Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

osgood

G

Recommended Posts

> Nie, nie Jest MM IAW A ile koni... nie wiadomo, bo jeszcze nie był

> na hamowni, narazie tylko czasy były mierzone

eeeeeeeeeee to lipton to jak bedzie zrobione na Boschu to pogadamy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> eeeeeeeeeee to lipton to jak bedzie zrobione na Boschu to pogadamy

Generalnie to problem jest tylko w tym, że nikt od nas chyba nie ma jeszcze divajsa do remapowania tego kompa zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Generalnie to problem jest tylko w tym, że nikt od nas chyba nie ma

> jeszcze divajsa do remapowania tego kompa

no wlasnie wiem myslalem ze cos sie juz zmienilo w tym kierunku bo co smi sie ta moja 16v wolna cos ostatno zrobila zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To ciekawe co by ten inżynier powiedział jakby zobaczył nasze

> niektóre, "seryjne" silniki

ale jak to? to nie mozliwe! tak sie nie da! to nie moze dzialac! hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no wlasnie wiem myslalem ze cos sie juz zmienilo w tym kierunku bo co

> smi sie ta moja 16v wolna cos ostatno zrobila

Chyba Tommi'emu najbliżej do posiadania tego divajsa, bo ja mam aktualnie 2 inne divajsy in progress, ale jakby się coś zmieniło to zapewne się pochwalę zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale jak to? to nie mozliwe! tak sie nie da! to nie moze dzialac!

Pamiętam jak jeszcze nie tak dawno widywało się takie teksty na forum biglaugh.gif Ciekawe czy jeszcze się kiedyś trafi taki post? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pamiętam jak jeszcze nie tak dawno widywało się takie teksty na forum

> Ciekawe czy jeszcze się kiedyś trafi taki post?

a wiesz o tym ze ten ktory tak pisal teraz tez bedzie 16 dlubal? zlosnik.gif

ps. wlacz gg zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tesz lubie siem ubawić do łez wieczorkiem

ja widze, ze jednak sie nie zrozumielismy, ja nie twierdze, ze 16 uturbione bedzie miała zawsze taką samamoc jak 8 uturbione

tylko chodzi mi o moc graniczną tzn maksymalną jakąda sie osiągnąć z danej pojemności, oczywiscie, 16 przy 0,5 bedzie duzo mocniejsza od 8 przy 0,5 ale w momencie gdy dojdziemy do granicy wytrzymałości silnika to nie bedzie miało znaczenia 8 czy 16 i tylko o to mi chodziło, a tu widze, ze sobie zarty z tego zrobiles no ale ok Twoja sprawa, a co do inz, to uwierzyłby że to czym jeździcie działa, bo zaczynał podobnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja widze, ze jednak sie nie zrozumielismy, ja nie twierdze, ze 16

> uturbione bedzie miała zawsze taką samamoc jak 8 uturbione

> tylko chodzi mi o moc graniczną tzn maksymalną jakąda sie osiągnąć z

> danej pojemności, oczywiscie, 16 przy 0,5 bedzie duzo mocniejsza

> od 8 przy 0,5 ale w momencie gdy dojdziemy do granicy

> wytrzymałości silnika to nie bedzie miało znaczenia 8 czy 16 i

> tylko o to mi chodziło, a tu widze, ze sobie zarty z tego

> zrobiles no ale ok Twoja sprawa, a co do inz, to uwierzyłby że

> to czym jeździcie działa, bo zaczynał podobnie...

Hmm "moc graniczną tzn maksymalną jakąda sie osiągnąć z danej pojemności" to pojecie bardzo ogolne bo tak naprawde ciezko a nawet bardzo ciezko ja okreslic wg mnie...

Ale ja jestem mlody i sie nie znam wiec moze ktos mnie oswieci. Ile wynosi ta maksymalna moc ? (dla uproszczenia przyjmijmy ze chodzi o Fiatwoskie 1.2 bo ze dla niektorych japonskich konstrukcji osiagniecie 400km z litra nie jest jakims hiper wyczynem to wiem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Hmm "moc graniczną tzn maksymalną jakąda sie osiągnąć z danej

> pojemności" to pojecie bardzo ogolne bo tak naprawde ciezko a

> nawet bardzo ciezko ja okreslic wg mnie...

