aquila Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Panowie, kto w okolicach Warszawy zremapuje mi 1.2 16v Turbo? Moze byc na kompie z 8v albo z 16v wszystko mi jedno bo mam obydwa Map sensor MPX4250ap P.S. Hube znam i pamietam, ale cos nie moge sie do niego w ostatnim tygodniu dobic, nie wiem czemu. A zaczelo mi troche zalezec na czasie, bo juz miesiac stoi mi samochod nieskonczony bezczynnie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Witam, Próbuje koledze aquil_ ogarnąć ten jego sprzęt na kompie 18F lecz jest problem z działaniem MPX'a . Domyślam się, że trzeba gdzieś w programie "przeskalować" nowego mapa i tu jest problem bo nie mogę na to trafić, w tej chwili pokazuje 47kPa na zgaszonym silniku gdzie powinno byc atm .. Może ktoś coś mogłby w tej kwestii podpowiedzieć.. naprowadzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Witam, > Próbuje koledze aquil_ ogarnąć ten jego sprzęt na kompie 18F lecz jest problem z działaniem MPX'a . > Domyślam się, że trzeba gdzieś w programie "przeskalować" nowego mapa i tu jest problem bo nie > mogę na to trafić, w tej chwili pokazuje 47kPa na zgaszonym silniku gdzie powinno byc atm .. > Może ktoś coś mogłby w tej kwestii podpowiedzieć.. naprowadzić.. Niestety nie jest to tak proste jak "przeskalowanie" czujnika, chodzi Ci zapewne o skalę progoów od map. Wartość z czujnika jest używana też bezpośrednio do mnóstwa wyliczeń. Metoda rozwiązania tego problem to: (a) zmodzić tylko tablicę paliwa i zapłonu tak, żeby to "jakoś" działało i żyć z tym, że diagnoza będzie pokazywać głupoty (b) zapłacić Hubie albo mi (tylko ja nie jestem pod ręką), żeby zrobił to porządnie. Na opcji (a) dużo ludzi jeździło swojego czasu, ale trzeba mieć sporo cierpliwości, żeby to ogarnąć biorąć pod uwagę, że działa się "po ciemku". Do tego taki program jest bardzo mało tolerancyjny na zmiany w setupie i dużo marudzi w postaci marchew i tym podobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nestea Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Chcesz mi powiedzieć że ludzie jeżdżą na dolanym WOTcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Panowie, gdzie kupie nowe turbo gt2056s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Chcesz mi powiedzieć że ludzie jeżdżą na dolanym WOTcie ? Na drastycznie zmodzonej głównej mapie paliwa, zmodzonym zapłonie, i wyłączonych prawie wszystkich checkach w programie, żeby nie pyskował. I najciekawsze jest to, że to może działać, choć sam nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > Na drastycznie zmodzonej głównej mapie paliwa, zmodzonym zapłonie, i wyłączonych prawie wszystkich > checkach w programie, żeby nie pyskował. I najciekawsze jest to, że to może działać, choć sam > nie wiem jak. szacun że Wam się chciało.... szacun że ogarnęliście... ALE.... tak jak napisałeś, większość tak jeździ... powiem więcej, jestem w posiadaniu setek programów firm profesjonalnie zajmujących się remapami i większość tak robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > szacun że Wam się chciało.... szacun że ogarnęliście... ALE.... > tak jak napisałeś, większość tak jeździ... powiem więcej, jestem w posiadaniu setek programów firm > profesjonalnie zajmujących się remapami i większość tak robi Otóż to, dlatego bardzo dużo wody upłynie zanim zapłacę komukolwiek chociaż pół eurocenta, żeby mi zrobił jakikolwiek program do czegokolwiek Działać może i działa, ale przy jakiejkowiek zmianie setupu trzeba robić mapy od nowa (np po zmianie wtrysków nie wystarczy po prostu wpisać w jedno miejsce jego rozmiaru, tak samo w przypadku innego czujnika MAP) i powyłączana kontrola błędów uniemożliwia jakąkolwiek sensowną diagnozę, zostaje tylko wróżenie z kuli. Ale nie rozmawiajmy o tym po raz setny Na marginesie, na dniach będę miał wytestowaną turbo wersję programu w IAW 4AF na