artur-wiater Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 [image]http://forum.autokacik.pl/files/280337446-stag4.JPG>> A to jest pelna sekwencja? I jeszcze jedno pytanie. Na jakiej > zasadzie dziala wspolpraca z ECU? 1. pełna, najpełniejsza 2. komp gazu pobiera sygnał wtrysków benzyny wysyłany przez ECU i mnoży je przez zaprogramowane wartości co by mapy benzyny i gazu się pokrywały, poza tym komp gazowy w Stagu 300 mierzy: ciśnienie w kolektorze, ciśnienie gazu, temperaturę płynu i temperaturę gazu w fazie lotnej, podłączony jest jeszcze go sondy lambda ale tylko da celów diagnostycznych - ustawienia pokrywania się map benzyny i gazu, po ustawieniu korekcji map możemy sondę odłączyć i będzie ok jednak nikt tego nie robi... tak wygląda pierwsze okno programu (oczywiście brak łączności ze sterownikiem więc pokazuje dziwne wartości): 2. 3. 4. 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Fajne tylko po co laikowi takie zabawki, ma jeździć i tyle. Mi zamontowali i jeździ bez uwag ile fabryka dała. Dla mnie najlepsza recenzja instalki jaką mam jest fakt, że nawet nie wiem gdzie jaki filtr jest Tylko reduktor i wtryskiwacze potrafiłbym pokazać Tankuje i wio kompletnie bezobsługowa. Koszt przeglądów jak teraz będę robił poza ASO jak dla mnie pomijalny. O Stagu sie nie wypowiem bo wiem tylko tyle że istnieje ale fly sequenta polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 > Fajne tylko po co laikowi takie zabawki, no nie po co?!!!! a autokącik po co, DO ZABAWY OCZYWIŚCIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 > a kto to robi - dostali dobrą cene i już, jeśli w oplu powiesz, że > chcesz Staga 300 to też zamiontują za 5000 pod warunkiemże > elektryk będzie umiał i się podejmie ile Ciebie kosztowało zamontowanie Staga (pewnie w Zamościu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 > Zgoda, że nie ma co oszczędzać tylko, ... Kupic diesla. Brak dodatkowych przeglądów. Większy bagażnik, Tańsze od benzyny paliwo i mniejsze spalanie. Większa frajda z jazdy. Mniejsza utrata wartości samochodu. Brak problemów z zaworami, głowicą, kablami WN, itp. Zniżki w ubezpieczalniach na diesla (AC). Słowem same plusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 > ile Ciebie kosztowało zamontowanie Staga (pewnie w Zamościu)? 2500 + 300 za listwe matrixa = 2800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 > Kupic diesla. Brak dodatkowych przeglądów. Większy bagażnik, Tańsze > od benzyny paliwo i mniejsze spalanie. Większa frajda z jazdy. > Mniejsza utrata wartości samochodu. Brak problemów z zaworami, > głowicą, kablami WN, itp. Zniżki w ubezpieczalniach na diesla > (AC). Słowem same plusy. Optymista z kolegi, szczególnie w przypadku nowych klekotów gdzie problem goni problem, dobre i trwałe klekoty skończyły sie na TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > no nie po co?!!!! > a autokącik po co, DO ZABAWY OCZYWIŚCIE Można się interesować autami i motoryzacją i nie wnikać w mechanikę Dla mnie auto ma jeździć i to dobrze jeździć, reszta jest milczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > Kupic diesla. Brak dodatkowych przeglądów. Większy bagażnik, Tańsze > od benzyny paliwo i mniejsze spalanie. Większa frajda z jazdy. > Mniejsza utrata wartości samochodu. Brak problemów z zaworami, > głowicą, kablami WN, itp. Słowem same plusy. Jakby zestawić kącikowe diesle z kącikowymi kuchenkami to Twój post brzmi jak dobry dowcip ewentualnie jako mała prowokacja Moja kuchenka w serwisie 3 tyg. nie musiała stać a co do frajdy