> Ale ja jestem mlody i sie nie znam wiec moze ktos mnie oswieci. Ile

> wynosi ta maksymalna moc ? (dla uproszczenia przyjmijmy ze

> chodzi o Fiatwoskie 1.2 bo ze dla niektorych japonskich

> konstrukcji osiagniecie 400km z litra nie jest jakims hiper

> wyczynem to wiem)

głównym ograniczeniem są obroty, ale głównie idzie o to, ze moc przy jakiej silnik sie rozleci bedzie wynosiła i dla 8 v i dla 16 tyle samo, a pozatym w tym wątku chodziło o co innego zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> głównym ograniczeniem są obroty, ale głównie idzie o to, ze moc przy

> jakiej silnik sie rozleci bedzie wynosiła i dla 8 v i dla 16

> tyle samo, a pozatym w tym wątku chodziło o co innego

Wiesz sa kute korby waly tloki mozna takze wzmocnic sam blok silnika itd. dlatego mysle ze predzej skoncza sie mozliwosci finansowe niz silnik osiagnie "maksymalna mozliwa moc" dlatego uwazam to pojecie za dosc abstrakcyjne smile.gif ale ok z mojej strony EOT smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> głównym ograniczeniem są obroty, ale głównie idzie o to, ze moc przy

> jakiej silnik sie rozleci bedzie wynosiła i dla 8 v i dla 16

> tyle samo,

nie masz racji... chociazby dlatego ze wal w 1.2 16v jest wytrzymalszy niz w 8v... pozostale elementy tez sie roznia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wogole to nie logiczne

w mechanice mało co jest logiczne... to poprostu jest i trza to ogarnąć

893goodvibes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie masz racji... chociazby dlatego ze wal w 1.2 16v jest

> wytrzymalszy niz w 8v... pozostale elementy tez sie roznia...

tak masz racje, ale ja mówie o sytuacji gdy dół mamy taki sam, ponieważ ktoś mnie zapytał dlaczego nie założyć odrazu 16V, pozatym nasza 8 może sie krecić szybciej od 16, w 16 zawór przy bardzo wysokich obrotach może spotkać sie z tłokiem smile.gif w 8 (i tu nawiązuje do wątka z zrobionej od podstaw) nie ma takiej możliwości, zawsze zostaje te 1-2 mm luzu smile.gif

Lecz jeszcze raz powtarzam, ja nie kwestionuje tego ze 16 V jest lepsze, stwierdzam jednak, że lepiej składać ten silniczek który posiadam tj. 1,2 75 na głowicy 8V niż jak ktoś zasugerował montować 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pozatym nasza 8 może sie krecić szybciej od 16, w 16 zawór przy

> bardzo wysokich obrotach może spotkać sie z tłokiem w 8 (i tu

> nawiązuje do wątka z zrobionej od podstaw) nie ma takiej

> możliwości, zawsze zostaje te 1-2 mm luzu

tego tez bym nie powiedzial zlosnik.gif ja masz serie glowice to mize i jest bezkolizyjna ale w wiekszosci przypadkow dlubanie glowicy wiaze sie z planowaniem czasami dosc znacznym a wtedy juz nie jest bezkolizyjnie zlosnik.gif co do odpornosci na wysokie obroty, zderzenie tlokow z zaworami moze wystapic chyba tylko wtedy jak przeskoczy pasek a w 16v pasek jest szerszy wiec jest mniejsze prawdopodobienstwo ze przeskoczy imho zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tego tez bym nie powiedzial ja masz serie glowice to mize i jest

> bezkolizyjna ale w wiekszosci przypadkow dlubanie glowicy wiaze

> sie z planowaniem czasami dosc znacznym a wtedy juz nie jest

> bezkolizyjnie co do odpornosci na wysokie obroty, zderzenie

> tlokow z zaworami moze wystapic chyba tylko wtedy jak przeskoczy

> pasek a w 16v pasek jest szerszy wiec jest mniejsze

> prawdopodobienstwo ze przeskoczy imho

po pierwsze nawiązałem do wątku, w którym pisałem o surowym odlewie głowicy, dobrze zrobiona obróbka pozwoli zwiększyć stopień sprężania pozostawiając dosc luzu miedzy tłokiem a zaworem, aby nie spotkały sie po splanowaniu trzeba stosować duzo twardsze sprężyny, według niektórych z cento, powyżej 10 000 obr seryjne sie spotkają prawie napewno, niewiem jak to wyglada w 16 ale pewnie jeszcze mniej mu trzeba wkoncu one wchodzą w droge tłoka bez planowania