pełnym wypasie, m.in. z EBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > Na marginesie, na dniach będę miał wytestowaną turbo wersję programu w IAW 4AF na pełnym wypasie, > m.in. z EBC ten co to się go nie da remapować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > ten co to się go nie da remapować Nie wiem co o nim ludziska mówią, ale właśnie dzisiaj odpalił od pierwszego strzała, aczkolwiek jest konkretnie niedolany i potrzebne jest jeszcze trochę grzebania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Potrzebuję kilku podstawowych porad... oczywiście graty już mam, nurtujące pytania przed montażowe SoftTurbo -> 1.1 spi z lpg 2 gen, na początek 0.3 bara, bez ingerencji w silnik, (kupię IC będzie 0.5 bara) 1.IHI Turbo RHF4, gdzie wpiąć się z wężami wody żeby jej nie gotowało w wężach? Dodatkowo jest LPG... chyba że wywalić chłodzenie bo też tego tu się doczytałem ale na razie bez IC i lpg to temperatury będą wysokie... https://lh5.googleusercontent.com/-0yzdj...no/DSC_0720.jpg 2. smarowanie turbiny, miską olejowa, może być taki gumowy wężyk od miski do turbiny?? Wydaje mi się że będzie puszczać olej bo T jest zapocone https://lh6.googleusercontent.com/-VfaHv...no/DSC_0731.jpg 3. blowoff GREDDY-RZ, trzeba coś z nim zrobić żeby syczał przy 0.3 czy tylko podpiąć się do podciśnienia https://lh3.googleusercontent.com/-1VtA-...no/DSC_0741.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Może nie do końca na pytania ale. Radzę od razu zakładać INT.Nie rozumiem po co dwa razy robić orurowanie. Lpg II gen nie do końca nadaje się do turbo.Można to oczywiście zrobić.ale na pewno nie na standardowej instalacji którą pewnie masz w aucie. Pisz dokładniej o co ci chodzi. Spływ oleju może być wężykiem gumowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Najbardziej interesuje mnie co zrobić z chłodzeniem turbiny, wywalić czy zostawić... już teraz w lecie wentylator często się włącza a co dopiero przy turbinie, (płyn byłby motul), czy wywalić chłodzenie i nie przejmować się grzejącą turbiną ale pewnie szybo się wykończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 > Najbardziej interesuje mnie co zrobić z chłodzeniem turbiny, wywalić czy zostawić... już teraz w > lecie wentylator często się włącza a co dopiero przy turbinie, (płyn byłby motul), czy wywalić > chłodzenie i nie przejmować się grzejącą turbiną ale pewnie szybo się wykończy > ps. na 1 focie widać że chłodzenie jest zardzewiałe i przy większej sile pewnie się złamie, raczej > warto to wymienić Ta turbina wytrzyma bez wody, ale z wodą będziesz miał bardziej zrównoważone temperatury (czytaj olej będzie się mniej grzał, a woda więcej). Jeden wąż wpinasz najbliżej przed pompą jak się da (duża rura), drugi najbliżej za pompą jak się da (czyli wyjście z głowicy albo termostat). Co do spływu, rób jaki chcesz, odpowiedz sobie tylko na pytanie co się stanie jak się w dowolny sposób rozszczelni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2014 Będzie zalany NESTE 1 5W50 więc temp oleju myślę że nie będzie problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Potrzebuję kilku podstawowych porad... oczywiście graty już mam, nurtujące pytania przed montażowe > SoftTurbo - > 1.IHI Turbo RHF4, gdzie wpiąć się z wężami wody żeby jej nie gotowało w wężach? Dodatkowo jest > LPG... chyba że wywalić chłodzenie bo też tego tu się doczytałem ale na razie bez IC i lpg to > temperatury będą wysokie... > https://lh5.googleusercontent.com/-0yzdj...no/DSC_0720.jpg > 2. smarowanie turbiny, miską olejowa, może być taki gumowy wężyk od miski do turbiny?? Wydaje mi > się że będzie puszczać olej bo T jest zapocone > https://lh6.googleusercontent.com/-VfaHv...no/DSC_0731.jpg > 3. blowoff GREDDY-RZ, trzeba coś z nim zrobić żeby syczał przy 0.3 czy tylko podpiąć się do > podciśnienia > https://lh3.googleusercontent.com/-1VtA-...no/DSC_0741.jpg chłodzenie turbiny podłącz sobie szeregowo poprzez odprowadzenie do zbiorniczka i potrzebujesz parownika z kompensacją, zwykły od 2 gen sie nie nada bo nie będziesz miał mieszanki w nadciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > chłodzenie turbiny podłącz sobie szeregowo poprzez odprowadzenie do zbiorniczka > i potrzebujesz parownika z kompensacją, zwykły od 2 gen sie nie nada bo nie będziesz miał mieszanki > w nadciśnieniu Miałem taki z kompensacją ale i tak lipa była... nie dało się raptownie dodać gazu - trzeba było stopniowo wciskać, wtedy szedł do końca ale... co to za jazda. Próbowałem z blosem i cuda wianki robiłem - dopiero przejście na sekwencję pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Turbo sprzedane, było by więcej problemów niż pożytku na pewno wrócę do tego tematu za kilka lat z innym silnikiem i odpowiednim zasobem $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Turbo sprzedane, było by więcej problemów niż pożytku No i jazda się nie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Miałem taki z kompensacją ale i tak lipa była... nie dało się raptownie dodać gazu - trzeba było > stopniowo wciskać, wtedy szedł do końca ale... co to za jazda. > Próbowałem z blosem i cuda wianki robiłem - dopiero przejście na sekwencję pomogło. To widocznie albo miałeś kompensację źle podłączoną albo wadliwy parownik. Kompensacja powinna być zaraz nie daleko na wyjściu z turbiny pomiędzy nią a intercoolerem bo tam ciśnienie zawsze pojawia sie troche z wyprzedzeniem i "skompensowany" gaz zdąży dolecieć do blosa po depnięciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Turbo sprzedane, było by więcej problemów niż pożytku na pewno wrócę do tego tematu za kilka lat z > innym silnikiem i odpowiednim zasobem $ W psychologii nazywamy to słomianym zapałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Życie znalazł się w tym samym dniu konkretny kupiec za konkretną kasę więc długo się nie zastanawiałem... lepiej zrobić raz a konkretnie bo bezawaryjność to priorytet dla mnie a na drucie było to nierealne Pasowało by wsadzić górę z 1.1/1.2 mpi, sekwencję, przy okazji inne pierdoły i bez sensu było by dmuchać 0.5 bara na tym co miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > To widocznie albo miałeś kompensację źle podłączoną albo wadliwy parownik. Kompensacja powinna być > zaraz nie daleko na wyjściu z turbiny pomiędzy nią a intercoolerem bo tam ciśnienie zawsze > pojawia sie troche z wyprzedzeniem i "skompensowany" gaz zdąży dolecieć do blosa po depnięciu Możliwe, że miałem źle bo króciec do parownika był tuż przed przepustnicą - czyli za daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > Życie znalazł się w tym samym dniu konkretny kupiec za konkretną kasę więc długo się nie > zastanawiałem... lepiej zrobić raz a konkretnie bo bezawaryjność to priorytet dla mnie a na > drucie było to nierealne Pasowało by wsadzić górę z 1.1/1.2 mpi, sekwencję, przy okazji inne > pierdoły i bez sensu było by dmuchać 0.5 bara na tym co miałem Gratuluje męskiej i przemyślanej decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 Pytanie do posiadaczy turbolotów wystrojonych tylko na LPG, macie u siebie wariatory zapłonu, np: TAP-01 staga? Warto w to inwestować i czy dużo można osiągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Pytanie do posiadaczy turbolotów wystrojonych tylko na LPG, macie u siebie wariatory zapłonu, np: > TAP-01 staga? > Warto w to inwestować i czy dużo można osiągnąć? Miałem w silnikach FIRE - teraz niestety nie mogę zastosować w obecnym silniku. Tak - warto. Daje to wiele. Tyle, że: 1 - trzeba umieć wystroić i nie przesadzić 2 - zdarzają się babole w oprogramowaniu U mnie z tych dwóch powodów ze 3x wysadziłem silnik. Raz po prostu za bardzo wyprzedziłem, raz