Skocz do zawartości

Szukam 1.1 mpi do przymiarki


OLDfiat

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Szukam mpi 1.1 do przymiarki nowego dolotu . Na początku przymiarka

> modelu pod maską, później pomiary na hamowni prototypu (z ew.

> modyfikacjami). Opłacam hamowanie , 50 % zniżki dla osoby

> chętnej pomóc na dolot.

> [email protected]

> Artur

Ja chetnie, ale czasu brak.

Napisz kiedy bys chcial ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Szukam mpi 1.1 do przymiarki nowego dolotu . Na początku przymiarka

> modelu pod maską, później pomiary na hamowni prototypu (z ew.

> modyfikacjami). Opłacam hamowanie , 50 % zniżki dla osoby

> chętnej pomóc na dolot.

> [email protected]

> Artur

moge udostepnic moja vanienke całkowita seria hamownia u mnie na miejscu vtech

masz do mnie 130km pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Szukam mpi 1.1 do przymiarki nowego dolotu . Na początku przymiarka

> modelu pod maską, później pomiary na hamowni prototypu (z ew.

> modyfikacjami). Opłacam hamowanie , 50 % zniżki dla osoby

> chętnej pomóc na dolot.

> [email protected]

> Artur

Jeśli nikt się nie znalazł to jestem zainteresowany. Całkowita seria 1.1 MPI. Co do terminu do dogadania czasu mam sporo więc problemu nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli nikt się nie znalazł to jestem zainteresowany. Całkowita seria

> 1.1 MPI. Co do terminu do dogadania czasu mam sporo więc

> problemu nie powinno być.

Ok, PysioMysio zgadamy się , mam najbliżej do Ciebie, dzięki za pomoc i dzięki za chęc pomocy innym.

Bardzo wstępne fotki modelu (zaznaczam że model to element który szlifuje z masy modelarskiej z którego później robi się formy, w żadnym wypadku nie jest to produkt końcowy). Model nabrał już wstępnych kształtów, przed wykończeniem kopułki chce sprawdzić czy nie trzeba go obniżyć i jak się będzie mieścił pod maską. W drugim etapie robie prototyp z lamiantu jeszcze bez form, aby zbadać produkt na hamowni , i ew. modyfikować długością ze względu na wyniki z hamowni. Później robi się formy i produkty .

mpi1.jpg

mpi2.jpg

mpi3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Nie wiem co to ma za znaczenie apropo tematu

bo moze autko po przerobkach i poprostu brakowało powietrza i po zmianie dolotu z 98Nm w dosc szerokim zakresie (gdzie w serii mamy 88Nm) mamy skok o 14Nm

a pytam Ciebie - bo to Ty hamowałeś , Ty sprzedajesz doloty , Ty na tym zarbiasz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo moze autko po przerobkach i poprostu brakowało powietrza i po

> zmianie dolotu z 98Nm w dosc szerokim zakresie (gdzie w serii

> mamy 88Nm) mamy skok o 14Nm

> a pytam Ciebie - bo to Ty hamowałeś , Ty sprzedajesz doloty , Ty na > tym zarbiasz ...

Autko 1,1Mpi 2001rok jest kompletnie seryjne, nic nie było przerabiane ani w silniku ani w wydechu. JEst w nim mały kompik także program też nie byl zmieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Autko 1,1Mpi 2001rok jest kompletnie seryjne, nic nie było

> przerabiane ani w silniku ani w wydechu. JEst w nim mały kompik

> także program też nie byl zmieniany.

to moze hamownia jakas dziwnie optymistyczna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Krótko i na temat, z dzisiejszego hamowania.

> +3,6 HP i + 14,6 NM

> Około 10-15 konfiguracji dolotu do mpi było hamowane.

śmiech na sali ..... schamuj sie na dobrej hamowni bo graboskiego to sie nadaje jak plaster na baranie jajca to raz a dwa nie uwierze w 98 niutków w serji mpi dopuki nie zobacze pomiaru na własne oczy na hamowni mach'a np. po trzecie co sie równierz tyczy pomiarów nie uwierze w dolot który daje 15 niutków przyrostu a tym bardziej na seryjnym motorze .....

z całym szacunkiem uwarzma ze albo pomiar jest zły albo ktoś zadaje kłam z wykresem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> śmiech na sali ..... schamuj sie na dobrej hamowni bo graboskiego to

> sie nadaje jak plaster na baranie jajca to raz a dwa nie uwierze

> w 98 niutków w serji mpi dopuki nie zobacze pomiaru na własne

> oczy na hamowni mach'a np. po trzecie co sie równierz tyczy

> pomiarów nie uwierze w dolot który daje 15 niutków przyrostu a

> tym bardziej na seryjnym motorze .....

> z całym szacunkiem uwarzma ze albo pomiar jest zły albo ktoś zadaje

> kłam z wykresem .....