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tego tez bym nie powiedzial ja masz serie glowice to mize i jest

> bezkolizyjna ale w wiekszosci przypadkow dlubanie glowicy wiaze

> sie z planowaniem czasami dosc znacznym a wtedy juz nie jest

> bezkolizyjnie co do odpornosci na wysokie obroty, zderzenie

> tlokow z zaworami moze wystapic chyba tylko wtedy jak przeskoczy

> pasek a w 16v pasek jest szerszy wiec jest mniejsze

> prawdopodobienstwo ze przeskoczy imho

wiadomo wszystko ma swoje plusy i minusy :| jednak mając dół 1,2 8 uważam za rozsądne pójście własnie w tym kierunku, tak czy inaczej nie zamierzam osiagać wszystkiego co możliwe do osiagniecia z tego siniczka wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja widze, ze jednak sie nie zrozumielismy, ja nie twierdze, ze 16

> uturbione bedzie miała zawsze taką samamoc jak 8 uturbione

> tylko chodzi mi o moc graniczną tzn maksymalną jakąda sie osiągnąć z

> danej pojemności, oczywiscie, 16 przy 0,5 bedzie duzo mocniejsza

> od 8 przy 0,5 ale w momencie gdy dojdziemy do granicy

> wytrzymałości silnika to nie bedzie miało znaczenia 8 czy 16 i

> tylko o to mi chodziło, a tu widze, ze sobie zarty z tego

> zrobiles no ale ok Twoja sprawa, a co do inz, to uwierzyłby że

> to czym jeździcie działa, bo zaczynał podobnie...

Proszę Cię, powiedz że żartujesz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak masz racje, ale ja mówie o sytuacji gdy dół mamy taki sam,

> ponieważ ktoś mnie zapytał dlaczego nie założyć odrazu 16V,

> pozatym nasza 8 może sie krecić szybciej od 16, w 16 zawór przy

> bardzo wysokich obrotach może spotkać sie z tłokiem w 8 (i tu

> nawiązuje do wątka z zrobionej od podstaw) nie ma takiej

> możliwości, zawsze zostaje te 1-2 mm luzu

Taaaa, na pewno 8V zakręcisz wyżej niż 16V...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co chcesz zwiększyć stopień sprężania do turbo, mojego kręciłem do 9000 tys i nic sie nei spotkało na seryjnych spręzynach, wysokość mojej głowicy to 125mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Taaaa, na pewno 8V zakręcisz wyżej niż 16V...

nie nawiązuj do seri, ponieważ seria 16 V jest lepsza i każdy to wie, ja mowie o ekstremalnym kreceniu silnika i nie o tym, który daje rade sie bardziej krecić tylko, który ma mniejsze prawdopodobienstwo, ze mu sie zawory z tłokami spotkają, tyle ze ten silnik ogólnie nie jest przewidziany do tak wysokich obrotów, za duzy skok do srednicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a po co chcesz zwiększyć stopień sprężania do turbo, mojego kręciłem

> do 9000 tys i nic sie nei spotkało na seryjnych spręzynach,

> wysokość mojej głowicy to 125mm

no to sie pogubiles troche, piszesz, ze dłubnieta to i 8 spotka sie z tłokami, a teraz ze poco ? wsumie o turbo to raczej mysle przyszłosciowo, narazie bedzie zwiekszony stopien sprezania i inny wałek i pare takich tam, i wzwiązku z wyższym skokiem zaworów musiałbym mieć głowice surową (odlew) żeby m.in. zawory głębiej osadzić wieksze dać ale i ogólnie nieco przemodelować komore spalania, tak czy inaczej nie chodzi mi o sprzeczanie która głowica jest lepsza, na której lepiej sie wkręca, czy na której wyżej sie kreci, chodzi mi o to ze do tego silnika (powtarzam to któryś raz zeby.GIF) lepiej zalozyc 8 niż 16 zakładajac zakres przeróbek taki jak mam w planach smile.gif

a co do 9000 w 16 no nie mówie, ze nie jest to mozliwe, ponieważ mogą być seryjnie twardsze sprezyny, ale gdybys znał twardośc sprezyn wznios krzywek, katy otwarcia zaworów wage zaworów i pare takich tam to dało by sie wyliczyc przybliżoną maksymalnapredkośc obrotową dla tego silnika, po której siły bezwładnosci zaworów były by wieksze od nacisku sprezyny i nie zamykały sie na czas aż spotkają sie z tłokiem i tu własnie okazuje sie lepsza 8 ponieważ nigdy zawór nie wchodzi tłokowi w droge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie nawiązuj do seri, ponieważ seria 16 V jest lepsza i każdy to wie,

