowy 4P do 1.2 8V Kasy szykuj z 1500pln za samo 4P (chyba, ze bedziesz sam spawal alu to troszke mniej) - kolektor 50pln - przepustnice suzuki GSXR1000 400pln - kolanka alu 5szt 300pln - TPS odwrotny+ rzezba by go spasowac 100pln - filtry stozkowe 4sztuki 100pln - spawacz/dlubacz ktory wyprowadzi kolektor pod 4P 300pln - wezyki podcisnienia, trojniki itp 50pln ponadto - STROJENIE xxxpln Prawcopodobnie wyjdzie tak, ze trzeba bedzie zrobic kurnik na masce - maska 200pln - kurnik subaru 150pln - malowanie/ oklejanie 250pln Mozesz rowniez robic kolektor od podstaw ale ze stali tzn: - flansza od Lesia ok 100pln(nie wiem ile dokladnie) - kilka rurek i kolanek 150pln - Gniazda wtryskow (i tu jest problem...trza tokarza ktory je zrobi do wspawania) 100+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 > poszukaj sobie mojego watku z budowy 4P do 1.2 8V > Kasy szykuj z 1500pln za samo 4P (chyba, ze bedziesz sam spawal alu to troszke mniej) > - kolektor 50pln > - przepustnice suzuki GSXR1000 400pln > - kolanka alu 5szt 300pln > - TPS odwrotny+ rzezba by go spasowac 100pln > - filtry stozkowe 4sztuki 100pln > - spawacz/dlubacz ktory wyprowadzi kolektor pod 4P 300pln > - wezyki podcisnienia, trojniki itp 50pln > ponadto > - STROJENIE xxxpln > Prawcopodobnie wyjdzie tak, ze trzeba bedzie zrobic kurnik na masce > - maska 200pln > - kurnik subaru 150pln > - malowanie/ oklejanie 250pln > Mozesz rowniez robic kolektor od podstaw ale ze stali tzn: > - flansza od Lesia ok 100pln(nie wiem ile dokladnie) > - kilka rurek i kolanek 150pln > - Gniazda wtryskow (i tu jest problem...trza tokarza ktory je zrobi do wspawania) 100+ To jeszcze napisz jak to się przekłada na osiągi silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 > To jeszcze napisz jak to się przekłada na osiągi silnika. Nie rwie papy z dachu, tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > To jeszcze napisz jak to się przekłada na osiągi silnika. z 93KM na 104KM Wykres w galerii.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Nie rwie papy z dachu, tyle w temacie Moim zdaniem bylo super jak na N/A ..... oczywiscie do turbo nie ma porownania Jak ktos chce dlubac N/A to koniecznie 4P dobrze zdlubane 1.4 16V 4P tak na 150KM objedzie T-jeta z palcem w pupencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Moim zdaniem bylo super jak na N/A ..... oczywiscie do turbo nie ma porownania > Jak ktos chce dlubac N/A to koniecznie 4P > dobrze zdlubane 1.4 16V 4P tak na 150KM objedzie T-jeta z palcem w pupencji Seryjnego t-jeta Na szczęście t-jet'a też można zdłubać i to dużo łatwiej ale nie upieram się przy jednym ani drugim - obie "opcje" są zacne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Moim zdaniem bylo super jak na N/A ..... oczywiscie do turbo nie ma porownania > Jak ktos chce dlubac N/A to koniecznie 4P > dobrze zdlubane 1.4 16V 4P tak na 150KM objedzie T-jeta z palcem w pupencji Twoje 1.2 wg mnie jak z Tobą jechałem bez najmiejszego problemu objechało by moje 1.4 szkoda że było możliwości sprawdzienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Twoje 1.2 wg mnie jak z Tobą jechałem bez najmiejszego problemu objechało by moje 1.4 > szkoda że było możliwości sprawdzienia szedl zacnie a juz wtedy byl problem bo pow. 6000rpm na 4ce nie chcial sie wkrecac... Szkoda, ze nie doszlo do konfrontacji...ja zawsze jestem chetny ale auto siem spsulo A tak chcialem sprzedac lacze najladniejszenu SC zlotu w kolorze kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > szedl zacnie a juz wtedy byl problem bo pow. 6000rpm na 4ce nie chcial sie wkrecac... > Szkoda, ze nie doszlo do