![](https://forum.autokacik.pl/uploads/set_resources_9/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Kysior
użytkownik-
Liczba zawartości
3 604 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Kysior's Achievements
![Tytuł: starszy kierowca (13/20) starszy kierowca](https://forum.autokacik.pl/uploads/set_resources_9/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_rank.png)
starszy kierowca (13/20)
539
Reputacja
-
Mamy w firmie kilka A4 - większość benzyny, ale też dwa diesle - raz się dieslowi zdarzyło raportować małą ilość oleju, tak to żaden nie bierze.
-
i40cw 1.7 crdi - 7 lat i 136 kkm
Kysior odpowiedział konradek na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
Ja mam tyle samo w tym silniku w Optimie z automatem DSG. Wszystko oryginał, jedynie mi teraz na wiosnę wymienili na gwarancji simering wału korbowego. 2018 rok. I też cierpię, że nie ma następcy. -
Czekaj, tak na logikę to switch powinien chyba dwa przewody zająć a ten trzeci do żarówki? Może zmierz do masy w samochodzie a nie w kostce?
-
Drobne (tanie) narzędzia które okazały się strzałem w dychę
Kysior odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Mój tak nie ma, ale czytałem kiedyś, że koś taki miał i mnie ciekawi właśnie, jak to działa. Enkodery mają swoje plusy i minusy, podobnie, jak potencjometry. -
Drobne (tanie) narzędzia które okazały się strzałem w dychę
Kysior odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Są takie zasilacze, które ograniczą prąd np. przy zwarciu, ale po ustaniu zwarcia nie zwiększą ponownie - trzeba je wyłączyć i włączyć ponownie. O to mi chodzi. Sam mam starego Zhaoxina. Zamawiałem 305, ale z Gotronika wysłali mi 605, więc mam do 60V i 5A. Musiałem mu powymieniać potencjometry na lepsze, bo te były kiepskie. Poza tym właśnie wkurza mnie wiatrak, który od razu po włączeniu chodzi na maksa. I tyla lat się już zabieram za zamontowanie mu regulacji w funkcji temperatury, ale jakoś się zabrać nie mogę -
Drobne (tanie) narzędzia które okazały się strzałem w dychę
Kysior odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Dwa pytania: 1. Po zadziałąniu ograniczenia prądowego włącza się ponownie automatycznie, czy trzeba go włączać ręcznie? 2. Czy ma wiatrak, a jeśli tak, to czy chodzi cały czas, czy ma jakąś regulację w funkcji temperatury? Ta naklejka to nie plomba mam nadzieję? -
Wydaje mi się, że to bardziej od przebiegu zależy, bo jak leżą, to są nieaktywne. Moje z 2018 roku w KIA działają jak na razie bez zastrzeżeń przez 125kkm (połowę, bo dwa komplety felg). Ale w większości siedzi zwykły CE2032, tylko zalany - wystarczy wydłubać, wymienić i zalać czymś znowu. A jak już nowe, to ja osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z czujnikami z aliexpress (co prawda do KIA) - w obu moich kijankach działają bezawaryjnie od kliku lat. Komplet w okolicy 150zł.
-
Ostatnio (w styczniu) na A4 dostałem wstępnie 19% rabatu, nie ciągnąłem tematu, bo wybrałem inny wóz. Ale podpiąłem się pod firmę moją, która kilka aut już kupiła (zresztą wtedy z rabatem 25%). Nie wiem, czy to ma jakieś przełożenie na Q7.
-
A komoda zostaje? Może jakiś statyw na nodze wyspawać? I tak kable jakoś muszą być prowadzone, więc od razu w profilu puścisz A barierka pozostanie nienaruszona jakby co.
-
Też polecam Convoya, ale przychylam się do propozycji kolegi @maras77 - sam mam i Convoya i czołówkę i znacznie częściej w takich zastosowaniach używam czołówki - znacnie bardziej uniwersalna, nadaje się na co dzień, do pracy przy samochodzie itd. No i możesz z nią taczki wywieźć - ręce masz wolne
-
Chcesz uszczelnić na próbę? Może woskiem zalej? Gorącą wodą zejdzie
-
Dlatego prosiłem o linka, bo - jak napisałem - mało to jest realne. To taki skrót myślowy był, ale wyjaśniam - chodziło mi o to, że jest mi potrzebny pobór prądu. Te 570W wyglądało mało realnie jako pobór prądu. Dlatego miałem nadzieję, że w linku będą dokładniejsze dane. Mam nadzieję, że teraz wystarczająco jasno się wyraziłem.
-
Jeśli to ma pobór prądu rzędu 600W to przy 12V daje 50A - mało to realne chyba. Masz jakiegoś linka do tego?
-
Najprościej to przekaźnik. Ciągniesz plus bezpośrednio z akumulatora na styk przekaźnika, z drugiego styku na zasilanie led bara, drugi styk przekaźnika ciągniesz do plusa z ledbara. Minus podłączasz bezpośrednio do minusa akumulatora. Styk cewki przekaźnika łączysz: jeden z masą pojazdu, drugi z plusem pojawiającym się na zasilaniu żarówki długich świateł. Nie zapomnij o założeniu bezpiecznika na obwodzie zasilania ledbara, najlepiej na plusowym przewodzie jak najbliżej akumulatora. Wartość bezpiecznika i przekaźnik należy dobrać do poboru prądu przez led bar. Ale brak dodatkowego przełącznika może być problemem przy badaniach technicznych - to już nie wiem, jakie tam macie przepisy EDIT: warunek - długie załączane są plusem a nie minusem - trzeba zmierzyć