z jazdy możemy podyskutować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > [image]http://forum.autokacik.pl/files/280337446-stag4.JPG > 1. pełna, najpełniejsza > 2. komp gazu pobiera sygnał wtrysków benzyny wysyłany przez ECU i > mnoży je przez zaprogramowane wartości co by mapy benzyny i gazu > się pokrywały, poza tym komp gazowy w Stagu 300 mierzy: > ciśnienie w kolektorze, ciśnienie gazu, temperaturę płynu i > temperaturę gazu w fazie lotnej, podłączony jest jeszcze go > sondy lambda ale tylko da celów diagnostycznych - ustawienia > pokrywania się map benzyny i gazu, po ustawieniu korekcji map > możemy sondę odłączyć i będzie ok jednak nikt tego nie robi... > tak wygląda pierwsze okno programu (oczywiście brak łączności ze > sterownikiem więc pokazuje dziwne wartości): > 2. > 3. > 4. > 5. Czyli wszytsko jasne. Myslalem, ze musi byc jakas ingerencja w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > Kupic diesla. Brak dodatkowych przeglądów. Większy bagażnik, Tańsze > od benzyny paliwo i mniejsze spalanie. Większa frajda z jazdy. > Mniejsza utrata wartości samochodu. Brak problemów z zaworami, > głowicą, kablami WN, itp. Zniżki w ubezpieczalniach na diesla > (AC). Słowem same plusy. Diesel to zlo A na podstawie opisow kolegow na pewno bym sie nei zdecydowal. Poza tym nowe diesele wcale nei sa takei oszczedne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > Jakby zestawić kącikowe diesle z kącikowymi kuchenkami to Twój post > brzmi jak dobry dowcip ewentualnie jako mała prowokacja > Moja kuchenka w serwisie 3 tyg. nie musiała stać a co do frajdy z > jazdy możemy podyskutować To miała byc dowcipna prowokacja. Sorki jak komuś na odcisk nadepnąłem. Jak widzisz przezornie ominąłem temat serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 > To miała byc dowcipna prowokacja. Sorki jak komuś na odcisk > nadepnąłem. Jak widzisz przezornie ominąłem temat serwisu. a ja myślę, ze pomimo złego startu później będzie w miarę, najwyżej na CNG przerobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > a ja myślę, ze pomimo złego startu później będzie w miarę, najwyżej > na CNG przerobisz Tak myślałem co by póżniej (znaczy po gwarancji) hybrydy nie zrobic. Już nawet mam silnik od pralki automatycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > Tak myślałem co by póżniej (znaczy po gwarancji) hybrydy nie zrobic. > Już nawet mam silnik od pralki automatycznej Dołoże Ci gratis baterię słoneczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > a ja myślę, ze pomimo złego startu później będzie w miarę, najwyżej > na CNG przerobisz zaraz zaraz poważnie mówiłem klekota na CNG (gaz ziemny) można przerobić i nawet sterownik STAG 300 wystarczy - tylko gdzie tą butlę dać może na dach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > zaraz zaraz poważnie mówiłem klekota na CNG (gaz ziemny) można > przerobić i nawet sterownik STAG 300 wystarczy - tylko gdzie tą > butlę dać może na dach Na dachu nie da rady bo wożę tam drabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 17 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2008 > Kupic diesla. Brak dodatkowych przeglądów. Większy bagażnik, Tańsze > od benzyny paliwo i mniejsze spalanie. Większa frajda z jazdy. > Mniejsza utrata wartości samochodu. Brak problemów z zaworami, > głowicą, kablami WN, itp. Zniżki w ubezpieczalniach na diesla > (AC). Słowem same plusy. Co - wtopiłeś kasę w gnojowóz i nie chcesz być sam z tym problemem ?? Żenada !