konfrontacji...ja zawsze jestem chetny ale auto siem spsulo > A tak chcialem sprzedac lacze najladniejszenu SC zlotu w kolorze kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > szedl zacnie a juz wtedy byl problem bo pow. 6000rpm na 4ce nie chcial sie wkrecac... > Szkoda, ze nie doszlo do konfrontacji...ja zawsze jestem chetny ale auto siem spsulo > A tak chcialem sprzedac lacze najladniejszenu SC zlotu w kolorze kupy nawet by nie wyjechał bo by miskę zostawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > z 93KM na 104KM Wykres w galerii.... Na 4p ? melon373 w 1.2 8v 2P ma lepszy wynik z tego co pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Na 4p ? > melon373 w 1.2 8v 2P ma lepszy wynik z tego co pamietam. ta ale to pomiar bez czy z siusiakami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > ta > ale to pomiar bez czy z siusiakami? Wlasnie sobie przypomnialem, ze melona motor to 1.2 rozwiercony na 1.3, moze to dlatego. http://www.centomania.com/index.php?option=com_comprofiler&task=userprofile&user=112 108 KM na 2P Swoją drogą - wszystkiego najlepszego solenizancie Stawiasz flache Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > w kolorze kupy w tym kolorze to jest moje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 > Moim zdaniem bylo super jak na N/A ..... oczywiscie do turbo nie ma porownania > Jak ktos chce dlubac N/A to koniecznie 4P > dobrze zdlubane 1.4 16V 4P tak na 150KM objedzie T-jeta z palcem w pupencji Tylko powiedz szczerze ile TU bylo takich dobrze zdlubanych 1,4 na 150 koni a ile turbawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 > Tylko powiedz szczerze ile TU bylo takich dobrze zdlubanych 1,4 na 150 koni a ile turbawek nie bylo zadnego bo dlubanie N/A jest duuuzo drozsze niz T Mysle, ze 7000pln na profi dlubanie 1.4 16V tak na 160KM potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 > Na 4p ? > melon373 w 1.2 8v 2P ma lepszy wynik z tego co pamietam. melon na rozwiercony, odelzony i wywazony dol i naprawde meski walek o kwadratowych krzywkach U mnie dol seryjny 1.2 i walek tylko 283st Wiec ciekawe ile by dalo wlozenie u melona 4P Dobil by 120KM napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 > melon na rozwiercony i wywazony dol i naprawde meski walek o kwadratowych krzywkach > U mnie dol seryjny 1.2 i walek tylko 283st > Wiec ciekawe ile by dalo wlozenie u melona 4P Jak masz na wyjsciu taki kolektor z 4p i juz go nie lubisz to moge go przygarnąc i przetestowac Poza tym jak wiesz, moja padaka z racji motocyklowego tpsu nie chce sie krecic wyzej niz 7 tysi, a ten wałek dostaje wqurwu własnie wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 > Jak masz na wyjsciu taki kolektor z 4p i juz go nie lubisz to moge go przygarnąc i przetestowac > Poza tym jak wiesz, moja padaka z racji motocyklowego tpsu nie chce sie krecic wyzej niz 7 tysi, a > ten wałek dostaje wqurwu własnie wtedy TPS to 1 dzien przerobic tak jak u mnie...ale Ci sie nie chce Jak bede rozbieral silnik to moze podesle Ci 4P do testow ale wolalbym sie z toba zamienic na walki (z moja doplata) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 > TPS to 1 dzien przerobic tak jak u mnie...ale Ci sie nie chce fakt - nie chce mi sie W tym sezonie moze z 5 razy wyjechałem nim z garazu Moze przez zime cos porzeźbie > Jak bede rozbieral silnik to moze podesle Ci 4P do testow musiałbym znowu Hube wolać do strojenia... > ale wolalbym sie z toba zamienic na walki (z moja doplata) Nigdy w życiu Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil1321 Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > poszukaj sobie mojego