Napisz kolego która dokladnie hamownia jest wiarygodna dla Ciebie w Warszawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz kolego która dokladnie hamownia jest wiarygodna dla Ciebie w

> Warszawie.

a np. hamownia podwoziowa Dyno Concept jaką syponuje firma VTG nie jest idealna ale jest dobra a najlepsza w warszawie jaka jest to chyba Maha u mastersa ..... reszta jest sprzętem klasy typu Józiu odwróć deskorolke ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a np. hamownia podwoziowa Dyno Concept jaką syponuje firma VTG nie

> jest idealna ale jest dobra a najlepsza w warszawie jaka jest to

> chyba Maha u mastersa ..... reszta jest sprzętem klasy typu

> Józiu odwróć deskorolke ....

Ok, postaram sie w miare mozliwosci podjechac do Mastersa . Mam nadzieje ze jak bedzie wynik z Mastersa to nikt nie bedzie komentował że hamownia zła itp , bo też mi na reke aby nie było jakis "ale" i rzeczy do których można się przyczepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli ogólnie, najbardziej wiarygodna hamownia to hamownia u Mastersa

> i ew. VTG ?

jakby co to czekamy na wykresy stamtad ok.gif

a robiles ewentualnie przymiarki do pandy? czy takze bedzie pasował? bo tam malo miejsca troche jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> śmiech na sali ..... schamuj sie na dobrej hamowni bo graboskiego to

> sie nadaje jak plaster na baranie jajca to raz a dwa nie uwierze

> w 98 niutków w serji mpi dopuki nie zobacze pomiaru na własne

> oczy na hamowni mach'a np. po trzecie co sie równierz tyczy

> pomiarów nie uwierze w dolot który daje 15 niutków przyrostu a

> tym bardziej na seryjnym motorze .....

> z całym szacunkiem uwarzma ze albo pomiar jest zły albo ktoś zadaje

> kłam z wykresem .....

to że podaje z dooopy to fakt, to że sie nie nadaje to połowa prawdy, jeśli mierzysz tak: seria dolot=>pomiar, podmianka dolotu bez odpinania auta i czarów z F2, pomiar na nowym dolocie i masz przyrost, wynik może być z czapki ale przyrost jest faktyczny ok.gif sprawdzone ok.gif wiadomo że Maha to Maha ale inne tesh "działają" zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to że podaje z dooopy to fakt, to że sie nie nadaje to połowa prawdy,

> jeśli mierzysz tak: seria dolot=>pomiar, podmianka dolotu bez

> odpinania auta i czarów z F2, pomiar na nowym dolocie i masz

> przyrost, wynik może być z czapki ale przyrost jest faktyczny

> sprawdzone wiadomo że Maha to Maha ale inne tesh "działają"

ja nie mówie ze przyrostu nie bedzie bo moze być aczkolwiek to tez kwesja względna bo dolotem w pierwotnej kwestji steruje sie przebiegiem mocy i momętu a nie jego wartościami wartości to wynikowe przebiegu, wygładzenia krzywej i początku maxymalnej wartości momętu ja nie mówie ze nie bedzie różnicy bo różnica być musi czy to sie komus podoba czy nie .... po drugie primo silnik który w serji dysponuje 98 niutkami jest dla mnie conajmniej podejrzane bo puki co z tym co sie spotkałem i świecie sportów motorowych (rallycros , PZM ) n-kowie motory w rallycrosie ,a jak wiadomo wszem i wobec rallycrosowa n-ka "moze wiecej" w obecnym sezonie topowe auta dysponują moca 78 koni 105 njutonomotrów zaznaczam ze silnik taki buduje sie kwartał czasu i są to koszta około 40 tyś zł. (topowa jednostka) należy również zwrócić uwage ze są to silniki spi a nie mpi z prostej przyczyny mpi nie dało sie złożyć mocniejszego niż 63 kunie 91 niutków i poraz kolejny podkreśle ze koszta i czas sa ogrone aby tak spasowac motor .... czas eksploatacji takiego sprzęta to około pół sezonu z prostej przyczyny sa to tak delikatne jednostki ze utrzymanie takiej mocy na dłóższy czas niż te sumaryczne 15 godzin pracy tego silnika nie jest mozliwe .

chyba nie trzeba dalej tłumaczyć .... kto umie czytać ze zrozumieniem wyciągnie odpowiednie wnioski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> e 75 kuni w RC już było ze 3 sezony temu

mnie się wydaje że od tamtych czasów niewiele się w przepisach zmieniło i raczej mocniej to już się tego nie da dłubnąć żeby zachować enkę i nie zostać wykluczonym po dodatkowych badaniach.

smile.gif "enka" seria silnik 75 kucy... hehehehe po to są przepisy żeby je omijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.