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2008 > Co - wtopiłeś kasę w gnojowóz i nie chcesz być sam z tym problemem ?? > Żenada !! Ale po co te uszczypliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 Uzupełnię informacje o cenach: STAG 300 (różne warsztaty instalacja 2400-2600 przeglądy co 10-15 tys. km - 80-120 zł BRC Sequent 24 - Czakram instalacja 2900 przeglądy co 15 tys. km - 50-150 zł BRC Fly Sequent - Czakram instalacja 4400 Chyba jednak zdecyduję się na Staga - muszę tylko znaleźć dobry warsztat. Słyszeliście o jakimś dobrym w okolicach Warszawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 nawet nie wiedziałem że producent STAGa jest z Białegostoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 > nawet nie wiedziałem że producent STAGa jest z Białegostoku No to blisko ma kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 23 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2008 > BRC Sequent 24 - Czakram > instalacja 2900 > przeglądy co 15 tys. km - 50-150 zł > BRC Fly Sequent - Czakram > instalacja 4400 Witam wszystkich (przyłączę się do wątku), Zostanę niebawem posiadaczem Lacetti 1.6 Kombi. Ze względu na gwarancje jestem zmuszony do założenia instalacji LPG w ASO. Proponują w/w modele BRC (sequent 24 - 3700, Fly - 4800). Czy warto dopłacać ten 1000 za Fly? Jakie sa różnice w tych instalacjach? Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 przedewszystkim różnica miedzy tymi instalacjami to wtryski gazu we 24 sa włoskie 9pracuja głośniej i ponoć sa bardziej awaryjne)a we fly sa japońskie (pracuja ciszej i ponoc bezawaryjne -ja przynajmniej przejechalem na nich 70kkm). Pewnie jeszcze jakies roznice w sterowniku ale to juz pytanie do znawacow. o ile pamietam ta inastalacja 24 była dedykowana do samochodow z moca do 80KM a ta flay do wiekszej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > przedewszystkim różnica miedzy tymi instalacjami to wtryski gazu we > 24 sa włoskie 9pracuja głośniej i ponoć sa bardziej awaryjne)a > we fly sa japońskie (pracuja ciszej i ponoc bezawaryjne -ja > przynajmniej przejechalem na nich 70kkm). Pewnie jeszcze jakies > roznice w sterowniku ale to juz pytanie do znawacow. o ile > pamietam ta inastalacja 24 była dedykowana do samochodow z moca > do 80KM a ta flay do wiekszej mocy. wg faceta z Czakramu 24 jest wystarczające - wszystko i tak zależy od jakości montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 Fly - 4800 ale zdzierstwo w dobrym warsztacie zapłacił byś za nią 3000 i napewno by była lepiej zamontowana niż w ASO Dobra rada Kup 2 duże flaszki jedna daj elektrykowi drugą mechanikowi, który będzie to montował bo inaczej będzie kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 Pytanie do Archibaldi: 1. Zamontowałeś Stag 300 przed końcem gwarancji - nie masz problemu z ASO? 2. Jak wygląda panel sterujący gazu - prośba o foto? Czy wskaźnik poziomu gazu jest wyłącznie na tym panelu, czy jest również podpięty do wskaźnika poziomu paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > Pytanie do Archibaldi: > 1. Zamontowałeś Stag 300 przed końcem gwarancji - nie masz problemu z > ASO? mam ich w d... muszą udowodnić że dana usterka jest przez gaz, wystarczy poprosić na piśmie i miękną > 2. Jak wygląda panel sterujący gazu - prośba o foto? Czy wskaźnik jest tylko cztery diody na małym kwadraciku z przyciskiem a niby jak można dodłaczyć pod wskaźnik benzyny - to nie jest możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > mam ich w d... muszą udowodnić że dana usterka jest przez gaz, > wystarczy poprosić na piśmie i miękną > jest tylko cztery diody na małym kwadraciku z przyciskiem > a niby jak można dodłaczyć pod wskaźnik benzyny - to nie jest możliwe u kolegi w Lanosie jakoś to działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > u kolegi w Lanosie jakoś to działało to może jakoś prototyp ja wcale nie zwracam uwagi n aten wskaźnik po prostu kasuje przy tankowaniu pierwczy licznik dziennego przebiegu (mam dwa) i już wiem że przejadę 300 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > to może jakoś prototyp > ja wcale nie zwracam uwagi n aten wskaźnik > po prostu kasuje przy tankowaniu pierwczy licznik dziennego przebiegu > (mam dwa) i już wiem że przejadę 300 km nie był to prototyp - chyba elpigaz z fabryczną homologacją ja tez w lanosie używałem wyłącznie licznika przebiegu dziennego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > mam ich w d... muszą udowodnić że dana usterka jest przez gaz, > wystarczy poprosić na piśmie i miękną Twardo. Ale czy tak ładnie całą winę zrzucać na kogoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryka Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 Tak....wiem...wiem....wkładam kij w mrowisko. Ale tak sobie ostatnio wyliczyłem: Za 200 zł przejadę 600 km (liczone za litr benzyny 4,15 - tak ostatnio kupowałem przy Tesco) co daje 34 zł/100 km. Gdybym miał gaz to średnie spalanie 10l/100km (co przy cenie gazu u mnie 2,3 zł/l daje 23 zł) plus conajmniej litr PB na rozpałki czyli ok. 27 zł/ 100 km A więc różnica (oszczędność) to ok. 7 zł/100 km (70 zł/1000 km). A więc przeciętna instalacja LPG (za ok. 3000 zł.....a w ASO i 4800 zł) zwróci się po przejechaniu minimum 42 000 lub nawet po 68 000 km. W zimie te wyliczenia są jeszcze mniej korzystne. Przy gazie mamy jeszcze dodatkowe koszty (przeglądy) oraz możliwość "potencjalnych problemów". Jak na razie wszystkie te argumenty powstrzymują mnie przed montażem instalki. Żeby nie było że jestem takim antygazownikiem to powiem że 2 poprzednie auta były gazowane. Ale wtedy to litr gazu stanowił niewiele ponad 1/3 ceny litra benzyny (co rzeczywiście dwało prawie 50% oszczędności). Teraz to litr gazu przekracza 1/2 ceny litra PB i jakby nie liczyć to osczędności wynoszą najwyżej 30%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 > A więc różnica (oszczędność) to ok. 7 zł/100 km (70 zł/1000 km). A > więc przeciętna instalacja LPG (za ok. 3000 zł.....a w ASO i > 4800 zł) zwróci się po przejechaniu minimum 42 000 lub nawet po > 68 000 km. Jeżdżąc mało (15kkm rocznie) wszelkie gazy i diesle są nieopłacalne. Dlatego ja nawet nie zastanawiam się i jeżdżę na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 > W zimie te wyliczenia są jeszcze mniej korzystne. Ale latem gaz zdecydowanie wypada lepiej Policz opłacalność przy cenie benzyny 4,50 i gazu 2,00. Koszt 100 km benzyna - 38 zł, gaz 25zł Jak ktoś dużo jeździ to LPG sie opłaca - najgorzej jak ktoś jeździ średnio (tak jak ja) - 20-25 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafre Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 > Jeżdżąc mało (15kkm rocznie) wszelkie gazy i diesle są nieopłacalne. > Dlatego ja nawet nie zastanawiam się i jeżdżę na benzynie Ja też jeżdżę na benzynie, gazu raczej nigdy nie założę - przebiegi okolo 15 kkm, ale następne cudo jakie kupie to już klekota. Ostatnio miałem okazję zrobić 600km zapakowanym po dach towarowym caddy 1,9 105KM, osiągi laczkiem czy nawet pozyczaną od ojca astrą 1.6 moge zapomnieć o tym wszystkim wszelkie wyprzedzania na 5 biegu bez żadnych redukcji i obaw czy