> ja mowie o ekstremalnym kreceniu silnika i nie o tym, który daje

> rade sie bardziej krecić tylko, który ma mniejsze

> prawdopodobienstwo, ze mu sie zawory z tłokami spotkają, tyle ze

> ten silnik ogólnie nie jest przewidziany do tak wysokich

> obrotów, za duzy skok do srednicy

Ale co chcesz tym udowodnić? Co to za argument, że jest większe prawdopodobieństwo kolizji zaworów z tłokami? Silnik 8V nie dorówna silnikowi 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale co chcesz tym udowodnić? Co to za argument, że jest większe

> prawdopodobieństwo kolizji zaworów z tłokami? Silnik 8V nie

> dorówna silnikowi 16V.

ten argument to jest to, ze można śmiało krecić silnik wyżej i nawet jak Ci sie urwie pasek rozrzadu to tylko Ci silnik zgaśnie, a w 16 V to chyba nie musze mówićco sie stanie...

a co do dorównania 16 vs 8 nic podobnego, przeczytaj dobrze i od początku to sie dowiesz o co chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to sie pogubiles troche, piszesz, ze dłubnieta to i 8 spotka sie z

> tłokami, a teraz ze poco ? wsumie o turbo to raczej mysle

> przyszłosciowo, narazie bedzie zwiekszony stopien sprezania i

> inny wałek i pare takich tam, i wzwiązku z wyższym skokiem

> zaworów musiałbym mieć głowice surową (odlew) żeby m.in. zawory

> głębiej osadzić wieksze dać ale i ogólnie nieco przemodelować

> komore spalania, tak czy inaczej nie chodzi mi o sprzeczanie

> która głowica jest lepsza, na której lepiej sie wkręca, czy na

> której wyżej sie kreci, chodzi mi o to ze do tego silnika

> (powtarzam to któryś raz ) lepiej zalozyc 8 niż 16 zakładajac

> zakres przeróbek taki jak mam w planach

> a co do 9000 w 16 no nie mówie, ze nie jest to mozliwe, ponieważ mogą

> być seryjnie twardsze sprezyny, ale gdybys znał twardośc sprezyn

> wznios krzywek, katy otwarcia zaworów wage zaworów i pare takich

> tam to dało by sie wyliczyc przybliżoną maksymalnapredkośc

> obrotową dla tego silnika, po której siły bezwładnosci zaworów

> były by wieksze od nacisku sprezyny i nie zamykały sie na czas

> aż spotkają sie z tłokiem i tu własnie okazuje sie lepsza 8

> ponieważ nigdy zawór nie wchodzi tłokowi w droge...

No, zwiększenie CR to jak najbardziej przyszłościowe posunięcie w kierunku turbo... A tak w ogóle to po co Ci całkowicie customowa głowica? Przy seryjnej po odpowedniej obróbce można uzyskać zapas pod całkiem spore moce, a i tak piszesz, że nie będziesz chciał wyciągać z silnika maksymalnych możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ten argument to jest to, ze można śmiało krecić silnik wyżej i nawet

> jak Ci sie urwie pasek rozrzadu to tylko Ci silnik zgaśnie, a w

> 16 V to chyba nie musze mówićco sie stanie...

16V w serii się lepiej zakręci pod wyższe obroty, bo ma większy flow niż 8V.

