Skocz do zawartości

Lancia Delta - moze wreszcie się uda


MarekSz

Rekomendowane odpowiedzi

> bardzo fajny, mi sie podoba. tył nawiązuje do thesisa, który dla mnie

> jest bosky

Ciekawe czy tylny trójkąt szyby zamiast słupka bedzie tak samo trendy jak klamka chowana w słupku w AR159/147?

Swoją drogą to nieźle poprawia widoczność po skosie do tyłu (przynajmniej tak widac na zdjęciu).

W większości samochodów z taką szybą to ładnie jest na zewnątrz

a w środku jest gruby słupek, który zabiera cały zysk z takiej szybki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pchają się w bardzo grząski teren

> Chcą zrobić dobrego następce legendy czy wypuścić kolejny

> "krążownik"??

na pewno nie zastąpi starej delty

Quote:


Nowość bazować będzie na studium, które po raz pierwszy zaprezentowało się podczas festiwalu filmowego w Wenecji, a dopiero później na paryskim salonie samochodowym w roku 2006. Hatchback atakujący szczyty oferty w segmencie C, a zarazem dolną granicę segmentu D, stylistycznie nawiąże do koncepcyjnego modelu. W wersji seryjnej zmienią się tylko światła, lusterka wsteczne i tylny zderzak. Samochód zaprojektowano w Lancia Centro Stile.

Technicznie Delta wykorzysta podzespoły bliźniaczego Fiata Bravo, ale np. rozstaw osi 2700 mm i z tym związane zwiększenie przestrzeni wewnętrznej lokują auto o stopień wyżej. Silniki pokryją zakres mocy 88-162 kW (120-220 KM).

Projekt doskonale przygotowano także pod względem ekonomicznym, gdyż inwestycje zwrócą się firmie już przy ilości 45 tys. sprzedanych egzemplarzy rocznie, przy czym planowana objętość produkcji wynosi 70-80 tys. samochodów rocznie.

W tym roku Lancia wyprodukuje ok. 124 tys. samochodów, w przyszłym roku chce osiągnąć poziom 150 tys. Najważniejszym modelem marki pozostaje mały Ypsilon, który tworzy 2/3 zbytu marki. Prawie 1/3 przypada na małe MPV Musa. Duże MPV Phedra i luksusowa i ekstrawagancka limuzyna Thesis sprzedają się w ilości kilku tysięcy czy kilkaset rocznie.


źródło i więcej zdjęć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> waski wachlarz modeli, brak auta klasy C/D, nietypowa stylistyka,

> jakosc nie zawsze adekwatna do ceny (wnetrze, materialy)

lamborghini też ma wąski wachlarz modeli, brak auta klasy c/d i nietypową stylistykę a branie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak wygląda z przodu: TUTAJ

> tyle tylko że to nie jest już to co kiedyś ...

nie jest i nie będzie juz niestety...

a juz na pewno nie będzie lepszego auta rajdowego niz stara integralka... ,

zreszta nigdy nie było lepszego od integralki...

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się nie podoba no.gif

Zresztą za bardzo przypomina mi seaty.

Mogli chociaż spróbować jakoś nawiązać do starej Delty a tak wypuszczają kolejny samochód o dziwnej stylistyce, który pewnie tak jak reszta ich samochodów wielkiej kariery nie zrobi (bo zakładam że ceny niskiej to to nie będzie miało).

W każdym razie ja wolałbym Bravo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi się nie podoba

> Zresztą za bardzo przypomina mi seaty.

> Mogli chociaż spróbować jakoś nawiązać do starej Delty a tak

> wypuszczają kolejny samochód o dziwnej stylistyce, który pewnie

> tak jak reszta ich samochodów wielkiej kariery nie zrobi (bo

> zakładam że ceny niskiej to to nie będzie miało).

> W każdym razie ja wolałbym Bravo.

Wielkiej kariery w Polsce nie zrobi - to fakt. Ale we Francji drogiej Musy (teraz widzę, że ona ma w Polsce premierę dopiero teraz, a w FR widziałem ją od czerwca yikes.gif) było bardzo dużo - a to przecież Fiat Idea tak naprawdę... Rację bytu ta marka ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem krótko...zwalili robotę

> może to i jest ładne ale moim zdaniem to ma nawiązywać do sportu,a

> jakoś ta nowa mi pachnie wyłącznie elegancją

> a już sobie wyobrażam jakby wyglądał nowoczesny kanciak

A które aktualne Audi z napędem quatro bierze udział w rajdach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wielkiej kariery w Polsce nie zrobi - to fakt. Ale we Francji drogiej

> Musy (teraz widzę, że ona ma w Polsce premierę dopiero teraz, a

> w FR widziałem ją od czerwca ) było bardzo dużo - a to przecież

> Fiat Idea tak naprawdę... Rację bytu ta marka ma.

Rację bytu oczywiście ma, ale na jakąś super popularność moim zdaniem liczyć nie może. To nie jest samochód "dla ludu", dla przeciętnego Kowalskiego czy Schmita i chyba sama Lancia nie chce być postrzegana jako ta która robi takie samochody.

Ale mogę się mylić wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rację bytu oczywiście ma, ale na jakąś super popularność moim zdaniem

> liczyć nie może. To nie jest samochód "dla ludu", dla

> przeciętnego Kowalskiego czy Schmita i chyba sama Lancia nie

> chce być postrzegana jako ta która robi takie samochody.

> Ale mogę się mylić

Przeciętnego Dezien'a stać na takie auto, a, że Francuzi lubią się snobowac, to myślę, że przynajmniej tam, sukces osiągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak wygląda z przodu: TUTAJ

> tyle tylko że to nie jest już to co kiedyś ...

a zeby zdobyc taka lancie trzeba miec szczescie i czesci drogie , a jednak i tak zawsze bedzie mi sie podobac ... nawet od tej nowej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.