się zmieszcze w końcu 250Nm momentu w niskim zakresie, tamtymi dwoma starować musiałbym z 3 a tu zero redukcji tylko gaz w podłoge i mam juz 160 na liczniku. A spalanie miodzio cała trasa 5,5 l/100km laczek i astra min. 2 litry PB więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 > Ja też jeżdżę na benzynie, gazu raczej nigdy nie założę - przebiegi > okolo 15 kkm, ale następne cudo jakie kupie to już klekota. > Ostatnio miałem okazję zrobić 600km zapakowanym po dach > towarowym caddy 1,9 105KM, osiągi laczkiem czy nawet pozyczaną > od ojca astrą 1.6 moge zapomnieć o tym wszystkim wszelkie > wyprzedzania na 5 biegu bez żadnych redukcji i obaw czy się > zmieszcze w końcu 250Nm momentu w niskim zakresie, tamtymi dwoma > starować musiałbym z 3 a tu zero redukcji tylko gaz w podłoge i > mam juz 160 na liczniku. A spalanie miodzio cała trasa 5,5 > l/100km laczek i astra min. 2 litry PB więcej. I co z tego że mniej spali, jak jeżdżąc 15kkm rocznie, nigdy nnie zwróci się koszt zakupu w wyniku oszczędności na paliwie. A jak już porównujemy 1,9 diesel turbo, to porównujmy do 1,9 benzyny turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 > Tak....wiem...wiem....wkładam kij w mrowisko. litr za duzo na rozpalke Widzisz ja wolalem raz zalozyc i pozniej mniej na paliwo wydawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzeziel Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 Moje Szewooo Nubira III 1.8 16V jezdzi teraz z gazikiem STAG-300. przejechalem tylko 3000km ale na razie jest bez zarzutu. w miescie spala teraz jakies 12.-12.5l/100km na trasie no to juz roznie ;-) 10-12l/100km moja kobieta potrafi zjesc nawet ciut ponizej 9l na trasie, ale mi to jakos nie wychodzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Moje Szewooo Nubira III 1.8 16V jezdzi teraz z gazikiem STAG-300. > przejechalem tylko 3000km ale na razie jest bez zarzutu. > w miescie spala teraz jakies 12.-12.5l/100km > na trasie no to juz roznie ;-) 10-12l/100km > moja kobieta potrafi zjesc nawet ciut ponizej 9l na trasie, ale mi to > jakos nie wychodzi ;-) Gdzie zakładałeś instalację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzeziel Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Gdzie zakładałeś instalację? ALSA w Siedlcach. Bardzo szybko - Jakosc OK. Cena 1900zl !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 Cena 1900zl !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Chyba zdecyduję się na zakład BlueLPG z Legionowa. Ma pozytywne opinie w internecie i jest tani: 2000 zł za Staga-300. Chyba że ktoś słyszał negatywną opinię o tym zakładzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > Chyba zdecyduję się na zakład BlueLPG z Legionowa. Ma pozytywne > opinie w internecie i jest tani: 2000 zł za Staga-300. > Chyba że ktoś słyszał negatywną opinię o tym zakładzie? Znajomy ostatnio montował do Clio ... wysżło ostatecznie jakieś 2300 .. i chyba właśnie tam - jest zadowolony/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 > Chyba zdecyduję się na zakład BlueLPG z Legionowa. Ma pozytywne > opinie w internecie i jest tani: 2000 zł za Staga-300. > Chyba że ktoś słyszał negatywną opinię o tym zakładzie? Jak na razie jestem zadowolony z montażu gazu w tym zakładzie. Mam nadzieję, że po następnych tysiącach km również. No i największa zaleta LPG - koszt paliwa po przejechaniu 1000 km niższy o 130 zł (przy założeniu ceny lpg po jakiej tankowałem i najniższej ceny benzyny jaką widziałem - średnio 2,28 v 4,25) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.