> a co do dorównania 16 vs 8 nic podobnego, przeczytaj dobrze i od

> początku to sie dowiesz o co chodzi

Przeczytałem i uważam, że jesteś w błędzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisze to jeszcze raz od początku i do konca bez niedomówień

nie twierdze, ze 8V jest lespze od 16 V, jednak uważam, że jak każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, wystarczyło by wzasadzie wypisać wszystkie wady i zalety obu rozwiązań i każdy sam według własnych potrzeb, własnego gustu powinien ocenic czy dla niego lepszym rozwiązaniem wydaje sie 8 czy 16

i mysle ze to moze byc juz koniec tematu, bo ja rozumiem i szanuje zdanie kazdego kto uważa 16 za duzo lepsze bo i owszem ma swoje mocne strony, ale i 8 pod pewnymi wzgledami jest lepsza, a do mocy jaką chce uzyskac wystarczy mi 8 a przedewszystkim cena osprzetu jest na jej kozysc, przyczym akurat to zregóły przy wiekszych modach schodzi na drugi plan zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 16V w serii się lepiej zakręci pod wyższe obroty, bo ma większy flow

> niż 8V.

> Przeczytałem i uważam, że jesteś w błędzie.

masz całkowitą racje w seri to zawsze bedzie duzo lepiej wypadac

Share this post


Link to post
Share on other sites

> masz całkowitą racje w seri to zawsze bedzie duzo lepiej wypadac

No dobra, w wersji po modyfikacji też zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No dobra, w wersji po modyfikacji też

i tu też sie z Tobą zgodze, jednak uważam ze czytałeś nie uważnie zeby.GIF

ale powtórze Ci zlosnik2.gif ja nie twierdze, ze 8V bedzie mialo taką samamoc jak 16 jesli idzie o wolnossący mnie chodzi o inne kożysci jakie daje 16 smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i tu też sie z Tobą zgodze, jednak uważam ze czytałeś nie uważnie

> ale powtórze Ci ja nie twierdze, ze 8V bedzie mialo taką samamoc jak

> 16 jesli idzie o wolnossący

Czy N/A czy T, zawsze 16V będzie miało przewagę ok.gif

> mnie chodzi o inne kożysci jakie daje 16

Według mnie 16V daje same korzyści, ale przy pewnym setupie jest kilka detali, które trzeba umiejętnie przejść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czy N/A czy T, zawsze 16V będzie miało przewagę

> Według mnie 16V daje same korzyści, ale przy pewnym setupie jest

> kilka detali, które trzeba umiejętnie przejść.

a co jesli przeskoczy albo urwie sie pasek rozrządu frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a co jesli przeskoczy albo urwie sie pasek rozrządu

Mówi się trudno. Według mnie nie dyskwalifikuje to silnika 16V pod żadnym względem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mówi się trudno. Według mnie nie dyskwalifikuje to silnika 16V pod

> żadnym względem.

no wsumie można i tak do tego podejsc, dlatego właśnie stwierdzilem ze dobrze by bylo wypisac plusy i minusy dla obu i kazdy sam oceni smile.gif

ale wracając do wątku wie ktos gdzie dokladnie robią głowice 8V ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja się pogubiłem chyba zartujesz, człowieku nie wypisuj bzdur teraz chcesz ziększyć stopien sprężania żeby miec predkie n/a a potem w przyszłości do tego założyć turbo , to będziesz musiał nowa głowice budowac bo pod turbo należy silnik ODPREZYC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty juz przestań, wyżej kręcić, jak chcesz miec szybkie 1,2 8v n/a to trzeba splanowac głowice i wtedy masz kolizyjny silnik i jeden uj czy pęknie Ci pasek wtedy w 8v czy 16 v , i tu i tu zawory sie z tłokami spotkają, jestes to w stanie pojąć wreszcie czy nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ty juz przestań, wyżej kręcić, jak chcesz miec szybkie 1,2 8v n/a to

> trzeba splanowac głowice i wtedy masz kolizyjny silnik i jeden

> uj czy pęknie Ci pasek wtedy w 8v czy 16 v , i tu i tu zawory

> sie z tłokami spotkają, jestes to w stanie pojąć wreszcie czy

> nie

Róznica między pęknięciem paska w kolizyjnym 8v i kolizyjnym 16 v ----- jakieś 400 zł zlosnik.gif

Co i tak nie oznacza że 8v jest lepsze niż 16v bo porównywanie technologi obu tych jednostek napędowych jest poprostu czystą abstrakcją. Przy podobnych modyfikacjach w 8v i w 16v zawsze górą będzie to drugie. Napewno koszty są zgoła inne ale to już inna bajka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ty juz przestań, wyżej kręcić, jak chcesz miec szybkie 1,2 8v n/a to

