Skocz do zawartości

kaczorek79

użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 816
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

Retained

  • AK'owy mechanik

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Samochód
    VW Golf 7

Ostatnie wizyty

14 669 wyświetleń profilu

kaczorek79's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

3,6 tys.

Reputacja

  1. W 0.9 rozrządy często odzywają się przed zrobieniem 200 kkm. Wymiana do tanich nie należy, bo to ok 10 rbh.
  2. Bliżej do 0.9 tce. 0.9 został zastąpiony przez 1.0, wyeliminowali bolączki typu rozrząd, pojemność to dokładnie 999 ccm /3 cyl= 333 ccm z cylindra, natomiast 1.3 tce, to dokładnie 1332 ccm, więc dołożony cylinder do 1.0. O awaryjności 1.0 i 1.3 na razie zbyt wiele nie ma, bo to dopiero 4 lata jeździ, ale wydaje mi się, że będzie dobrze, choć części do nich jest mało na rynku.
  3. Nie wiem, co na to przepisy, ale wydaje mi się, że przy ustawieniu na auto nie powinny gasnąć. W Golfie fabrycznie miałem tak, że nawet przy ustawieniu włącznika świateł na "0", dzienne zawsze się paliły, ale zakodowałem tak, że teraz na "0" i hamulcu ręcznym gasną.
  4. Oczywiście, dlatego mówię, że poprawili 1.2 zamieniając go na 0.9. Ogólnie wszystkie 0.9, 1.0 i 1.3 to silniki robione przez Mercedesa, ale w starszych 1.4 i 1.2 chyba też Niemcy swoje łapy pchali.
  5. Poprawili zabierając jeden cylinder i wyszło 0.9 tce.
  6. U nas jak jest akcja smog, to mistrzowie w starych trupach z tdikiem pod maską tego dnia jadą pksem do roboty, a przy akcji trzeźwość nie piją od trzech dni, żeby odparowało z organizmu, bo przecież o tego typu akcjach trzeba trąbić od tygodnia w mediach.
  7. Jadę z rodziną na wakacje, ma ktoś pożyczyć antyradar?
  8. kaczorek79

    Interface

    Jeżeli w obu przypadkach przycisk "A off" jest na osobnej wtyczce, to tak. Czasem przycisk jest w panelu z innymi guzikami i wtedy ma zintegrowane piny na jednej wtyczce. Nie znam na tyle wnętrza Skody i nie podpowiem.
  9. A po co jechać 200? Nie można 140-150? Jazda 200 (bo przepisy pozwalają) w ogóle się nie spina, auto zamiast 7 pali 13 litrów, zamiast zjechać na tankowanie co 6 godzin, trzeba tankować co 3 godziny.
  10. Tu zrobiłem fotkę, jak mijałem stację benzynową na Obwodnicy Trójmiasta i pomyślałem, że jeszcze dojadę 10 km i tam zatankuję koło domu. Udało się
  11. kaczorek79

    Interface

    Według mnie, wszystkie VAGi na platformie MQB mają ten sam kabelek do odwrócenia systemu S&S.
  12. Pytanie ile ząbków ten fotel był odsunięty od deski rozdzielczej, bo może zabieg trzeba powtórzyć
  13. No niestety, VAG z natury ma blisko do remizy. Musisz z tym żyć. Kupisz odpowiedni dres i będzie dobrze.
  14. Oryginalny olej, to ten sam, co Shell AV-L 0w30. Taka polityka Shella, że dla VW sprzedają taniej i przez to oryginał z logo VW można kupić w lepszych pieniądzach. Szara bańka Shella jest już stara, ale to pewnie poglądowe zdjęcie, bo od kilku lat Shell ma nowe, te złote bańki. Zmiany od 10w40 po 0w20 i odwrotnie można dokonywać, jeśli producent dopuszcza takie lepkości (Honda, Toyota). Zmiana lepkości, jako zmiana, w niczym silnikowi nie przeszkadza, to nie jest żywy organizm, żeby się od cukru uzależnił Dla zobrazowania, olej 0w30 ma lepkość w 40 stopniach ok 60 cSt i w 100 stopniach 12 cSt, a olej 5w30 będzie miał w 40 st ok 60-65 cSt i w 100 st 12 cSt. Także w roboczej temperaturze pracy będzie to samo, a różnice wystąpią w bardzo niskich temperaturach. Krzywa lepkości dla różnych olejów i podane wartości cSt dla zmian temperatury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.