Skocz do zawartości

DOLOTY JUŻ SĄ!!!


Yaninnya

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako "kałużowe"). Fotki poniżej:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami żelkotu).

Chętnych zapraszam na priv'a.

Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie, dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

fotki nie hallo, frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

A czemu fotki niet??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

stolik klasa 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

a samą puszkę moznaby kupić ? cfaniaczek.gif

Bez otworów na śruby (u mnie musialbym ja inaczej ustawić - bardziej wzdłuż komory silnika,niz w poprzek)...

Jaką średnicę wewnętrzną ma króciec na rurę ? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cena jest podana nagorze, czyta sie posty a nie oglada tylko obrazki

smirk.gif cena zdaje sie jest podana za dolot abathowski czarny/bialy i w kolorze smirk.gif zadnych szczegolow o autorskim projekcie Yanka nie widze smirk.gif napisale ze za 2-3 tygodnie smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cena zdaje sie jest podana za dolot abathowski czarny/bialy i w

> kolorze zadnych szczegolow o autorskim projekcie Yanka nie

> widze napisale ze za 2-3 tygodnie

doloty kostrukcji Yanka mialy byc robione na wzor abartha(kaluzy) iwec myslalem ze sa to juz te wlasciwe doloty

tak to zrozumialem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a samą puszkę moznaby kupić ?

Pewnie tak. hehe.gif

> Bez otworów na śruby (u mnie musialbym ja inaczej ustawić - bardziej

> wzdłuż komory silnika,niz w poprzek)...

Otwory się robi na koniec, więc nie ma problemu.

> Jaką średnicę wewnętrzną ma króciec na rurę ?

ok. 60 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam odnosnie dolotow Twojej konstrukcji

> co w nich wydumales ???? moze byc na priv

Jest w trakcie dłubania. Zoptymalizowany kształt, powinien dawać lepszą górę, bez pogorszenia (lub z niewielkim pogorszeniem) dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

rozumiem że jakby ktoś dał lakier to można na dowolny kolor polakierować alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rozumiem...

Z jakiego materialu to powinno być (rurka od stożka do puszki) zeby bylo jak najefektywniej, najmniej się nagrzewało i nie bylo jakiś nieprzewidzianych zjawisk falowych zlosnik.gif Wystarczająco sprecyzowalem już pytanie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu niby kolor materiału z jakiego jest wykonany ma znaczenie? bo

> nie pojmuję

Edit:

Jak słusznie zauważył OLDfiat nie zrozumiałem pytania.

Na fizyce uczyłeś się już, że biały gładki najbardziej odbija (i zatrzymuje, jeżeli temperatura pochodzi "od środka"), a czarny mat odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hustla

> Po długich bólach i różnych zaskakujących problemach mamy wreszcie

> doloty. Na razie są doloty Abarth'owskie (znane jako

> "kałużowe"). Fotki poniżej:

> Foto 1

> Foto 2

> Foto 3

> Foto 4

> Pokazany na zdjęciach komplecik (oczywiście bez widocznej na

> niektórych zdjęciach przepustnicy!) kosztuje 150,- zeta

> (dostępne kolory czarny i biały). Możliwe jest wykonanie dolotu

> w innym kolorze, jednak wtedy cena rośnie do 170,- zeta (kolory

> jednak nie są dowolne, wiążą się one z dostępnymi barwnikami

> żelkotu).

> Chętnych zapraszam na priv'a.

> Doloty mojego projektu będą najwcześniej za 2-3 tygodnie,

> dopracowanie projektu niestety jest bardzo pracochłonne.

CZyli to kopia abarta tak??

A masz już wykres z hamowni np.: na serii i na tym??

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.