> trzeba splanowac głowice i wtedy masz kolizyjny silnik i jeden

> uj czy pęknie Ci pasek wtedy w 8v czy 16 v , i tu i tu zawory

> sie z tłokami spotkają, jestes to w stanie pojąć wreszcie czy

> nie

widze totalny brak czytania ze zrozumieniem z Twojej strony, wróć sie do samego poczatku popros kogoś żeby Ci to przeczytał i wytłumaczył i wtedy mozesz odpowiedzieć sensowanie, pisałem wyraźnie że potrzebuje surowego odlewu głowicy 8V aby podnieść stopień spreżania w taki sposób aby nadal zawory nie mijały sie z tłokami, a w 16V tego nie zrobisz choćbyś był koperfildem dzieki skonczyłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale jak to? to nie mozliwe! tak sie nie da! to nie moze dzialac!

to samo mówili u mnie na okregowej jak pojechalem przeglad 16 zrobic biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja się pogubiłem chyba zartujesz, człowieku nie wypisuj bzdur teraz

> chcesz ziększyć stopien sprężania żeby miec predkie n/a a potem

> w przyszłości do tego założyć turbo , to będziesz musiał nowa

> głowice budowac bo pod turbo należy silnik ODPREZYC.

juz mu wczesniej pisałem, ale jak mu sie uda zrobic turbo na doprezonej glowicy to chcialbym je zobaczyc biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Róznica między pęknięciem paska w kolizyjnym 8v i kolizyjnym 16 v

> ----- jakieś 400 zł

> Co i tak nie oznacza że 8v jest lepsze niż 16v bo porównywanie

> technologi obu tych jednostek napędowych jest poprostu czystą

> abstrakcją. Przy podobnych modyfikacjach w 8v i w 16v zawsze

> górą będzie to drugie. Napewno koszty są zgoła inne ale to już

> inna bajka.

amen zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> juz mu wczesniej pisałem, ale jak mu sie uda zrobic turbo na

> doprezonej glowicy to chcialbym je zobaczyc

no do turbo sie ja odpreży wink.gif w tą strone to żaden problem to żaden poblem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no do turbo sie ja odpreży w tą strone to żaden problem to żaden

> poblem...

no chyba ze ktos ja juz wczesniej doprezal planowaniem zlosnik.gif

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no do turbo sie ja odpreży w tą strone to żaden problem to żaden

> poblem...

to wytłumacz prosze w jaki sposób chcesz doprezyc głowice podnoszac zawory do góry??

zmniejszysz srednice komory spalania

crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no chyba ze ktos ja juz wczesniej doprezal planowaniem

> pozdr.

wiesz zawsze mozna kanapke zrobic wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to wytłumacz prosze w jaki sposób chcesz doprezyc głowice podnoszac

> zawory do góry??

> zmniejszysz srednice komory spalania

no właśnie kwestia jest tego czego tyczy sie cały wątek a mianowicie potrzebuje surowy odlew głowicy, nie obrobionej wtedy można inaczej ukształtować całą komre spalania korzystniej i w taki sposób, że bedzie ona miała mniejszą pojemnośc od seryjnej co da nam zwiekszony stopien sprezania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no chyba ze ktos ja juz wczesniej doprezal planowaniem

> pozdr.

dlatego pisałem o surowej nie obrobionej

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no właśnie kwestia jest tego czego tyczy sie cały wątek a mianowicie

> potrzebuje surowy odlew głowicy, nie obrobionej wtedy można

> inaczej ukształtować całą komre spalania korzystniej i w taki

> sposób, że bedzie ona miała mniejszą pojemnośc od seryjnej co da

> nam zwiekszony stopien sprezania...

moim zdaniem mija sie z celem

jesli chcesz tylko zmienic kształt komory spalania to proponuje napawac... bo chyba kanałów inaczej niz fabryka nie poprowadzisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

widże że dokonca swoich dni bedziesz juz na takim poziomie umysłowym ze nic do twojego przemądrego łba nie dotrze, dlatego rób se co chcesz z tym swoim inzinierem tylko potem w lamenty nie uderzaj

a ze zrozumieniem to mozna czytac logiczne teksty, twój bełkot jest porażający i ze zrozumieniem tego czytac sie nieda bo śmiech przez łzy przeszkadza

proponuje cisnienia se upuścić

http://www.allegro.pl/explicit_content_warning.php?go_to=show_item.php?item=142175699

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.