watku z budowy 4P do 1.2 8V > Kasy szykuj z 1500pln za samo 4P (chyba, ze bedziesz sam spawal alu to troszke mniej) > - kolektor 50pln > - przepustnice suzuki GSXR1000 400pln > - kolanka alu 5szt 300pln > - TPS odwrotny+ rzezba by go spasowac 100pln > - filtry stozkowe 4sztuki 100pln > - spawacz/dlubacz ktory wyprowadzi kolektor pod 4P 300pln > - wezyki podcisnienia, trojniki itp 50pln > ponadto > - STROJENIE xxxpln > Prawcopodobnie wyjdzie tak, ze trzeba bedzie zrobic kurnik na masce > - maska 200pln > - kurnik subaru 150pln > - malowanie/ oklejanie 250pln > Mozesz rowniez robic kolektor od podstaw ale ze stali tzn: > - flansza od Lesia ok 100pln(nie wiem ile dokladnie) > - kilka rurek i kolanek 150pln > - Gniazda wtryskow (i tu jest problem...trza tokarza ktory je zrobi do wspawania) 100+ Panowie mam takie pytanie co to jest ten TPS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > Panowie mam takie pytanie co to jest ten TPS ? czujnik polozenia przepustnicy. na podstawie otwarcia przepustnicy i podcisnienia w dolocie komp wie jak jest obciazony silnik. i pod dane obciazenie dobiera kat wyprzedzenia zaplonu miedzy innymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil1321 Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > czujnik polozenia przepustnicy. na podstawie otwarcia przepustnicy i podcisnienia w dolocie komp > wie jak jest obciazony silnik. i pod dane obciazenie dobiera kat wyprzedzenia zaplonu miedzy > innymi A ten czujnik najlepiej z czego zaadoptować ? z 1.1 czy 16v ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > fakt - nie chce mi sie W tym sezonie moze z 5 razy wyjechałem nim z garazu Moze przez zime cos > porzeźbie > musiałbym znowu Hube wolać do strojenia... > Nigdy w życiu > Pzdr Trzeba cosik porobic, bo tak nie ma co, nuda, wsio w te turbo ...... A 4P choc nie tanie i czasochlonne to mimo wsio daje frajde i trochu ryczy nawet A jakis Ty walek zasadzil do siem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Trzeba cosik porobic, bo tak nie ma co, nuda, wsio w te turbo ...... A 4P choc nie tanie i > czasochlonne to mimo wsio daje frajde i trochu ryczy nawet > A jakis Ty walek zasadzil do siem ? Bluszcz, nie pij tyle, bo 3 razy czytałem żeby skumać o co Ci chodzi A nie lepiej 4P w Turbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Bluszcz, nie pij tyle, bo 3 razy czytałem żeby skumać o co Ci chodzi > A nie lepiej 4P w Turbo ? Drogie, problematyczne i te 4p nic nie da przy suszarce ;D Lepiej już doby ssący pod turbo ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Drogie, problematyczne i te 4p nic nie da przy suszarce ;D Lepiej już doby ssący pod turbo ;D Niektórych rzeczy nie robi się z rozsądku tylko po to ,żeby zrobić, albo iść swoją własną drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Niektórych rzeczy nie robi się z rozsądku tylko po to ,żeby zrobić, albo iść swoją własną drogą Cała istota istnienia centomaniaków xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Niektórych rzeczy nie robi się z rozsądku tylko po to ,żeby zrobić, albo iść swoją własną drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Trzeba cosik porobic, bo tak nie ma co, nuda, wsio w te turbo ...... A 4P choc nie tanie i > czasochlonne to mimo wsio daje frajde i trochu ryczy nawet > A jakis Ty walek zasadzil do siem ? to zaloz 4 gazniki, jest o wiele taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > to zaloz 4 gazniki, jest o wiele taniej a wyregulowales juz je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 nie o konca, ale jest lepiej niz bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.