karax Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 Konkretnie sprzęgło, sterownik centralnego w jednych drzwiach i węże wodne. W e36 z rocznika 96 więc o ile dobrze mówię siedzi tam M52B20. Rdzy nie ma, zawias zrobiony, wszystko mechanicznie działa na tip top. Tylko te rzeczy co wymieniłem w przeciągu 5-7 kkm. Ile mogę się spodziewać za to zapłacić? Jakieś rzeczy na które zwracać uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 @kaczorek79 wylicz no Panu ile powinien zapłacić ps: w tym roczniku nie robili jedynie 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 4 godziny temu, tomecki napisał: @kaczorek79 wylicz no Panu ile powinien zapłacić ps: w tym roczniku nie robili jedynie 2.0 Tak ale ten co go kupuję ma na bank 2.0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 1 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2018 Sprzęgło zestaw LUK, albo Sachs zaczyna się od około 400zł (ceny dla warsztatów), wymiana od 300 na wsi do 600 w dużym mieście, to w drzwiach, to nie sterownik, tylko siłownik, a w zasadzie cały zamek z siłownikiem. Używki za siatkę gruszek na alle. Węże wodne to parę zł, jeden 30, inny 35 itp. Sprawdzić układ chłodzenia, jak wisko działa, czy węże nie puchną za mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pieczarz Napisano 1 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2018 Wcale nie jest takie drogie serwisowanie takiej Beemki, nie wpadaj w panikę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adi_wawa Napisano 1 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2018 No racja, ale jednak są tansze marki w serwisowaniu niż BMW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karczeq Napisano 1 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2018 Trzeba kupić zadbaną sztukę i śmigać. BMW robi dobre samochody, tylko ciężko dostać coś zadbanego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adi_wawa Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Jak ktoś się nie zna, to bierze sobie przy kupnie jakiegoś mechanika i po problemie, wtedy nic się nie ukryje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2018 (edytowane) a mnie już pomału kończy się cierpliwość w ten weekend znowu był foch i to 500km od domu w zeszłym tygodniu pojawił się problem z odpalaniem, myślałem że aku, ale winna była masa na połaczeniu z silnikiem mechanik wyczyścił i niby miało być OK, ale nie było o do domu wróciłem z kablem do odpalania podpiętym między silnikiem a [-] aku w tym roku - uszczelnienie układu chłodniczego bo ciekło - czujnik oleju (winny przewód) - sonda lambda - cewka - alternator - pęknięta sprężyna - valvetronic (na wakacjach w Bośni) - nie świecił tylny led postojówka, ale się naprawił - czujnik cofania - teraz ta masa razem 6kzł do tego walnąłem lampę - wymiana tylnego zderzaka, ale to akurat poszło z AC i pomyśleć ze pierwsze 1.5 roku bezproblemowe jak przyszły rok będzie taki jak ten to chyba się gdyby nie to że pasuje nam to auto to już by dawno wisiało na olxie Edytowane 18 Grudnia 2018 przez Koonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2018 Dnia 18.12.2018 o 14:40, Koonrad napisał: a mnie już pomału kończy się cierpliwość Mi też... Przez ponad dwa lata wymieniłem siłowniki klapy bagażnika. Nawet w zawieszeniu nic się nie zakwalifikowało do wymiany przez 60kkm. Normalnie nudne to auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 23 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2018 Ja tylko napiszę że sprzęgło nadal działa. Węże wodne nie puchną i centralny też się naprawił. Na razie auto sobie stoi w garażu i czeka na letni sezon. Wydatków można powiedzieć że nie było, bo sprzedałem zimówki co do stałem z autem. Byle do lata 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2018 18 godzin temu, karax napisał: centralny też się naprawił To dobrze, ale pewnie na krótko. W e46 pada moduł komfortu a konkretnie przekaźniki w min zamontowane. Można kupować używkę, ale problem może wrócić od razu. Można czyścić styki, ale bez wylutowywania przekaźnika jest to arcytrudne. W moim e46 