Josyp Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 Istnieje coś takiego, żeby zrobić kilka map i jakiś przełącznik między nimi przy okazji chiptuningu? Chodzi o to, żeby przykładowo - jedna była do maksymalnie ekonomicznej jazdy (nawet kosztem zamulenia), druga podnosząca moc, a trzecia fabryczna, żeby na przeglądzie, gdyby przypadkiem diagnosta sprawdzał skład spalin - wszystko było po fabrycznemu? Istnieją takie rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 Co do punktu trzeciego to VW tak fabrycznie parę lat temu robił :D coś takiego?Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 Tak, istnieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 Godzinę temu, Josyp napisał: Istnieje coś takiego, żeby zrobić kilka map i jakiś przełącznik między nimi przy okazji chiptuningu? Chodzi o to, żeby przykładowo - jedna była do maksymalnie ekonomicznej jazdy (nawet kosztem zamulenia), druga podnosząca moc, a trzecia fabryczna, żeby na przeglądzie, gdyby przypadkiem diagnosta sprawdzał skład spalin - wszystko było po fabrycznemu? Istnieją takie rozwiązania? U mnie jest fabryczny tryb sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 U siebie mam/miałem klawisz Sport w Abarth 500. Standardowo po modach było 180km po uruchomieniu klawisza Sport moc zwiększała się do 250km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 3 godziny temu, Josyp napisał: Istnieje coś takiego, żeby zrobić kilka map i jakiś przełącznik między nimi przy okazji chiptuningu? Chodzi o to, żeby przykładowo - jedna była do maksymalnie ekonomicznej jazdy (nawet kosztem zamulenia), druga podnosząca moc, a trzecia fabryczna, żeby na przeglądzie, gdyby przypadkiem diagnosta sprawdzał skład spalin - wszystko było po fabrycznemu? Istnieją takie rozwiązania? :o przecież od dawna się tak robi patrz motocykle i mapy na deszcz i tor itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 5 godzin temu, Josyp napisał: Istnieje coś takiego, żeby zrobić kilka map i jakiś przełącznik między nimi przy okazji chiptuningu? Chodzi o to, żeby przykładowo - jedna była do maksymalnie ekonomicznej jazdy (nawet kosztem zamulenia), druga podnosząca moc, a trzecia fabryczna, żeby na przeglądzie, gdyby przypadkiem diagnosta sprawdzał skład spalin - wszystko było po fabrycznemu? Istnieją takie rozwiązania? Przełączqane przez aplikacje w smartfonie.... ale pewnie przełacznik też się da dorobic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 (edytowane) Zalezy w jakim modelu. VAG i Fordy przelaczasz przyciskiem od tempomatu na wylaczonym silniku. Mozna wgrac kilka map i sobie klikac. Ale to glownie zmienia kat wyprzedzenia zaplonu w zwiazku z liczba oktanow nie wiem jak inne parametry. Edytowane 15 Września 2019 przez wujekcybul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Zalezy w jakim modelu. VAG i Fordy przelaczasz przyciskiem od tempomatu na wylaczonym silniku. Mozna wgrac kilka map i sobie klikac. Ale to glownie zmienia kat wyprzedzenia zaplonu w zwiazku z liczba oktanow nie wiem jak inne parametry. Wszystko się może zmieniać, kompletne mapy.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 19 godzin temu, Josyp napisał: Istnieją takie rozwiązania? Tak - kup sobie fabrycznie mocny samochód i naucz się nim jeździć w zależności od potrzeb w danym momencie. Masz wszystkie wymienione, a nawet więcej programy w jednym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 5 minut temu, amazaque napisał: Tak - kup sobie fabrycznie mocny samochód i naucz się nim jeździć w zależności od potrzeb w danym momencie. Masz wszystkie wymienione, a nawet więcej programy w jednym . Takich nie ma. Sa napisane tak zeby wszystko bylo zbilansowane. A jak chcesz przycisnac to zmieniasz mape i olewasz spalanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Chodziło rzecz jasna o rozwiązania niefabryczne dokładane przy okazji tuningowaniado aut bez żadnych trybów sport wgranych fabrycznie. Jakieś słowo klucz, jak tego szukać na przyszłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Chodziło rzecz jasna o rozwiązania niefabryczne dokładane przy okazji tuningowaniado aut bez żadnych trybów sport wgranych fabrycznie. Jakieś słowo klucz, jak tego szukać na przyszłość?Zadzwonić do renomowanych tunerów i spytać o możliwość takiego wykonania w danym modelu samochodu, prościej się nie da.