wodzu Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 Warto się ładować w ten silnik ? Jakie macie opinie o nim ? Ma opcje kupna Seata Altea wersja 105 koni, manual. 100 tyś. przebiegu 2011 rok. Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 8 minut temu, wodzu napisał: Warto się ładować w ten silnik ? Jakie macie opinie o nim ? Ma opcje kupna Seata Altea wersja 105 koni, manual. 100 tyś. przebiegu 2011 rok. Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Pzdr Miałem octavie 1.6 tdi 2010r od przebiegu 60 do 150, wtryski, dwumasa nic się nie działo, ogólnie nic kompletnie się nie działo z całym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 Kolega ma Rapida z tym silnikiem i z tego co opowiada to auta spala bardzo małe ilości paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 2 godziny temu, wodzu napisał: Warto się ładować w ten silnik ? Jakie macie opinie o nim ? Ma opcje kupna Seata Altea wersja 105 koni, manual. 100 tyś. przebiegu 2011 rok. Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Pzdr Kolega z pracy ma Altee z tym silnikiem z 2012 roku. Polski salon z DSG. Obecnie około 130 kkm i przy około 100 kkm robił coś chyba z EGR-em bo się wysypało. Kupił regenerowany za 1 kzł i jeździ dalej. Ogólnie zadowolony, poza tym EGR to tylko eksploatacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 Sąsiadowi w Polo skończył się taki silnik. Żadnych szczegółów nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 11 godzin temu, pejus1982 napisał: Kolega ma Rapida z tym silnikiem i z tego co opowiada to auta spala bardzo małe ilości paliwa. potwierdzam, spalanie z 90kkm które przejechałem Octavią 1.6 tdi to okolice 5.1 w tym sporo tras, jazdy jazdy po Katowicach i okolicach wiec mało jazdy w korkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gzes Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Mam ibizę z 1.6tdi 105km z 2010r zakupioną w 2014r. Przy ok 100tys wymieniany 1 wtryskiwacz. Aktualnie stoi u mechanika z podejrzeniem padniętego zaworu EGR. To jedyne, choć dosyć kosztowne usterki jakie zanotowałem od przebiegu 40tys. Aktualnie 130tys. Spalanie w mieście ok 7l. Silniki w miarę dynamiczny ale dość głośny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 14 godzin temu, pejus1982 napisał: Kolega ma Rapida z tym silnikiem i z tego co opowiada to auta spala bardzo małe ilości paliwa. Mamy takie służbowe w pracy. Mało pali ale bierze troche oleju (wymiana co 30tys.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2018 Mialem golfa 6 z tym silnikiem. Silnik nie przypadl mi do gustu. Bardzo slabo jechal z dolu, jest malo elastyczny. Trzeba bylo pilnowac wyzszych obrotow.Tak dla porownania 1.9tdi 105 koni niby ta sama moc a jezdzi sie 10 razy lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2018 Poza kretynsko umiesczonym egr to ten silnik robi duze przebiegu bez wiekszych awarii.Warto od razu zrobic chipa bo seryjnie to slabo jedzie w takim duzym aucie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2018 Dnia 2018-12-13 o 20:16, wodzu napisał: Warto się ładować w ten silnik ? Jakie macie opinie o nim ? Ma opcje kupna Seata Altea wersja 105 koni, manual. 100 tyś. przebiegu 2011 rok. Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Pzdr mam g4 z AXR (101 KM) w robocie mamy Octavię III 1,6 105KM niby tylko 4 KM i 10 Nm różnicy na korzyść octavi ale biorąc pod uwagę żę G4 jest o blisko 100 kg cięższy od O3 to różnica w osiągach kolosalna na korzyść O3 …. silnik w O3 jest ze skrzynią M5... się wydaje że 5 biegów to za mało ale są dobrze zestopniowane i nie odczuwa się po 1: małej mocy a po 2: na piątce nie mam tendencji do szukania 6-ki na razie 4 lata jeździ O3 w firmie i ma około 50 tkm zrobione.... (do tłuczenia na co dzień mamy Octavię II) ogólnie do normalnej jazdy sprawdza ise… awarii nie odnotowano przez ten czas... aczkolwiek chip bym zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gzes Napisano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2018 Trochę się podepnę skoro wątek o 1,6tdi. Jak wcześniej pisałem wysypał mi się EGR. Ma ktoś z tym doświadczenie? Kupić oryginalny za 1700zł czy zamiennik za ok 800-900zł? Czy zamienniki to badziew,czy trochę się na tym pojeździ? Znam przypadek że oryginał padł po roku czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2018 2 minuty temu, gzes napisał: Trochę się podepnę skoro wątek o 1,6tdi. Jak wcześniej pisałem wysypał mi się EGR. Ma ktoś z tym doświadczenie? Kupić oryginalny za 1700zł czy zamiennik za ok 800-900zł? Czy zamienniki to badziew,czy trochę się na tym pojeździ? mnie problemy z EGR ominęły, więc doświadczeń nie mam, ale z tego co badałem temat na różnych forach to z zamiennikami bardzo różnie bywa. Jak ktoś już pisał jest koszmarnie umieszczony trzeba odkręcać pół oś, dpf i nie pamiętam co jeszcze co powoduje ze sama wymiana jest kosztowna. Osobiście kupowałbym oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 12 godzin temu, gzes napisał: Trochę się podepnę skoro wątek o 1,6tdi. Jak wcześniej pisałem wysypał mi się EGR. Ma ktoś z tym doświadczenie? Kupić oryginalny za 1700zł czy zamiennik za ok 800-900zł? Czy zamienniki to badziew,czy trochę się na tym pojeździ? Znam przypadek że oryginał padł po roku czasu Co prawda kupiłem EGR zamiennik do innego auta, ale po tygodniu kupowałem oryginał. Myslałem, że coś nowego w aucie się wysypywało, a winowajcą okazał się nowy zamiennik egr firmy goetze, czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2018 U mnie w robocie było 3 x 1,6 TDI 90km 1. Fabia przy 5 kkm padł wtrysk i słupek się uszkodził teraz ma 140 kkm oprócz hamulców oleju to jeszcze łącznik stabilizatora oraz rozrząd ciekła pompa wody 2. Rapid obecnie 110 kkm oleje filtry, łączniki stabilizatora z 2 razy. Raz spadł mechanizm wybieraka i nie można było biegu wrzucić 3. Roomster od 90 kkm do 190 kkm rozrząd wymieniany przy 130 kkm pompa wody się rozszczelniła i tak to oleje i filtry. Silnik dynamiczny mało pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2018 Dnia 13.12.2018 o 20:16, wodzu napisał: Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Witaj. Jak zadajesz sobie takie pytanie na starcie to odpuść. Generalnie nie jest to jakoś mocno awaryjna jednostka. Chociaż w "fabryce" praktycznie nikt tym nie jeździ. Potwora z tego nie zrobisz. A skoro jedzie jako tako, w tej budzie będzie tylko poprawnie to lepiej szukaj czegoś w lpg. Zaoszczędzisz sobie stresu 100 kkm to żaden przebieg dla w miarę poprawnego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 Dnia 13.12.2018 o 20:16, wodzu napisał: Warto się ładować w ten silnik ? Jakie macie opinie o nim ? Ma opcje kupna Seata Altea wersja 105 koni, manual. 100 tyś. przebiegu 2011 rok. Bać wtrysków i dumasy przy tym przebiegu ? Pzdr Skoda Rapid 1,6 TDi, przebieg ponad 200 tys i silnik na seryjnych gratach. Spalanie rewelacja bo przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym spokojnie mieściłem się w 5 - 5,4 litra, na upartego w trasie można było zejść poniżej 4 , przy szybszej jeździe w granicach 130-140 km/h spalała regularnie poniżej 6 litrów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.