niechcący zmieniłem opcję i mi skoczył zapłon 13 stopni do przodu a innym razem przez błąd w oprogramowaniu przestawiły się wartości w komórkach i efekt był podobny..... Jak dla mnie jest to urządzenie ciut niedopracowane ale może już te błędy do tej pory wyeliminowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > Miałem w silnikach FIRE - teraz niestety nie mogę zastosować w obecnym silniku. > Tak - warto. Daje to wiele. Tyle, że: > 1 - trzeba umieć wystroić i nie przesadzić > 2 - zdarzają się babole w oprogramowaniu > U mnie z tych dwóch powodów ze 3x wysadziłem silnik. > Raz po prostu za bardzo wyprzedziłem, raz niechcący zmieniłem opcję i mi skoczył zapłon 13 stopni > do przodu a innym razem przez błąd w oprogramowaniu przestawiły się wartości w komórkach i > efekt był podobny..... > Jak dla mnie jest to urządzenie ciut niedopracowane ale może już te błędy do tej pory wyeliminowali Nie mam Przy LPG nie trzeba bardzo rzeźbić z zapłonem ponieważ nie ma tendencji do spalania stukowego. Oczywiście jeśli reszta nie zawodzi np za mały int. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 W takim razie odpuszczam temat z wariatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Witam Panowie. Mam pytanie, otóż mam wtryski z vw z przedłużoną dyszą, montował ktoś takie? Mam takie na stanie i pasowało by ich użyć co by nie kupować innych 0280155825 - to numer katalogowy. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Witam Panowie. > Mam pytanie, otóż mam wtryski z vw z przedłużoną dyszą, montował ktoś takie? Mam takie na stanie i > pasowało by ich użyć co by nie kupować innych > 0280155825 - to numer katalogowy. > Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam zmienialem z 320 ccm ( zwykla koncowka) na 380ccm ( z przedluzona konc. ), koncowka wchodzi glebiej i jesli blizej zaworu. Napewno na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > zmienialem z 320 ccm ( zwykla koncowka) na 380ccm ( z przedluzona konc. ), koncowka wchodzi > glebiej i jesli blizej zaworu. Napewno na + No to dobrze, swoją drogą mają wydajność 235ccm więc nie za bogato. Na razie muszą być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > No to dobrze, swoją drogą mają wydajność 235ccm więc nie za bogato. > Na razie muszą być. Mam wtryski 320 z 1.8 T czy pompa z punto gt to to samo co z 1.1 mpi ? Jesli nie i ta z punto gt jest wydajniejsza prosze o numer tej pompy zebym mogl ja znalezc na intercarsie. Czy potrzebuje przy takim setupie jakis regulator cisnienia paliwa? Co do przekladki pod glowice moze mi ktos podac numer uszczelek ktorych uzyc do zrobienia kanapki? Wiem ze z 1.4 8v ale konkretnie numer czesci bym prosil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Mam wtryski 320 z 1.8 T czy pompa z punto gt to to samo co z 1.1 mpi ? Jesli nie i ta z punto gt > jest wydajniejsza prosze o numer tej pompy zebym mogl ja znalezc na intercarsie. Czy > potrzebuje przy takim setupie jakis regulator cisnienia paliwa? Co do przekladki pod glowice > moze mi ktos podac numer uszczelek ktorych uzyc do zrobienia kanapki? Wiem ze z 1.4 8v ale > konkretnie numer czesci bym prosil. Co do pompy to na pewno w Puncie jest 3-barowa, w 1.1 mpi chyba też, aczkolwiek z Punto jest chyba wydajniesza. Potrzebujesz regulator ciśnienia 3-barowy. UPG z Grande Punto 1.4 8v numer części: 040.554 (Elring). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 Jak juz chcesz nowke kupować to kup lepiej walbro 255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Jak juz chcesz nowke kupować to kup lepiej walbro 255 Nie musi byc nowa tylko chcialem konkretny numer czesci zeby nie kupic zlej a zalezy mi na tym zeby nie rzezbic i wydajnosc byla odpowiednia walbro wsadze normalnie w bak z seja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Nie musi byc nowa tylko chcialem konkretny numer czesci zeby nie kupic zlej a zalezy mi na tym zeby > nie rzezbic i wydajnosc byla odpowiednia walbro wsadze normalnie w bak z seja? Wchodzi, będzie one trzeba trochę kosz ztuningowac ale to szczegół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Nie musi byc nowa tylko chcialem konkretny numer czesci zeby nie kupic zlej a zalezy mi na tym zeby > nie rzezbic i wydajnosc byla odpowiednia walbro wsadze normalnie w bak z seja? Wkladaj Walbro bo z punto GT szybko sie konczy a cena pewnie podobna. Do wkladu z SPI wejdzie ale bez sitka. http://allegro.pl/wewnetrzna-pompa-paliwa-walbro-gss342-255-lph-i4998193007.html Co do UPG stalowej to zawsze uzywam Victor Reinz, jest drozsza od innych ale nigdy nie zawiodla. Producent VICTOR REINZ Symbol 61-36330-00 Średnica [mm] 71 Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową Numery OE FIAT 46546120 FIAT 55189950 FIAT 55189864 LANCIA 55189864 LANCIA 55189950 LANCIA 46546120 Jutro jeszcze potwierdze te numery ! jak bede na garazu bo mam stare opakowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Wkladaj Walbro bo z punto GT szybko sie konczy a cena pewnie podobna. Do wkladu z SPI wejdzie ale > bez sitka. > http://allegro.pl/wewnetrzna-pompa-paliwa-walbro-gss342-255-lph-i4998193007.html > Co do UPG stalowej to zawsze uzywam Victor Reinz, jest drozsza od innych ale nigdy nie > zawiodla. > Producent VICTOR REINZ > Symbol 61-36330-00 > Średnica [mm] 71 > Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową > Numery OE FIAT 46546120 > FIAT 55189950 > FIAT 55189864 > LANCIA 55189864 > LANCIA 55189950 > LANCIA 46546120 > Jutro jeszcze potwierdze te numery ! jak bede na garazu bo mam stare opakowania http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...-cylindrow.html to bedzie ta uszczelka?? i spokojnie moge skrecac w kolejnosci ta uszczelka, przekladka 2mm, znowu taka uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...-cylindrow.html to bedzie ta uszczelka?? i spokojnie > moge skrecac w kolejnosci ta uszczelka, przekladka 2mm, znowu taka uszczelka? Tak dokładnie skręcasz taką kanapkę, tylko się upewnij, że wszystkie części są w dobrą stronę i wyczyść wszystko jak do operacji na otwartym organiźmie. I trzeba (precyzyjniej - nie wiem czy trzeba, ale (prawie) wszyscy tak robią) to mocniej skręcić, o dodatkowe 90 stopni na wszystkich śrubach. Jest jeszcze sposób na jedną rozebraną na części szczelkę trzy warstwową z t-jeta, ale tutaj to nie wiem co i jak, w szczególności jaka jest procedura dokręcania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Tak dokładnie skręcasz taką kanapkę, tylko się upewnij, że wszystkie części są w dobrą stronę i > wyczyść wszystko jak do operacji na otwartym organiźmie. I trzeba (precyzyjniej - nie wiem czy > trzeba, ale (prawie) wszyscy tak robią) to mocniej skręcić, o dodatkowe 90 stopni na > wszystkich śrubach. > Jest jeszcze sposób na jedną rozebraną na części szczelkę trzy warstwową z t-jeta, ale tutaj to nie > wiem co i jak, w szczególności jaka jest procedura dokręcania. Do kanapki 2 x stal + 2 lub 3 mm przekladki nie trzeba dokrecac nic mocniej Kiedys skrecalem tak jak serie + 45 st ale od kilku razy skrecam standardowo i wszystko jest OK Najwazniejsze aby wszystko bylo czyste jak to ujales "jak do operacji" i dodatkowo uzywam spreyu do uszczelek : Quote: Loctite 3020 Klej do uszczelek, który oprócz utrzymywania ich w miejscu podczas montażu, podnosi także odporność w trakcie eksploatacji. Szczególnie zalecany przy montażu uszczelek pod głowicę, gdzie dzięki wypełnieniu mikronierówności uszczelki, bloku i głowicy, znacznie zwiększa jej wytrzymałość na „wydmuchanie”. Specyfik wręcz niezbędny w wysilonych jednostkach turbodoładowanych oraz przy uszczelkach customowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...