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisherman Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 20 godzin temu, rwIcIk napisał: U mnie jest fabryczny tryb sport. Który zapewne tylko podnosi obroty tzn. ciągnie do czerwonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 2 minuty temu, Fisherman napisał: Który zapewne tylko podnosi obroty tzn. ciągnie do czerwonego. Inna reakcja na gaz, inny czas zmiany biegów, często tez inne bajery... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisherman Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Teraz, K3 napisał: Inna reakcja na gaz, inny czas zmiany biegów, często tez inne bajery... Ale w tym przypadku bez zmiany mapy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 4 minuty temu, Fisherman napisał: Który zapewne tylko podnosi obroty tzn. ciągnie do czerwonego. Zwiększa reakcję na pedał gazu, nie zamula na niskich obrotach, nie zmienia zbyt szybko biegów na wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 1 minutę temu, K3 napisał: Inna reakcja na gaz, inny czas zmiany biegów, często tez inne bajery... Inna praca wspomagania kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Teraz, rwIcIk napisał: Inna praca wspomagania kierownicy. U mnie mam fajnie sztywno cały czas. A jak jeździłem H, to tez kierownica na "sport"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 41 minut temu, K3 napisał: U mnie mam fajnie sztywno cały czas. A jak jeździłem H, to tez kierownica na "sport"... Ja standardowo - miękka kierownica, miękkie opony - komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 W AH to było zależne od typu przekładni, w ZF wraz z prędkością zmieniała sie charakterystyka pracy układu kierowniczego. Przycisk Sport regulował to niezależnie od prędkości, a jak ktoś posiadał IDS+ to jeszcze zawieszenie się utwardzało. Oczywiście pod tym przyciskiem można było i mapę inną dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 IMO seryjny komp nie obsłuży paru map i trzeba stand-alone typu smt6 bądź emu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 14 godzin temu, rwIcIk napisał: Inna praca wspomagania kierownicy. Zapomniałeś o zmianie ustawień ESP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 2 minuty temu, krowka napisał: Zapomniałeś o zmianie ustawień ESP Być może. Nie wiem jak dokładnie jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 15 godzin temu, K3 napisał: Inna reakcja na gaz, inny czas zmiany biegów, często tez inne bajery... Czyli w przeszłości bez tych „bajerow” tryb normalny, bo auto miało takie parametry teraz w dobie elektroniki każdy inny tryb niż sport to tryb eco Z cyklu jak ludziom w głowach sprzedać kit ze dostali coś ekstra Pomijam kwestie zmiany nastawow zawieszenia (o ile auto takowe ma) czy wspomagania, Esp itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 15 godzin temu, rwIcIk napisał: Ja standardowo - miękka kierownica, miękkie opony - komfort To jest normalne i przychodzi z wiekiem 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekDCI Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 Dnia 15.09.2019 o 14:23, Josyp napisał: Chodziło rzecz jasna o rozwiązania niefabryczne dokładane przy okazji tuningowaniado aut bez żadnych trybów sport wgranych fabrycznie. Jakieś słowo klucz, jak tego szukać na przyszłość? Witaj. Tuner spokojnie może wgrać, różne mapy w systemie DNA w Alfa Romeo. Standardowo moc jest taka sama w D,N czy A, ale inaczej reaguje przepustnica na prawą stopę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Września 2019 Udostępnij Napisano 17 Września 2019 22 godziny temu, PiotrekDCI napisał: Witaj. Tuner spokojnie może wgrać, różne mapy w systemie DNA w Alfa Romeo. Standardowo moc jest taka sama w D,N czy A, ale inaczej reaguje przepustnica na prawą stopę W trybie D ciśnienie doładowania turbo się zwiększa i jest więcej Nm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Dnia 14.09.2019 o 18:48, Josyp napisał: Istnieje coś takiego, żeby zrobić kilka map i jakiś przełącznik między nimi przy okazji chiptuningu? Chodzi o to, żeby przykładowo - jedna była do maksymalnie ekonomicznej jazdy (nawet kosztem zamulenia), druga podnosząca moc, a trzecia fabryczna, żeby na przeglądzie, gdyby przypadkiem diagnosta sprawdzał skład spalin - wszystko było po fabrycznemu? Istnieją takie rozwiązania? Od 7 minuty: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 Firmware od APR dla TSI ma mozliwosc wyboru 3-ch map(stock, tu95 okt, tun 98 okt) przelacznikiem CruiseControl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.