padły przekaźniki (centralny działał 2 na 9 razy ) - po ich wymianie na nowe problemu nie mam już kilka lat. Cenowo wyszło podobnie/ drożej niż moduł używka, ale za to efekt mam trwały. W e36 chyba jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2018 Dnia 22.12.2018 o 11:15, torelek napisał: Mi też... Przez ponad dwa lata wymieniłem siłowniki klapy bagażnika. Nawet w zawieszeniu nic się nie zakwalifikowało do wymiany przez 60kkm. Normalnie nudne to auto... AC za poprzedniego bumiera wypłaciło w końcu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2018 4 godziny temu, Steffan napisał: AC za poprzedniego bumiera wypłaciło w końcu ? Tak, już dawno, w czerwcu zeszłego roku. Poddali się, gdy sprawa poszła do sądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2018 Dnia 24.12.2018 o 19:45, torelek napisał: Tak, już dawno, w czerwcu zeszłego roku. Poddali się, gdy sprawa poszła do sądu. No to fajno że udało się załatwić temat, bo pamiętam że cyrki z tym dodatkowym kluczykiem były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvel3 Napisano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 Dnia 18.12.2018 o 14:40, Koonrad napisał: a mnie już pomału kończy się cierpliwość w ten weekend znowu był foch i to 500km od domu w zeszłym tygodniu pojawił się problem z odpalaniem, myślałem że aku, ale winna była masa na połaczeniu z silnikiem mechanik wyczyścił i niby miało być OK, ale nie było o do domu wróciłem z kablem do odpalania podpiętym między silnikiem a [-] aku w tym roku - uszczelnienie układu chłodniczego bo ciekło - czujnik oleju (winny przewód) - sonda lambda - cewka - alternator - pęknięta sprężyna - valvetronic (na wakacjach w Bośni) - nie świecił tylny led postojówka, ale się naprawił - czujnik cofania - teraz ta masa razem 6kzł do tego walnąłem lampę - wymiana tylnego zderzaka, ale to akurat poszło z AC i pomyśleć ze pierwsze 1.5 roku bezproblemowe jak przyszły rok będzie taki jak ten to chyba się gdyby nie to że pasuje nam to auto to już by dawno wisiało na olxie A jaki to masz przebieg, że się tak psuje? Znasz historię tego auta? Mam znajomego co ma od nowości X3 i oprócz ekploatacji nie robi nic, a przebieg juz pod 250 tysiecy podchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 56 minut temu, Marvel3 napisał: A jaki to masz przebieg, że się tak psuje? Znasz historię tego auta? Mam znajomego co ma od nowości X3 i oprócz ekploatacji nie robi nic, a przebieg juz pod 250 tysiecy podchodzi przebieg niby nie duży bo 160kkm (130kkm jak kupiłem) potwierdzone w ASO, ale lata swoje już też ma - 2007r., przywieziony z Austrii przez pierwsze 1.5 roku też nic nie robiłem a z tego co czytam to część tych usterek to niestety norma - np pękające sprężyny, valvetronic, czekam jeszcze na awarię napędu 4x4 i chyba muszę poszukać mechanika, bo ten co robi fakt że szybko ogarnia temat, ale ma "lekkie" podejście - tej masy nie sprawdzili w sumie valvetronic tez wywalał błąd już wcześniej - po powrocie się dowiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 15 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Aktualizacja: 28/12/2019 auto powiedziałem papa zrobiłem niecałe 5 tysięcy kilometrów przez cały czas posiadania kosztowało mnie jakieś 40 pln za gumkę do anteny oraz jakieś 250 za serwis olejowy sprzedało się za tyle ile sam zapłaciłem dziękuję za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomexo Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Ja swoje BMW e39 520i miałem 4 lata i w tym roku go sprzedałem Powiem szczerze, że auto bardzo komfortowe, dobrze się nim prowadziło.. ale wydatki robiły swoje. Żaden z mechaników nie umiał sensownie naprawić błędy ABS i ESR.. dodatkowo wyciek oleju, który z bagnetu nie ubywał?? to skąd? wspomaganie kierownicy? nie.. chłodnica? nie.. hamulec? nie.. ciągłe gdybanie, poszukiwanie i wymiana części po omacku. Byłem u wielu mechaników i wszędzie to samo. Zdecydowanie trzeba trafić na dobry egzemplarz, najlepiej e39 niż e36, które jest bardziej katowane przez młodych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.