-cylindrow.html to bedzie ta uszczelka?? i spokojnie > moge skrecac w kolejnosci ta uszczelka, przekladka 2mm, znowu taka uszczelka? moze ta uszczelke rozwarstwic, do srodka wlozyc przekladke i calosc zlozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > moze ta uszczelke rozwarstwic, do srodka wlozyc przekladke i calosc zlozyc To chyba nie jest warstwowa wiec tak jak pisali poprzednicy, uszczelka przekladka, uszczelka. Czy moge ze spokojna glowa kupowac uzywana przekladke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > To chyba nie jest warstwowa wiec tak jak pisali poprzednicy, uszczelka przekladka, uszczelka. Czy > moge ze spokojna glowa kupowac uzywana przekladke? Można spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Loctite 3020 Klej do uszczelek, który oprócz utrzymywania ich w miejscu podczas montażu, > podnosi także odporność w trakcie eksploatacji. Szczególnie zalecany przy montażu uszczelek > pod głowicę, gdzie dzięki wypełnieniu mikronierówności uszczelki, bloku i głowicy, znacznie > zwiększa jej wytrzymałość na „wydmuchanie”. Specyfik wręcz niezbędny w > wysilonych jednostkach turbodoładowanych oraz przy uszczelkach customowych Ten Loctite 3020 jest już praktycznie niedostępny, został wycofany z produkcji. Używał ktoś może takiego? Praktycznie to chyba to samo co ten loctite. Jakiego koloru był ten 3020? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > To chyba nie jest warstwowa wiec tak jak pisali poprzednicy, uszczelka przekladka, uszczelka. Czy > moge ze spokojna glowa kupowac uzywana przekladke? to jest to samo co T-jet tylko bez srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 Panowie mam kolejne pytanie. Wiem, że informacje o tym były już w tym temacie bo go całego przeczytałem jakiś czas temu, ale ciężko mi by było teraz te informacje odszukać. Do rzeczy: Jakie są prawidła podczas podłączania podciśnień? Map seryjny jest wpięty w kolektor, ale jak podpiąć Ecu Master, zawór spustowy i wskaźnik doładowania? Ecu Master pewnie na osobnym wyjściu, a wskaźnik i zawór spustowy można podpiąć pod rozgałęzione wyjście? Na przepustnicy mam wolne dwa wyjścia. Dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Ten Loctite 3020 jest już praktycznie niedostępny, został wycofany z produkcji. Używał ktoś może > takiego? Praktycznie to chyba to samo co ten loctite. > Jakiego koloru był ten 3020? kolor taki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Panowie mam kolejne pytanie. > Wiem, że informacje o tym były już w tym temacie bo go całego przeczytałem jakiś czas temu, ale > ciężko mi by było teraz te informacje odszukać. > Do rzeczy: > Jakie są prawidła podczas podłączania podciśnień? > Map seryjny jest wpięty w kolektor, ale jak podpiąć Ecu Master, zawór spustowy i wskaźnik > doładowania? > Ecu Master pewnie na osobnym wyjściu, a wskaźnik i zawór spustowy można podpiąć pod rozgałęzione > wyjście? > Na przepustnicy mam wolne dwa wyjścia. > Dobrze myślę? na P to raczej jest od wody ? takie grubsze krucce ? wskaznik, DET-a i mapa pod jedno. pod osobny mam blowa kiedys bylo inaczej ale wiekszego znaczenia to nie ma. Wazne zeby wezyki byly jak najkrótsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 walbro 255 vs punto GT ( gabarytowo jak seria 3 bar ) nie zakladalem dolnej czesci pompy bo filtr sie nie miescil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat23 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > na P to raczej jest od wody ? takie grubsze krucce ? > wskaznik, DET-a i mapa pod jedno. > pod osobny mam blowa > kiedys bylo inaczej ale wiekszego znaczenia to nie ma. Wazne zeby wezyki byly jak najkrótsze Podgrzewanie przepustnicy omijam, ale te króćce to wiem które Poza podgrzewaniem jeszcze są dwa króćce. jeden od filtra par paliwa, a drugi nie pamiętam, zamierzałem je wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.